کد خبر 1417824
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
آمریکا

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که بسته کمک نظامی جدیدی برای اوکراین در راه است.

به گزارش مشرق، علی‌رغم هشدارهای جدی و تند روسیه به کشورهای غربی درباره تداوم ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین، آمریکا اما در فکر ارائه حمایت نظامی جدیدی به کی‌یف است.

«جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفت بسته کمک نظامی جدیدی برای اوکراین در راه است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، کربی طی نشست خبری در کاخ سفید توضیح داد: «ما در حال بررسی ارائه بسته دیگری از کمک‌های امنیتی و نظامی به اوکراین در روزهای آینده هستیم».

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین، با وجود هشدارهای روسیه ادامه خواهد داشت، گفت: «گمان می‌کنم که در روزهای پیش رو، شاهد یک [بسته حمایت نظامی] دیگر باشید».

کاخ سفید شامگاه دوشنبه نیز با صدور بیانیه‌ای گفته بود: «ما همچنان به حمایت از اوکراینی‌ها ادامه خواهیم داد تا به آنها کمک کنیم در نبرد با روسیه پیروز شوند».

پیش از این، «ویلیام لاپلانت» معاون وزیر دفاع آمریکا گفته بود بودجه اختصاص داده شده برای حمایت از اوکراین که برای دو سال طراحی شده، با شروع سال مالی جدید حذف نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علب IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    2 0
    کجان اونایی که میگفتن امریکا پشت اوکراینو خالی کرده؟!
    • حزب الله IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      0 2
      یعنی واقعانمیفهمی؟مثل این می مونه که کسیکه باتوادعای رفاقت داره بایکی درگیربشی بعدبهش بگی توکه میگفتی کمکت میکنم،پس کو ؟بگه بهت من دخالت نمیکنم چاقوقمه چوب شمشیرمیدم خودت بزنش، پول سلاحم ازت بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس