ویژه ها

بهتر است آقای علی مطهری و همفکران وی، کمی درباره ساختار حاکمیتی آمریکا و همچنین سرانجام قذافی و صدام و حسنی مبارک و محمدرضا پهلوی مطالعه کرده و سپس به اظهارنظر بپردازند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** علی مطهری: باید در رویارویی با آمریکا از «عالم رویا» خارج شویم

«علی مطهری» نماینده مجلس دهم در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «مذاکرات وین و واقع بینی» نوشت: «هشتم آذر ماه مذاکرات وین برای احیای برجام ادامه پیدا می‌کند... مساله این است که طرف مقابل زورگو و سلطه‌گر است و قدرت هم دارد، اقتصاد جهان در دست اوست و با یک فرمانش حتی کشورهای دوست ما از ترس تحریم با ما همکاری نمی‌کنند. با چنین طرف مذاکره‌ای چگونه باید رفتار کرد که هم عزت خود را حفظ کنیم و هم منافع ملت تحصیل شود. یک راه این است که بگوییم حق با ماست و مقاومت می‌کنیم و لو بلغ ما بلغ. راه دیگر این است که از عالم رویا بیرون بیاییم، تدبیر کنیم و مردم را در حد مقدور از شر تحریم‌ها نجات دهیم».

مطهری در ادامه نوشت: «اینکه بگوییم تمام تحریم‌ها حتی تحریم گروگان‌گیری و تحریم‌های حقوق بشری که به تصویب کنگره امریکا رسیده است نیز باید برداشته شود البته ایده خوبی است ولی تا چه حد امکان‌پذیر و در حیطه اختیار دولت امریکاست. همچنین تضمین امریکا برای عدم تکرار خروج از برجام مستلزم تصویب برجام در سنای امریکاست که اکثریت آن مخالف برجام هستند».

در ادامه این مطلب آمده است: «غرض اینکه احیای برجام نیز باید در حد مقدور باشد. مهم این است که توافق برجام به نفع ایران بود و اگر جنگ قدرت در داخل ایران زمینه خروج ترامپ از آن را فراهم نمی‌کرد و مثلا شرکت‌های امریکایی را از معامله با ایران محروم نمی‌کردیم می‌توانستیم از مواهب آن بیش از آنچه در دو سال اول باعث رونق اقتصادی کشور شد بهره‌مند شویم. برای اینکه دوباره برجام به آن سرنوشت دچار نشود اول باید تکلیف خودمان را روشن کنیم که آیا مایل به اجرای آن هستیم یا با مواضع دوگانه آن را بین زمین و آسمان معلق نگه می‌داریم تا طرف امریکایی از آن خارج شود. اگر باز می‌خواهیم با برجام بازی کنیم بهتر است از آن خارج شویم... در غیراینصورت...بهتر است هیات ایرانی، مذاکره‌ مستقیم با امریکا را در پیش گیرد».

علی مطهری: باید در رویارویی با آمریکا از «عالم رویا» خارج شویم/ اصلاح طلبان فعلا به دولت رئیسی فرصت داده‌اند

علی مطهری در یادداشت مذکور به هیچ عنوان به جنایت هایی که دولت های آمریکا، اعم از دموکرات ها و جمهوری خواهان علیه مردم ایران مرتکب شده اند، اشاره ای نکرده است.

وی به گونه ای موضعگیری کرده که گویا آمریکا برای اجرای تعهدات برجامی خود بیقرار بوده و سر از پا نمی شناخته و این ایران بوده که نگذاشته آمریکا به تعهدات خود عمل کند. این در حالی است که آمریکا به دلیل نقض مکرر تعهدات بین المللی به «قاتل زنجیره ای توافقات» مشهور است.

ساختار حاکمیتی آمریکا می گوید کشورهای دنیا دو دسته هستند، سلطه گر و سلطه پذیر؛ کشورهای سلطه گر حق دارند تا با غارتگری و زورگویی و آدم کشی به کشورهای دیگر تجاوز کرده و آن کشورها حق ندارند اعتراض کرده و مقاومت کنند.

در سوی مقابل، جمهوری اسلامی ایران در مقابل این غارتگری و زورگویی و جنایت مقاومت کرده است. اشخاصی همچون صدام، قذافی، رضا شاه و محمدرضا پهلوی، حسنی مبارک و...در مقابل این رفتار مستکبرانه زانو زدند و این رویکرد برای این افراد نتیجه ای جز ذلت و حقارت نداشت.

جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی که دولت آمریکا یکی از بانیان و حامیان اصلی آن جنگ علیه ملت ایران بود، نگذاشت که حتی یک وجب از خاک ایران از دست برود.

ایران دومین کشور در دنیا در زمینه تولید نانو دارو است، چهارمین کشور صاحب فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی در جهان، دومین کشور دارای توانایی ساخت دریچه قلب در دنیا، رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر، دومین کشور در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز استخوان، سومین تولیدکننده دکل‌های انتقال برق، رتبه سوم جهان در صنعت سدسازی؛ نهمین کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی؛ دومین کشور دارای فناوری تولید پهپاد رادارگریز.

اولین کشور تولیدکننده صنعتی بیوایمپلنت؛ چهارمین قدرت موشکی جهان؛ جزو ۱۰ کشور سازنده زیردریایی در جهان؛ تولیدکننده سریعترین اژدر رادارگریز در جهان؛ دارای مولفه استراتژیک خودکفایی در بنزین؛ پنجمین کشور برتر سازنده ربات انسان نما، اولین سازنده استارتر هواپیما در غرب آسیا؛ چهارمین قدرت دریایی جهان و… اینها تنها بخشی از توانمندی‌های غرورآفرین و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران است.

اینها نتیجه مقاومت ایران در مقابل خوی غارتگری و زورگویی آمریکا و واقع بینی و پرهیز از رویاپردازی است.

لازم به ذکر است که «جان کری» وزیر خارجه دولت اوباما پیش از این گفته بود که اگر ما (دموکرات ها) نیز در کاخ سفید بودیم، از برجام خارج می شدیم ولی ترامپ خیلی زود اینکار را انجام داد؛ وی باید پروژه برجامیزه کردن توان دفاعی و قدرت منطقه ای ایران را تا حد امکان پیش می برد و سپس از برجام خارج می شد.

بهتر است آقای علی مطهری و همفکران وی، کمی درباره ساختار حاکمیتی آمریکا و همچنین سرانجام قذافی و صدام و حسنی مبارک و محمدرضا پهلوی مطالعه کرده و سپس به اظهارنظر بپردازند.

** اصلاح طلبان فعلا به دولت رئیسی فرصت داده اند

«سید حسین موسوی تبریزی» فعال اصلاح طلب و عضو مجمع مدرسین در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «سکوت اصلاح‌طلبان در این مدت را عقلایی می‌دانم و نه از سر بی‌تفاوتی. اینکه در انتخابات ریاست جمهوری چه اتفاقاتی رخ داده و یا شورای نگهبان با چه رویکردی با اصلاح‌طلبان برخورد کرده موضوع دیگری است. با این وجود آنچه اهمیت دارد این است که اصلاح‌طلبان در یک رویکرد عقلایی به دولت اجازه دادند تا مستقر شود و بتواند برنامه‌های خود را اجرائی کند»

این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «دولت آقای رئیسی به مشکلات واقعی مردم توجه ندارد و تاکنون این مشکلات حل نشده است. رویکردی که دولت رئیسی در پیش گرفته بیشتر مبتنی بر حرف درمانی است و تلاش می‌کنند با وعده و شعار مردم را اقناع کنند...مردم اگر در حد ۳۰ یا ۴۰ درصد نیز در سر سفره خود تغییر را احساس می‌کردند امیدواری نسبت به آینده بیشتر می‌شد. این در حالی است که در عمل چنین اتفاقی رخ نداده و در سفره مردم تغییری ایجاد نشده است».

علی مطهری: باید در رویارویی با آمریکا از «عالم رویا» خارج شویم/ اصلاح طلبان فعلا به دولت رئیسی فرصت داده‌اند

جریان اصلاح طلب عادت دارد که جای طلبکار و بدهکار را عوض کند. این طیف از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ قوه مجریه را قبضه کرده و مدعی بود که فتح الفتوح اقتصادی را رقم خواهد زد.

اما در این مدت نه تنها گشایش اقتصادی رقم نخورد بلکه ارزش پول ملی به شدت کاهش پیدا کرده و سفره مردم کوچک شد. اکنون جریان اصلاح طلب به مردم ایران بدهکار است. اما متاسفانه خود را طلبکار جا زده و مدعی است که فعلا به دولت رئیسی مهلت داده و با بزرگواری با دولت برخورد می کند!

این جریان سیاسی در هشت سال گذشته ویرانی های زیادی بر جای گذاشت، از مسکن و خودرو و دلار تا بورس و مرغ و تخم مرغ؛ اما اکنون بجای عذرخواهی از مردم، به راحتی و در روز روشن به فهم و شعور آنان توهین می کند.

شتاب در واکسیناسیون سراسری، ترخیص کالاهای اساسی دپو شده در گمرک، تدبیر برای جلوگیری از قطعی سراسری برق، کلیدزدن ساخت یک میلیون مسکن در سال، راه اندازی کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، مدیریت غائله اخلال در سامانه های سوخت، مقابله با گرانی خودرو، کاهش قیمت مصالح ساختمانی، مدیریت بازار مرغ و تخم مرغ با هدف کاهش قیمت، کاهش قیمت مصالح ساختمانی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و...تنها بخشی از اقدامات دولت رئیسی در چند ماه اخیر است.

با اینحال بخشی از فعالین و رسانه های اصلاح طلب چشمان خود را بر روی واقعیت بسته و حاضر نیستند با مردم صادقانه برخورد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 90
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • فیروزاطماعیلی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    23 29
    حالاوقت ان رسیده که واقعیت هاراقبول بکنیم به نظرمن حرفهای اقای مطهری حرف قریب به اتفاق مردم ایران است لطفامرفهین بی دردازعوض مردم حرف نزنند.
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      7 15
      به عنوان کسی که به آقای رئیسی رای دادم و به این رای افتخار هم میکنم باید بگم حرف علی مطهری خیلی دور از آبادی نیست. اتفاقا دکتر سید ابراهیم رئیسی که محبوب ملت ایران هست جمله ای بسیار مهم فرمودند. ایشان گفتند هم دنبال خنثی سازی تحریم هستیم هم دنبال رفع تحریم. این جمله بسیار اهمیت دارد زیرا برخی نمایندگان محترم مجلس فقط از خنثی سازی تحریم میگن که بسیار خطرناک هست حرفشون.
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      8 7
      احتمالا شما خیلی از اوضاع ایران بی خبری اینجوری تخیلی نظر میدی چون علی مطهری هم خودش جزو اون قشر ۴ درصدی شمال شهر نشین حساب میشه
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      3 4
      خیلی رو داری
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      3 4
      بیا پایین بچه
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      4 0
      مرفهین بی درد
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      8 6
      اصلاح طلبان 8 سال مملکت رو شخم زدند و زمین سوخته و خزانه خالی تحویل دادند و فقط باید سکوت کنند.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      6 4
      افساد طلبان 8 سال با مذاکره و برجام فرصت سوزی کردند و تورم 1000 درصدی سرسفره مردم گذاشتن و باعث و بانی وضع موجود هستن و باید ساکت باشند.
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      5 0
      جناب مطهری! رؤیا در رویارویی با آمریکا همین است که توهم داشته باشیم کدخدا منافع ایران را هم در مذاکرات یا مراودات مد نظر می گیرد!
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      2 2
      خسته شدیم ازتحریمها چرا ازمردم مایه میزارید رای بگیرید ببینید چقدرازمردم ازاین شرایط خسته هستن وخواهان مذاکره هستن بسه دیگه
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      2 2
      حرفهای کاملا درست ازمطهری درمورد ارتباط بادنیا
    • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 1
      آنهایی که حرف علی مطهری را قبول دارند. خودشان را قبول ندارند.
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    18 8
    نظر مردم در مورد اصلاح طلبان این است که شما اشتباه میکنید که میگوئید به دولت رئیسی فرصت داده ایم هشت سال دولت منتخب شما مسبب وضعیت موجود میباشد لال بودید در هشت سال دولت تخریب روحانی حالا زبان باز کرده اید
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      3 2
      کم ازدست روحانی کشیدیم حالا همش بگید خزانه خالی تحویل گرفتیم مگه شما نمیدونستین چه خبره واوضاع چقدر بده قبل انتخابات خداوکیلی شما مگه خبر نداشتین روحانی چکارکرده بااقتصاد
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 1
      الان که دیدید نمی تونید حریف اوضاع وگرانی بشید این حرفها رامیزنید چرا پس اینقدر وعده گشایش میدادید بیچاره مردم که تاوان جنگ قدرت دوجناح را با گرانیهای دیوانه وارمیدن
  • DE ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    13 3
    علی مطهری باید میگفت : باید وا اصلاح طلبها در رویارویی با آمریکا از «عالم رویا» خارج شویم و قبول کنیم که گرگم و گله میبرم‌ موشک دارم نمیذارم...خخخ آنکس که بخوابد و بخواهد که بخوابد _ گر بمب و ترقه بزنی باز بخوابد/ اصلاح طلبان فعلا به دولت رئیسی فرصت داده‌اند خخخخخخ ای خدایی که خالق خرسی _ اصلاح طلب هم آفریده ای مرسی. حیوون‌کی ها مالیخولیا دارن ...ای که به من فرصت موندن دادی ...خیلی ممنون به من امید زنده موندن دادی خیلی ممنون ..خخخخ مسخره های علاف اصلاحطمعکار
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    28 11
    اصلاح طلب ها و حسن روحانی هشت سال خرابی در این کشور درست کرده اند دولت مردمی اقای رئیسی حداقل هشت سال نیاز دارد تا آوار برداری کند و بتواند در اقتصاد ثبات ایجاد کند پس اصلاح طلب ها خفه شوند
    • عزت MD ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      15 5
      بنا به نظر اقای مطهری اصلا چرا پیامبر اکرم ئر مقابل مشرکین قریش ایستاد چرا حضرت علی امارت معاویه را قبول نکرد چرا امام حسن به جنگ با معاویه رفت چرا امام حسین خلافت یزید را قبول نکرد چرا امام خمینی انقلاب کرد مگر می شد با شاه در افتاد مگر امریکا و ا سرائیل حامی شاه نیودند
    • صبا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      9 1
      سلام احسنت بر شما اگر همه ملت دیدگاهشان این باشد و چشم انتظار اتفاق های زودگذر نباشند، انشاالله مشکلات در بلند مدت مرتفع خواهد شد.
    • hamid ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      3 6
      لطفا ادب داشته باش
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      6 0
      دقیقا
    • سعید MD ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      9 2
      اقا حمید واقعا مگر اصلاحطلب ها ادب دارند اگر ادب داشتند این همه نامردی نمی کردند دروغ نمی گفتند بی ادبی فقط در خفه شود گفتن ا ست؟ در دروغ گفتن در فریب دادن نیست؟
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      8 1
      اصلاحاتچی به هر کسی که با ادبیات خود اصلاحاتچی ها به آنان سخن می گوید، می گویند بی ادب.
  • عبدالله IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    26 4
    کسی که از خدا دور شد ، هر افلیسی را ابرقدرت می پندارد!
    • رضا IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      2 3
      افليس ! خخخخ ! خدا نكشه تو رو دكتر جان !
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      6 2
      احسنت . اینها اول نمازشون که میگن الله اکبر در واقع دروغ میگن واقعیت اعتقادشون الشیطان اکبر است.
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    5 14
    اینکه آمریکا حقه باز است شکی در آن نیست و آقای مطهری هم واقعیت را میگوید هم راه را درست میگوید
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    14 5
    مطهری برو پول نون پدرت رابخور وسکوت کن توبرای چوپانی خوبی
  • سید فروزان CH ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    6 1
    علی مطهری اپل تکلیف خودش را مشخص کند بهتر است تا نگران تکلیف در برابر امریکا باشد ، ایشان به منافقین یک برگ زده
    • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 1
      اگه امثال على مطهرى ها نبودند به مردم امون ميداديد ؟!
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    15 1
    علی مطهری از آفساید بیرون نمیای داداش؟!!
  • خسرو IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    10 0
    اگر آقای مطهری این گونه چرت و پرت نگوید روزنامه اعتماد چاپ نمیکند پس بنده خدا مجبور است شما جدی نگیرید
  • حمزه IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    8 0
    همین امثال ابوموسی اشعری ها ( ظریف) و اشعث بن غیث ها (روحانی) با شعار سازش چیزی نمونده بود ی بار دیگه بزرگترین ضربات رو به دین و امت اسلامی بزنن
  • مقدس IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    7 22
    واقعا چرا چرنديات اين روان پريش را نشر ميدهيد ؟؟!! بگذاريد اين ملعون هاى وطن فروش امثال مطهرى و تاجزاده و حجاريان و مجيد انصارى و بقيه اسقاطى ها در حماقت و جهل خودشان به زندگى سراسر نكبت و ننگين خودشان ادامه دهند .
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    4 4
    با دیپلماسی ملتمسانه روحانی و برجامی که خود شما در مجلس تصویب کردید مگر بنا نبود که تحریم ها رفع بشه، پس چی شد؟ آیا خوش رقصی مانده که برای آمریکا نکرده باشید؟ حاصل این خوش رقصی ها چه شد؟
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    21 0
    (اصلاح طلبان فعلا به دولت رئیسی فرصت داده اند.) از شخصی حال پدرش را پرسیدند، گفت عمرش را بخشیده به شما! گفتند؛ اگر پدرت عمری می داشت برای خودش نگه می داشت. و ایضاً فرصت اصلاح طلبان.
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    8 1
    جناب مطهری شما تازه از حالت کمای دولت محبوبتان خارج شده اید و چشمانتان فقط قادر است نور سپیده را ببیند . صبر کنید معلوم خواهد شد که چه کسانی در رویا بودند و هستند و خواهند بود و چه کسانی ماورای امروز را دیده اند . به این می گویند ، بصیرت همانی که شما و امثال شما از آن بی بهره اید .
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    9 0
    علی مطهری دیگه چیه؟!
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      یک ....
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    4 2
    خيلى از واقعيت ها براى آدم هاى عقب افتاده ذهنى و عقلى مثل مطهرى و همفكرانش بايد رؤيا تلقى شود !!!؟ خر چه داند قيمت زعفران را ؟؟؟؟!
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    4 1
    سلام امثال علی مطهری که به دفاع از دولت قبل مشهور هستند لطفا دهنشونو ببندند وجوری حرف نزنند که انگار طلبکارند.دولت رییسی هم اگه نتونه مشکلاتو حل کنه بازم امثال ایشون حق حرف زدن ندارند.
  • Arya IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    7 6
    ۸سال اتلاف،۸سال بی تدبیری،۸سال خیانت،۸سال جنایت درحق ملت،۸سال دروغ،مرگ روزانه ۷۰۰نفردراثرکرونا،گرای ترورسردارسلیمانی وفخری زاده،تورم لجام گسیخته وووووو ازخدمات دولت بی تدبیرآقای روحانی بود که بادسیسه اصلاح طلبان به قدرت رسید،هی ی ی ی س ساکت آقایان افسادطلب .
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    7 2
    علی آقا ی مطهری! شما در رویای رابطه با آمریکایید ولی ما در واقعیت پهباد آمریکایی رو زدیم، پایگاهش رو بمبارون کردیم و نفت کشمون رو ازشون پس گرفتیم بله
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 2
    حصر هر دو درست است هم خودش در برجامش و هم عوامش در فتنه
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    6 2
    اصلاح طلبان نانجیب هستند غیر قابل اعتماد هستند
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 3
    مذاکره با تمام کشورها خوبست حتی آمریکا و دشمنی آشکار با هیچ کشوری خوب نیست
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 0
    آقا واکسن و برق و اینا درست ولی بقیشو الکی نوشتی. زیر بار گرونی داریم له میشیم. میدونیم عوارض دولت بنفشه ولی یکم جلوشو بگیرید. ۴ تا دلال اعدام کنید جیگرمون حال بیاد
  • حمید ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 1
    ملت شریف ایران گول این افراد مانند مطهری را نخورید که وانمود میکنند هشت سال خراب کردندولی این طیف طبکار بیش از 32 سال مملکت را بانام کارگزاران واصلاح طلبی در دست گرفتند وجزء ویرانی وپرورش اقازاده چیزی به یادگار نگذاشتند.
  • نام آشنا IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 1
    حرفهای اصلاح طلبان به خصوص این نماینده اسبق مجلس که در تمام دوره نمایندگی اش به دنبال رفع حصر - ربنای شجریان- برگزاری کنسرت در مشهد مقدس - ساپورت پوشیدن بانوان - حضور بانوان در ورزشگاه ها - ..... برای نجفی - برگزاری رفراندوم .. و مسائلی از این دست بود اصلا پشیزی ارزش ندارد.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    بابت وقتی که اصلاح طلبان به دولت مردمی یا همان ملت دادند متشکریم ، بعد از خاکی که چند دوره بر سر ملت ریختند با هیپنوتیزم و شستشوی مغزی افراد....
  • حبیل IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 1
    اقتصاد جهان اگر هم به فرض دست آمریکا هست به دلیل احساس حقارت و ترس و خودباختگی دیگرانی است که این فرصت را به فرصت طلب زورگو داده اند. کج فهمی می تواند پشت در هر جمال و جبروت لانه کند.
  • دادا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 2
    حیف ازان پدر که پسر ... شد... این اقای مطهری.. خیال میکنه امریکا یک غول خطر ناکی است میخواهد مطهری را بخورد اقای مطهری ...قهرمانان و جوانان غیور ایران هستند تو نترس برو را حت استراحت کن و منفی بافی نکن که بوی خیانت میدهی
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 3
    به نظر می رسد علی مطهری وامثالهم نگذارند دولت ریییی موفق شود کهاگر موفق شود رو سیاهیش برای ایشانو همفکران ایشان خواهدبود در ضمن فرصت حزب شما به اصطلاح اصلاح طلب کمترینش هشت سال خواهد بود یا نه این دولت را در کمترین زمان باید کوبید البته گاهی این صداهااز سر ناچاری است برای فراموش نشدن ماهنه چیز شما فراموش نمیکنیم که دولت لاک چریتان چه بروزمان اورد راستی ازFATF چه خبر اگه فرصت کردی برای اونم یکم توضیح بدید
  • علی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 2
    آقای مطهری شما چند سال در مجلس بودید وحقوق از بیت المال گرفتید درسایه پر مهر شما بیت المال توسط وابستگان حزبی وفامیلی اصلاح طلبان غارت شد وحرفهای شاذ حاشیه ساز زدید ! سئوالی دارم اینکه می فرمائید اصلاح طلبان به دولت رئیسی فعلا" فرصت داده اند میشه بفرمائید این اصلاح طلبان کی هستند ؟ ثانیا" چه جایگاه حقوقی دارند؟ ثالثا" چه رابطه حقوقی با ملت دارند ؟رابعا" مگر ویرانه سازی کشور ومصیبت آفرینی برای ملت را حداقل درهشت جبران کرده اند؟بد نیست بعضی مواقع به فرهنگ لغات فارسی مراجعه کنید ومعنی کلمه حیا وخجالت ومظالم راببینید.مرحمت زیاد
  • عطاءالله IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    16 0
    افسادطلبان فاسد و حامیان فاسدتر از خودشون به شدت دارند میسوزند. پرونده‌های کرسنت و امثال اینها در راهند.
  • !! IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 1
    آقای مطهری ! در فرهنگ تو ؛ اصلا رویارویی با آمریکا ، معنی نداره ! هرچی که هست ؛ همنوائیه !!
  • !! IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 1
    علی مطهری ؛ هرچند وقتی ؛ یک تکانی به خودش میدهد ، که بگوید ؛ هنوز زنده است و به کما نرفته !!
  • محسن IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 2
    مگر چقدر پررویی میخواد ...بهتون بگم حال ما ازشما اصلاح طلبان بهم میخوره با این وضعی که درست کردید
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 2
    یاد هم که دلار داشت توسال 97 بالا میرفت و از 10 هزار تومان رد کرده بود صدایی از آقای علی مطهری در نیامد و در آن سال ها اعتراض ایشون بیشتر به مواردی مانند عدم بر گذاری مصاحبه با یک بازیکن فوتبال خارجی بود راستی اون روزها تو عالم رویا بودی وگران شدن دلار را نمی دیدی !؟ که یک اعتراض عقلانی نکردی!!! عدد 3 تا 30 عقلا چقدر اختلاف داره؟
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    از گفت و شنید خویش درهم نشدی شرمنده روی اهل عالم نشدی صد مرتبه بیش خر شدی دانسته یک‌بار چرا به سهو آدم نشدی
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 1
    کاش مطهری ساکت میشد ....
  • سهیل IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    این کارت ملی هوشمندم بسازید دو سال و نیمه که تو صف وایسادیم.
  • علی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    این مردکه فقط بلده حرف رایگان بزنه
  • کتابی از تهران IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 1
    شهید مطهری : اگر حسین بن‏ علی بود، می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد. شمر 1300 سال پیش مرد، شمر امروز را بشناس. ای فرزند مطهری حداقل به این گفته پدر شهیدت عمل کن!
  • نادر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    چشم هر موقع از عالم خیانت خارج شد ی اطلاع دهید تا بررسی شود
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    اصلاح طلبان فرصت ندادن بلکه دست به دعا که اینقدر بین مردم نره و دنبال راهی که مثل حسن آقا بشینه از دور مثلا مدیریت کنه و مجازی الکی افتتاح کنه. دنبال یه راه عملی بلکه سرعتش رو سد کنند و جز تخریب هم هیچ کاری نمی‌کنند‌ من بین همکارهای اصلاح‌طلبم نشنیدم حتی یک نقطه قوت و صفت خوب به این دولت در گفتار بیان کنند اما کوچکترین مثلا ضعف و یا کاستی یک مدیر که عمدتا هم‌فکرهای هم اونا هستند که هنوز سر کار هستند را به طرفه‌اعینی بزرگ می‌کنند و انتشار می‌دن. چقدر کوچیک هستند اینا.
  • morad IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 1
    آقای مطهری خیرخواه کشور هستند
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    واقعا. پرروئی. نجومی هستند۲۴سال. کشوردست ... مثل شمابودمدتی ساکت شویدحداقل یکسال نیازاست خرابکاری وویرانی های روحانی. رادرست کنه.مدتی ساکت شوید اگردرست نشدباهم معترض میشویم.
  • عباس خسروی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    خدای بزرگ مارا از دست این بی....ها نحات بده
  • سعید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    چرا انقدر بعضیها پررو و وقیحند. اینها دگر روی سنگ پای قزوین را هم سفید کردند.
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    مثلا مهلت ندهند چی میخوان انجام بدن؟؟!!!
  • محمود IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    جناب آقای مطهری به شما توصیه میکنم بجای دخالت در سیاست که در توانایی شما نبوده و نیست لطف بفرمایید .مابقی عمر خود را به مرور و تفحص در کتابهای شهید بزرگوار استاد مطهری سپری فرمایید.شاید در نهایت توفیق خدمت به مردم ایران را بیابید.موفق باشید
  • DE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خخخخخ مالیخولیا دارن این اصلاحطمعکارها برای همینه که دزد و رانتخوار و فاسد و شرور سیا ۳۰.... همه رقم توشون هست چقدر ادبیات این اصلا تبه کارها درپیتی و دم دستی است و بیفرهنگی در صحبتهایشان بیداد میکنه . بیخود نیست ملت با اوردنگی انداختنتون بیرون.
  • كريم IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    شما افساد طلبان دائم در هراسيد چون دولت آقاي رئيسي، دولتي مردمي و ايراني است نه دولتي دوستدار آمريكا و چون مي خواهيد هميشه مانند منافقين مطرح باشيد و از يادها نرويد اين حرفها را مي زنيد. اي افساد طلبان مگر شما عقل هم داريد؟ اگر عقل داشتيد مزدور بي جيره و مواجب آمريكاي جهانخوار نمي شديد.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 1
    -علت اینکه بعداز(جنگ جهانی دوم وجنگ اتمی)فقط جنگهای سردونیابتی بوده وهست وجنگ اساسی رخ نداده وازدسیسه برای جنگهای کشورها چیزپایداری گیرشان نیآمده! -چون ابرقدرتها تجربه کردنند(فقط با نمایش وفروش سلاحهای پوشالینشون وباترور ونابودی قدرت وسلاح ایمان فرماندهان،دانشمندان ومردم )با کمترین هزینه به غارت واهدافشان رسیده ومیرسند!!!؟؟؟سند:نقشه راه ۲۰ساله کثیف داعشی اوباما(تله های برجامی،دون پاشی ومذاکرات بیهوده)!
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 1
    باز این علی مطهری
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    4 1
    علی مطهری نمی فهمد .
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      .... پیش او پروفسوره
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    علی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    3 1
    مطهری نمی توانذ بین هیچی فرق بذاره حالا شده نظریه دان .
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 1
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه‌ی خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش وارد کرده، بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد پذیرفته نیست. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی را بپذیریم.
  • كامليا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اي علي مطهري كه نتونستي ثابت كني كه لياقت فرزند بودن چنان مرد بزرگي رو نداشتي بدون كه جناب عزائيل (ع) به تو فرصت داده است كه توبه كني ولي تو در خواب غفلت به سر مي بري. بيدار شو و كمتر از اين خزعبلات غربال كن.
  • دادا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    چرا این مطهری اینجوری از اب درامد
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    باز مطهری از ترس امریکا ...
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    متاسفم برات علی مطهری
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    باز از ترس امریکا .............
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    مطهری نمی فهمه
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      0 0
      .......پیش او پروفسوره .
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    لطفا اقای مطهری اظهار نظر تفرمایید . از اظهارات جالب شما خیلی به ملت ایران خیر رسیده .خاموش شوید. ننگ بر شما باد
  • كريم IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
    0 0
    اي مطهري تو كه هر شب خواب و رويا‌ي آمريكا را مي بيني همين براي تو كافي است. موسوي مگر شما افساد طلبان عقل هم داريد؟ خوب معلوم است اين همه مشكلاتي كه شما... به وجود آورده ايد زمان مي خواهد تا آقاي رئيسي بتواند آنها را حل و فصل كند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس