تبعات قانونی تصمیم انگلیس در تروریستی شمردن حماس چیست؟

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که تشدید عملیات‌ مقاومت در قدس و کرانه باختری نشان می‌دهد که انقلاب و انتفاضه ادامه‌ دارد.

به گزارش مشرق، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومت در قدس و کرانه باختری و گسترش دامنه درگیری‌ها با رژیم اشغالگر بار دیگر نشان داد که ما با انقلاب مستمر و انتفاضه ادامه‌دار مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید:

حضور سران حماس در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران +عکس

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی (صفا)، قاسم روز پنجشنبه (امروز) با اعلام این مطلب تأکید کرد که انتفاضه فلسطین ادامه دارد و هرگز جز با تحقق اهداف ملت فلسطین، متوقف نخواهد شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به یک خودروی فلسطینی در منطقه «المخفیه» در نابلس در کرانه باختری تیراندازی کرده و سه جوان را به شهادت رساندند. این سه شهید از «کتائب شهداء الأقصی» (گردانهای شهدای الاقصی) شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین بودند و این گردان‌ها نیز در یک نشست خبری، تأکید کردند که پاسخ به جنایت ترور این شهداء، بسیار سخت خواهد بود و خون این افراد نیز پایمال نخواهد شد.

ساکنان کرانه باختری روز چهارشنبه(دیروز) به نشانه عزاداری برای این شهدا، دست به اعتصاب عمومی زده و تمامی مراکز تجاری و فروشگاه‌ها را تعطیل کردند.

از سوی دیگر فلسطینی‌های ناشناس امروز پنجشنبه از حصار موجود در مرز غزه و فلسطین اشغالی عبور کردند و یک کامیون صهیونیستی را به آتش کشیدند. ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد، از کامیون مذکور برای انجام کارهای تعمیراتی استفاده می‌شده و فلسطینی‌ها پس از آتش زدن آن، به نوار غزه بازگشته‌اند.ش

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس