«کتائب شهداء الأقصى» علیه صهیونیست‌ها بسیج عمومی اعلام کرد

«کتائب شهداء الأقصی» (گردانهای شهدای الاقصی) با تأکید بر اینکه پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی بسیار سخت خواهد بود، تأکید کرد که خون شهدای امروز پایمال نخواهد شد.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت سه فلسطینی را در تیراندازی گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک خودرو تأیید کرد. منابع محلی فلسطین اعلام کردند، این سه شهید از «کتائب شهداء الأقصی» (گردانهای شهدای الاقصی) شاخه نظامی جنبش فتح فلسطین بوده‌اند.

این گردانها در یک نشست خبری، تأکید کردند که پاسخ به جنایت ترور این شهداء، بسیار سخت خواهد بود و خون این افراد نیز پایمال نخواهد شد.

خبرگزاری شهاب هم به نقل از این جنبش فلسطینی گزارش داد، خون این شهداء، «چراغ روشنی برای مجاهدان به سمت مسیر عزت و کرامت خواهد بود و ما نیز در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد تا به صورت کامل، فلسطین را آزاد کنیم».

«کتائب شهداء الأقصی» علیه صهیونیست‌ها بسیج عمومی اعلام کرد
گردانهای شهدای الاقصی

در بیانیه این گردانها تأکید شد که «فقط به خاطر هماهنگی ذلت‌بار امنیتی، دست رژیم صهیونیستی به مبارزان ما در نابلس رسید». در پایان این بیانیه، این گردانها از همه گروههای نظامی خود خواستند که در وضعیت بسیج عمومی قرار داشته باشند و با تمامی ابزارهای موجود، به جنایت ترور رژیم صهیونیستی در نابلس پاسخ دهند.

شبکه صهیونیستی «کان» هم ادعا کرد، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و نیروهای موسوم به«الیمام» سه فلسطینی در نابلس را که در دو هفته اخیر تیراندازی‌هایی داشته‌اند در عملیاتی به شهادت رساندند.

در پی شهادت این سه جوان فلسطینی، تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این جنایت، خواستار تحقیقات بین‌المللی در این باره شد.

با وجود مطالبات احزاب، گروهها و مردم فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با صهیونیستها و کنار گذاشتن این سیاست شکست خورده، ولی تشکیلات خودگردان همچنان به این هماهنگی ادامه می‌دهد. تشکیلات خودگردان با بازداشتهای سیاسی و جلوگیری از اعتراضات مردمی علیه رژیم صهیونیستی، به هماهنگی امنیتی خود ادامه می‌دهد و دهها فعال مدنی و سیاسی مخالف این سیاست را بازداشت کرده است

 در همین ارتباط، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی تأکید کرد که باید هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، متوقف شود؛ زیرا هماهنگی امنیتی بین تشکیلات و رژیم صهیونیستی، یک امر مردود است و با منافع ملت فلسطین در تضاد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: «آیا در طول تاریخ فلسطین، کسی از سران فلسطین با نیروهای اشغالگر هماهنگ کرده بوده است؟ چرا هیچ صدایی نمی‌شنویم که مخالف این هماهنگی باشد.. تمام مشکلات ملت فلسطین، معلول این هماهنگی است.  صداها برای لغو این هماهنگی بالا برود؛ زیرا این هماهنگی، ضررهای بسیاری به ملت فلسطین وارد می‌کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس