گروه‌های فلسطینی: عملیات استشهادی خضیره پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها است

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از عملیات استشهادی یکشنبه شب در شهر خضیره واقع در جنوب حیفا که منجر به کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن چهار تن دیگر شد، آن را پاسخی به جنایت صهونیست‌ها اعلام کردند.

به گزارش مشرق، کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند، عملیات خضیره ضربه جدیدی به سیستم امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی است.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد، عملیات خضیره پاسخی به جنایات اشغالگران و شهرک نشینان علیه مردم فلسطین است.

همچنین جنبش مجاهدین فلسطین با تبریک عملیات استشهادی در شهر خضیره اعلام کرد که از تلاش‌های عاملان آن که ثابت کردند دشمن صهیونیستی شکننده است بسیار قدردانی می‌کنیم.

جنبش جهاد اسلامی هم این عملیات را پاسخ آزادگان امت اسلامی به نشست ۶ جانبه وزیران خارجه چهار کشور عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی توصیف کرد.

از سوی دیگر «داود شهاب» مسؤول رسانه ای جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: عملیات شهادت طلبانه در عمق صهیونیست‌ها برای جلوگیری از تجاوز و تروریسم ضروری است.

وی افزود: این عملیات یک پیام بازدارنده قوی برای شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر است که ویرانی به بار آوردند و صدها نفر را کشتند.

«ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز گفت: این عملیات تأکیدی بر انتخاب مردم ما برای مقاومت مسلحانه تا آزادی است.

رسانه‌ها یکشنبه شب از عملیات استشهادی ۲ جوان فلسطینی در شهر الخضیره واقع در جنوب حیفا خبر دادند که منجر به کشته شدن دستکم ۲ صهیونیست و زخمی شدن چهار تن دیگر و همچنین شهادت عاملان این عملیات شد.

این عملیات در حالی انجام گرفته که قرار است روز دوشنبه نشستی با حضور چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب به‌علاوه آمریکا به ریاست «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در «نقب» در فلسطین اشغالی برگزار شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس