حماس نمایه

حماس و جهاد اسلامی عملیات استشهادی روز دوشنبه در قدس را تبریک گفتند و تاکید کردند که تشدید این عملیات‌ها گواه پایبندی ملت به گزینه مقاومت فراگیر است.

به گزارش مشرق، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) عملیات استشهادی شامگاه دوشنبه در قدس اشغالی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

رایزنی هیئت حماس با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین

عبدالرحمن جمال قاسم، جوان ۲۲ ساله فلسطینی امروز دو نظامی صهیونیست را در بازار القطانین در قدس اشغالی به ضرب چاقو زخمی کرد و سپس خودش به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

استقبال گروه‌های فلسطینی از علمیات استشهادی قدس

سخنگوی حماس تاکید کرد: جرایم رژیم اشغالگر و تروریسم آن علیه جوانان انقلابی فلسطین و حملات آن علیه اهالی قدس و کرانه باختری آنها را از تداوم پاسخ به جرایم دشمن و تشدید مقاومت فراگیر تا نابودی اشغالگری از خاک و مقدسات باز نمی‌دارد.

القانوع تاکید کرد که تشدید عملیات‌های استشهادی در قدس و سراسر کرانه باختری گواه پایبندی ملت ما به گزینه مقاومت فراگیر است که این بهترین راه برای دفاع از خاک و مقدسات و بازداشتن دشمن از ادامه جنایاتش است.

وی افزود: رژیم اشغالگر باید بداند که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و ملت ما تا آزادسازی و بازگشت آوارگان به این مسیر ادامه خواهند داد.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: این عملیات دلیرانه پاسخ طبیعی به جرایم وحشیانه رژیم اشغالگر در حق کودکان و مردم بی گناه فلسطین و همچنین پاسخی به تجاوزگری‌ها در مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح و شهرها و روستاهای فلسطین است.

او تاکید کرد: بهای رویارویی و مقاومت کم‌تر از عقب نشینی و تسلیم است و ما تاکید می‌کنیم که تنها گزینه ملت ما برای بازپس گیری حق خود مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر در همه خاک فلسطین است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    با کمک ارباب پوتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس