اسرائیل

وقوع عملیات های استشهادی پی در پی در سرزمین های اشغالی، صهیونیست ها را به وحشت انداخته است.

سرویس جهان مشرق - در واکنش به افزایش خشونت ها، طرح های سرکوب گرایانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه فلسطینیان، عملیات های استشهادی در سرزمین های اشغالی در هفته های اخیر افزایش داشته است.

از زمان شروع سال میلادی جدید که حدود ۳ ماه میگذرد که در این مدت، ۱۵ صهیونیست به هلاکت رسیده اند. این در حالی است که در تمام سال گذشته میلادی، ۳۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند. این آمار نشان میدهد که تا آخر سال میلادی جاری تعداد قابل توجهی از اشغالگران صهیونیست به هلاکت برسند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد که ما در انتظار روزهای پیچیده و شاید حتی دشوار هستیم. در کرانه باختری، در قدس اشغالی یا در غزه. گالنت اعلام کرده است که از ترس بروز عملیات های شهادت طلبانه بعدی، دستورات روشنی در این رابطه به ارتش اسرائیل، شاباک و نیروهای امنیتی داده است.

همچنین، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی گفت: ما در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و این امر مستلزم آماده باش عملیاتی همه ما است. پلیس اسرائیل با هدف قرار گرفتن در سطح هوشیاری کامل عملیاتی، در آماده باش حداکثری است.

در حالیکه مقامات صهیونیست و تحلیلگران معتقدند که اوضاع در سرزمین های اشغالی هرچه زود تر باید آرام شود، وضعیت در سرزمین های اشغالی با نزدیک شدن ماه رمضان، وخیم تر و به تنش شدید نزدیک تر میشود که در نهایت، ممکن است به یک جنگ میان سازمان های مقاومت فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی بینجامد.

همچنین مقامات و کارشناسان صهیونیستی با ارزیابی شرایط و در نظر گرفتن سیاست های افراطی و خشن کابینه نتانیاهو بر علیه فلسطینی ها، هشدار میدهند که در صورت وقوع انتفاضه سوم فلسطینیان، تبعات سنگینی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس