مجلس نمایه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عبدالملکی پختگی لازم برای وزارت کار را ندارد و در حوزه صنعت دارو که ۶۰ درصد آن در شستا و تامین اجتماعی است، نمی‌تواند به سوالات من پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه (اول شهریور ماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به کابینه سیزدهم، عبدالحسین روح‌الامینی در مخالفت با حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بنده از اظهارات وزیر پیشنهادی قانع نشده‌ام؛ عبدالملکی اشرافی به مسائل وزارت کار که مخلوطی از چند سازمان و وزارتخانه است، ندارد.

بیشتر بخوانید:

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی «کار و رفاه اجتماعی»

وی با بیان اینکه وزارت کار جای تئوری‌پردازی نیست، افزود: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود گفت برخی وزرای پیشنهادی را نمی‌شناسم و از فیلتر یک کارگروه عبور کرده‌ام.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: برخی وزرای پیشنهادی قرار بود شب قبل، تصدی یک وزارتخانه را داشته باشند اما صبح به عنوان وزیر پیشنهادی وزارتخانه دیگری معرفی شدند.

روح‌الامینی با بیان اینکه کار در کمیته امداد با وزارت تعاون متفاوت است، گفت: انتخاب وزرا بر عهده رئیس‌جمهور نیست بلکه رئیس‌جمهور، وزرا را پیشنهاد می‌دهد و مجلس انتخاب می‌کند.

وی تأکید کرد: وزیر یا رئیس‌جمهور باید در مقابل مجلس پاسخگو باشند؛ نه معاون اول رئیس‌جمهور. عبدالملکی پختگی کامل برای تصدی این وزارتخانه را ندارد. در کمیسیون بهداشت از وی در مورد وضعیت واکسن و دارو، در یک سال و نیم گذشته و یک سال و نیم آینده سوال کردم، نتوانست پاسخ دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت بنده با وزیر پیشنهادی از سر دلسوزی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    4 0
    اگر خواهان تحول هستید دنبال پختگی و ته دیگ نباشید وگرنه باید با همان دائم الوزرا خسته تا ابد سر کنید
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 1
    وزیر؟!
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      3 0
      نخیر شاه!
  • US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    از خامی در میاد
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    پس همون پاتال های قبلی رو بذارید تا وضع موجود کشور ادامه پیدا کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس