قالیباف:کادر درمان در یک سال و نیم گذشته برای مقابله با کرونا مجاهدت و از خودگذشتگی کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کادر درمان به ویژه پزشکان و پرستاران در این یک سال و نیم گذشته برای مقابله با کرونا مجاهدت و از خودگذشتگی کردند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز پزشک گفت: شب گذشته باخبر شدیم عالم ربانی حضرت علامه محمدرضا حکیمی رحلت کردند. وی از چهره‌های برجسته حوزه و اسلام پژوه بود و اثر همیشه ماندگار و جاودانه او یعنی الحیات مورد توجه ما خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

۲۱ ماه مبارزه با کرونا بدون فیش حقوقی!

وی افزود: علامه حکیمی عُمر خود را وقف ترویج معارف اسلامی کرد و مروج سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) بود و همیشه پرچم عدالت و عدالت خواهی را برافراشته نگه داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علامه حکیمی در میان جان‌های جویای حقیقت مخصوصاً جوانان چهره‌ای برجسته و شناخته شده بود و درگذشت وی را به حوزه‌های علمیه، امت اسلامی، مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده بزرگ این حکیم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم

قالیباف در ادامه با اشاره به روز پزشک بیان داشت: امروز روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا است و به حق امروز را به عنوان روز پزشک در تاریخ ثبت کردیم که این روز را به همه مجاهدان و سفیدپوشان در عرصه سلامت تبریک می‌گویم.

وی افزود: کادر درمان به ویژه پزشکان و پرستاران در این یک سال و نیم گذشته برای مقابله با کرونا مجاهدت و از خودگذشتگی کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت:  البته پزشکان در دروان دفاع مقدس هم در کنار رزمندگان بودند و برای درمان مجروحان همراه رزمندگان به جبهه می‌رفتند و حتی برخی از پزشکان ما خودشان هم در آن دوران رزمنده بودند.

قالیباف بیان داشت: حضور پزشکان را در میان مدافعان حرم هم دیدیم و جا دارد مجدداً این روز را به همه پزشکان و کادر درمان و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض کنم.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس