کد خبر 1348655
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
استقبال گروه‌های فلسطینی از علمیات استشهادی قدس

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه عملیات استشهادی بامداد امروز در محله باب حطه در مجاورت مسجد الاقصی که به زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی و شهادت مجری عملیات منجر شد، را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، محمد حماده سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه نگهبانان مسجد الاقصی، نمازگزاران و عموم ساکنان کرانه باختری بود.

حماده جوانان فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با صهیونیست‌ها به منظور بازداشتن آنان از ادامه تجاوزات علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین فراخواند.

همچنین طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز این عملیات را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات صهیونیست‌ها خواند و خواستار تشدید مقاومت در تمامی اراضی فلسطینی برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و خون شهدای کرانه باختری شد و تاکید کرد که خون شهدا بزرگ‌ترین انگیزه بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین است.

همچنین جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز عنوان کرد که این عملیات تاکیدی بر ادامه مبارزات و مقاومت ملت فلسطین بود و یک پاسخ مردمی قاطع به توطئه‌ها علیه قضیه فلسطین و حقوق ملی فلسطینیان بود.

بازداشت اعضای خانواده مجری عملیات استشهادی امروز در قدس

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای سازمان اطلاعات این رژیم امروز (یکشنبه) به منزل شهید جمال القواسمی مجری عملیات استشهادی امروز شهرک طور در قدس اشغالی یورش بردند.

منابع محلی اعلام کردند که صهیونیست‌ها مادر و برادر این شهید فلسطینی را بازداشت کرده و پدر او را نیز برای بازجویی فراخوانده‌اند.

القواسمی جوان ۱۹ ساله فلسطینی بامداد امروز در عملیاتی با سلاح سرد به دو نظامی اسرائیلی در ورودی مسجد الاقصی حمله‌ور شد و آن‌ها را مجروح کرد و خود نیز در نهایت به ضرب گلوله نیروهای پلیس به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس