محسن آرمین

خشم "محسن آرمین" از احتمال پیروزی "نامزد مقتدر" در انتخابات سال ۱۴۰۰ موجب تناقض‌گویی‌های عجیبی از سوی این رجل اصلاح‌طلب شده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

خشم آرمین از "نامزد مقتدر" انتخابات ۱۴۰۰

تجربه تلخی که با درایت قالیباف در روسیه تکرار نشد/ خشم آرمین از "نامزد مقتدر" انتخابات ۱۴۰۰

محسن آرمین، از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ درباره انتخابات ۱۴۰۰ با شماره دوشنبه گذشته روزنامه شرق مصاحبه کرده است.

شرق در بخشی از این مصاحبه از آرمین می‌پرسد: "درباره اینکه برخی یک مصلح اقتدارگرا را به‌عنوان گزینه ریاست‌جمهوری مطرح می‌کنند و عنوان می‌کنند فرد نظامی می‌تواند به بهبود شرایط ایران بینجامد، چه نظری دارید؟ " و او پاسخ می‌دهد: اصولا وقتی فساد و بی‌قانونی، گسترده و نهادینه می‌شود و بحران‌ها و انبوه مشکلات جامعه را به ستوه می‌آورد، زمینه برای رشد پوپولیسم و اقبال به سمت افرادی که ژست اقتدار می‌گیرند و شعار قاطعیت و حل سریع مشکلات را می‌دهند، بسیار فراهم می‌شود.

او در ادامه با تأکید بر اینکه منظور از مصلحین اقتدارگرا ژنرال‌ها و سردارها هستند، می‌گوید: خب این ژنرال‌ها و سردارها سال‌ها مصدر کار بوده‌اند، کارنامه روشنی دارند. کسانی که این شعارها را می‌دهند، همان‌ها هستند که یک دهه پیش با شعارهایی نظیر «مردی از جنس مردم» و «معجزه قرن» و ... آقای احمدی‌نژاد را روی کار آوردند و کشور را به این فلاکت رساندند و امروز هم همان‌ها با شعار مصلح مقتدر می‌خواهند یک دهه دیگر وقت و فرصت اصلاح را از کشور بگیرند و خدا می‌داند پس از گذشت یک دهه آیا دیگر کشور فرصتی برای اصلاح خواهد داشت یا خیر.


آرمین تصریح می‌کند: در جایی دیگر عرض کرده‌ام، زمان حکومت ژنرال‌ها در دنیا به سر آمده است. روزگاری بود که در بخش وسیعی از کشورهای جهان از ترکیه و پاکستان گرفته تا بیشتر کشورهای عربی تا شرق آسیا مثل اندونزی سوهارتو و تا آمریکای لاتین مثل آرژانتین پرون، ژنرال‌ها حکومت می‌کردند. امروز دنیا این تجربه را پشت‌سر گذاشته است. در ایران ما پس از انقلابی که آزادی و جمهوریت جزء اصلی‌ترین شعارهای آن بود، امروز عده‌ای به فکر حکومت ژنرال‌ها افتاده‌اند. نفس طرح این شعار درحالی‌که دنیا از آن عبور کرده، نشانه عقب‌ماندگی تاریخی و اوتیسم سیاسی است. به نظرم این شعار از سوی کسانی مطرح می‌شود که در تکمیل پروژه نفی جمهوریت و تبدیل جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی خیلی عجله دارند. [۱]

*همانطور که مشاهده می‌شود در صحبت‌های آرمین یک عصبانیت و برانگیختگی وجود دارد.

عصبانیتی که یک دلیل قابل اثبات بیشتر ندارد و آن بی‌کارنامگی اصلاح‌طلبان در پایان دولت رئیس‌جمهور روحانی در مقابل صاحب کارنامه بودن و اقتدار رقیب اصلی اصلاح‌طلبان است.

رقیبی که چپ‌ها می‌دانند با کارنامه جهادی و اقتدار خود می‌تواند شیشه عمر سیاه‌نمایی و بهانه‌جویی علیه نظام جمهوری اسلامی به بهانه مشکلات اجرایی را بشکند.

جالب است که آرمین سعی کرده این حقیقت واضح که مشکلات مردم زیاد شده و این مشکلات زیاد نیز صرفاً با گزینه اقتدار مرتفع خواهد شد را به سخره بگیرد و آنرا با پوپولیسم این‌همانی کند!

این در حالی است که او در سطحی از غیض قرار دارد که نمی‌داند پوپولیسم و اقتدار در یک جا جمع نمی‌شوند و اساساً این دو معنی معارض یکدیگر هستند.

زیرا پوپولیست‌ها اساسا هر مشکلی را با روش‌های مردمفریبی حل می‌کنند اما یک "نامزد مقتدر" می‌داند که راه حل مشکلات، اقتدار اجرایی است.

در بحث حکومت ژنرال‌ها و سردارها نیز لازم به اشاره است که اوتیسم سیاسی مورد اشاره آرمین اتفاقا شامل خود اوست که تاریخ دولت‌داری ژنرال‌ها در جهان معاصر را ناقص روایت می‌کند و مثلا به مردم نمی‌گوید که سابقه نظامی‌گری چگونه می‌تواند به مثابه یک موتور اضافه به نامزدهای مقتدر کمک کند.

و از همین رو بود که حکومت شارل دوگل در فرانسه‌ی مخروبه‌ی پس از جنگ جهانی تبدیل به یکی از صفحات زرین تاریخ فرانسه شد و "ژنرال دوگل" توانسته فرانسه‌ی ویران شده پس از جنگ را به فرانسه پیشرفته تبدیل کند.

ناسزاگویی و غیض امثال آرمین از امتیازات نامزد مقتدر به دلیل دانستن همین حقایق است و همچنین به صورت واضحی نشان می‌دهد که راهگشای مشکلات مردم در انتخابات ۱۴۰۰ کیست؟

وبلاگ مشرق پیش از این نیز توضیحات مهمی را درباره نیاز کشور به "نامزد مقتدر" و چرایی تقلای اصلاح‌طلبان برای شکست این تنها گزینه، در معرض دید و قضاوت مخاطبان محترم قرار داده است. [۲]

***

تجربه تلخی که با درایت قالیباف در روسیه تکرار نشد!

تجربه تلخی که با درایت قالیباف در روسیه تکرار نشد/ خشم آرمین از "نامزد مقتدر" انتخابات ۱۴۰۰

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت: دیدار با رییس جمهور پوتین نیازمند طی چند روز قرنطینه بهداشتی در مسکو بود که این انتظار عزتمند نیست.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان روز دوشنبه گذشته در یادداشت کوتاهی نوشت:

"دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹-مسکو، ساختمان پارلمان دوما/ طبق پروتکل همه‌گیری کرونا در روسیه، دیدار با رییس‌جمهور پوتین نیازمند طی چند روز قرنطینه بهداشتی در مسکو است که این انتظار عزتمند نیست، بدلیل اهمیت دریافت پیام رهبر معظم انقلاب، پوتین رییس دومای روسیه را نه به صفت رییس پارلمان بلکه بعنوان نماینده ویژه مامور دریافت پیام کرد. نکات مهم پیام و مطالب مطروحه در دیدار خصوصی نشانگر عمق روابط جمهوری اسلامی اسلامی و روسیه در عهد پوتین است. جناب والودین گفت: به محض پایان ملاقات، پیام را به پوتین می‌رساند و آن را حتی در مصاحبه مطبوعاتی از خود جدا نکرد."[۳]

*دیدارهای دیپلماتیک در سرتاسر جهان از پروتکل‌های خاص و البته مختلفی برخوردار است که گاهی رعایت نشدن این پروتکل‌ها موجب لغو دیدارها و یا به حاشیه رفتن اصل دیدارها می‌شود.

مثلا برخی رؤسای جمهور دنیا هستند که مایل به رعایت یک فاصله فیزیکی معین با هرکسی هستند، برخی از آنها میهمانی‌هایی را با حضور سران کشورها در منازل شخصی خود برگزار می‌کنند و برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند با برخی ملاقات‌کنندگان از موضع تحقیر برخورد کنند که این رفتار موجب لغو بسیاری از دیدارها می‌شود.

اگرچه برخی از این پروتکل‌ها عمومیت دارد اما تعدادی از آنها نیز عمومی نیست و از همین رو، پذیرفتن یا نپذیرفتن آنها تابع شرایط خاصی است.

به این نحو که مثلا ممکن است گاهی پذیرش یک پروتکل خاص از سوی ملاقات شونده به معنای تسلیم باشد که این مسئله در ادبیات دیپلماتیک بسیاری از کشورها به هیچ‌وجه پذیرفته شده، نیست.

در این زمینه البته تجربه‌های تلخی هم وجود دارد که نشان می‌دهد چطور اشتیاق به ملاقات و مذاکره و سخنرانی از سوی برخی رجال موجب تحقیر آنها شده است... زانو زدن ظریف در مقابل امیر کویت، اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه تماس تلفنی بین اوباما و روحانی خواسته روحانی بوده است، اصرار احمدی‌نژاد به حضور و سخنرانی در یک دانشگاه آمریکایی که با اعتراض برخی دانشجویان مواجه شد، پیاده‌روی ظریف با جان کری در حین مبارزه نیابتی سردار سلیمانی با آمریکا در روسیه و حضور احمدی‌نژاد در یک کشور آمریکای لاتین که مورد استقبال هیچ مقام رسمی قرار نگرفت از این جمله‌اند.

تجربیات تلخی که البته شاهدیم با درایت قالیباف، در سفر به روسیه تکرار نشد.

توضیحات معقول آقای امیرعبداللهیان نیز اگرچه باطل‌السحر گفته‌های سوء دشمنان مجلس یازدهم است اما بهتر بود این صحبت‌ها پیش از سفر رئیس مجلس به کشور روسیه در رسانه‌ها منتشر شود.

سفر دکتر قالیباف به روسیه از حیث پیام راهبردی رهبر انقلاب برای روسیه که ارسال آن به قالیباف سپرده شد و نیز از حیث وجود شناخت جهانی از توانمندی اجرایی قالیباف در حوزه‌های مختلف عمرانی و امنیتی حائز اهمیت بوده است.

***

1_ https://sharghdaily.com/fa/main/print/278051

2_ mshrgh.ir/1177741

3_ https://www.isna.ir/news/99112015368/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 230
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 291
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    الان فلاکت است یا دوران احمدی نژاد ؟ خیلی پست هستید
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      78 7
      کارنامه دولت روحانی با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست 3 سال پی در پی رشد اقتصادی منفی و تورم بالای 50 درصد داریم که از اول انقلاب تاکنون سابقه نداشته است حداکثر تورم در دولت قبل 40 درصد بود.
    • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      52 7
      مقصر ما هستیم با اون انتخابمون در دولت نه آقای قالیباف.
    • NL ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      17 21
      دیروز شریعتمداری هم تیر خلاص انتخاباتی را به قالیباف زد
    • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      18 39
      شما در حدی نیستی که بتونی تشخیص بدی!!!!!!کسانی که اهل منطق و سواد باشند می دونند تمام بدبختیای مملکت از دولت احمدی نژاد شروع شده و تاوانش رو سالهای سال مردم باید بپردازند
    • محمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      9 8
      فقط وفقط دکتراحمدی نژادعزیز
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      8 2
      آقای بی نام و با سواد و با منطق دولتی که عرضه مدیریت و ندارد در دو لتیکه بنگاه‌دار و دلال بی سواد قیمت اجناس و تعیین می‌کنه چه ربطی به دولت احمدی نژاد داره
    • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      7 15
      از احمدی نژاد بدتر نداشتیم این دولت گل و بلبل نیست ، ولی میراث احمدی نژاد را نمیتوان براحتی پاک کرد، در اصل هرچه ضربه خوردیم بخاطر خرابی‌های بود که او بجای گذاشت
    • سهراب IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      9 10
      من نمیدونم چی دیدید از احمدی نژاد که انقدر فشارتون میره بالا..چقدر ابله و احمقید...
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      2 0
      من نمی‌دونم
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    24 11
    ?????
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      83 19
      مگه ظریف چند روز قبل در سفرش به روسیه با پوتین ملاقات کرد ؟ چرا بیخودی بخاطر منافع جناحی عزت ایران را لگدمال میکنید ؟
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      10 25
      اخه ظريف قرار نبود پوتينو ببينه و اعلام هم نكرده بود ولي ظاهرا ايشون حامل پيام هم براي پوتين بودن و قرار بوده پوتينو ببينه
    • بهرام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      6 0
      به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، یورونیوز گزارش داد که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران که به مسکو سفر کرده بود، گفت که در این کشور یک ساعت با ولادیمیر پوتین «صحبت تلفنی امن» داشته است. وی دلیل این «صحبت تلفنی امن» را پروتکل‌ ویژه کرونایی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه عنوان کرد؛ یعنی ظریف از تهران رفته بود مسکو که با پوتین تلفنی حرف بزنه ؟؟؟ اون که وضعش بدتر بوده اگه قرار بوده ارتباطی نباشه باید اصلا تلفنی هم باهاش صحبت نمی کرد اگه می خواست فقط با تلفن حرف بزنه بهتر نبود هزینه سفر که از پول مسلمین هست رو حروم نمی کرد ؟
  • ایرانی 1 IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    یکی نیست بگه آقای آرمین تمام ایران می دانند که این وضع بد را در کشور اصلاح طلبان طی سه دوره 8 ساله ریاست جمهوریشان ودولتشان به وجود آورده اند چرا خودتون را به ندیدن زده اید؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    39 29
    حرف درستی گفته.
    • محسن121 IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      27 2
      کدومشون؟
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    26 11
    باطل السحر !
  • مهدی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    33 27
    #مصلح مقتدر
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    محسن ارمین یک ادم جر زن دنیا طلب احمق است کجاش مرد سیاسی است
    • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      23 29
      خب چرا کسی روکه مسئله روزبه این مهمی رو مطرح میکنه جوابش رو با سند ومدرک نمیدید بعدبا یه سری کلمات سعی میکنید خواروذلیلش کنید
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      83 25
      محسن آرمین به این خنگی چجوری دیپلم گرفته؟ اینا یادشون رفته که تو کلاس رتبه و جایگاهشون ته کلاس هم نبود. داداش یه خرده زور بزن یادت میاد. تو همون آدمی. هوش آدم از 14 سالگی به بعد تغییر نمی کنه.آرمین باید در حد فهمش حرف بزنه. تو کار آدم بزرگا نباید دخالت کنه و بیخودی _مثل سلبریدی ها_ هی دهن گشادشو بازکنه. آرمین نمیدونه که پسته بی مغز چون دهان باز کند رسوا شود. شایدم رسواتر شود!
    • هما IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      30 7
      اقای ارمین دوران لفاظی کن و در رو گذشته. بقول خودتان دوره پوپولیسم بسر امده. میشه معنی پوپولیسم را شرح بدهی یا اگر شد توضیح دهی و ساده تر عوام فریبی را توضیح بفرمایید
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    69 29
    یعنی دم ساقی این ارمین گرم! :))))))))
  • مهرناز IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    75 54
    اصلاح طلبان " بی حیا تر از شما حزب وتشکیلاتی از زمان دور تاکنون در ایران وجود نداشته " شما ها سخن از عزتمندی می زنید " با مجیز گفتن از اوباما وبایدن " عزتمندی ارمغان کشور کردید ؟ یا در مسیر ضعف وناتوانی از انان درخواست همراهی دارید؟ قدرت کنونی ایران را سردارهائی ایحادکردند" که انقلابی بودند " انقلابی ماندند " انقلابی عمل کردند " بین سخن واعمالشان تفاوتی نبود.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    درود برقالیباف
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    9 38
    وای چقدر خوب شد.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    64 61
    خشم "محسن آرمین" از احتمال پیروزی "نامزد مقتدر" در انتخابات سال ۱۴۰۰ موجب تناقض‌گویی‌های عجیبی از سوی این رجل اصلاح‌طلب شده است./// محسن آرمین با سطح شعوری "زیر متوسط" از کی تا حالا شده رجل؟!! این جلبک جل(Jol) هم نیست چه رسد به رجل!! روزشمار قبل از برجامش را بیاد دارید که می گفت هر روز تاخیر در امضای برجام صدها میلیون دلار به ضرر کشوره؟ به "میت سیاسی" که رو بدی ... به کفنش!!
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      1 17
      نه شما با اين فهم ميفهمي بعد ببينم شماها كه جاتون جلو كلاسه
  • ناشناس IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    56 53
    درود بر شما بسیار روشن و با دلیل محکم اصل ماجرا را بیان کردید . فساد طلبها بخوانند تا جواب این دو روز وراجی کردن را بگیرند
  • مقدم IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    20 3
    مرحبا
  • رز IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    73 5
    نه اصلاح طلب و نه اصول گرا هر دو امتحان خود پس دادند و فقط خدا به همه مردم ایران رحم کنه و امیدوارم حضرت مهدی ظهور کنه و ازاین ظلم ها نجات پیدا کنیم
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      16 1
      دقیقادرست میگوید
  • فرشاد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    9 1
    باشه
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    54 24
    ايراني و ذليل كرديد شماها
    • امیررضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      53 30
      اگر جلوی بایدن زانو میزد از نظر شما ایرانی ذلیل نمیشد؟ یک کم سرت رو از شبکه های خارجی بیرون بیار با عقل خودت فکر کن و حرف بزن. به خدا اونا دلسوز ما نیستند.
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      50 15
      از نظر من استقلال داشتن و گاو شیر ده غرب نشدن ذلت نیست بلکه افتخار هست
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      21 13
      از نظر شما اگر زیر سم اسب فرانسوی ها تحقیر بشی و جلسه برات بزارند افتخار هست
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    38 12
    امثال ارمین که چشم خودرا به اعمال هشت سال دولت روحانی بستند باید هم با قالیباف ونظامیان اینگونه برخورد کنند انگار ملت الان در فضا حال میکنند اون ازده برابر شدن دلار وقیمت مسکن وارزاق عمومی وبنزین وبورس و .....یک کلمه حرف زد
  • سید وحید IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    30 7
    اتفاقا آقای آرمین هروقت گروهی که قدرت رو در دست دارن با بی عرضگی و به معنای واقعی کلمه سوء مدیریت کشور رو به قهقرا می برند و مردم رو دچار فلاکت می کنند با کسی مواجه میشوند که کار مثبتی برای مردم انجام میده ، وحشت می کنند و چاره ای ندارند جز اینکه با دستپاچگی به پوپولیسم متهمش کنند اثاثا شماها که از مدیریت فقط ژستشو بلدین به کار کردن برای مردم میگین پوپولیسم .
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    44 15
    چقدر تابلو داری ماله کشی میکنی (اصولگرا)
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      51 17
      گور بابای دوتا حزب ایران ۴۰ ساله ترمز ایران رو گرفتن فقط به دولت نظامی و انقلابی رای میدیم
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      27 21
      آفرین به قالیباف اینا هم دیگه میرن خداروشکر
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    44 23
    محسن آرمین کاسه لیس ومهره سرسپرده اسرائیل وغرب است بویی از سیاست نبرده معنی سیاست نمیداند پول جاسوسی میخورد
  • علیرضا IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    28 28
    خیلی بو دار از همین اول طرف قالیباف را گرفته اید!!!!
    • م س IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 0
      سلام آقای آرمین روحانی یاراحمدی نژاد به این فلاکت رساند اسمها ا جابجاکردی
  • ایرانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    22 13
    محسن رضائی قالیباف گزینه های ریاست جمهوری دولت تحولگرایان
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    42 65
    درود برشرف دکتر قالیباف مقتدر.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    21 35
    احمدی نژاد کجائی که زمان تو این مملکت یه اقتداری داشت اصولگراها بایدروی احمدنژاداجماع کنن
    • بهرام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      5 6
      فقط دکتر احمدی نژاد
    • بهرام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      1 1
      احمدی نژاد امروز با احمدی نژاد اون زمان خیلی فرق کرده احمدی نژاد امروز دست کمی از موسوی و خاتمی نداره
  • SE ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    35 10
    دستگیرشدگان فتنه ۸۸ نباید اجازه داشته باشند درباره انتخابات اظهار نظر کنند
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      3 3
      ازادی هرکی میتونه نظر بده این چه حرفیه میزنی
  • GB ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 0
    چرا ماسک نزدن؟
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    27 4
    هر کی از دولت نظامی می ترسه یه کاسه ای زیر نیم کاسه داره شک نکن یه جایی دزدی کرده ترس از محاکمه داره تمام اصلاح طلبان امثال محسن آرمین نه به خاطر تفکر بلکه به خاطر دزدی هایی که از این مردم کردن باید محاکمه شن این دوره فقط به دولت سپاهیان عزیز رای میدم والسلام
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      3 5
      کم کم به عصر حجر نزدیک می شویم !!!
    • نیما IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      3 2
      اتفاقا به عصر تعقل نزدیک میشیم... بیشتر از این از سوراخ اصلاح طلبها گزیده بشیم دیگه از حماقتمونه...
    • داریوش IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      1 1
      یک دولت مقتدر می خوایم.نه مثل این شل و ول! یکی که بیوفته کل محتکر ها رو بگیره تو شهر دور بده تا درس عبرت بشه! یکی که جهادی ساخت و ساز کنه بیچاره نظامیان هر گندی رولت میزنه جمع می کنن بیشتر همه هم فحش می خورند! درود بر سردار محمد
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    24 4
    آرمین کیه که نظر بده یه خائن که به جیب خودشه فکر میکنه اینها کیند که برای ریاست جمهوری نظر بدهند این جور آدم نماها را بزرگ نکنید
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    33 25
    قالیباف مدیر جهادی مدبر عالی عملکردش در شهرداری تهران هم بدون هیچ عیب و نقصی بود املاک نجومی این ها همه افترایی بوده برای کم ارزش جلوه دادن زحمات طلایی و کارآمد این مدیر انقلابی و پاک
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    29 24
    واقعا تحلیل مزخرقی ارائه کرده اید
  • نوبر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    27 11
    چرا به متهمین وکودتاچیان فتنه 88شما تریبون مجانی دراختیارشان قرار میدهید نکند شماهاهم بله
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    17 3
    مگر این آقایان نمیگویند میزان رای مردم است پس اجازه بدهند احمدی نژاد بیاد میدان مردم به خوبی یا بدی او نظر بدهند نه جناب آرمین
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      19 5
      ببخشیدا خیلی ببخشید! مثل این که همین مردم بودن که این دولتو آوردن سر کار و الانم ناله شون در اومده از انتخابی که داشتن. چوب انتخاب بدشون رو دارن می خورن. البته متاسفانه تر و خشک با هم می سوزه و منی که اون زمان صد در صد مخالف روی کار اومدن دولت فعلی بودم هم باید جور رای اشتباه بقیه رو بکشم....
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    22 20
    اشلاح طلبان دزگه عزتی باقی نگذاشته اید دم از این بزن که مثل گدا دست گدایی به آمریکادراز میکنید دیگه کمز خجالت بکشید کمتر اصرار کنید چقدرهم بی شرم
  • مجید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    18 15
    قالیباف نمیتونه رای ۳۰ درصد اصولگرایان رو هم جمع کن, اگه بیاد برا انتخابات ریاست جمهوری قول میدم پایان عمر سیاسیش و ریاست مجلس برا سال دوم از دست میده
    • sad IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      13 1
      تو نگران نباش و فتنه نپاش بزار بیاد مردم می دونند چکار کنند
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    20 6
    همین بقول شما ژنرالها اگر نبودن که الان ادمهایی مثل شما ماست نمیتونستین بخورین
  • مجیدم IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    14 1
    چقدرکوته فکرآدم بایدباشه. که سرداران ما رابا ژنرالهای دیکتاتوربعضی ازکشورهامقایسه میکند. هرچی هستندبهترازشماها کارخواهندکرد. گرچه ماشاهدژنرالی تواین مدت نبودیم برای پست رییس جمهوری.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    13 18
    اگردین ندارید آزاده باشید دنیا هیچ درهیچ است وجدانا آرمین بسیارپخته سنجیده بدون حب وبغص حرف زده وکاملا درست حرف زده دوران نظامی گری به پایان رسیده دوران منطق وعقل وگفتگوست اصلاح طلبان راه حل مشکلات وخوب درک کردند متاسفانه ژانرالها وسرهنگ ها نمیزارن کارها راپیش ببرن
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      3 0
      دورتادورمون انبار باروته،داعشو با افتخار دست پرورده خودشون اعلام میکنن،سردار سلیمانی رو با موشک ترور کردن با اینا تا بیای گفتگو کنی سرتو بریدن باهاش سلفی میگیرن میخوای با اینا چجوری گفتگو کنی آخه طفلکی؟
    • جواد جواد IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      0 0
      پس سردار سلیمانی رو با عقل و منطق زدن حتما باید قوی شیم
  • MS-CSS IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    12 2
    "آقای احمدی‌نژاد را روی کار آوردند و کشور را به این فلاکت رساندند " پس تو فلاکت بودیم! الان دقیقا کجاییم؟ اون همه جهش علمی و فضایی و هسته ای و نظامی و... اسمش فلاکته یا افتخار؟
  • عبداله مهتدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    13 11
    از نگاه عمله های آمریکا باید به هر قیمت از حضور مدیریت جهادی در جایگاه ریاست جمهوری جلوگیری کرد تا آنها بهتر وظیفه نوکر ی را انجام دهند قالیباف قویترین مدیر اجرایی در طول تاریخ معاصر است به توسعه مترو ،بزرگ راهها ،پارکها،و.‌‌‌..‌باید توجه کرد
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    13 6
    لعنت خدا بر تهمت زنندگان و افساد طلبها
  • ali IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    14 3
    اقای ارمین خداوکیلی پا روی خورده نونها نگذار.دو دوره قشنگ قشنگ هم مجلس هم دولت از خود خود خود شماها بود چه کردید.خجالت بکشید نمی گم اینده بهتر میشه یا بدتر اما دیگه زشته امثال شما عذر خواهی که نمی کنید هیچ تازه طلبکار مردم هم شدید مثل اینکه اهای مردم ببینید در این هشت سال ما چقدر به شما خدمت کردیم الان یکی دیگه میاد خرابش می کنه.هر کس بیاد اگر بهترش نکنه بخدا بدتر از اینش نمی تونه بکنه از این بدتر مگه اینکه باز امثال شماها بیایید بدتر ش کنید.
  • دکتر سید IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    19 16
    احسنت بر جناب دکتر سردار خلبان قالیباف، اجرکم عندالله
  • DE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    13 18
    آرمین نظرش را گفته و هیچ خشم و عصبانیت در گفتارش نیست ، از قضا نحوه پاسخگویی و تحلیل مشرق از سر خشم و عصبانیت است !
  • مذهبی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    15 4
    نه خیری از اصولگرا ها دیدیم نه اصلاح طلب ها . هر دو از هم بدتر . و هردو دنبال منافع خویش وبیچاره مردم . اللهم عجل لولیک
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      14 9
      الان واقعا خیری از شهرداری قالیباف اصولگرا ندیدی؟! نکنه از آلبانی داری نظر میدی!
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      9 6
      اصلاحطلب ها رو موافقم اما همه اصولگرایان رو با یک چشم نبین...
  • ایرانی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    20 14
    لبیک یا خامنه ای سید بزرگوارتا آخردررکاب شماایستاده ایم
  • دانا US ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    15 20
    آقای قالیباف ،در ایران وقتی رئیس جمهور ایران از پروتکل های بهداشتی حرف می زند ،در لج و لجبازی با دولت بودجه رد کردند و ...ولی عجیب است در مقابل پوتین کرنش نشان دادند و نامه را به نماینده ی ویژه ایشان دادند.نماینده ی ویژه ی آقای روحانی در مجلس آقای نوبخت بودند .وقتی این رفتارها از ایشان سر می زند جز پایین آوردن پرچم ایران توسط ایشان و بالا بردن پرچم روسیه توسط ایشان به ذهن انسان خطور نمی کند.آقای روحانی و آقای قالیباف هر دو با بی احترامی به هم اقتدار کشور ما را زیر سوال برده اند.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    3 1
    اون چیزی که فکر میکنید نیست !!؟؟
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    8 3
    شما راست می گویید و ما قبول داریم . اصلاً هر چه شما بگویید درست . بعبارتی هر چه شما بگید ما دربست قبول داریم حتی به غلط
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    12 15
    عجب با درایت و هوشمندانه ! آقای امیرعبدالهیان مگر بیماری کرونا دیروز کشف شده است که غافل گیر شده اید و در روسیه متوجه شده اید باید پروتکلهای بهداشتی رعایت بشود ! یکسال و اندی از این بیماری کرونا می گذرد ! یک فرد عادی از یک کشور به کشور دیگر میروید باید در فرودگاه تست و چند روز در قرنطینه باشد آنوقت شما برای دیدار رئیس جمهور یک کشور دیگر می خواهید بروید ! شما مهمانی میروید با صاحب خانه هماهنگ می کنید ، نمی توانستید با مسئولین روسیه هماهنگ و نحوه ملاقاتهای با پوتین را جویا شوید ! آقای امیرعبدالهیان صداقت خوب چیزی است سر لوحه کارهایتان قرار دهید !
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    12 20
    از قالیباف رییس جمهور در نمیاد ایشون نهایتا رییس مجلس باشند
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 4
    عجب عجب عجب
  • رضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    12 15
    قالیباف،نه تنها یار دیرینه و دوران دفاع مقدس حاج قاسم است،بلکه معتقدم دیر یا زود،در راه همان اهداف حاج قاسم،فدای ولایت و آرمانهایی خواهد شد که با حاج قاسم پیمان خون بسته اند.
  • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    18 16
    قالیباف باف به آرزوی دیرینه اش ریایت جمهوری نخواهد رسید
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    10 12
    نامزد اصولگرای ریاست جمهوری مثل انتخابات مجلس با حضور حداقلی مردم میشه رییس جمهور .اون موقع دیگه مشکلات رو حواله دادن به اصلاح طلبا کار سختی میشه .سال آینده میزان مشارکت بیشتر از 50درصد نیست .
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      6 2
      این تحلیلو کجا شنیدی؟تو تاکسی؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • تیما IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 1
      با سمپاشی اصلاح طلبها که صداشون از سعودی اینترنشنال وبی بی سی... پخش میشه و بهضیها هم گوش بفرمانند،تعجب نمیکنم مشارکت کم باشه. ولی آنچه اهمیت داره انتخاب درسته،مشارکت بالا اولویت دومه...
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 4
    قر نطینه عز تمند نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • امیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    8 6
    نویسنده مقاله احتمالااستاد تمامه حمایتها و جانبداری شما از یه طیف خاص بسیار باعثه تعجبه ! دوم اینکه هر کدوم از این آدما باشن به حال مردم ذره ای تفاوت نمیکنه. مردم هردو طرف رو تجربه کردن . و تا زمانی که رانت هست اوضاع بهتر نمیشه.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    11 2
    اگر پوتین واکسن داره که دیگه قرنطینه نمیخواد!
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      5 6
      واکسن هم یه درصدی جلوی مریضی رو میگیره. روسای جمهور کاملا رعایت میکنن.
    • نیما IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 0
      بهش میگم...
  • حسین IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    13 12
    هیچ وقت سپاه به‌عنوان نظامی‌گری خشک متولد نشد بلکه بیشتر یک نیروی عقیدتی وجان برکف از دل این مردم مومن سر برآورد برای مردم والسلام ومقابل زیاده خواهان و نفوذیها وغربزده ایستاده آمد .بهمین سبب بخیلیا فشار اومده
  • ایرانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    10 6
    افرادی که خود را عضو اصلاح طلب میدانند اصولا به دنبال اجرای اصول و قوانین نظام نئولیبرالیستی صهیونیستی-غربی در ایران میباشند و با اجرای برنامه های خصوصی سازی و دلال بازی در واقع بدنبال واگذاری تمام عرصه های اقتصادی - سیاسی و فرهنگی به نظام غربی میباشند. چنین روندی از بازار آزاد و اقتصاد آزاد در ایران به هیج وجه موفق نخواهد بود - بنا به دلایل مختلف. و نتیجه اش را هم دیدیم تورم و غیره. امیدواریم که دولت بعدی همانند مجلس کنونی تا حد زیادی برنامه های اساسی برای حل مشکلات موجود ارائه کند.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 2
    ببخشید ابتدا اقای احمدی نژاد بد بود ؟ کم کار کرد برای کشور مردم را خانه دار کرد و دولت مطبوع شما مردم را آواره . در ثانی وقتی دارید از سرداران حرف می زنید بفهمید ندارید با یکی از حزب تان حرف می زنید دارید از کسی حرف می زنید که باعث افتخار و امنیت کشور است حرف می زنید نه هم حزبی هایتان که رفتند و کشور را نابود کردند در ضمن مثلی که یادتان رفته 8 سال آقای روحانی 8 سال آقای رفسنجانی و 8 سال آقای خاتمی رئیس جمهور این کشور شدند و کشور را به چه فلاکتی بردند.
  • حرف حق ومنطق IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 3
    ازكجامعلوم كه دلاربيست وپنج هزاربشه هشتادهزاروبعدبگويند نميگذارند اصلاح كنيم ياان يكى ديگه بفرمايدزمين كج بود صدانرفت دركل همين الان نشان بدهندكه قدرت ودولت دستشون است هروقت مقام معظم رهبرى ودلسوزمردم ملت وكشوربه مسئولين گفت وعمل نشد بدترازبدشد
    • علی اصغررستمی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      17 1
      بقول قدیمی‌ها اگر کسی خواب باشدبایک اشاره بیدارمیشودولی اگرخودرابخواب زده باشدهرکاری بکنید بیدارنمیشوداین آقای رامین مثل اینکه خودش ب نفهمی زده فراموش کرده که حسن کلیدسازک 08سالمملکت رای گندکشیده کاندای خودشان بوده
  • US ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    8 2
    واقعا روتون میشه حرف بزنین هردوجناح یکی ازیکی بدتریددیگه حناتون رنگ نداره
  • نیلوفر IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 2
    چرا رفته روسیه به وقتش خیلی نامرد هستند
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    11 3
    آنطور که ما برداشت میکنیم هنوز هم هدف اصلی تخریبها یک شخص مستقل، خدمتگزار، مردمی و پرتلاش است، نه جناحی که قصد دارند از طریق دوگانه سازی سفره مشترک برای خود پهن کنند! جالبه با اینکه نه روی کاغذ بلکه در صحنه عمل درستی راهبردهای نجاتبخش آن مرد اثبات شده باز هم این جماعت وقاحت را به انصاف ترجیح میدهند.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      6 1
      روحت شاد
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      5 0
      ایول. دقیقا
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    9 5
    ای مرده شوی این اصلاح واصلاح طلب راببرد
  • رامین IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    درباورمان نمی گنجد!
  • افسانه IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 1
    خب چیکار کنیم حالا.... انتخابات بهش رای بدیم؟
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    10 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • حامد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    9 10
    اردوغان چه خفتی پشت در برای دیدار پوتین کشید اون موقع بیماری هم نبود. احسنت سردار
  • محمد حیدری DE ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    7 2
    جناب آرمین تو کجای کاری . اعضای حزب شما به تعداد صندلی های فولکس هم نیست . بس کن . آدم شو .
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    3 8
    کدوم درایت ؟
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 1
    پوتین از واکسن خودشون میزد و قرنطینه نیاز نمیشد خب
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      1 2
      ضریب موفقیت واکسن 100 درصد نیست.
  • حبیب IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    7 6
    خیلی تحلیل خوبی نوشتی
  • محرم IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    8 7
    واقعا متاسفم بر آقای بی حیا اصلاح طلب که هر وقت سرکار میان جز بدبختی برا مملکت چیزی ندارن
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    11 0
    با سلام - جناب آقای آرمین چرا واقعیات تاریخی را کتمان میکنید مملکت بیش از 24 سال یعنی دوره موسوی نخست وزیر را هم اضافه کنیم چه گلی به سر مان زده آید کارنامه دکتر قالیباف روشن است اقدامات جهادی یکی از خصوصیات دکتر است برای نمونه نیروی انتظامی را ملزم به پاسخگویی به مردم کرد و سامانه 110را اجرا کرد تحولات عظیمی در شهرداری تهران ایجاد کرد هیچ یادمان نرفته برج میلاد به همت ایشان تکمیل گردید و هزاران طرح کوچک و بزرگ که احتیاج به همت برنامه ریزی و اقدام دارد
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    دماغ سوخته میخریم
  • رسول IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 0
    اقای احمدی نژاد نان را بر سر فقرایی که امثال شما نمیشناسیدشان آورد و تنها فلاکت و بدبختی که مردم طی ای 42 سال تجربه کردند فقط در دوران هم حزبیهای شما بوده نظامیان تربیت شدهای مکتب امام خمینی و رهبر هستند وقتی سر کار آمدند خیلی مسایل را که شما به تحریم مرتبطش دادید حل خواهند کرد.همین نظامیان که از دولت تدبیر و امید تحریمی تر شده بودند الان در اوج اقتدار هستند هم خودشان و هم کشور را به این مرحله رسانده اند
  • مسعود IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    7 4
    واقعیت این است که اصلاح طلبان به هر دلیل نا کارآمد بودند و از اولین روز تشکیل دولت فرافکنی کردند و ضعف هایشان را به گردن دیگران می انداختند
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 1
    از آمریکا خیری ندیدیم از روسیه هم نخواهیم ببین کی گفتم
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 1
    آقای قالیباف ,درست میگویند اگر شما بورس را سروسامان دادید میتوانید برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شوید.
  • علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 5
    اگه تونستی بورس رو درست کنی بعد....
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    3 8
    چرا آقای رئیس مجلس با درایت و اقتدار وکار کشته بورس را درست نمیکند ما مردم را به بدختی کشاندید
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      7 4
      مگر مجلس گفته بود در بورس سرمایه گذاری کنید؟
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    3 7
    آقای با درایت شما نمایندگان ما مردم هستید یه فکری به حال بازار سرمایه کنید بدبخت شدیم
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      5 4
      این مربوط به دولت و وزیر اقتصاده
  • محمدامین IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 6
    جمعی میلیونی از مردم در بورس سرمایه خود را از دست دادیم تا پولمان را پس ندهند به هیچ عنوان به انتخابات حتی فکر هم نمیکنیم.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 1
    خیلی ساله اقتصاد 8و سیاست ایران رو به افوله وهر روز بد بدتر میشه .خیلی سال هم طول میکشه روبهراه بشه اگر!دروغ نباشه!فساد نباشه!مدیر کاربلد باشه!و و و و و...که بعید میدونم!
  • امیر IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    7 3
    شما اصلاح طلبان جز خیانت و جنایتو ظلم چه کردید به ایران به امید خدا و یاری مردم اینبار ریشه ی همتونو میکنیم نامردهای وطن فروش دولتتونم دیدیم برید گمشید
  • مجد ES ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 1
    پوتین مگر واکسن روسی نزده؟
  • نازگل IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 2
    آقای قالیباف اگر یه فکری به حال بازار سرمایه بکنید و ضررهای ما جبران شود همیشه تو رو دعا میکنیم
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      8 4
      البته مسئولیت بورس با سرمایه گذاران مردمی و دولت است نه با مجلس!
  • میثم IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 1
    دکتر قالیباف یه فکری به حال ما مالبختگان بورس کنید تورو به خدا قسم میدم
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    قابل توجه اقای ارمین رهبراصلاح طلبتو بعدازپایان ریاست جمهوریش به خبرنگاری که ازش پرسیددردوران ریاست جمهوریت ارزوداشتی که چه کاری روانجام بدی گفت ایکاش جرات داشتم یارانه هاروبرقرارکنم
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 7
    درود بر مجلس انقلابی و مرگ بر فسیل های ویرانگر
  • امید IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 6
    مرد مردان احمدی نژاد
  • US ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 3
    یه سنگ بزرگ انداختن جلو قالیباف که ملاقات صورت نگیره شما اسمشو میذارید درایت!!!!!
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 3
    آرمین جان این همه شکر برای قند خونتان خوب نیست.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 1
    همین دروغگویی ها از اصلاح طلب و اصولگرا ما رو به این روز کشونده
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 4
    چرت گفته احمدی نژاد خوب بود هست و خواهد ماند
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      0 6
      همشون مثل هم ند
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    8 6
    مشرق خجالت بکش با این تفسیر
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    دو رویی آرمین هیچ اشاره به بدترین دولت بعد از انقلاب که دولت تدبیر است اشاره ای نکرد وبا بغض وکینه از دولت مردمی احمدی‌نژاد داشت به آن تاخت کاش دولت مورد حمایت اصلاح طلبان یک چهارم دولت احمدی‌نژاد به مردم وکشور خدمت کرده بود
  • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 6
    کاندید مقتدر برای ۱۴۰۰سعید محمد.....فقط یک نخبه میتونه ایران نجات بده
  • خودم IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 0
    اصلاحطلب، اصولگرا دیگه تمام شد ماجرا.
    • فریدونی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      0 0
      سلام ودرود خدا بر احمدی نژاد که مردی خیراه وبا تمام وجود مخلص بود وشب وروز برای ملتش تلاش می کرد ندزدید ونمی هراسد امروز هم روی حرفهایش مانده خار چشم اصلاح طلبان
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 4
    احمدی خا ر چشم. اصلاح صلبان شکست خورده از او و غرب. که دروغ هلوکاست را به دنیا شناساند ... و مواجه شدن با کسانی که مراتب ریاست جمهوری را به یک مجری معمولی تنزل داده بودند دست به اقداماتی زد که حرف افراد فوق در جامعه شد محور والا ایشان. برای بسیاری منجی مشکلات خواهد بود ،، ودرست میگویند لذا کسی شکبست خود را به. دنیا ی دروغ ساخته خود منوط نکند.
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 0
    ۸ سال روحانی امده چیکار کرده ؟ قبل اینم احمدی نژاد بود ۸ سال اتفاقا مسکن مهر که پولاش به حساب این دولت ریخته شد۴۰ دلار یارانه سهام عدالت ۱۰۰۰دلاری پایه حقوق کارگر از ۱۰۰ هزار امد رو ۸۰۰ هزار درسته گرونی شد ولی از اون ورم حمایت کرد قشر ضعیف رو از یه طرف تا ۲۰ درصد غنی سازی کرد که شما بتونین برین مذاکره همش دو دستی تقدیم کنید بدیش چی بوده ؟ قبل اینم محمد خاتمی که اونم اصلاح طلب بود مشکلتون چیه الان ؟
  • علی CA ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 4
    آثار تمام مشکلات تحریم ها بود و وطن فروشان داخلی سرمایه اسرائیل
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    پست ریس جمهور باید حذف شود چون انطور که به نظر میرسد عامل مشکلات کشوراست
  • محسن IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 4
    تا اصلاح طلبان افسادطلب ، کفن نشوند وطن وطن نشود
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 4
    موقع رفتن شده اصلاح طلبا
    • US ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      2 3
      صد در صد
  • احمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    5 3
    اصلاح طلبها ازاقتداروعزت ومحبوبییت قالیباف ومدیریت اجرایی موفق و انقلابی ورزمنده وجانبازبودنش ازحسادت دارن میترکن وضمن اینکه اعتمادرهبرانقلاب ودادن نامه به ایشان بدجوری بعضی راسوزونده که زمام عقلشون رابرده
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    7 5
    دکتر قالی باف روزی میرسد پوتین، پوتین هایش را برای شما در خواهد آورد
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 4
    محسن ارمین هر چه کارنشناسای شبکه سعودی اینترنشنال میگه ایشونم با دهان گشادش بازگو میکنه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    عجب
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    6 4
    همین طرز فکر شما اصلاح طلب های مرفه در مورد بازار سرمایه است که وضع این شده است
  • نوری IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 12
    فدایی داری سردار
  • حسن خاکپوری IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 1
    ببینیم نظامیان چیکار میکنن
    • هما IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      2 6
      همان کارهایی که سردار شهیدمان حاج قاسم و سردار سعید محمد و سردار قالیباف کرده اند و در راس انها فرمانده کل قوا سید علی و مقلدانشان حزب الله به دبیر کلی سید مقاومت و انصار الله یمن با تدابیرسید عبدالملک بدرالدین. بازبگم حشدالشعبی عراق. فکر کنم بسه
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد یا قالیباف
  • ح ن IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    سلطان درایت
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    4 0
    آقای قالیباف نباید قوه مقننه را رها کنند مجلس خیلی مهم است این که امام گفتند مجلس در راس امور است شوخی نیست شعار نیست ان شا الله محکم این قوه را اداره کنید الحمدلله آقای رئیسی هم که مسیول قوه قضائیه هستند انشاالله یک دولت انقلابی جوان هم برای قوه مجریه شکل خواهد گرفت الحمدلله نیروهای انقلابی کم نداریم آقایان جلیلی سعید محمد و فتاح و برخی دیگر هستند.
  • سید IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    3 4
    اقای ارمین ظاهرا فراموس کرده اید که طیف فکری شما و یاران رفاه طلب بی درایت شما وضعیت امروز خامعه را رقم زده حالا چوب تکفیر را بطرف نظامیانی گرفته ای که دست به هر کاری زده اند موفق بوده اند ایا چشم مردم عملکرد شما را ندیده اتفاقا دوره شما هم در دنیا تمام شده و حکومت هائی برپایه افکار مفتضح شما رو به افول است و کمکمک بسط خود را جمع خواهند نمود
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 5
    درود بر سردار قالیباف
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    تکرار شد یا نشد؟
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 6
    به درایت قالیباف اطمینان دارم
  • علی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 5
    اقتدار احمدی نژاد راهیچ کس ندارد
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 4
    بصیرت
  • محمد از مشهد IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 6
    کدام اصلاح دولتهای مثلاً اصلاح طلب همیشه سعی کردند تسلیم دشمن شوند نتوانستند
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 1
    حرفاش کاملا منطقی و درسته
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 2
    بر اصلاح طلب های خائن
  • هما IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 2
    اقای ارمین ا ای پوپولیسم و اوتیسم که از خودت در وکردی یعنی چع
  • حمید IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    این مملکت قحط رجال نیست نه اصلاحات نه اصولگرا الکی شخصی روبزرگ نکنید
  • ک IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 0
    تا کور شود هرآنکه نتواند دید تنها فردی که تا بحال برای کشور فعالیت آبادانی کرده احمدی نژاد است و انهایی که آن را در سر کار اوردند غیر از او کسی را نداریم تو فقط تهران نشسته ای بلوف می گویی کارهایی که در دوره احمدی نژاد انجام گرفته ندیده ای گناه دیگران چیه
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    واقعا به قول ارمین فرانسه واروپا به حدنهایت پیشرفت رسیده اند این اروپا با این رنگ ولعابها مانند کبکی شده که سر زیر برف مکند وفکر می کند هیچ کس او را نمی بیندبه فرض .اگر این اروپا به حد نهایت پیشرفت رسیده ایا سردمدارانش در علوم عقلی و حکمت هم به حد نهایی پیشرفت رسیده اند؟پس این همه معترض به نظام سرمایه داری وسکولاریسم درشنبه های هرهفته درخیابانهای پاریس چه می کنند؟
  • مجتبی IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 10
    احمدی نژاد هیچ وقت برا سخنرانی اصرار نمیکرد بلکه تو نیویورک همه رسانه ها التماسش میکردندوهروقت به کشورهای دیگری سفر میکرد مردم اون کشور به استقبال رییس جمهور ما به خیابانها میریختند
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    اصلا مگه کسی هست تو مسئولین که درایت نداشته باشد، این همه پیشرفت همش با درایت مسئولین هستش، اصلا درایت با مسئولین ما معنی میشه، اصلا درایتی که درایت نباشد، درایت نیست...
  • مسعود IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 2
    لطفا انتقاد پذیر باشیم
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 2
    چرا جواب حرفهای آرمین را میدهید اینها اصلا عددی نیستن که اسمشان را بیاورید باز اگر یک شخص سیاسی مهمی بود باز یه چیزی
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 3
    فقط دکتر احمدی نژاد.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    1 0
    فک کنم این آرمین جنسش خوب نبوده
  • سینا IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    2 0
    آرمین عصبانی بمون واز این عصبانیت بمییییییرررررر
  • ناشنی IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 5
    قالیباف‌ می خواد ریس‌ جمهور بشه‌ واسه همین‌ خودشو به این‌ در و اون‌ در میزنه‌ اگه احمدی نژاد بیاد‌ من و کل خانواده ام‌‌ پدر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ومادرم‌ وخانوداه‌ خودم‌ رزی می دهیم‌ اگه احمدی نژاد نباشه‌ ری بی ری
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    شما اصرار احمدی نژاد رو از کجا می دونید سندی براش دارید؟
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    احمق‌ها ی عقده ای برید عقده حقارت خودتان را درمان کنید ،بیچاره های بدبخت هنوز وصیت نامه امام بوداست که با نام طرفداری از امام زیر پا بگذارید شمای که جز به نفس خودتان به هیچ چیز معتقد نیستید
  • سیدآزاد IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    مشهدی زرنگه ،بشرطی که دروغ نباش
  • مهرداد IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    حالا زمان اون رسیده که ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب به جای فرافکنی، در قبال اقدامات ضعیف و فرصت‌سوزی‌هائی که مرتکب شده پاسخ‌گوی مردم باشه ..
  • قهرمان IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    تنها نکته ارزشمند این سفر پیام مقام معظم رهبری بود.
  • داود IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    باسلام خدمت آقای آرمین،کاش کمی از روداری وبی حیایی شما راداشتم،نمی دانم درسایه امنیت ایجاد شده در کشور شیران توسط سربازان و سرداران وشهیدان چگونه جولان میدهند، کاش خاک کفش احمدی نژاد روی سرتان می‌ریختند تا شاید از این .... درمی آمدید
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    انشالله دکتر سعید محمد کاندید خواهد شد و پیروز میشود امید به خدا دولتی مقتدر خواهیم داشت
    • RO ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 1
      چه فرقی دارد دولت کی باشد نظام با فرمان خودش داره به راه خودش ادامه میده
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    حرف حق جواب نداردو بیراه نگفته
  • Hamidgany IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 1
    سردار پوتین عددی نیست در برابر تو چون تو برای اقتدار ایران همیشه ۲ تا پوتین توی پایت بود.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    پمادیادت نره ارمین .مردم ایران نه سادلوحند نه احمق اگرچیزی نمیگن فقط مطیع رهبرعزیزن
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    خدایا عزتمان به کجا رسیده.... دکتر احمدی نژاد یاور مظلومین بیا
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    2 0
    قافیه چو تنگ اید ، ارمین به جفنگ اید ،،،،،از تنگ نظر چه گویم که او از خود در رنج است
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    چرا‌دوست‌دارید‌مملکت‌بدبخت‌باشه‌
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    مقاله ضعیف بود . باید تحلیل قوی تر و واقع گرایانه تر ارائه می دادید
  • علی حیدری DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    با اظهار نظر آقایان فتنه واقعا خوش به حال زر.
  • رضا IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 2
    زنده باد دکتر احمدی نژاد ایرانی و ایران دوست...مثل شهید رجایی دلسوز بود
  • محمد خوشبختی انباردان IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    در مورد دکتر احمدی نژاد، انصاف نیست قضاوتی ساده لوحانه داشت. ایشان دقیقا بستر و زمینه های پیشرفت را می‌شناختند. موضع او در مورد پرداخت یارانه ها صرف نظر از مبلغ آن، کاملا منطقی و کارشناسانه بود. می‌توانست به الگوی مصرف حامل های انرژی و مصرف بهینه آن در جامعه کمک کند. تردیدی نیست شراکت حس مسئولیت را تضعیف می‌کند. در ضمن ایشان می‌توانستند دست در دست رهبری یار و همراه او باشند .اگر چه منافع بعضی اشخاص چنین ایجاب نمیکرد او شخصی عمل گرا. جسارت و توان لازم را در کم رنگ کردن اثار تحریم ها دارا میباشد
  • سیدعلیرضا IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    قرار نیس هرکسی میاد تو قدرت ازمون خطا کنه یا دونسته کاری کنه که راحت بتونه پول مملکتو بزنه به جیبش شما میدوننین این دلار 4200تومنی چه بلایی سر این مملکت اورد بابا ما دعوای جناحی نمیخایم فقط توقع ماها اینه بتونیم بریم سر کار خودمونو از این فلاکت خلاص کنیم
  • وطن پرست،وطن فروش IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    خوشم میاد ی دروغ رو اونقدر تکرار کردن ک خودشونم باورشون شده...ولی با اون بخش حرفش ک وقتی مردم در فشارن شعارهای پوپولیستی خوب جواب میده موافقم ...مث شعار باور نکردنی ردیف شدن اوضاع اقتصادی کشور در صد روز والبته بهد چهار سال گوینده ادعا کلا و از بیخ منکر گفته ثبت و ضبط شده ش شد!!!طرف ژنرال و مخصوصا سرهنگ هم نبود....ب گفته خودش حقوقدان و دیپلمات بود
  • FarahBod IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    نکات درست و مهمی رو اشاره کردین که چون صحت و سقم اکثرشون محرز است می‌تونم با بیشترشون موافق باشم...
  • وجدان IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    اصلاح طلبان موجودات عجیب هستند کسانی گه با شعار مداکره و ادعای اداره کشور بصورت علمی به سر کار امدن خراب کردن و گردن دولت گدشته انداختن تمام بدبختی ما رو به یک دوره تشبیه کزدن نه سه دوره اطلاح طلبی و حتی یک کاسب بازاری هم در امور مداکره دانشی نداشتند و با کارهای رسانه پست فطرتی میخوان خودشونو دوباره به عرصه برگردونن.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    باشه.میخاد دلار رو 2000تومن بکنه...طلا خیلی خیلی ارزون بکنه....دستور نظامی میده.....کلی خونه ارزون بدن...اجاره ها کم میشه....قیمت اجناس یادم رفت مفت میشه...آب و برق ایشالله مفت میشه....خلاصه همه چی روبه راه خواهد شد.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    اقای ارمین ماهیتشان را زمان جنگ به دردیوار شهر اهواز رویت مشد ان زمان از پیشگامان خط امام بودندند البته باعلم باینکه حزب توده سوابق زشت خودشان باز هم در اهواز نشان دادند زمان دولت مصدق از خون خودشان گذشتند ولییک دروغ بزرگ بودلیدر ایشان بهزاد نبوی است حتی حجاریان دست نشانده بهزاد نبوی است اون زیاد خودش را افتابی نمیکند همواره روسیند ماهیتشان عیان است
  • بهنام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    ممنون مشرق
  • ق ر IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    دوره دزدهای در زمان اصلاح طلب ها رکورد تاریخی دارد یک فاجعه انسانی بود .
  • نادر IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    حق با آقای آرمین است . من نظر ایشان را میپسندم .
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    یه چیز خیلی برام سوال شده یه نفر لطف کنه جواب بده همه میگن تورم ۲۰ ۴۰ ۵۰ ٪ یعنی چی من تولید کننده ام کالایی که سال قبل این موقع ۱۰۰ تومن میخریدم الان میخرم ۴۰۰ ۵۰۰ تومن این کجاش تورم ۵۰ درصدی یا ما نمیفهمیم یا دولت
  • ابولفضل محمدی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    2 0
    سلام احسنت بر مشرق
    • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      0 1
      احمدی نژاد
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    شناخت جهانی
  • اسرافیل حسین خانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 1
    آقای احمدی نژاد هم رای بسیار بالایی در طیف اصولگرایی و اصلاح طلبان و معارضین دارند . در صورت نامزدی آقای احمدی نژاد ، به نظرم ایشون با رای بسیار بالایی برنده انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد .
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    چه درایتی ؟
  • RO ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    این حرفها و این نظرات جایی را نه خراب می کند نه آباد نه برای مسعولین اهمیتی دارد نظام برای خودش راهی ددارد و با همان فرمان به راه خود ادامه می دهید
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    چرا به دولت ضعیف روحانی رأی دادید؟
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    قالیباف وارد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد
  • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    درود بر روح پر فتوح امام : نه شرق کمونیست نه غرب استعمارگر.
  • KR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    اقای امیر عدالتیان اتفاقا شما باید قبلا پیگیر این اتفاقات بوجود آمده می بودید تا این مشگل بوجود نیاید دیگه مثالهای آسمان ریسمان بهم دوختن جز نفاق و دودستگی نیست از شما بعید بود که چطور متوجه نشدید قبلا چنین تشریفاتی آقای پوتین دارد . بهرصورت اشتباهی شده آن هم فقط و فقط از طرف شما بی دقتی شده که این ریس مجلس عزیز ما در چنین شرایطی قرار بگیره
  • حیدر IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    منظور از اقتدار اگر این باشد که همه میدانیم با این درصد مشارکت مردم هر کسی بیاید رئیس جمهور ۴ درصدی است.
  • محمد IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    به نظرمن تملم بدبختی وفلاکت ما از زمان احمدی نژاد شروع شد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    خو قبلا کرونا گرفتی، میری طرف رو هم مریض میکنی دیگه، منم باشم چندروز میزارمت تو قرنطینه یا اصلا باهات دیدار نمیکنم، تعارف نداریم که، مسئله جون انسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس