مجلس

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از روز شنبه در صحن علنی مجلس آغاز شده و نمایندگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر اساس حروف الفبا صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی می کنند.

سرویس سیاست مشرق- جلسه علنی روز دوشنبه (۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی برای بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم صبح امروز به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

در ابتدای جلسه امروز صلاحیت بهرام عین‌اللهی برای تصدی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گفت.

جزییات بررسی کلیات صلاحیت کابینه را اینجا بخوانید.

جزییات بررسی صلاحیت وزرای ارتباطات؛ اطلاعات؛ آموزش و پرورش را اینجا بخوانید.

همچنین بررسی صلاحیت حجت الله عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، امین حسین رحیمی به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری، محمدرضا آشتیانی به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، محمد علی زلفی گل به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات وفناوری، محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد وحیدی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور، سید عزت اله ضرغامی به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جواد اوجی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت، علی اکبر محرابیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و سید حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهودی ورزش و جوانان از دیگر مواردی است که در جلسات علنی امروز مجلس به آن پرداخته خواهد شد.

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از روز شنبه در صحن علنی مجلس آغاز شده و نمایندگان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بر اساس حروف الفبا صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی می کنند.

ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته وارد بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شدند و امروز به ادامه بررسی آن می پردازند.

ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس قرار دارد.

در نشست نوبت عصر روز گذشته مجلس، گزارش کمیسیون های بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات درباره بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان ‌و آموزش پزشکی قرائت شد. همچنین یک نماینده مخالف به اظهار نظر پرداخت.

سومین روز بررسی صلاحیت وزرا

آریان‌پورموافق/ وزیر برای زیر میزی چه برنامه ای دارد؟
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت هم براساس شاخصه‌های علمی و هم براساس تجارب کاری توانایی مدیریت حوزه بهداشت و درمان کشور و مقابله با چالش‌های آن را دارد.

رضا آریان‌پور در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت نیز واقعا مخالف ایشان نبودند، بلکه نگران دغدغه‌های این حوزه بودند. تمام نمایندگان بیشترین مراجعه را در خصوص مباحث پزشکی و درمانی دارند و قطعا چالش‌های این حوزه دغدغه همه ما می‌باشد. وی تصریح کرد: مردم امروز به اسم زیر میزی که نصیب درصد کمی از پزشکان می‌شود و موجب هتک حیثیت جامعه پزشکی شده دچار دردسرهای زیادی شده‌اند که نیازمند وزیری هستیم که در این موضوع برنامه داشته باشد.

محسنی‌ بندپی موافق/ عین‌اللهی بهترین گزینه برای شرایط فعلی کرونایی کشور است

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت با تبریک روز پزشک گفت: لازم است از تمامی زحمات دکتر نمکی و یارانش در ۱۸ ماهه مبارزه با کرونا تقدیر کنم.

وی سلامت را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه کشور برشمرد و اظهار کرد: در نیم قرن گذشته هیچ پدیده‌ای نتوانسته روزانه ۵۰۰ قربانی در کشور بگیرد که روز گذشته این میزان به ۶۸۴ نفر رسید. هیچ پدیده‌ای نتوانسته همزمان اقتصاد و معیشت، اشتغال و کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی و اداری و حتی شعائر مذهبی مردم را درگیر کند، پس در چنین شرایطی باید اداره آن به فردی متخصص، مدیر و مدبر سپرده شود که او فردی غیر از دکتر عین‌اللهی نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عین‌اللهی را از سال ۱۳۷۴ می‌شناسد، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت مدیری برنامه‌محور و عدالت‌محور است که تمامی توجهش به مناطق محروم بوده و محور برنامه‌هایش توجه به پزشک خانواده است. مهم‌ترین نقطه ضعف در نظام سلامت نبود نظام ارجاع و پزشک خانواده بوده که تا زمانی که بیمار به چند پزشک مراجعه کرده و پرونده الکترونیک برای او نباشد وضعیت بهداشت و درمان همین خواهد بود.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

توسلی مخالف/ در برنامه بلندمدت وزیر بهداشت نشانه‌ای از فکر سلامت دیده نمی‌شود

فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ  به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت، گفت: در برنامه بلندمدت وزیر پیشنهادی بهداشت نشانه‌ای از فکر سلامت دیده نمی‌شود. در برنامه بلندمدت و ۱۱۷ صفحه‌ای ایشان نشانه‌ای از فکر سلامت دیده نمی‌شود. نمی‌دانم برنامه‌ای را که نوشته‌اید خود خوانده‌اید یا نه؟

عسگری مخالف/ برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت در حوزه مهار کرونا ادامه سیاست های قبلی است

مهدی عسگری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی در حوزه مهار کرونا ویروس ادامه سیاست های قبلی است که تقلید محض از سازمان بهداشت جهانی می‌باشد.

عین الهی: تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام می شود

وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برنامه اصلی ما واکسیناسیون است گفت که اولویت اول ما تهیه واکسن بوده که تا پایان بهمن امسال واکسیناسیون کرونا تمام خواهد شد.

 بهرام عین الهی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی صلاحیتش برای اخذ رأی اعتماد از مجلس به دفاع از برنامه هایش پرداخت.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم


آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

بررسی صلاحیت حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

از ابتدای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، تاکنون صلاحیت ۶ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی مجلس، پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق درباره هر یک از وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوطه قرائت می شود.

موافقت کمیسیون آموزش با عبدالملکی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

 رضا حاجی پور در جلسه علنی صبح امروز مجلس، گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت کرد.

نظر مثبت کمیسیون اجتماعی نسبت به عبدالملکی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نظر این کمیسیون نسبت به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مثبت است.

 مجید انصاری در جلسه علنی نوبت صبح (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با توجه به تکلیف قانونی که در ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس برعهده کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی گذاشته‌اند این گزارش براساس بررسی صلاحیت و انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی تهیه شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: معیارهایی نظیر واقع‌گرایی، شفافیت، انسجام، جامعیت، آینده‌نگری در بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی در جلسات متعدد کمیسیون مورد تاکید قرار گرفته است.

موافقت حداکثری کمیسیون بهداشت مجلس با وزیر پیشنهادی کار

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس برنامه‌های اعلامی از سوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های آن با اسناد بالادستی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با ایشان موافقت کرد.

 زهرا شیخی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وظایف بزرگی روبه‌رو است. شایسته است در دولت سیزدهم که چشم امید ملت برای راهگشایی از تنگناهای موجود به آن است وزیری برای این وزارتخانه انتخاب شود که در جهت ارتقاء و بهبود رفاه اجتماعی گام بردارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۰۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی کمیسیون بهداشت و درمان سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ارزیابی کرد. دکتر حجت‌الله عبدالملکی دانش آموخته اقتصاد از دانشگاه اصفهان است.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم


تذکر آیین‌نامه‌ای نقدعلی در رابطه با گزارش کمیسیون‌ها در خصوص وزرای پیشنهادی
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای گفت: آنچه که در ماده ۲۰۲ آمده این است که کمیسیون‌های مربوطه انطباق برنامه‌های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی را اعلام کنند، اینکه در گزارش تهیه شده کمیسیون‌ها قبولی یا مردودی اعلام شده به نظر می‌رسد که مخالف ماده ۲۰۲ باشد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده خمینی شهر گفت: در کمیسیون هم در صلاحیت و هم در انطباق مدارک و هم سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی را مورد بحث قرار می‌دهند و بعد به اطلاع می‌رسانند. طبیعتا گزارش کمیسیون در تبلت‌ها بارگذاری شده اما در گزارشی که قرائت می‌شود، طرح نمی‌آید.

وی ادامه داد: اما گزارش کمیسیون مبنی بر این نیست که بخواهد به جای نمایندگان تصمیم بگیرد، نمایندگان موضوعات مختلف را بررسی می‌کنند و یکی از جاهایی که این بررسی انجام می‌شود کمیسیون است.

چنارانی مخالف/ عبدالملکی برنامه مشخصی برای اداره وزارت کار ندارد
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه مشخصی برای اداره این وزارتخانه ندارد که حداقل ۳۰ درصد بودجه کشور مربوط به این وزارتخانه است.

 هاجر چنارانی در جلسه علنی صبح  و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مخالف گفت: آقای رئیسی ما توقع دیگری در معرفی کابینه پیشنهادی از شما داشتیم. کسانی که معرفی شدند افرادی لایق، عالی و در نوع خود شایسته هستند اما انگار آن ها جابجا معرفی شدند.

وی با بیان اینکه ما نماینده مردم هستیم، گفت: آقای رئیسی دیگر زمان آزمون و خطا و ان شاءالله، ماشاءالله تمام شده است و ۴۳ سال از عمر بابرکت جمهوری اسلامی گذشته است. خیلی ها تماس گرفتند که ما صحبت نکنیم اما اگر وزیری مخالف نداشته باشد چطور می خواهیم برنامه هایمان را به مردم عرضه کنیم؟ شما باید بگویید زنده باد مخالف من و ما هم باید از نمایندگانی که در مقام مخالفت صحبت می کنند استقبال کنیم. اینجا فرصتی برای دفاع از برنامه ها است و ما نمایندگان مردم هستیم.

روح الامینی مخالف/ وزیر پیشنهادی کار به وزارتخانه اشراف ندارد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کار اشراف به محل ورودش به عنوان وزیر و سکاندار اجرایی این حوزه ندارد.

عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: اولا همانطور که رئیس جمهور می‌دانند مخالفت و انتقاد ما از سر دلسوزی و دغدغه است و لاغیر. ما ضمن تکریم ایشان و سرداران راهبردی مانند آقایان وحیدی، ضرغامی، امیر آشتیانی و رستمی و برخی جوانان گام دومی که حتما به آنها رای می‌دهم و حمایت می‌کنم، به صراحت به ایشان عرض می‌کنم که اشراف به محل ورودش به عنوان وزیر و سکاندار اجرایی این حوزه چند منظوره که مخلوطی از چند وزارتخانه است، ندارد.

علیزاده موافق/ وزیر پیشنهادی کار در عین جوانی دارای تجربیات خوبی است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهاد کار تاکید کرد: وزیر پیشنهادی کار در عین جوانی دارای تجربیات خوبی هم می باشد.

بهزاد علیزاده، نماینده مردم دهلران در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان موافق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک روز بزرگداشت پزشک و تقدیر از تلاش این روزهای کادر درمان کشور، عنوان کرد: از رییس جمهور به دلیل معرفی کابینه با تجربه و جوان تشکر می کنم، البته اعضای کابینه از ویژگی هایی چون روحیه جهادی، انقلابی، فساد ستیزی و تخصص هم برخوردار می باشند، البته هم درون مجلس و هم خارج مجلس ممکن است افراد به اعضای کابینه انتقاداتی داشته باشند ولی کابینه در مجموع از توان لازم برای اداره برخوردار است.

تنفس نیم ساعته در مجلس برای رعایت پروتکل های بهداشتی

مجلس شورای اسلامی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی وارد تنفس نیم ساعته شد.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام تنفس نیم ساعته مجلس برای رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: جلسه ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

نمایندگان از ابتدای صبح امروز ضمن ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی پرداختند.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

موسوی لارگانی مخالف/ رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار ظلم به این جوان، مجلس و دولت است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: آقای عبدالملکی جوانی است که دارای آینده درخشانی است اما انتخاب او در این مقطع به عنوان وزیر یک ابروزارتخانه ظلم به ایشان است.

 حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مخالفت بنده با ایشان از روی دلسوزی برای رئیس جمهور و مجلس است و هیچ انگیزه سیاسی در کار نیست. وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی از سه بخش تشکیل شده که هر کدام به اندازه یک وزارتخانه است و یکی از عظیم ترین وزارت خانه های کشور است که حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان ماهانه حقوق کارمندانش پرداخت می کند.

سلیمی مخالف/ برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار بلندپروازانه است
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این‌که چرا از بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی برای تصدی این پست انتخاب نشده است، گفت که برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار سالانه بلندپروازانه است.

 اصغر سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار مشغله‌های زیادی دارد که اداره آن قواعد خاص خود را می‌طلبد پس به یک تیم قوی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی نیاز داشته و بهتر بود که وزیر پیشنهادی از بدنه این وزارتخانه انتخاب می‌شد.

موحد موافق/ عبدالملکی از نخبگان اقتصاد است
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی کار عنوان کرد: آقای عبدالملکی که مورد نقد برخی قرار گرفته است از نخبگان اقتصاد است.

سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: به اعتقاد اینجانب دولت آقای رییسی با دولت های مختلف که در ادوار مختلف شاهد معرفی وزرای آنها به مجالس مختلف بودم قابل مقایسه نیست.

روشنفکر موافق/ اولین ویژگی وزیر کار اعتقاد عمیق به "ما می‌توانیم" است
نماینده مردم بویر احمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین ویژگی وزیر پیشنهادی کار باورمندی و اعتقاد عمیق به جمله "ما می‌توانیم" است. مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بعضی از کسانی که از سوی دکتر رئیسی برای وزارت پیشنهاد شده‌اند، مشخص است که انسان‌های برجسته بوده و کارنامه‌دار هستند و باید خدای بزرگ را شاکر باشیم. بی‌شک مجلس وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و آینده کشور و مردم در چهار سال آینده به نقدهایی بستگی دارد که در اینجا مطرح می‌شود، ما برنامه‌های این وزیران را رصد کرده و نقد می‌کنیم و رای می‌دهیم.

وی افزود: با بررسی‌هایی که انجام دادیم، اولین ویژگی که وزیر پیشنهادی کار دارند باورمندی و اعتقاد عمیق به جمله "ما می‌توانیم" است.

عبدالملکی: موضوع اشتغال یکی از اصلی‌ترین محورهای برنامه‌های بنده است
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکل رفاهی در سطح کشور بحث بیکاری است و لذا یکی از اصلی‌ترین محورهای برنامه بنده بحث اشتغال می‌باشد.

 حجت‌الله عبدالملکی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و ضمن تشریح برنامه‌های خود جهت تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بنده از آقای رئیس جمهور جهت اعتماد به بنده برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر می‌کنم. از نمایندگان نیز جهت جلسات متعددی که برای تبیین برنامه‌های بنده و تبادل نظر فراهم کردند سپاسگزارم. از حمایت کمیسیون‌های اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از خود نیز سپاسگزارم.

وزیر پیشنهادی کار ادامه داد:در حوزه صندوق ها، هولدینگ ها، اولین گام من فساد زدایی از مجموعه های اقتصادی خواهد بود. اقدام اساسی من سالم سازی سرمایه مدیریتی و انسانی این مجموعه ها خواهد بود، من پای مسئله ریشه کن کردن فساد از این مجموعه ها خواهم ایستاد؛ تمام مدیران مفسد و رانتی در اسرع وقت شناسی می شوند و اخراج می شود/مدیران متخصص و انقلابی جایگزین خواهند شد

عبدالملکی:سابقه  کاری لازم را دارم


پایان پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم
پنجمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم پایان یافت. محمدباقر قالیباف پس از به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس اعلام کرد: جلسه علنی بعدی مجلس راس ساعت ۱۴ امروز برگزار خواهد شد. نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز خود، صلاحیت وزرای پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بررسی کردند.
آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به بررسی صلاحیت سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پرداختند.

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از روز شنبه (۳۰ تیر) در مجلس آغاز شده و تاکنون صلاحیت ۷ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی قرار گرفته است.

با ورود مجلس به بررسی صلاحیت هر یک وزرای پیشنهادی، ابتدا نظر کمیسیون های تخصصی قرائت می شود و سپس نمایندگان مخالف و موافق به بیان نظرات خود می پردازند.

موافقت کمیسیون کشاورزی با ساداتی نژاد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشاورزی خبر داد.

 احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) گزارش کمیسیون اقتصادی درباره ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی کشاورزی را قرائت کرد.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

ویس کرمی مخالف/ روزمه ساداتی‌نژاد بسیار معمولی است
نماینده مردم خرم آباد در مجلس در مخالفت با وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعضی فضای مجلس را از روی خودشیرینی به سمتی بردند که امکان نقد وزیری که هنوز تعیین نشده، وجود نداشته باشد. رزومه سید جواد ساداتی نژاد بسیار معمولی است.

مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پزشک به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی محور اقتصاد و خودکفایی کشور است. ۲۶ درصد صادرات غیرنفتی کشور، ۲۰ درصد اشتغال، ۸۵ درصد غذای کشور و ۱۱ درصد تولید ناخالص ملی به حوزه کشاورزی تعلق دارد. علی رغم تحریم‌ها، رشد ۴ درصدی در کشاورزی داشتیم. در وزارت جهاد کشاورزی، حدود ۹۲ هزار نیروی انسانی کار می‌کنند. در این وزارت خانه ۸۵۹ وظیفه حاکمیتی و تصدی گری وجود دارد.

کوهساری موافق/ در برنامه وزیر پیشنهادی کشاورزی چالش‌ها و راهکارها باهم دیده شده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: در مجموع ۶۷ صفحه برنامه ای که از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاوزری ارائه شده تمام حوزه های زیرمجموعه این وزارت خانه و چالشها و راهکارهای حل آنها دیده شده است.

 غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز عصر مجلس و به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: سابقه آقای ساداتی نژاد برهمه مشخص است و نیازی به معرفی ندارد. اگر بنده در اینجا از ایشان دفاع می کنم در حقیقت از مسائل مربوط به حوزه کشاورزی دفاع می کنم. از ابتدای انقلاب تا امروز کدام از یک از وزرای دولت نسبت به تمام  زیرمجموعه‌های حوزه خود تخصص داشته است؟

نیکزاد: ما باید خودمان حرمت مجلس را نگه داریم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه نمایندگان است که از فعالیت کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس دفاع کند.

علی نیکزاد در جلسه علنی امروز مجلس پس از صحبتهای مهرداد ویس کرمی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مجلس همه نمایندگان فرصت اظهار نظر دارند اما ما باید حرمت مجلس را نگه داریم و از فعالیت کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس دفاع کنیم.

وی گفت: طلبه بودن نیز هم شرف دارد و هم افتخارآمیز است.

نوروزی موافق/ ساداتی نژاد معتقد به استفاده از نیروهای جوان و زبده است
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ابراز خرسندی از انتخاب ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان و زبده است.

 رحمت الله نوروزی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: من در دوره نهم عضو کمیسیون کشاورزی بودم و در مجلس فعلی هم عضو این کمیسیون هستم. عملکرد کمیسیون کشاورزی در مجلس یازدهم بسیار متحول شده به طوری که کمیسیون کشاورزی بالنده ترین، پربارترین و فعال ترین کمیسیون های مجلس است و بسیار قوی ظاهر شده است. اکنون اعضای کمیسیون کشاورزی نگران از دست دادن آقای ساداتی نژاد؛ این نعمت بزرگ هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب آقای ساداتی نژاد در مجلس موضوع قیمت گذاری محصولات کشاورزی است که خدمتی بزرگ در سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است. ایشان تا ۱۰ شب در کمیسیون ها وقت می گذراند و پای کار بود.

این نماینده مجلس گفت که نگاه ساداتی نژاد استفاده از تمام ظرفیت ها، متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان زبده است.

نوروزی با اشاره به تلاش ها و اقدامات ساداتی نژاد در کسوت رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مشخص ترین اقدام، تلاش های ایشان برای بحث کمبود مرغ و تخم مرغ و همچنین گرانی کود، سم و نهاده های دامی بود که تمامی تلاش شان را به کار برده و جلساتی با حضور مسئولان دولتی برگزار کردند.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است
رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه ما توجه به مناطق محروم است. سوال این است که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی چه برنامه ای برای این مناطق دارد؟

سیدعلی موسوی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی در تذکری اظهار کرد: ما کشاورززاده و عضو فراکسیون مناطق محروم هستیم. صدای محرومان بوده و می خواهیم برنامه های آقای ساداتی نژاد را در این باره بدانیم.

وی افزود: سوال این است که آقای ساداتی نژاد برای توجه به مناطق محروم چه برنامه ای دارد؟ کشاورزان نجیب بوده و وقتی بعد از کشت محصول ضرر می کنند با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. در بودجه ۱۴۰۰ اعتباراتی جهت محرومیت زدایی، رفع محرومیت آب و گاز و صندوق های بیمه دیده شده، اما این ها تضمین نیست. پس چه کسی قرار است به داد مناطق محروم برسد؟

وی افزود: ما برای توجه به مناطق محروم تضمین می خواهیم، چون تا وقتی وزرا اینجا هستند قول می دهند اما وقتی وارد وزارتخانه می شوند دیگر وعده ها را انجام نمی دهند. ما به دنبال مطالبه گری هستیم چون خود را صدای محرومان می دانیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با اشاره به قانون بودجه گفت: وظیفه ما نظارت بر اجرای قانون است. البته در مواردی کسری بودجه و اعتبارات داریم، اما به هر حال رویکرد مجلس یازدهم در بودجه ۱۴۰۰ نشان دهنده این بود که اولویت ما مناطق محروم است و اعتباراتی هم برای آن پیش بینی کردیم. وظیفه نمایندگان در حوزه های انتخابیه شان نظارت بر این موضوع است.
ساداتی نژاد: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ما است
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی ضمن تشریح برنامه های خود برای رفع مشکلات حوزه کشاورزی بیان کرد: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ما است.

 سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه علنی  نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه مجلس گفت: کشاورزی ضامن امنیت غذایی کشور ما است، امنیت غذایی در تمام جهان بر عهده دولت ها می باشد و این مهم در همه کشورها اولویت اول محسوب و به قدرت غذا تبدیل شده است و  هیچ موضوع دیگری نسبت به آن دارای اولویت نیست.

دفاع ساداتی نژاد از برنامه اش

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری پرداختند.

 بررسی صلاحیت امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری در دستور کار جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

از ابتدای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، تاکنون صلاحیت ۸ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی مجلس، پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق درباره هر یک از وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوطه قرائت می شود.


موافقت حداکثری کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی دادگستری
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از اتفاق آرای کمی و کیفی اعضای این کمیسیون در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری خبر داد.

سید کاظم دلخوش اباتری در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص بررسی صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی دادگستری را قرائت کرد


رحیمی: باید تلاش کنیم که قوه قضائیه ارتقای کارآمدی داشته باشد

وزیر پیشنهادی دادگستری دولت سیزدهم گفت: وزیر دادگستری وظیفه دارد که قوه قضائیه بتواند ارتقا یابد. مظلومان باید به قوه پناه بیاورند و ستمگران نگران باشند.

 امین حسین رحیمی، وزیر پیشنهادی دادگستری دولت سیزدهم در جلسه نوبت بعد از ظهر امروز دوشنبه مجلس در دفاع از برنامه هایش، ضمن تبریک روز پزشک و تشکر از مجلس شورای اسلامی بابت تشکیل جلسات کمیسیون‌ها پیش از جلسات رأی اعتماد گفت: باید تلاش کنیم که قوه قضائیه ارتقای کارآمدی داشته باشد. امنیت قضایی در جامعه باید بالا رود. اگر کسی در جامعه مورد ظلم قرار گرفت، نباید حس کند ملجأ و پناهی ندارد. به قول مقام‌ معظم رهبری، قوه قضائیه باید ملجأ و پناه ستم دیدگان باشد.

وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: کسانی که قانون‌شکن هستند، همواره باید از قوه قضائیه نگران باشند. باید بدانند که یک قاضی مقتدر وجود دارد و حق مظلوم را از آنها می‌گیرد. مردم نباید نگران بی‌گناهی خود باشند. وزیر دادگستری وظیفه دارد که قوه قضائیه بتواند ارتقا یابد.

وزیر پیشنهادی دادگستری: باید تلاش کنیم قوه قضائیه کارآمد شود


کمیسیون فرهنگی برای بار دوم وزیر پیشنهادی ورزش را واجد شرایط ندانست
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد: کمیسیون فرهنگی برای بار دوم با اکثریت آراء آقای حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش را واجد شرایط پست وزارت ورزش و جوانان ندانست.

احمد راستینه در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: کمیسیون فرهنگی بنا به درخواست آقای حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای بار دوم تشکیل جلسه داد تا پاسخ ایشان را نسبت به ابهامات و ضعف برنامه ایشان بشنود.

وی افزود: اینجانب سوالات جدی از ایشان داشتم علاوه بر آنکه معتقدم برنامه ایشان ضعیف و غیر تحولی است، تلاش جریان‌های سیاسی خاص که توسط دلال های مشخصی به دنبال کمک به ایشان هستند مطرح گردید و ایشان مدعی هستند که اینگونه نیست، اما مستندات و شواهد چیز دیگری است.

مسئول کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: به هر حال اعضای محترم کمیسیون برای بار دوم با اکثریت آراء برنامه‌های آقای سجادی را ضعیف و غیر تحولی دانسته و ایشان را واجد شرایط پست وزارت ورزش و جوانان ندانستند.
موافقت کمیسیون امنیت ملی با وزیر پیشنهادی دفاع
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح خبر داد.

 محمود عباس زاده مشکینی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح را قرائت کرد.

موافقت کمیسیون صنایع و معادن با وزیر پیشنهادی دفاع
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از نظر مثبت اعضای این کمیسیون نسبت به وزیر پیشنهادی دفاع خبر داد.

 روح الله عباسپور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در رابطه با وزیر پیشنهادی دفاع را  قرائت کرد.

تنفس در جلسه علنی مجلس برای رعایت پروتکل های بهداشتی
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی متوقف شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس، اعلام کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی جلسه علنی مجلس به مدت ۳۰ دقیقه متوقف شده و مجددا راس ساعت ۱۷ برگزار می شود.

نمایندگان مجلس در جلسه بعد از ظهر خود صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی جهادکشاورزی، دادگستری و دفاع را بررسی کردند.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم


امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه ای پاسخ قاطع می دهد

وزیر پیشنهادی دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح تأکید کرد که نیروهای مسلح به هر گونه اقدام ماجراجویانه و نابخردانه پاسخ حکیمانه و قاطعی خواهد داد.

 امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) به دفاع از برنامه های پیشنهادی خود در وزارت دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح پرداخت.

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پرداختند.

 بررسی صلاحیت رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در دستور کار جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

از ابتدای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، تاکنون صلاحیت ۱۰ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری و دفاع مورد بررسی قرار گرفته است.

طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی مجلس، پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق درباره هر یک از وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوطه قرائت می شود.

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم

قالیباف: مناطق محروم اولویت مجلس یازدهم است/ موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟ / اعتراض یک نماینده به زیر میزی! / امیر آشتیانی: نیروهای مسلح به هر اقدام ماجراجویانه‌ای پاسخ قاطع می‌دهند+ عکس و فیلم


موافقت کمیسیون عمران مجلس با وزیر پیشنهادی راه
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

 عبدالجلال ایری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه، مسکن و شهرسازی را به قرائت کرد.

قاسمی: اگر تحول ایجاد نکنیم فرصت ها پیش رو را از دست می دهیم

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد: ما در کشور فرصت هایی را از دست داده ایم و اگر تحول ایجاد نکنیم فرصت های پیش رو نیز از دست می دهیم.

رستم قاسمی در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح برنامه های خود جهت تصدی وزارت راه و شهرسازی، بیان کرد: بنده چهار دوره خدمت برای خودم متصور هستم. سربازی در دوران دفاع مقدس و حضور در کارهای سازندگی یکی از آنان است‌. قرار گاه خاتم الانبیا مجموعه چند رشته ای در حوزه های مختلف است که بنده در آن حضور داشتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    11 0
    این بهرام عین الهی عین همون وزرای بهداشت قبلیه
    • ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      2 0
      اگر نبود باید شک می کردی
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    11 15
    رئیسی رئیسی که میگفتن این بود
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      15 5
      ان شاءالله رئیسی در 4 سال آینده مشکلات کشور را حل می کند و به رنج و درد و آلام مردم پایان خواهد داد.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      10 6
      چشه مگه؟ باز هیچی نشده شروع کردین؟؟ زمان روحانی ساکت بودین حالا صداتون درومده
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      6 3
      عالیه لطفا حرف نزن
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    8 3
    انگار مجلسیا چهارتا وزیر شارلاتان مث دولت قبل را دوست دارند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    بعد که همه واکسن زدند چی میشه؟
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 3
    این ک همون نمکیه در قالب دیگ ای
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 1
    اینکه نگذارند مخالفان وزیر پیشنهادی کشاورزی در مجلس ازادانه صحبت کنند چیز عجیبی برای ما نیست دو سال پیش طرفداران ی ساداتی نژاد در تبلیغات انتخابات مجلس در حسینه دهنو اران و‌بیدگل چه کردند !؟ و چطوری تحمل سخنرانی رقیب ی ساداتی نژاد در این حسینیه رو نداشتند و امام جماعت اون حسینیه رو هم تهدید کرده بودند / مدیریت بده بستانی رو باید جلوش رو گرفت مدیریتی که نماینده محلس در انتخاب شهردار و فرماندار بخواهد دخالت داشته باشد رو باید گرفت
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    5 2
    همه یعنی کی؟ ما که واکسن نمیزنیم.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 1
    احسنت
  • داوود IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    ما وزیر بهداشتی می خواهیم که اتفاقاً جهانی فکر نکند و فقط محلی و کشوری فکر و اقدام کند، از این جهت با توجه به تاکید برخی از پرشکان آگاه در مورد مضرّ و بی اثر بودن واکسن در جلوگیری از ابتلا، هر اقدامی در جهت اجبار در زدن واکسن کرونا محکوم است، صریحاً اعلام می کنم که در هیچ شرایطی زیر بار واکسن یا حتی داروی اجباری نخواهیم رفت. وقت آن است که مردم ما از خطرات و توطئه هایی که توسط وزارت بهداشت اجرا می شود و بسیار به آنان نزدیک شده آگاه شوند.
  • امين جعفري IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    اين روز ها دنيا در ايران نمونه بارز دموکراسي و مردم سالاري انقلاب اسلامي را مشاهده ميکند
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 1
    دنیا به ریش ما میخندد
  • داوود IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    به صحبت های نماینده کرج گوش بدید، اون بنده خدا می گه که ما وزارت بهداشت داریم نه وزارت پزشکان!!!! آیا این حرف درست نیست؟؟؟!!!! آیا تعارض منافع در وزارت بهداشت از هر جای دیگری بیشتر نیست؟؟؟!!!! هر اعتراضی با پاسخ، وجود فشار مافیای دارو روبرو میشه، واقعا که عجیبه ، .. به درک که مافیا هست، وزیر باعرضه منصوب کنید کمکش می کنیم تا مافیا رو جمع کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس