کد خبر 1337874
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری - کراپ‌شده

رهبران گروه‌های فلسطین و اهالی نوار غزه غزه امروز با برپایی مراسمی در مرکز شهر غزه ضمن اعلام حمایت از مقاومت همه جانبه کرانه باختری خواستار توقف واقعی هر گونه تماس تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مشرق، ده‌ها نفر از رهبران گروه‌های فلسطینی و شهروندان غزه امروز در مراسم عزاداری سه شهیدی که دیروز سه شنبه در نابلس در کرانه باختری به دست نیروهای اشغالگر ترور شدند، شرکت کردند.

به گزارش فلسطین الیوم، در این مراسم که به همت کمیته نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در میدان «الجندی المجهول» غزه برگزار شد، بر پاسخ فوری به جنایت صهیونیست‌ها و توقف هماهنگی و حمایت از نیروهای مقاومت در همه استان‌های کرانه باختری تاکید شد.

همکاری شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی در پاسخ به اشغالگران

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مقاومت در همه مناطق فلسطینی و به خصوص کرانه باختری خواست در جبهه مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی متحد شوند.

او از کتائب القسام و سرایا القدس شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی،کتائب شهداء الاقصی و دیگر شاخه‌های نظامی گروه‌های فلسطینی خواست در پاسخ به این جنایت پلید و مجازات رژیم اشغالگر با یکدیگر همکاری کنند تا این رژیم این عمل خود را تکرار نکند.

البطش در گفت‌وگو با فلسطین الیوم تاکید کرد که آنچه دیروز در نابلس رخ داد، یک جنایت تمام عیار است و راه توقف آن مجازات رژیم اشغالگر و پاسخ به آن و دعوت به گرفتن انتقام  با تمام ابزارها و روش های موجود است.

وی تاکید کرد متحد شدن جبهه‌ها در کرانه باختری ضامن بازدارندگی رژیم اشغالگر و دفاع از نیروهای مقاومت و سرزمین فلسطین در برابر یهودی سازی است.

جنایت نابلس، اولین ثمره ملاقات با سران اشغالگر

«اسماعیل رضوان» یکی از مقامات ارشد حماس هم تاکید کرد: انقلابیون نابلس و جبل النار با تشدید رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی به عملیات بزدلانه ترور سه جوان نابلس پاسخ می‌دهند، زیرا این رژیم تنها زبان زور را می‌فهمد.

رضوان گفت: وقت آن رسیده است که هماهنگی امنیتی را که به رژیم اشغالگر اجازه می‌دهد خون فلسطینی‌ها را بریزد و خنجر خائنانه‌ای به پشت ملت فلسطین بزند، متوقف شود، زیرا جنایت دیروز هم اولین ثمره دیدارهای مقامات تشکیلات خودگردان با سران رژیم اشغالگر است.

رضوان تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر را مقاومت دانست و گفت: دستگاه‌های امنیتی در تشکیلات خودگردان هم باید انتقام خون شهدای نابلس را بگیرند و مدافع مقدسات و شرافت فلسطین و امت اسلامی باشند.

این مقام حماس با تاکید بر اینکه ترورها روند مقاومت را متوقف نخواهد کرد، گفت: ما تا آزادسازی سرزمین خود و پاسخ به جرایم رژیم اشغالگر از پای نمی‌نشینیم.

رضوان گفت: همه ظواهر، نشانه آمادگی برای وقوع انتفاضه ای جدید و واقعی علیه اشغالگران است، زیرا شهروندان فلسطین در برابر گستاخی رژیم صهیونیستی در تعرض به مقدسات و فرزندانشان ساکت نمی‌نشینند.

دست مقاومت در کرانه باختری باز شود

«ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز با تاکید بر اینکه گزینه مقاومت تنها گزینه رویارویی اشغالگر است، گفت: ما از توده ملت فلسطین می‌خواهیم با حمایت از نیروهای مقاومت همه راه‌های حفاظت از آنها را برای تداوم مبارزه علیه شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به عمل آورند.

مزهر خواستار باز شدن دست مقاومت در کرانه باختری شد و گفت: باید همه ظرفیت‌ها برای پایداری و درگیری مستقیم با رژیم اشغالگر مهیا شود و تشکیلات خودگردان باید مذاکرات بیهوده و هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر را متوقف کنند و هیچ دیداری با سران اسرائیل نداشته باشند.

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

اجتماع بزرگ غزه در حمایت از مقاومت کرانه باختری +عکس

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس