کد خبر 1357671
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
سرایا القدس: دشمن صهیونیست را غافلگیر خواهیم کرد - کراپ‌شده

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که پاسخ به ترور سه رزمنده این جنبش در جنین، به همان بزرگی این جنایت خواهد بود.

به گزارش مشرق، گروه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک رژه نظامی بر پاسخ دادن به جنایت ترور سه رزمنده این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

شهادت سه فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی

در بیانیه این گروه آمده است: «رزمندگان ما با خون خود پیروزی و شهادت را خلق می‌کنند، بدون اینکه به ارتش رژیم اشغالگر و زرادخانه نظامی آن اهمیتی بدهند».

سرایا القدس افزود: «ما در خاک فلسطین می‌مانیم تا آتش درگیری با رژیم صهیونیستی را شعله‌ور نگاه داریم».

این گروه در خصوص ترور سه نفر از رزمندگان سرایا القدس در جنین گفت: «ما تاکید می‌کنیم که این جنایت تداوم تجاوز رژیم اشغالگر است و پاسخ به  جنایت مذکور، به بزرگی آن است».

بیشتر بخوانید:

تولد کودک فلسطینی در روز شهادت پدر

سرایا القدس تاکید کرد: «ما قبل از سربازان، فرماندهان خود را در راه شهادت و سرکوب رژیم اشغالگر و آزادسازی سرزمین و مقدسات تقدیم می‌کنیم».

این گروه ادامه داد: «خون سه رزمنده‌ای که در جنین به شهادت رسیدند، ارتباط تاریخی در جنین را بین نبرد امروز و حماسه جهادی ۲۰ سال پیش نشان می‌دهد».

سه فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی،عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس