کرانه باختری محل دفن پروژه صهیونیستی است/ مصاحبه با عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر نبرد شدید میان گروه‌های مقاومت و اسرائیل در کرانه باختری گفت: اشغالگران این نکته را درک کرده‌اند که کرانه باختری، محل شکست پروژه‌های صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «جمیل علیان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی از پشتوانه انتفاضه در کرانه باختری وحشت دارد و عملیات ترور به مثابه تلاش بیهوده و بیانگر ناامیدی دشمن برای مهار این انقلاب شعله‌ور در کرانه باختری است.

«علیان»  تصریح کرد: این مسئله آشکار شده است که نبرد شدیدی در حال حاضر در کرانه باختری میان گروه‌های مقاومت و دشمن صهیونیستی در جریان است که چه بسا برخی طرف‌ها چه فلسطینی(تشکیلات خودگردان) و غیر فلسطینی هم به این دشمن کمک می‌کنند.

وی افزود: دشمن این نکته را درک می‌کند که کرانه باختری محل شکست و دفن پروژه صهیونیستی و شهرک سازی و مشروعیت دروغین توراتی در این موضوع است. در نتیجه، دشمن از خواستگاه و پشتوانه انتفاضه در کرانه باختری وحشت دارد و عملیات ترور به مثابه تلاش بیهوده و بیانگر ناامیدی دشمن برای مهار این انقلاب شعله‌ور در کرانه باختری است. ما اعلام می‌کنیم این عملیات ترور، سبب تشدید اوضاع و اوج‌گیری انتفاضه است و قطعا انتفاضه ادامه خواهد یافت.

علیان خاطر نشان کرد: ترور سه رزمنده مقاومت، کرانه باختری را شعله‌ورتر خواهد کرد، ما بر روزها و هفته‌های آینده حساب باز کرده‌ایم، دشمن صهیونیستی در کرانه باختری در یک بن بست واقعی قرار خواهد گرفت و در نتیجه تمام گروه‌ها و بازوهایی که به این دشمن در کرانه باختری کمک کرده‌اند، عقب نشینی خواهند کرد و مقاومت در کرانه باختری به پیروزی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: غزه در حال حاضر نقش آفرینی می‌کند، باید اقدام و همکاری جهادی میان غزه و کرانه باختری و تمام اماکن حضور فلسطینیان کامل و منسجم شود، ما در برابر یک لحظه تاریخی واقعی قرار داریم، کرانه باختری در حال حاضر حرف خود را به کرسی نشانده است، و حرف نهایی‌اش این است که باید تمام امکانات را برای پیروزی این انتفاضه به کار گیریم.

 عضو جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: پیروزی انتفاضه در کرانه باختری، دشوار و دور از دسترس نیست، اگر به بهترین وجهه ممکن از ابزارهایمان استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خلیج پارس iran IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    اشغالگران صهیونیست که روزگاری رویای حکومت تخیلی نیل تا فرات یهود را در سر داشتند سالها و دهه هاست در کرانه باختری یه در بسته و مقاومت سر سختانه و جانانه فلسطینی ها متوقف شدن و مدام در حال دیوار کشیدن به دور خویش هستند حداکثر توان صهیونیست ها ترور کردن و تحت فشار اقتصادی قرار دادن مقاومت فلسیطین بوده و هست ولی هرگز موفق نخواهند شد تا بر عزم و اراده این ملت مقاوم تاثیری بگذارند .. بیاری خدا صهیونیست ها راهی جز فرار از منطقه ما نخواهند داشت ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس