جلسه «غیرعلنی» مجلس در مورد لیست اموال وزیر پیشنهادی نفت

کمیسیون‌های انرژی، کشاورزی و عمران صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو را تأیید کردند.

به گزارش مشرق، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گزارش کمیسیون انرژی درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو را قرائت کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو را به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار داد و مدرک و برنامه‌های وی را تأیید کرد.

ببینید:

فیلم/ نماینده مخالف: محرابیان از بدنه وزارت نیرو نیست

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی نیرو با اسناد بالادستی مطابقت دارد و وی در برنامه‌های خود توجه ویژه ای به آب روستایی و آب شرب سالم شهری کرده و اعضای این کمیسیون صلاحیت وی را برای وزارتخانه مذکور تأیید کردند.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره صلاحیت «محرابیان» را قرائت کرد.

وی گفت: مدارک تحصیلی وزیر پیشنهادی نیرو مورد استعلام قرار گرفت و راستی آزمایی و تأیید شد. همچنین برنامه‌های وی با قوانین بالادستی مطابقت کامل دارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو برنامه‌های راهبردی در حوزه آب و فاضلاب و انرژی دارد که شامل مدیریت تنش آبی و اصلاح روش‌های توزیع آب کشاورزی است و صلاحیت وی مورد تأیید اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

در ادامه جلسه، کمال حسین پور گزارش کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو را قرائت کرد.

وی بیان کرد: محرابیان در جلسه کمیسیون عمران مجلس برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کرد که ما هم برنامه‌ها و مدارک وی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و استعلام گرفتیم که همگی به تأیید رسید.

کمال پور اظهار داشت: وزیر پیشنهادی نیرو به دنبال مدیریت تنش آبی است و برنامه جدی در این زمینه دارد. همچنین سامان بخشیدن به سامانه توزیع آب از جمله دیگر برنامه‌های اساسی محرابیان است.

در نهایت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، وی را شایسته تصدی وزارت نیرو تشخیص داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس