اوکراین

یک وبگاه عبری فاش کرد که شرکتی صهیونیستی برای مقابله با پهپادهای روسیه به ارتش اوکراین سامانه‌های ضدپهپادی فروخته است.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری «زمان یسرائیل» خبر داد یک شرکت صنایع نظامی در اراضی اشغالی سامانه‌های ضدپهپادی «anti-drone» به ارتش اوکراین فروخته است.

بنابر گزارش عصر دوشنبه پایگاه خبری «عرب۴۸» به نقل از زمان یسرائیل، یک مقام این شرکت در این باره فاش کرد که فروش این سامانه‌ها از طریق لهستان به اوکراین صورت می‌گیرد.

این وبگاه اشاره کرد که شرکت یادشده درباره فروش این سامانه‌ها به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گزارش‌هایی ارائه می‌کند؛ اما مدعی شد که به نظر، این شرکت تظاهر می‌کند درباره انتقال پهپادها از لهستان به اوکراین بی‌اطلاع است.

ارتش رژیم صهیونیستی از سامانه‌های anti-drone برای رهگیری پهپادها و پرنده‌های بدون‌سرنشین کوچکی استفاده می‌کند که از نوار غزه، لبنان و سوریه وارد اراضی اشغالی می‌شوند.

دست‌کم پنج شرکت صهیونیستی در اراضی اشغالی سامانه‌های anti-drone تولید می‌کنند که عبارتند از: صنایع هوایی، «البیت»، شرکت «MCTECH»، گروه «افنون» و شرکت «Spear».

رژیم صهیونیستی این سامانه‌ها را به جمهوری آذربایجان، آمریکا، کشورهایی در جنوب و شرق آسیا، لهستان، جمهوری چک و چند کشور دیگر در اروپای شرقی می‌فروشد.

مقامات صنایع نظامی رژیم صهیونیستی این سامانه‌ها را «فناوری دفاعی پیشرفته» می‌نامند، ازاین‌رو اجازه فروش آن‌ها به اوکراین داده نمی‌شود چراکه پیشتر گزارش شد رژیم صهیونیستی به علت بیم از روسیه از فروش تجهیزات نظامی پیشرفته به اوکراین خودداری می‌کند.

روسیه و اوکراین از هزاران پهپاد تهاجمی علیه یکدیگر استفاده می‌کنند؛ پهپادهایی «کامیکازه» نام دارند و از آن‌ها برای انداختن بمب بر سر اهداف، انتقال مهمات سبک و جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌شود.

بخشی از این پهپادها برای اهدافی نظامی ساخته شده‌اند و برخی دیگر پرنده‌های بدون‌سرنشین نظامی‌ای هستند که تغییر کاربری داده شده‌اند. پهپادهایی که ارتش روسیه از آن‌ها استفاده می‌کند توسط این کشور ساخته می‌شود و پهپادهایی که در اختیار ارتش اوکراین هستند از انگلیس و ترکیه وارد می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 0
    آزمون بزرگ بین پهباد ایرانی و سامانه آنها
  • UA ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 1
    وقتی یه عمر نوکر یهودیان باشی و بهشون اجازه حمله به نیروهای تحت حمایت ایران ام بدی و به ایران خیانت کنی ، بعد بری دفتر یهودیان و ببندی داخل مسکو ، بایدم اینطور بشه !!!! نوکر که یاغی گری نمیکنه....!!!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 0
    این شکست چند نکته جالب دارد 1- اوکراین جنگ چریکی را توسط نئونازی ها ومزدوران النصره و تیپ گولانی براه انداخته است و روسیه نیز باید نیروهای کاماندو و داوطلب برای این جنگ باید وارد نبرد کند نه نیروهای کلاسیک چون شکست نیروهای کلاسیک در این نبرد قطعی است 2- شهرهای و روستاهای پر از جمعیت اوکراین همانند جنگ سوریه علیه بشاراسد بعنوان سپر انسانی علیه ارتش روسیه استفاده می شود در نتیجه باید ارتش روسیه باید تمامی شهرهای تحت تسلط خودش و حتی تا 30 کیلومتری خطوط مقدم در مناطق تحت تصرف اوکراین را نیز خالی از سکنه نماید 3- خلبانان پهبادهای ایرانی باید به همراه پهبادهای شاهد اگر بخاطر منافع اقتصادی دولت رئیسی و مذاکرات هسته ای محافطه کاری کنند تا ارتش روسیه شکست بخورد ما باید جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران باید آغاز کنیم 4- هدف از جنگ اوکراین سوریزاسیون اوکراین و نابودی ارتش اوکراین است ایران اگر بمانند بحران سوریه در بحران اوکراین نیز دیر وارد میدان شود اینبار روسیه سوریه نیست و ایران در صورت تاخیر وقت را از دست خواهد داد و دیگر کاری نمی تواند بکند 5- ایران باید بمانند جنگ سوریه باید به روسیه برای تشکیل بسیج مردمی از مردم خود روسیه و در صورت امکان از شرق اوکراین کمک نماید 6- در دنیای امروز هیچ کشوری به کشور دیگر بدون ائتلاف حمله نمی کند نه امریکا و نه عربستان همه اول یک ائتلاف جنگی تشکیل دادند روسیه نیز قبل از فرسوده شدن ارتش این کشور باید این خطا را تصحیح نماید و یک استان اوکراین را که درجه دوم اهمیت قرار دارد به نیروهای متحد بسپارد 7- بدون حمایت عملی ایران از روسیه نباید انتظار حمایت عملی روسیه از نیورهای ایرانی در عراق و سوریه را داشته باشیم و امروز باید پدرخوانده های داعش را باید در اوکراین شکست داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس