مقام صهیونیست: نگرانی آغاز ترورهای داخلی هستم

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی از آماده باش تمام دستگاه های امنیتی رژیم برای مقابله با احتمال انجام سوءقصدهایی در داخل سرزمین های اشغالی به دلیل اختلافات سیاسی بین صهیونیستها خبرداد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "معاریو" به نقل از یعقوب شبتای رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نوشت: سرویس‌های امنیتی اسرائیل هشدارهای زیادی در مورد احتمال ترور دریافت کرده اند بنابراین نگرانی واقعی از وقوع چنین عملیات‌هایی در تشکیلات این رژیم وجود دارد.

این مقام صهیونیستی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حالت تنش و اضطراب به سر می برد و اوضاع داخلی آن به سمت تشدید تنش پیش می رود.

این مقام صهیونیست با ادعای اینکه نمی توان عنوان قیام فلسطینیان را به جریان جاری در کرانه باختری و قدس اشغالی اطلاق کرد، در عین حال گفت که با افزایش مجوز حمل سلاح برای شهرک نشینان به بهانه مقابله با پاسخ فلسطینیان به جنایات رژیم اسرائیل، این رژیم در مسیر افزایش روزانه تنشهای داخلی پیش می رود.

رئیس پلیس اسرائیل، اظهار داشت : سرویس های امنیتی اسرائیل به دقت همه اظهارات تهدیدآمیز را از ترس رخدادن ترورهای سیاسی در داخل زیر نظر دارند .

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست نتانیاهو از زمان روی کار آمدن یک سری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده است که از نظر جناح اپوزیسیون و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند. تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون به محور تنش های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو روبه گسترش است و برای هفته‌های متمادی، صهیونیست‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند تا مانع از تحقق اصلاحات قضائی مورد نظر وی شوند.

در هفته های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس