کد خبر 1349897
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت

رئیس دومای روسیه در واکنش به اعلام تحریم انرژی از سوی آمریکا گفت: اروپایی ها تاوان تحریم ها علیه روسیه را خواهند پرداخت؛ واشنگتن چنین سرنوشتی را برای کشورهای اتحادیه اروپا رقم زد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ویچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه در واکنش به اعلام تحریم انرژی از سوی آمریکا گفت: اروپایی‌ها تاوان تحریم‌ها علیه روسیه را خواهند پرداخت؛ واشنگتن چنین سرنوشتی را برای کشورهای اتحادیه اروپا رقم زد.

بیشتر بخوانید:

چرا رئیس جمهور غربگرای اوکراین از غربگراهای ما بهتر می‌فهمد؟

تاثیر جنگ اوکراین بر اوج گیری بحران انرژی در اروپا

رئیس دومای دولتی روسیه گفت: دولت آمریکا در تمام هفته تصمیم‌هایی را اتخاذ کرد که برای کشور ما غیردوستانه است. وی تاکید کرد که اکنون با اعمال تحریم‌ها علیه حامل‌های انرژی روسیه، واشنگتن به دنبال اشغال بازار اروپا است.

ببینید:

فیلم/ ورود ارتش روسیه به شهری بدون مقاومت

روز سه شنبه کاخ سفید اعلام کرد، تحریم‌های جدید، علاوه بر ممنوعیت واردات نفت، گاز و زغال سنگ از روسیه، شهروندان آمریکا را از سرمایه گذاری در مجتمع سوخت و انرژی روسیه و تأمین مالی شرکت‌های خارجی که چنین سرمایه گذاری‌هایی را انجام می‌دهند، منع می‌کند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد: من هدف قرار دادن اقتصاد روسیه را با ممنوع کردن واردات نفت و انرژی از این کشور اعلام می‌کنم. آمریکا از اوکراین حمایت می‌کند و این حمایت خود را آشکارا اعلام کرده است!

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ به خدمت اقتصاد خود درآورد ؛ و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بی خاصیت خود را به اروپایی ها بیندازد.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    پوتین یه ادم ساده لوحه .ویقیناشیطان کوچک=فرانسه با قیافه واسطه گرفتن حسابه گولش میزنه همونطوریکه بارها مسئولین ایرانو گول زده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس