گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت - کراپ‌شده

رئیس جمهور در سفر امروز خورد به کهگیلویه و بویراحمد ضمن گفت‌وگو بازدید از مناطق مختلف استان و برگزاری نشست با اقشار و گروه‌های مختلف، بدون واسطه با مردم گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز جمعه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

وزیران کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را در سفر استانی به کهگیلویه و بویر احمد همراهمی کردند.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +فیلم

* هدف از سفرهای استانی حل مشکلات و مسائل مردم است

آیت‌الله رئیسی در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان، گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

آیت‌الله رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا،گفت: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

* آیت‌الله رئیسی در بازدید از سد در حال ساخت تنگ سرخ: اجازه نمی دهیم حقی از کارگران درهیچ نقطه ای از کشور ضایع شود

رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در محل ساخت سد تنگ سرخ، از روند ساخت این سد بازدید کرد.

آیت‌الله رئیسی پس از بازدید از روند ساخت سد تنگ سرخ در سخنان کوتاهی در جمع کارگران و مهندسان فعال در این پروژه، گفت: متأسفانه اجرای این پروژه حدود ۱۰ سال از زمان پیش‌بینی شده عقب است، اما روحیه‌ای که امروز در شما دیدم این امیدواری را ایجاد می‌کند که این عقب‌افتادگی در فاصله زمانی کوتاهی جبران شود.

رئیسی افزود: بهره‌برداری سریع‌تر از این سد می‌توانست منافع زیادی را نصیب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی بخش‌های شمالی استان فارس کند، لذا از شما کارگران و مهندسان زحمتکش می‌خواهم که با توان و سرعتی مضاعف عملیات احداث این سد را به پیش ببرید تا هر چه زودتر شاهد اتمام عملیات احداث سد و بهره‌برداری از آن باشیم.

رئیس جمهور همچنین در واکنش به اظهارات برخی از کارگران فعال در این پروژه درباره تأخیر در پرداخت حقوق و مزایا، بیان کرد: حتماً به مسئولان تذکر می‌دهم و تأکید می‌کنم که اجازه ندهند هیچ حقی از شما کارگران عزیز ضایع شود. حتماً به دنبال ایجاد چارچوبی خواهیم بود تا حقی از هیچ کارگری در هیچ نقطه‌ای از کشور ضایع نشود.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +فیلم

دکتر رئیسی اظهار داشت: تلاش‌هایتان در این میدان را همچون جهاد در جبهه‌های دفاع مقدس ببینید و برای آبادانی کشور تلاش مضاعف کنید و یقین داشته باشید که اجازه نخواهیم داد حقی از هیچ یک از شما ضایع شود.

* گفت وگوی بدون واسطه رئیس جمهور با مردم

رئیس جمهور همچنین هنگام خروج از محدوده عمرانی سد تنگ سرخ با اجتماع مردم منطقه مواجه شد و بار دیگر در میان آنان حضور یافته و دقایقی از نزدیک با مردم صحبت و تأکید کرد که همکاران بخش ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این مکان باقی خواهند ماند تا نامه‌ها و درخواست‌های آنان را دریافت کنند.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

* قاچاق  و واردات بی رویه را دیگر نمی‌پذیریم

سیدابراهیم رئیسی با نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد هم دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با بیان اینکه موانع تولید باید شناسایی و برطرف شوند، اظهار داشت: ما در دولت بنا داریم حرکتمان براساس آمایش سرزمینی و در ثانی عدالت‌محور باشد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری از مسائل مهم این استان است که با احیای ظرفیت‌ها قابل حل است، افزود: موانع تولید باید شناسایی و برطرف شوند صحبت از رونق تولید بدون برداشتن موانع تولید امکان‌پذیر نیست. ‌

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه تحول باید مبتنی بر نظریه علمی باشد و این مهم در دانشگاه و مراکز علمی اتفاق می‌افتد، ادامه داد: استاندار و مسئولان به ارتباط با دانشگاه توجه کنند و پروژه‌های علمی دانشگاه واگذار شود.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استانی زرخیز اما محروم، استانی غنی اما غیر برخوردار و محروم، دلیل این تناقض عدم استفاده صحیح از ظرفیت‌هاست و به دنبال حل مسئله نبوده‌اند، باید ابعاد مسئله شناخته شود و در صدد حل آن باشیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: استان دارای ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، اگر این ظرفیت‌ها برای استان وجود دارد پس چرا بیکاری و آسیب‌های اجتماعی مردم را آزار می‌دهد؟

وی تصریح کرد: من از فرهیختگان و اساتید دانشگاه می‌خواهم که مطالعات علمی شما مبنای کار شود تا بتوانیم از روزمرگی عبور کنیم و عدالت را اجرا کنیم و تقسیم ظرفیت ها در کشور بر اساس آماری سرزمینی با تکیه بر مطالب دقیق و بومی باشد.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

رئیس جمهور افزود: از همه مردم و اقشار در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستاریم تا در تحقق عدالت و استفاده از ظرفیت‌ها دولت را یاری کند، و رفع مشکل بیکاری از مسائل اساسی است که با احیای ظرفیت‌های موجود می‌تواند شکل بگیرد، موانع تولید باید دقیق. شناسایی شود و صحبت از رونق تولید بدون رفع موانع امکان‌پذیر نیست.

رئیسی با بیان اینکه قاچاق و واردات بی‌رویه یکی از موانع عمده تولید است و این موضوع را دیگر نمی‌پذیریم، یادآور شد: ما هم معتقد هستیم که ظرفیت‌های استان بسیار است، اما آنچنان که باید و شاید از این ظرفیت‌ها استفاده نشده و درصددیم که تکمیل سدها در اولویت دولت باشد و طبق برنامه‌ریزی دولت تا پایان سال ۱۴۰۱  سدهای مهم در استان به پایان خواهد رسید و از اولویت های مهم پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی تصریح کرد: اگر اقتصاد روستا را فعال کنیم شاهد مهاجرت از روستا به شهر و حاشیه‌نشینی نخواهیم بود و اگر اقتصاد روستا فعال شود شاهد تولید روزافزون خواهیم بود، باید زیرساخت‌های روستا مهیا شود و برای تحقق این مهم نیاز به احیا جهاد سازندگی داریم و این موضوع در دستور کار دولت می‌باشد، مرور زمان نشان داد با ادغام جهاد و کشاورزی امر جهاد مغفول مانده است.

رئیسی عنوان کرد: از دیگر موضوعات مورد توجه دولت توجه به فعال سازی ظرفیت شهرک‌های صنعتی است و ما در بسیاری از موارد شاهد نیمه فعال بودن، تعطیلی واحدهای صنعتی هستیم که یکی از موارد شاخص آن در استان کهگیلویه و بویراحمد کارخانه قند شهر یاسوج است و ما همچنان بر فعال سازی این کارخانه تاکید داریم.

وی بر استفاده از ظرفیت بانوان تاکید کرد و گفت: تجربه نشان داده است هر جا به مردم توجه شده‌است و مردم در امور مشارکت داشته‌اند شاهد توفیق و انجام امور به صورت موفق بوده‌ایم.

رئیسی اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد لازم نیست که پارک ایجاد شود چرا که خداوند پارک‌های طبیعی زیادی در این استان به وجود آورده است و صنعت گردشگری در این استان می‌تواند نقش بسزایی در اقتصاد و توسعه داشته باشد و باید به معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان چه به گردشگران خارجی و داخلی اهتمام شود.

وی تاکید کرد: ایستادگی مردان و زنان این خطه در مقابل ظلم و دشمنان ستودنی است و سلحشوری مردم این استان در جبهه‌ها در دفاع از انقلاب اسلامی مثال زدنی است و در هر بزنگاهی هموطنان لر زبان ما ندای امام راحله و رهبری عظیم الشان را لبیک گفته‌اند.

* رئیسی: امروز تحول درکشور ضرورت است/ بزودی جهاد سازندگی برای تحول در روستاها احیا می‌شود

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در ادامه سفر خود نشستی هم با نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد داشت.

رئیسی در این نشست با بیان اینکه همه مدیران اجرایی کشور مکلف به همراهی مراکز علمی و دانشگاهی کشور با مسیر تحول هستند، افزود:حلقه مفقوده محرومیت استان غنی و توانمند کهگیلویه و بویراحمد استفاده نکردن از ظرفیت های استان به صورت صحیح است.

رئیسی با بیان اینکه موضوع استفاده صحیح نکردن از ظرفیت های استان برای آبادانی و پیشرفت به درستی مطرح و برررسی نشده است، گفت: این مساله نمی تواند و نباید دغدغه دائمی مردم باقی بماند و باید پاسخ داده شود که چرا استانی با چنین ظرفیت هایی در حوزه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی، نفت و گاز و پتروشیمی نتوانسته از مواهب آنها به درستی بهره مند شود.

رئیس جمهور عدالت اجرایی را از ویژگی های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: مطالعات و بررسی های انجام شده در حوزه موانع پیشرفت استان و آسیب های اجتماعی ناشی از آن مبنای آغاز کار است و از سوی دیگر اساس حرکت برای پیشرفت و آبادانی باید آمایش سرزمینی و توجه عمیق به عدالت باشد.

آیت الله رئیسی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه اقدامات و کارهای دولت باید پیوست عدالت داشته باشد،گفت: حرکت دولت برای تحول و پیشرفت بر علم، عدالت و آمایش سرزمینی متکی خواهد بود.

رئیس جمهور رفع بیکاری و موانع تولید را از اولویت های کاری و اصلی دولت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: بر اساس بررسی هایی که قبل از سفر به استان انجام شده است، ظرفیت های معطل یا تعطیل زیادی در استان در حوزه های مختلف تولیدی، صنعتی و عمرانی وجود دارد که باید هر چه سریع تر آنها را فعال یا احیا کرد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: دولت توسعه صنایع پایین دستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تکمیل سدها و پروژه های نیمه تمام و احیای صنایع غیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد را با جدیت دنبال خواهد کرد.

رئیس جمهور توجه به روستاها را از دیگر محورهای رویکرد تحولی دولت نام برد و گفت: روستاها ظرفیت های اقتصادی و تولیدی زیادی دارند که اگر فعال شود، شاهد توقف روند مهاجرت روستائیان به شهرها خواهیم بود. دولت سیزدهم در راستای ایجاد سازوکاری مناسب برای تحول در روستاها، به زودی جهاد سازندگی را با محوریت سامان دادن به انگیزه ها و عزم و اراده جهادی جوانان مخلص و کارآمد کشور، احیا خواهد کرد.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

رئیس جمهور با اشاره به اینکه پیشرفت و آبادانی کشور بدون استفاده از همه ظرفیت ها ممکن نیست، گفت: دولت سیزدهم تاکید دارد که همه مردم باید در مسیر ایجاد تحول و پیشرفت در کشور مشارکت داشته باشند وتجربه نشان داده که هر جا مردم در کنار دولت بوده اند، موفقیت حاصل شده است.

وی همچنین تاکید کرد که همه مدیران اجرایی کشور، از ظرفیت های جامعه زنان و دختران در روند ایجاد تحول در کشور بهره بگیرند.

رئیس جمهور با اشاره به روحیه سلحشوری مردم کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان همواره در میادین دفاع از انقلاب، نظام و ارزش ها و نیز تکلیف مداری پیشگام بوده اند و لذا خدمت به این مردم وظیفه همگانی برای همه کارگزاران دولت است.

رئیسی در پایان به ظرفیت های بالای استان اشاره کرد و گفت: همه باید به گونه ای کار و تلاش کنیم که مردم کهگیلویه و بویراحمد احساس کنند واقعا رویکرد و عملکرد متفاوتی را شاهد هستند که متناسب با آرمان ها و اهداف انقلاب است.

دیدار رئیس‌جمهور با عشایر منطقه «گرگو» یاسوج

سید ابراهیم رئیسی در ادامه این سفر استانی، با حضور در منطقه گرگو شهرستان بویراحمد با برخی از عشایر این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به منطقه استقرار عشایر، مانع از اقدام یکی از خانواده‌های عشایر برای سر بریدن گوسفند قربانی شد و با قدردانی از ابراز محبت آنان با حضور در چادر این خانواده پای سخنان‌شان نشست و با گرمی با آنان گفتگو کرد.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

 رئیس جمهوری با بیان اینکه عشایر همواره در عرصه‌های دفاع و حمایت از انقلاب، نظام اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها خوش درخشیده‌اند، گفت: عشایر همواره با جان، مال و هستی خود از انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند و امروز نیز حرکت عظیم اقتصادی آنان نقش موثری در تحقق رونق اقتصادی کشور دارد.

دکتر رئیسی افزود: عشایر کشور اعم از پیر و جوان و زن و مرد در حرکت عظیم اقتصادی و تولیدی فعال و نقش‌آفرین هستند و می‌توان آن‌ها را الگویی از هم‌افزایی در تولید نام برد.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

رئیس جمهوری با اشاره به درخواست‌های مطرح شده از سوی معتمدین و سران عشایر در این دیدار، گفت: به طور جدی پیگیر حل مشکلات شما در زمینه کم آبی هستیم و از سوی دیگر تلاش خواهیم کرد نقش واسطه‌ها و دلالان در فروش صنایع دستی و محصولات غذایی عشایر حذف شود تا سود اصلی زحمات و تلاش‌های زنان و مردان کوچ‌نشین نصیب خودشان شود.

دکتر رئیسی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در روزهای آینده جلسات و نشست‌هایی با عشایر برگزار کند تا مشکلات آنان را در حضور خودشان مورد بررسی قرار داده و آن دسته از مشکلات که در خود استان قابل حل و فصل هستند، به سرعت حل شده و مشکلاتی که نیاز به تصمیم‌گیری دولت دارد نیز به هیات دولت ارائه شوند.

یکی از اهالی عشایر تنگه گرگو در حضور رئیس جمهور گفت: بحران خشکسالی مشکلات اقتصادی را برای عشایر به وجود آورده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال در مناطق عشایری به منظور عدم مهاجرت به شهرها فراهم شود. با خرید تضمینی گوشت قرمز از عشایر می‌توانید دست دلالان و واسطه‌ها را کوتاه کنید.

او با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات توجه بیشتری به این قشر محروم شود، افزود: بهسازی راه ارتباطی و احداث منابع آب شرب و کشاورزی عشایری تامین اعتبار شود.

بازدید آیت الله رئیسی از منطقه زلزله زده سی سخت

دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز جمعه در ادامه برنامه های سفر به کهگیلویه و بویراحمد، درجمع مردم منطقه سی سخت، با اشاره به سفر خود به عنوان رئیس قوه قضائیه به این منطقه پس از وقوع زلزله گفت: وضعیت منطقه نسبت به آن زمان تغییر زیادی کرده و روند بازسازی این امید را ایجاد کرده است که بخش عمده ای از مردم بتوانند قبل از شروع فصل سرما به خانه های نوساز خود نقل مکان کنند.

رئیسی در میان مردم شهر زلزله‌زده سی‌سخت گفت: مردم نباید نگران باشند در مورد استمهال وام های آنها مشکلاتی هست که باید این مشکلات برطرف شود.

گزارش سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ از گفت‌وگوی صمیمی رئیسی با مردم تا حضور در سی‌سخت +عکس و فیلم

رئیس‌جمهور گفت یک حادثه طبیعی رخ داده که مردم تقصیری نداشتند پس باید به آنها کمک شود و در بازپرداخت وام ها و استمهال آنها مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه فصل سرما فرا رسیده و باید هرچه زودتر کار تمام شود یادآور شد: همه مدیران باید پای کار باشند دستورات لازم داده شده و با همکاری مردم و مسئولان کارها باید هر چه سریعتر انجام شود.

رئیس جمهور از همت، پشتکار و خدمات نیروهای امدادی، بسیج و سپاه و نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قدردانی کرد و کلید یکی از واحدهای مسکونی بازسازی شده را به شکل نمادین به مالک آن تحویل داد.

رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد؛

رضایت مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان/ تصویب ۲۱۷ طرح برای استان

سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود در نشست شورای اداری استان هم شرکت کرد.

وی در این نشست با تسلیت ایام پایانی ماه صفر گفت: امیدوارم مردم تغییر و تحول را در زندگی احساس کنند که  شرایط تغییر کرده است این تفاوت فقط با اقدام و عمل جدی محقق می‌شود و با دستان شما اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وزارء برای رفع مشکلات مردم برنامه دارند گفت: حقیقت آن است که وقتی می خواهیم از استان نام بریم استان غنی اما دارای مشکلات بسیار و استانی برخوردار از بسیاری ظرفیت اما  محروم است و مردم تحت پوشش بهزیستی‌ و کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه از پتانسیل چهار فصل بودن استان استفاده نشده گفت: مشکلات مردم این استان جدی است، عدد بیکاری هر عددی باشد بالا است می‌توانست این بیکاری در استان وجود نداشته باشد آسیب‌های اجتماعی نیازمند اراده جدی است به دنبال تغییر هستیم و شاخص تغییر خود مردم هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه موانع سر راه شهرک صنعتی و غیرصنعتی رفع شود، گفت: موانع سریع رفع شود تا واحدها هر چه سریعتر به چرحه تولید بازگردند صنایع در شهرک صنعتی و غیر صنعتی بخشی فعال و بخشی غیر فعال است این صنایع زیربنایی که ایجاد شود که سریع انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه قند یک ظرفیت است به مسئله  فعال شدن صنعت، گاز و پتروشیمی اشاره و عنوان کرد: کسانی که در  صنایع پایین دست و صنایع پتروشیمی کهگیلویه و بویراحمد  سرمایه‌گذاری کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید مجدد بر احیاء جهاد سازندگی و فعال شدن کار جهادی گفت: تاسف‌آور است که جوان عزیز ما در دیشموک به جایی برسد که  دست به کار خطرناکی بزند کار فرهنگی و اقتصادی همزمان با هم انجام شود. باید کسی که سقف خانه معیوب دارد یا اجاره خانه ندارد به صورت همزمان کار شود.

وی با اشاره به ۵۴ مدرسه کپری و کانکس در مارگون که در گزارش وزیر تعاون بود، گفت:  بدون معطلی راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و بنیاد مسکن کار را انجام دهند پذیرفتنی نیست بچه‌های ما برای درست خواندن در کانکس باشند و بیمار شوند، تعداد مدارس کپری و کانکس‌ها بالا نبیت رقمی که برای برچیده شدن این مدارس نیاز است هم بالا نیست لذا مسئله به جد دنبال شود. 

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه  فقر چهره زیبای استان را بد جلوه می دهد که پسندیده نیست، گفت: بودجه ۱۴۰۱ را که به مجلس تقدیم کردیم مبنا آمایش سرزمین برای تحقق عدالت است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در همه موارد باید عدالت لحاظ شود، گفت: در سفر به کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۷ طرح مصوب شد که ممکن است همه در یک سال و دو سال انجام نشود.

رئیس جمهور با بیان گزارش وزارء در نشست شورای اداری استان‌ها کار جدید و نوعی است، افزود: گزارش وزراء انگیزه پیگیری را در مدیران کل ایجاد می‌کند.

دکتر رئیسی با بیان اینکه از این جمع کارهای زیادی برمی‌آید گفت: اگر در سال ۱۰ درصد کار سد تنگ‌ سرخ انجام می‌شد اکنون این پروژه به اتمام رسیده بود که تلاش می‌کنیم سد در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

رییس جمهور، یاسوج را به مقصد تهران ترک کرد

وی همچنین در خاتمه در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و از طرح ها و مصوبات پیش بینی شده برای محرومیت زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت.

رئیس جمهوری پس از پایان نشست مطبوعاتی و رسانه ای به اتفاق وزیران همراه عازم فرودگاه یاسوج شد و با بدرقه مسئولان استان، یاسوج  را به قصد تهران ترک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    واقعا !!! برای استانداری هرمزگان کاندید کردین !!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    2 3
    خدا انشالله به این سفر ها خیر و برکت دهد تا آلام مردم تسکین شود--- یه رئیس جمهور غربزده هم داشتیم دو سال در کرونا بستری بود و زخم بستر گرفت خدا از سر تقصیراتش نگذرد--- مهم است به کی رای می دهیم
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      2 2
      الان بااین سفرها چه مشکلی حل شد از انتخاب استاندارها خیلی موارد مشخص است
    • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      3 0
      البته اشالله این سفرها نتیجه برای مردم و مملکت داشته باشه و اثر کنه
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 1
      به کوری چشم منافقان و صهیونیست ها اوضاع بهتر خواهد شد .ان شالله
    • نظام مقدس IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 1
      ۱۱۵۵ به کوری چشم آمریکا و انگلیس و اسرائیل
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    1 0
    اقای رییسی اول یک فکری بحال مهار تورم لجام گسیخته کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس