کد خبر 1465962
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
تروریست تحت پیگرد به منطقه می‌آید

یکی از اصلی‌ترین تروریست‌های دخیل در ترور سرداران مقاومت در فرودگاه بغداد که تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت قرار دارد، طی ساعات آینده به منطقه سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، بر اساس اسنادی که بین رژیم موقت صهیونیستی و برخی نهادهای آمریکایی رد و بدل شده است، «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت سابق آمریکا که یکی از نقش‌آفرینان اصلی در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها بوده است، طی ۴۸ ساعت آینده، عازم منطقه و به‌طور مشخص، سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی صهیونیست‌ها و برخی از سیاستمداران آمریکایی؛ علاوه بر پامپئو، سناتور «تام کاتن» و تعدادی دیگر از سیاستمداران آمریکایی، پس از فرود هواپیمای‌شان، به سمت هتلی در یکی از بنادر سرزمین‌های اشغالی حرکت خواهند کرد تا صبح سه‌شنبه در یک جلسه سرّی راهبردی و امنیتی که نخستین جلسه در نوع خود به شمار می‌رود حضور پیدا کنند که برنامه‌های این سفر و برنامه‌ریزی برای حضور این افراد در جلسه مذکور، ممکن است به علت تشدید تدابیر امنیتی تغییر کند.

اسناد مربوط به برنامه‌ریزی‌های این جلسه که در اختیار برخی سرویس‌های جاسوسی و سازمان‌های پلیسی آمریکا و رژیم اسرائیل و نیز سفارت عربستان سعودی در واشنگتن قرار دارد و خبرگزاری فارس به نسخه‌ای از آن‌ها دست یافته است، نشان می‌دهد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی با دعوت از چند مقام آمریکایی که برخی از آن‌ها از مقامات دولت سابق این کشور هستند، از آن‌ها خواسته تا برای رایزنی در خصوص تشدید فشارها و کلید زدن اعتراضات علیه دولت بایدن، به سرزمین‌های اشغالی سفر کنند.

دیدارهای نتانیاهو و همکارانش با سیاستمداران آمریکایی در حاشیه جلسه‌ای برگزار خواهد شد که مرکز یهودی فوق‌ارتدوکس «تیکواح» طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌کند و درواقع پوششی برای جلسه اصلی نتانیاهو با مهمانان آمریکایی اوست. این مرکز، علاوه بر دفتر مطالعات برای مقابله با سیاست‌های شرقی از جمله چین، هند و روسیه، یک نشریه با رویکرد افراطی به نام «هاشیلواخ» نیز منتشر می‌کند که تحلیل‌هایی در مورد جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده است.

نتانیاهو که طی روزهای اخیر تحت فشارهای شدیدی از سوی صهیونیست‌های معترض و نیز برخی احزاب و شخصیت‌ها قرار گرفته، تصمیم گرفته تا با دعوت از این مقامات آمریکایی، فشارها روی دولت بایدن را با هدف حمایت از خود و کابینه‌اش تشدید کند.

بایدن و دولتش، به‌تازگی انتقاداتی را در مورد برخی از سیاست‌ها و اقدامات نتانیاهو مطرح کرده‌اند که تازه‌ترین آن‌ها، انتقاد از اقدامات وی علیه نظام قضائی رژیم صهیونیستی بود. بایدن به نیویورک‌تایمز گفته بود: «تغییرات بزرگ در دستگاه قضائی[اسرائیل]، نیازمند اجماعی وسیع است.»

نتانیاهو که از حدود دو ماه پیش به پست نخست‌وزیری بازگشته، از طریق وزیر دادگستری دولت جدید خود، در تلاش برای تغییراتی است که بسیاری از صهیونیست‌ها آن را کاهش استقلال، محدودشدن اختیارات دستگاه قضائی و بازشدن بیشتر دست دولت در انتخاب قضات دادگاه عالی تعبیر کرده‌اند و روزانه علیه آن تظاهرات می‌کنند که تازه‌ترین آن‌ها تجمع معترضان در ۵۰ نقطه از تل‌آویو علیه نتانیاهو و کابینه‌اش بود.

کارشناسان منتقد نتانیاهو معتقدند وی با این دعوت، علاوه بر فرافکنی در قبال اعتراضات داخلی صهیونیست‌ها و تضعیف مخالفانی مانند «یائیر لاپید» و «اویگدور لیبرمن»، قصد دارد اذهان عمومی را از انتقادات و فشارها علیه دولت خود، به سمت تقابل با دولت بایدن سوق دهد.

قرار است در این رایزنی‌ها که در حاشیه این جلسه سرّی، «مئیر بن شابات» و «یعقوب عمیدرور» رؤسای سابق سازمان امنیت قومی رژیم صهیونیستی و تعدادی دیگر از مقامات صهیونیست حضور داشته باشند.

سفر پرهزینه پامپئو به سرزمین‌های اشغالی در حالی انجام می‌شود که اعتراضات مالیات‌دهندگان آمریکایی به هزینه‌کرد از محل بودجه عمومی آمریکا برای حفاظت از مقامات دولت سابق که در ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی نقش داشته‌اند، شدت گرفته است و با این حال، برخی از دیگرمقامات آمریکایی نیز خواستار افزایش بودجه حفاظت از خود شده‌اند که خبرگزاری فارس، به تازگی در گزارشی به جزئیات آن اشاره کرده بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • US ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    28 16
    علی الحساب فحشش بدید چون کار دیگه ای از دستمون ساخته نیست.
    • ح IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      10 3
      حالا میبینی!!
    • ش. AE ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      5 0
      تو خفه شو میبینی این بی پدر و مادر رو چکارش میکنیم دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    13 25
    از نظر مقامات ایران تروریست محسوب میشه ولی از نظر سایر ملل دنیا اینطور نیست.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      20 12
      سپاه پاسداران هم از نظر یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز تروریسته ولی از نظر بقیهٔ دنیا اینطور نیست!
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      1 0
      ازدید شما آلبانیایی ها چیه ؟!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    19 10
    امانش ندهید
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    12 1
    سفر پمپئو مقدمه ای برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری اینده در امریکا که قصد کاندیداتوری دارد تا از این طریق بتواند حفاظت دائمی برای خود و خانواده اش را تامین کند اما خدا کند فلسطینیها در این سفر پایان عمر کثیف او را رقم بزنند
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    13 7
    انا من المجرمين منتقمون این حیوون تروریست هست از نظر تمام مسلمانان مخصوصا کشور و ملت متحد ایران
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    17 2
    بهترین موقع
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    7 13
    جرات دارين بهش دست بزنيد تا اون وقت ميگم خدمتتون
    • محمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      1 0
      تو فعلا خدمت کن حرف مفت هم نزن.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    9 4
    یعنی الان بهترین فرصت برای به درک واصل کردن این موجود خبیث نجس نیست؟! هست به خدا. الان وقتشه.
    • ناشناس IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      نه بابا
  • مسعود دیپلمات IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    این زمان بهترین موقعیت است که برای خذف این مهره خبیث جایزه تعیین شود. ِ$ 100.000 در این صورت خود صهیونیست ها اقدام خواهند کرد.
  • م IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    الان بهترین وقته که بزنیمش
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    2 0
    اول اینکه شیخ نشینان سعودی هستند تا هزینه این تروریست را پرداخت کنند. دوم اینکه این جانی خطر ناک برای ایجاد رعب و وحشت در بین یهودیان به سر زمین مسلمانان آمده . سوم . این تروریست باید زنده تحویل گردد.تا به جرم قتل عام مرد مسلمان فلسطین به دار مجازات آویخته شود تا درس عبرتی برای دیگر مزدوران باشد. او را باید از میان سازمانهای اطلاعاتی صهیونیستها بیرون کشید.
  • پیروزه IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    3 0
    اخ جون وقتی خوبی است برای آوردنش به ایران ومحاکمه ان
  • CN ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    1 1
    این گوی و این میدان، اگر شعارهاتون باد هوا نیست شر همشون که ضد ایران هستند را کم کنید و در غیر اینصورت دیگر شعار ندهید.
  • علی افصحی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    1 0
    در نگاه قرآن تحرکات تروریست «ترسا» مایک پمپئو و سایر همدستانش ارزشی ندارد قرآن در سوره آل عمران آیه صد و نود و شش وهفت می فرماید «لا یغرنک تقلب الذین کفروا فی البلاد ولگردی تحت حفاظت شدید قاتلان حق جویان فریبتان ندهد و آن را «عشق و حال جا نزنند!»« متاع قلیل» این یک برخورداری بسیار اندکی است «ثم مأویهم جهنم و بئس المهاد »بعد جایگاهشان جهنمی !است و چه بد جایگاهی دارند این قاتلان حق جویان!» حضور دزدانه پمپئو در سرزمین های اشغالی نه نقطه قوت که نقطه ضعف بسیار شرم آور برای «این تروریست»ست که هم وزیر خارجه بوده و هم رئیس سازمان جهنمی سیا و البته یک تروریست تمام عیار.این که حضور دزدانه پمپئو در سرزمین های اشغالی طی چهل و هشت ساعت آینده اعلام می شود نه در یک زمان دقیق !یادآور سفر فرمانده تروریستش ترامپ به پایگاهشان در عراق با چراغ های خاموش هواپیما و بدون اطلاع قبلی و بی هیچ دیدار دیگری جز سربازان پایگاه! است که بسیار هم به ترامپ مستکبر برخورده بود و حتی به زبان آورد و گفت چقدر شرم آوره که هزاران میلیارد در جایی هزینه کنی آن وقت سفرت با هواپیمای چراغ خاموش اتفاق بیفتد!عین همین ماجرا برای پمپئو خواهد بود اگر در این سفر به تیر غیب هم برنخورد خود سفر پنهانی و حضور در پناهگاه های تمام بتن و بی روزنه ،خود شکنجه جهنمی بزرگ برای این مستکبر تروریست خواهد بود.
  • US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    3 0
    بیاد که برنگرده
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      0 0
      آمین
  • حسین IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    این جور وقتا که همه میگن بزنید و خیلی تو بوق و کرنا میکنن زمان خوبی نیست اینا رو باید وقت بزنی که فکرش رو نمی کنن
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    اگه از یک درصد کار های cia خبر داشتید کل نسل اینو از رو زمین بر می‌داشتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس