کد خبر 1292373
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
الیاس حضرتی - کراپ‌شده

الیاس حضرتی گفت: ما اصلاح طلبان از گذشته شاهد بوده‌ایم که در مصیبت‌هایی این چنینی برای مردم نقاط مختلف کشور رییسان‌ جمهوری کمتر به مناطق گرفتار سفر کرده‌اند!

به گزارش مشرق، الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتمادملی، مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد و عضو فراکسیون امید در مجلس گذشته به بهانه سفر روز جمعه رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا، از سفرهای رئیسی تمجید کرده و نوشته است: «سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد».

به گزارش جهان نیوز، متن کامل یادداشت حضرتی را در ادامه خواهید خواند:

سفر از پیش اعلام نشده آقای رییسی، رییس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده اندیکا، از آن نظر اهمیت دارد که قطعا در سرعت گرفتن امر بازسازی و کمک به مردم و عشایر منطقه برای جبران خسارت‌های وارده تاثیر بسیار خواهد داشت.

از سوی دیگر خوزستان در سال‌های اخیر با مشکلات بسیار نظیر سیل و آب شرب و سایر مایحتاج مردم روبه‌رو بوده است که در این سفر رییس‌جمهور در جریان آنها نیز قرار خواهد گرفت و به همین سبب پیش‌بینی می‌شود این سفر منشا خیر و برکت باشد. ما روزنامه‌نگاران از گذشته شاهد بوده‌ایم که در مصیبت‌هایی این چنینی برای مردم نقاط مختلف کشور رییسان‌ جمهوری کمتر به مناطق گرفتار سفر کرده‌اند و در بیشترین حالت معاون خود یا وزیران را به این سفرها فرستاده‌اند. سفر آقای رییسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد و سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند. ناگفته پیدا است که با چنین سفرهایی وزیران و مدیران دولت نیز تشویق می‌شوند در مشکلات ریز و درشت، خود به سراسر کشور سفر کنند و همین سفرها بسیاری از گره‌های توسعه و پیشرفت و البته مشکلات مردم و صاحبان صنعت و کشاورزی را خواهد گشود.

همین که کشاورز خوزستانی دیروز با رییس‌جمهوری روبه‌رو شده و با او از مشکلات خود گفته است در واقع به اصل و اساس مدیریت انقلابی و مردمی رسیده‌ایم.
همچنان که مطبوعات گاه قلم به انتقاد می‌گشایند، باید در این گونه موارد قلم به تحسین بگشایند و از رییس‌جمهوری به خاطر چنین سفری قدردانی کنند. البته گفتنی است که سفر برنامه‌ریزی شده رییس‌جمهوری به استان‌ها و نقاط مختلف کشور که سوای چنین سفرهایی است، خواست مردم سراسر ایران است و امیدوارم که رییس‌جمهور و تیم همراه او در آن سفرها نیز موفق باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدایوب IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    21 1
    آدم وقتی تنبل! نباشد صبح جمعه به دیدار مردم میرود. واما تنبل! صبح جمعه متوجه گران شدن بنزین میشود
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 0
      امیدوارم منبع برکت و وحدت واقعی بشود حضرت آقای رئیسی انقلابی و فروتن.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    22 1
    واقعا انسان شریفی است آقای رئیسی
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    3 32
    شما هم اگر انصاف داشتید از عملکرد خاتمی در دولت اصلاحات تمجید می کردید
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      25 2
      دولت روحانی مکمل و متمم دولت خاتمی با ۸ سال وقفه است !!!!از چی دولت خاتمی باید تعریف میشد؟؟!از زنگنه و اخوندی و ظریف و نهاوندیان و اسحاق و باقی بقایای آن دوران نحس و سیاه؟؟؟؟
    • هانی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      2 11
      16:49 احمدی نژاد که از اصل مکتب شماها در اومد.... به هر حال الان کل مملکت دست جریان مطبوع شماس ببینیم چه گلی قراره بزنید به سر ملت . درضمن من نه اصلاح طلبم نه اصول گرا من هر جریانی که به درد مردم برسه ..
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      27 1
      بگذار برایت از خدمات خاتمی تعریف کنم. کارهایی مثل دو برابر کردن دلار بدون تحریم! از بین بردن همه سفره آبهای ایران با طرح خودکفایی گندم با افزایش زمینهای زیر کشت غرقابی، نابود کردن صنایع نساجی ایران، خوددارای از هر نوع توسعه پالایشگاهها و تولید بنزین، خودداری از ساخت مسکن! ، کاهش شدید رشد جمعیت، راه انداختن فتنه 78، اعتصابات پی در پی کارگران و معلمان، فاجعه سمیرم، گرفتن وامهای سنپین از صندوق بین المللی پول بردن ایران تا خرخره زیر بار قرض برای ایجاد رشد اقتصادی کاملا مصنوعی بدون ذره ای افزایش اشتغال و تولید، اعلان جنگ به اسلام و فرهنگ انقلابی و باز کردن راه بی حجابی و روابط آزاد دحتر و پسر، لشکرکشی روزنامه های زنجیره ای علیه اصول اسلام و تشیع، به بحران کشاندن کشور با دستگیری کرباسچی و...
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      12 0
      دوست عزیزی که نه اصلاح طلبی و نه اصولگرا و عاشق خاتمی!!شاید مردم سال ۹۲ گول جریان اصلاحات را خورد و دوباره پکیج خاتمی روی کار امد!!جدای ویرانی ۸ ساله مملکت واقعا واضح وروشن شد که خاتمی اگر ۸ سال دیگر رییس جمهور بود چه میشد!!آیا باید باز حسرت سید خندان شما را بخوریم؟!!!!
  • محمدایوب IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    12 1
    بابا تو اصلاح طلبان شاید یک سرسوزن وجدان پیدا شود که بعید است. حالا این حضرتی چی شده تب کرده.
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      0 0
      هر جا رییسی پا می‌زاره مشکلات کم کم رخت برمیبنده و نتیجه ش یک سال بعد کامل دیده خواهد شد
  • اصغر مرزبان IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    خواهشی که دارم انقد طرفداری نکنید مثل زمان روحانی انتقاد کنید
  • یک ایرانی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    میشه بفرمایید رئیسی کدام کار را درست کرده است؟ که ما به عنوان یک ایرانی نمیبینیم.
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    درسته که سفر ایشان مهم است ولی اینکه منشا برکات باشه یه حرف کلیشه ای هست دیده شده آقایان از برخی موارد مثل زندانها بازدید داشتند یا زیر مجموعه ایشان بوده ولی در آنجا مشکلات اساسی وجود داشته پس بهتره منتظر عملکرد باشیم چون هنوز زود هست که فرش قرمز پهن کنیم، از طرفی رئیس قوه مجریه وظایفی داره و روشی هم برای اجرا پس عملکرد مهمه بقیه موارد بازی رسانه ای هست
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    فرصت باشه بهتر هم خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس