واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به اعدام میدانی سه فلسطینی

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه جوان فلسطینی در نابلس را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جنایت اعدام میدانی و وحشیانه سه جوان فلسطینی در شهر نابلس را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که این جنایت نیز از جمله جنایت‌های اعدام میدانی است که نیروهای اشغالگر بنابه دستورات محافل سیاسی و نظامی رژیم اشغالگر مرتکب آن می‌شوند و این وحشی‌گری و نژادپرستی این رژیم در سرکوب شهروندان و غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی را نشان می‌دهد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که مسئولیت کامل و مستقیم این جنایت وحشتناک بر عهده کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم است همچنانکه سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوزات این رژیم و شهرک‌نشینان علیه ملت فلسطین، آن‌ها را به جنگ نامحدود علیه فلسطینیان در سرزمین و وطن خود ترغیب می‌کند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین دبیر کل سازمان ملل و دولت آمریکا را به عمل به مسئولیت خود برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت متوقف کردن جنایت‌های این رژیم فراخواند و از سازمان‌ها، نهادهای بین‌المللی و دادگاه‌های مربوطه از جمله دادگاه جنایی بین‌المللی خواست تا تحقیقات درباره جنایت‌های رژیم اشغالگر را سریعا آغاز کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) به یک خودروی فلسطینی در منطقه «المخفیه» در نابلس در کرانه باختری تیراندازی کرده و سه جوان را به شهادت رساندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    0 1
    بزنید زمین و زمان را روی سر صهیونیسم خراب کنید. ای کاش در کنار شما بودم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس