کد خبر 1349805
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا: مذاکرات وین معطل تصمیم آمریکا است

یک منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران در وین گفت: مذاکرات وین معطل تصمیم و پاسخ آمریکا است.

به گزارش مشرق، وی روز چهارشنبه در مورد روند مذاکرات وین تصریح کرد: گفت وگوهای وین به دلیل ابتکار عمل ها و حسن نیت ایران طی چند هفته گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته است. توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی برای ترسیم نقشه راه مشترک به منظور حل موضوعات باقیمانده شاهد این ادعا است.

این منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایران در وین افزود: در نقطه مقابل، تیم آمریکایی با کندی در تصمیم گیری سیاسی، روند دستیابی به یک توافق خوب را معطل کرده است.

وی ادامه داد: تیم آمریکایی در وین نیز منتظر دریافت دستورالعمل های لازم در خصوص موضوعات باقیمانده است. توافق در وین امروز بیش از هر چیزی نیازمند پاسخ آمریکا به پیشنهادی مطرح شده در مذاکرات است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح ر IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 4
    مجلس و دولت و شورای امنیت ملی ووو باید خیلی حواستان جمع باشد که این دفعه هم پدر ملت و مملکت در نیاید
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      1 0
      آیا وقتی مذاکره رفع تحریم بانکی را می کنید تکلیف AFTF را مشخص کردهاید یا قرار است از آنجا هم گزیده شویم؟
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    3 1
    مشرق روت نمیشه بگی امریکا و روسیه؟
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    الان موقع بستن تنگه هرمزه یمن چاهای نفت امارات و عربستان رو بزنه نفت میشه ۵۰۰ دلار بعد بصورت اتومات غرب و آمریکا به زانو درمیاد بعد حاضرند پای ایران رو لیس بزنن توافق خوب برجام
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    طرف ما امريكا است هم اوست كه از برجام بيرونً امدهً وتحريم ها را تشديد كرده وقتى ميفرمايند امريكا مارا پشت درمعطل كرده يعنى به قول معروف مكويد امروز برو فردا بيا
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    ان‌شاءالله دیگر از خطوط قرمز کشور عقب‌ نخواهیم نشست؛ اکنون مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ، بهتر از توافق بد است و بهترین کار این است که بدون هیچ‌گونه توافقی، با یک بیانیه‌ی رسمی به طرف‌های غربی اعلام کنیم که مذاکرات را تا بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تعلیق می‌کنیم؛ چنانچه تا آن تاریخ راستی‌آزمایی لغو تمام تحریم‌ها صورت پذیرفت و مطالباتمان وصول شد، به مذاکرات برمی‌گردیم و در غیر این‌ صورت در همان روز این شجره‌ی خبیثه‌ی برجام را بر سرشان کوبیده و با اقتدار از برجام خارج خواهیم شد و ان‌شاءالله تحریم‌ها را از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی خنثی‌ خواهیم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس