کد خبر 1279347
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
رییس جمهوری یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری پس از سفر یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد جمعه شب، یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مشرق، بازدید رییس جمهوری از سد در دست ساخت تنگ سرخ، دیدار با مناطق عشایری تنگه گرگو بویراحمد، دیدار با نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علمای کهگیلویه و بویراحمد ، بازدید جمهوری ازشهر زلزله زده سی سخت حضور در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رییسی به کهگیلویه و بویراحمد بود. 

رئیس جمهور پس از ورد به فرودگاه یاسوج بلافاصله  به همراه وزیر نیرو ابتدا از عملیات اجرای سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد بازدید کرد و با گرفتن گزارش از مسئولان، دستورات لازم را داد. وی مطالبات کارگران  و مردم منطقه را شنید و تاکید کرد اجازه نمی دهد حق هیچ کارگری ضایع شود.

دکتر رئیسی  سپس به  میان عشایر غیور منطقه  گرگوی بویراحمد رفت و با عشایر  و بزرگان و ریش سفیدان عشایر مدت زمان قابل توجهی گفت و گو کرد. 

رئیس جمهور در برنامه پیش بینی نشده ای در بین راه در تعدادی از اجتماعات مردمی که خواستار دیدار  با رئیس جمهور بودند حاضر شد و به حرفهای آنها گوش داد.

دکتر رئیسی پس از آن در جمع نخبگان شهر یاسوج حضور یافت و دغدغه ها و مشکلات آنها را شنید و پاسخ داد.

در ادامه وی به شهر زلزله زده سی سخت رفت تادر جریان روند بازسازی این شهر از نزدیک قرار گیرد.

رئیس جمهوری در ادامه به شورای اداری استان ,رفت تا به جمع بندی برنامه ها و مسائل مربوط به سفر استانی پنجم بپردازد.

وی همچنین در خاتمه در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و از طرحها و مصوبات پیش بینی شده برای محرومیت زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت.

رئیس جمهوری پس از پایان نشست مطبوعاتی و رسانه ای به اتفاق وزیران همراه عازم فرودگاه یاسوج شد و با بدرقه مسئولان استان، یاسوج  را به قصد تهران ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس