عاموس یادلین: در حال نابودی هستیم و نیازی به موشک نقطه‌زن نیست

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نیروهای حزب الله برای نابودی رژیم صهیونیستی، نیازمند موشکهای نقطه‌زن نیستند؛ زیرا این رژیم از درون در حال فروپاشی است.

به گزارش مشرق، عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی بار دیگر به وضعیت اسف‌بار داخلی این رژیم اشاره کرد و نسبت به فروپاشی هشدار داد.

شبکه خبری المیادین به نقل از یادلین گزارش داد، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، می‌نشیند و درباره خانه عنکبوت-2 سخن می‌گوید.

وی در عین حال اذعان کرد که نیروهای حزب الله برای نابودی رژیم صهیونیستی، «نیازمند موشکهای نقطه‌زن نیستند؛ زیرا ما در درون در حال فروپاشی هستیم.

یحیعام ساسون رئیس پیشین سرویس موسوم به «مبارزه با تروریسم» صهیونیستی نیز شامگاه امروز، ضمن هشدار درباره عملیاتهای فلسطین و هلاکت صهیونیستها، گفت: مجریان عملیاتهای فلسطینی، از انجام عملیاتهایی که مستلزم کشته شدن (شهادت) است، هیچ ترسی ندارند؛ به همین دلیل از فاصله بسیار نزدیک تیراندازی می‌کنند».

ساسون با بیان اینکه عملیاتهای مبارزان فلسطینی از سنگ و چاقو به تیراندازی رسیده است، خاطر نشان کرد: ما در آسنانه یک عملیات تنشزا هستیم. هیچ دلیلی برای خوشبینی وجود ندارد. ما درباره عملیاتهای فردی سخن می‌گوییم که هیچ ارتباطی با گروههای فلسطینی ندارند».

در همین ارتباط، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» هم پنجم ماه جاری، در مقاله‌ای به سخنرانی اخیر «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در یادبود رهبران شهید پرداخت و این سخنرانی را سخنرانی «خانه عنکبوت ۲» توصیف کرد.

این روزنامه عبری خاطرنشان کرد که «سید نصرالله با توجه به بحران گسترده قانونگذاری و سیاسی، ضعف داخلی اسرائیل را تشخیص داده و به همین دلیل شروع به تهدید کرد».

هاآرتص در گزارش افزود: «سخنان وی با گام‌های عملی در میدان همراه بود؛ گام‌هایی از جمله ورود سامانه‌های پدافند هوایی ایران به لبنان که برتری نیروی هوایی اسرائیل در آنجا را تضعیف کرد و استقرار ده‌ها نقطه دیده‌بانی حزب‌الله در مرز ما با لبنان».

روزنامه صهیونیستی معاریو همچنین تصریح کرد که این سخنرانی دوباره «نظریه خانه عنکبوت جامعه اسرائیل» را احیا کرد».

معاریو با بیان اینکه اسرائیلی‌ها خود باعث دراختیار قرار گرفتن این مطالب در اختیار سید حسن نصرالله می‌شوند، خاطرنشان کرد: «هر هفته بحران‌های داخل اسرائیل خطرناک‌تر می‌شود».

سید نصرالله در جشن آزادسازی جنوب لبنان از دست دشمن صهیونیستی در ۲۵ می ۲۰۰۰، رژیم اشغالگر را «ضعیف‌تر از حانه عنکبوت» توصیف کرده بود. این توصیف از آن زمان تا به امروز در حافظه صهیونیست‌ها حک شده که رسانه‌های عبری پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله دوباره آن را یادآور شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    آنشاالله
  • خسرو IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    صهیونیستها همین یک نقطه مثبت را دارند که فرو پاشی خودشان را صادقانه اعلام میکنند ما هم میگوییم انشااله
  • خسرو IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    صهیونیستها همین یک نقطه مثبت را دارند که فرو پاشی خودشان را صادقانه اعلام میکنند ما هم میگوییم انشااله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس