خاتمی نمایه

فائزه هاشمی به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده است که "لیدر اصلاح‌طلبان" به شدت تحت نفوذ و تأثیر حزب اتحاد ملت قرار دارد.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

آمریکا ماسک نمی‌دهد ولی هواپیما می‌دهد!

احمد نقیب‌زاده، فعال اصلاح‌طلب و از حامیان رئیس‌جمهور روحانی در بخشی از یک مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی با ابراز خوشبینی نسبت به پیروزی "جو بایدن" آمریکایی گفته است:

"بازگشت به برجام چندماهی طول خواهد کشید. با این وجود برداشته شدن تحریم‌ها ممکن است در کوتاه‌مدت رخ بدهد. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که در کوتاه‌مدت فروش نفت ایران از سر گرفته شود و ایران بتواند نفت خود را مانند گذشته به بازارهای جهانی عرضه کند. حتی ممکن است شرایطی مهیا شود که ایران بتواند هواپیماهای مورد نیاز خود را خریداری کند. من فکر می‌کنم این اتفاقات ممکن است در دولت آقای روحانی رخ بدهد و به دولت بعدی کشیده نشود! "[۱]

*این خوشبینی ابراز شده از جانب آقای نقیب‌زاده اولا مبنای استدلالی ندارد چون "تحریم" تنها اسلحه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است و عقلانی نیست که دشمن اسلحه خود را بر زمین بگذارد!

ثانیا آقای نقیب‌زاده و دوستان اصلاح‌طلب ایشان در سال‌های ۹۲ و ۹۶ با همین وعده‌های سر خرمن بود که آقای روحانی را دامن رأی مردم گذاشتند و اکنون مکلّف به عذرخواهی از مردم و نظام اسلامی هستند نه اینکه دوباره بر منابر نشسته و همان وعده‌های تو خالی را تکرار کنند تا ناکارآمدی و گرانی که دامن مردم را گرفته، ادامه پیدا کند.

ثالثا مشخص نیست چرا نقیب‌زاده و دوستان او از تجربه "شکلات‌های برجامی" و تنها هواپیمایی که در دوران اوباما به ایران وارد شد تا دولت ایران به کرنش‌های ذلیلانه بیشتری تشویق شود؛ درس نمی‌گیرند!؟

و رابعا اظهارات نقیب‌زاده در مقابل این قیاس عقلانی قرار دارد که آمریکایی که در ایام کرونا حتی از وارد شدن اقلام ضد کرونایی مثل "ماسک" هم به ایران اسلامی جلوگیری می‌کرد اکنون چگونه باید از او انتظار برداشتن "تحریم‌های اصلی" و تقدیم هواپیما را داشت!؟

گفتنیست، حسین امیرعبداللهیان، دستیار رئیس مجلس یازدهم به تازگی در یک توییت نوشته است:

"برخی تلاش دارند خبر از رونق نان و آب مردم، با آمدن فردی جدید در کاخ سفید بدهند. باید ذات حاکمان آمریکا را شناخت و البته از فرصت‌ها استفاده کرد. آنها در همه‌گیری کرونا، مانع ارسال یک ماسک ساده به ایران شدند. اما ایران با اتکاء به داخل اکنون ماسک و تجهیزات لازم را صادر هم می‌کند. "[۲]

***

لیدر اصلاح‌طلبان تحت تأثیر این حزب خاص است

فائزه هاشمی رفسنجانی از فعالان اصلاح‌طلب اخیراً در یک مصاحبه که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد اظهار کرده است:

"اینکه کارگزاران نقش پدرسالارانه را در جریان اصلاحات بازی می کنند درست نیست. جریانی که پدرسالار است حزب اتحاد ملت است که نزدیکترین به آقای خاتمی است، جریان اصلاحات را آقای خاتمی رهبری میکند و ایشان هم بیشتر تحت تاثیر نظرات و افکار این حزب است. مواردی بوده که کارگزاران با آقای خاتمی در یک موضوعی بحث کرده‌اند، پیشنهاد دیگری داده اند اما ایشان بدون منطق آن را قبول نکرده یا منطق ضعیفی داشته که قابل قبول نبوده است. "[۳]

*تحت نفوذ بودن لیدر اصلاح‌طلبان مقوله‌ای است که پیش از این هم کراراً مورد اشاره کنشگران سیاسی قرار گرفته بود.

مثل بحث تحریم خاموش انتخابات (با متد شرکت می‌کنیم ولی کاندیدا نداریم!) که اولین بار با تیتر "مشارکت مشروط" از سوی سعید حجاریان مطرح شد و بعداً دیدیم که لیدر اصلاح‌طلبان نیز در حالی که خبیثانه بودن این طرح کاملا هویدا بود اما پای آنرا امضا کرد و فرمان اجرایی شدن آنرا داد. [۴]

و یا ایضا در جریان فتنه ۸۸ نیز اگرچه تلقی عمومی این بود که خاتمی نجیب است اما او به دلیل تزلزل اشاره شده، در سمت نانجیبان قرار گرفت و موضع اشرار خیابانی را تأیید کرد.

انزوا و تزلزل شخصیتی لیدر اصلاح‌طلبان در کنار تأکید "هسته سخت" این جریان خاص سیاسی بر ادامه اشتباهات، ماندن در قدرت و معارضه با نظام اسلامی؛ سبب انسداد سیاسی در اردوگاه چپ شده و اعتراض جوانان اصلاح‌طلب را برانگیخته است.

***

دست ایران برای انتقام در هر سطحی باز است

انتقام در "حیفا" سخت‌تر از موشکباران عین‌الأسد نیست

عباس عبدی، از تئوریسین‌های جریان چپ در یادداشتی پیرامون مطلب اخیر روزنامه کیهان که در آن با یک تخمین سیاسی گفته شده بود ایران ممکن است برای انتقام خون شهید فخری‌زاده، بندر حیفا در اسرائیل را نیز قرار دهد [۵]، نوشت:

"پاسخ مناسب به این اقدام، حمله به حیفا نیست که پیشنهاد خالی‌بندانه و حتی احمقانه‌ای است"!

به گزارش کانال تلگرامی امتداد، او همچنین می‌نویسد: مسأله مهم‌تر از اصل ترور در ماجرای اخیر، نفوذ است این را که نمی‌توان با حمله به حیفا یا هر جای دیگر حل کرد. این از اصل ترور مهم‌تر است و هر گونه تأکیدی بر این ترور بدون توجه به مسأله نفوذ گسترده اطلاعاتی، نوعی خودزنی و راه گم کردن است. در حالی که این مسأله برای ترور سردار سلیمانی اصلاً وجود نداشت.

عبدی تصریح می‌کند: در مورد اخیر برحسب قراین و شواهد، می‌توان با قاطعیت گفت که اسراییل اقدام کرده است، ولی مگر اقدامات مشابه علیه اسراییل وجود نداشته است؟ چرا اسراییل پاسخ رسمی و آشکار به آنها نمی‌دهد؟ چون از نظر عرف سیاسی پذیرفتنی نیست.

*گویا آقای عبدی حتی اخبار و وقایع جهان پیرامون را نمی‌خواند که گروه‌های مقاومت جهاد اسلامی و حماس که روشن است کدام دست قدرتمند حامی آنان است، هر موقع که اراده کنند؛ شهرهای مختلف اسرائیل را آماج حملات موشک‌های خود می‌سازند و صهیونیست‌ها هم هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند...

پس پیشنهاد معقول کیهان احمقانه نبوده است.

خالی‌بندانه هم نیست زیرا ایران اسلامی تجربه موشکباران پایگاه بزرگ آمریکا در منطقه غرب آسیا یعنی "عین‌الأسد" را در کارنامه عملیات‌های انتقام‌جویانه خود دارد.

جدای از این، اشاره عجیب عباس عبدی به "اقدامات مشابه علیه اسرائیل و خویشتن‌داری صهیونیست‌ها از پاسخ رسمی! " به شدت قابل تأمل است.

اولا خباثت صهیونیست‌ها و قصابان صبرا و شاتیلا بر هیچ متفکر سیاسی در جهان پوشیده نیست و همه می‌دانند از "سگ‌های نگهبان آمریکا در منطقه" که زن و بچه لبنانی را با موشک کشتند، به پایگاه T۴ ایران در سوریه حمله کردند و کشتار و ترور سیاست اصلی‌شان است هر کاری برمی‌آید و اگر هم در مواقعی کاری نکرده‌اند به این علت بوده که نتوانسته‌اند نه اینکه ملاحظه داشته باشند!

ثانیا رژیم صهیونیستی اساساً یک هژمون نیست که عملکردش قابلیت ارائه الگو داشته باشد. و مشروع هم نیست که از او انتظار عمل به عرف سیاسی وجود داشته باشد.

این در حالی است که ایران اسلامی یک قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تعیین‌کننده است و چیستی پاسخ را با منطق خودش تعیین می‌کند نه دیگران.

جمع‌بندی عبارت‌های فوق آنست که دست ایران اسلامی برای انتقام نظامی و امنیتی در هر سطحی که مسئولان کشور تدبیر کنند باز است.

ما همچنین استفاده آقای عبدی از عبارت‌های نامؤدبانه‌ای مثل خالی‌بندانه و احمقانه که در واکنش به یک پیشنهاد سیاسی به‌کار برده شده‌اند را به قضاوت مخاطبان محترم می‌گذاریم.

***

1_ http://www.armanmeli.ir/fa/print/main/302529

2_ https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1484540

3_ https://etemadonline.com/content/448840

4_ mshrgh.ir/976402

5_ http://kayhan.ir/fa/news/204641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 224
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 150
  • US ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    اسراییل تا شما اصلاح طلبان را دارد هیچ غمی ندارد. جواب می گیرین.
    • محسن IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      همه این تحریمها بخاطر احساسی و شعارهای بی مورد علیه دیگران است همه دنیا را علیه خودمان تحریک کردیم. ایران را کره شمالی نکنید نکنید نکنید
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      از اول هم دوای درد این یاوه گویی ها شلیک فقط یه فروند نازنین شهاب یا عالیجناب سجیل به بندر منحوس حیفا است. خلاااااااااص
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      51 34
      انصافا اسرائیل الان به نفع شما عمل کرد. مگر نمی گفتید مرگ بر مذاکره کننده. خب الان بهترین دلیل عدم ورود به مذاکره برای شما مهیا شد. و دلار و سکه و خودرو و گرانی همچنان وجود خواهد داشت و سرمایه های بدست آمده از تحریم‌ها.. درتهدید قرار نمی گیرند.. مردم هم که تلف شوند خیالی نیست... البته عده ای می گویند. رهبری چکار می کند. خدا شاهده اگر رهبری در راس امور نبود تا امروز مملکت را به باد داده بودید با این تندرویها،، عده ای بسیار تندرو. وعده ای کاسب تحریم و زندگی در آمریکا و اروپا. وعده ای نگران سرمایه های کلان خود. و یک طرف هم مردم خسته. جوانان ناامید. دختران نگران از آینده. درسایه صلح. اقتصاد را قوی کنید. بعد با اقتصاد و سلاح وارد گود جهانی گردید
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      78 12
      باید حیفا و تلاویو با موشک های سپاه با خاک یکسان شوند. درود بر پاسدارهای عزیز. درود بر حاج حسین شریعتمداری.
    • SE ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      47 3
      در پاسخ به ۰۹:۵۰ - دقیقا اینگونه سخن گفتن کاری بود که روحانی در انتخابات 92 از آن بهره برد، یکی به نعل یکی به میخ یا مانند بازیکنی که در زمین فقط هدفش گل زدن و آقای گلی است و برایش تفاوتی ندارد به کدام دروازه؛ توپ به هر دروازه نزدیک گلش را میزند. این یعنی مغلطه کردن و نتیجه دلخواه گرفتنک و اینکه کدام تند روی؟ انتقام خون شهید دانشمند خود را گرفتن تا دشمن دگر بار جرائت تکرار کشتن دانشمندانمان را نداشته باشد تند روی است؟ نه این عین منطق و ایجاد امنیت است زیرا امنیت با وادگی و ترس حاصل نمیشود بلکه وادادگی و ترس دشمن را جری تر خواهد کرد. لذا باید فریاد کرد، انتقام انتقام و لبیک یا حسین
    • مهدی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      36 1
      شما جناب عبدی ودوستانتان از تهدید بندر حیفا به وحشت افتادهداید چگونه حق این مردم را از استکبار میتوانید بگیرید. همین لست که زجر مردم را در شهید دادن و مشکل معیشتی نمی بینید. وحس هم نمی کنید . فقط فکر به قدرت رسیدن و مذاکره تان گوش فلک رو کرده اونهم مذاکره بدون نتیجه از سوی کار بلدان مذاکراتتان. عباس عبدی بس کنید برای مردم چرت وپرت نبافید .
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      22 3
      عباس عبدی نکیت عوضی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخفه شو زر نزن پس فطرت
    • بختیار IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 2
      بسه بابا توهم دلت خوشه
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      16 3
      بلافاصله بعد تصویب این پاسخ سخت مجلس به شکل هماهنگ رسانه های خارجی و اصلاح طلب علیهش موضع گرفتند و‌ ربیعی گفت مجلس حق ندارد به برجام ورود کند!!!؟ لطفا شورای نگهبان همین امروز تاییدش کند و الا دولت با جوسازی و تهدید به استعفا و توسل به رهبری این مصوبه مهم را ملغی میکند. غفلت ممنوع
    • زرین کلاه IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      4 1
      اسراییل قطعه ای از امریکا و اروپا در دل خاک مسلمانان برای نابودی هویت و ثروت آنان است.اسراییل باید به زادگاه خود برگردد.این امکان ندارد مگر با کندن قهر آمیز این غده وحشی ضد بشری .اصلاح طلبان هم بهتر است به اصلاح وضعیت وخیم خود بپردازند تا دلسوزی برای حیفا و تل آویو.
  • SE ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    82 12
    جریان چپ آنتقدر به راست زاست زده و ادای چپی بودن را درآورده که کاملا چپول شده و قدرت بینایی و تشخیص صحیح را از دست داده است.
  • احمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    89 20
    عباس عبدی یک ..آمریکایی است عبدی به جای محکوم کردن این ترور برای خوش خدمتی به صاحبش ... میکند
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      56 12
      اینها برای آمریکا هم مابه ننگ هستند ترسو و نفوذی دشمن هیچ جا - جا ندارد.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      28 45
      شما نظر خودت را بگو، چرا میخوای دبکته کنی که عباس عبدی هم مثل تو غکر کند. مغز، استدلال، نگرش و حتی شاید مصلحت عبدی ایجاب کند که جور دیگری صحبت کند. مردم‌سالاری یعنی همین، هر انسانی به هزار دلیل متفاوت فکر میکند! شما نقاط مثبت نگاه عبدی و عبدیها را برجسته کن نقاط دیگرش را که در تقابل با دیدگاهشماست، را نقد کن. با بک کلمه خائن و فلان و فلان نامیدن یک کسی که صرفا نظرش را بیان مبکند، شما هیج چیزی را به اثبات نمیریانی، جز اینکه گرفتار تنگ نظری و کوته فکری هستید! گذشت دوره بله قربان گویی و تظاهر و ترس و تملق و مماشات! الان هنر و پیشرفت و انعطاف و توانمندی و قدرت سیاسی و اینده نگری و غیره.... در همین هست که عبدی بتواند ازاد و راحت نظر خودش را بیان کند و من و شما نیز همینطور! وفتی توهین و اتهام حاکم باشد، ترس حاکم مبشود! وقتی ترس حاکم شود، اغراض و دسمنی و لجاجت و. کینه ایجاد میشود، وقتی کینه ایجاد شود. روی اوردن به بیگانه و زیرزمینی شدن این افکار بروز پیدا میکند! اگرچه اقای عبدی و امثالهم بسیار پخته تر از این حرفها هستند، اما ادبیات سیاسی و فرهنگ سیاسی ما لازم است تغییر کند.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      37 4
      احترام به مردم سالاری افسادطلبان را هم در انتخابات ۸۸ دیدیم
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      27 1
      حرف از نفوذ گسترده زده که متاسفانه درست است چرا؟ چون امثال همین اقا را چند سال قبل به اتهام جاسوسی فروش اسناد دستگیر کردند و بعد از مدتی ازاد شد و دوستان فراوانش الان در حاکمیت هستند
    • SE ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      36 2
      شما برو به همان عبدی تون نصیحت کن که در مقابل حرف درست کیهان انرا احمقانه !! و خنده آور!! توصیف می‌کند.
  • ali IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    41 4
    سلام بر مشرقی های عزیز. عرف سیاسی چیه عبدی جان...اون موقع که ترور میکردن عرف کجا بوده ها؟
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    49 10
    عباس عبدی سرباز پیاده است دارد به اربابش دلخوشی می دهد که نترس از عین الاسد شدید تر نیست این بدان معنی است که خودش هم میداند که بلوف نیست
    • خادم الشهدا IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      31 8
      سلام ما همیشه از بعضی آقایون روغن فکر اصلاح طلب چپ گرا ضربه خورده ایم. هنوز منتظر سیب و گلابی برجام هستند ؟
    • سعید IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      21 6
      آقایی که ادعا میکنی خادم شهدا هستی...میدونی ما از کی ضربه خوردیم؟ از مدیری که با عکس گرفتن در کنار شهدا مدیر شد...یا علی
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      2 1
      درود بر خادم الشهداء.!
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    26 8
    مذاکره با اروپا و آمریکا ووقت گذاشتن سر این موضوع همش سرکاریه ،برجام ماحصل 10سال شایدم بیشتر حوالی 15سال از شروع دیپلماسی مشورت وتعامل بود خروجیش شد برجام که یک ریس جمهور دیگه اومد اونو پاره کرد عملا هیچ.
  • مختار IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    32 8
    والا خیلی خوبه !این مرتیکه دیگه شرم وحیا ظاهری هم فروخته که این الفاظ زشت را برزبون اورده .مرگ بر وطن فروش
  • وطنداش IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    26 14
    اگر آمریکا هم با ایران کنار بیاید شما نخواهید گذاشت.
    • حسن IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      4 7
      ببینید دوستان! خود امریکا، به دلایل مثبت متعددی، حداقل از دید خودش در این چند دهه گذشته برای خودش دشمن تراشی و جنگهای سرد راه انداخته است. دشمن داشتن و ایجاد جنگ سرد از دید انها، نه تنها منفی نیست بلکه بعضا جهت تقویت روحیه نیروهای درونی و پیشرفت، حتی خوبم هست! چیزی که میخواهم بگویم... حالا نه به ان شکل و باور امریکایبها، بلکه داشتن دشمن و دشمن سازی، بخودی خود بد نیست، انهم دشمنی که واقعا دشمن است!شاید یکی از وجهه های خوب دشمن سازی واقعی اینست که یکی مثل اقای احمدی روشن و فخری زاده ها را مصمم میکند تا بروند دنبال ان ابزارها و مولفه های قدرت ملی! همینطور در ان سوی ابها، مثلا نیروهای ان کشور میروند دنبال ساخت فلان هواپیمای استلت و یا مثلا فلان موشک پیشرفته! پس ما هم باید بدانیم دشمنی و دشمن سازی همیشه هم اشتباه نیست، اما طبیعتا دوست سازی هنر بزرگیست.
    • رضا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      24 8
      ما با شیطان کنار نمی‌آییم هیچوقت.!
    • حسین IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      10 1
      خاک برسر بی غیرتت بعداز این همه بلا و ازدست دادن عزیزانمان.که هنوز امید به کنارآمدن آمریکا دارید ولی کورخوندید همین آمریکا شما وطن فروش رو هم عوض آدم حساب نمی کنه و میزنتون به موقعش ونمیزاره شما رنگ برهنگی آمریکا رو ببینیدتابه آرزوتون برسید
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    12 13
    كاملاً درست ميگه عبدى شما چرا با حقائق مى جنگيد ؟! عاخه مگه فيلم هنديه كه حيفا رو بزنيد ؟! واتگهى مگه كسى جلو تونو گرفته يا ميتونه بگيره ؟! خب بزنيد تا ما هم يه ذره دل مون خنك شه ! والله به خدا ، وگرنه شما هر كارى كهكرديد يا ميكنيد بکنید حالا خود دانيد ! مى خواهيد بزنيد ؟! بسم الله بزنيد !
  • کمیل IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    22 3
    این اصلاحات چی ها به غیر از خوش خدمتی به غرب و فیگور خندیدن به ریش ملت ، اقتصاد ما رو فلج کردن و با این همه قدرت ، ایران رو به گوشه رینگ کشوندن.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    19 3
    من کاری با چپ راست آقایان ندارم من یک ایرانی هستم که یک کوچولو غیرت مانده برام ومثل اینها بی شرف بی غیرت نشده ام باید از اسراییل رو کم کنی شود برای همیشه
  • مهدي IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    9 3
    بر خائنان و وطن فروشان
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      6 1
      و قلم به مزدان
    • BG ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      2 0
      بر جاهلان سیاه قلب
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    17 5
    به نظر عبدی ساکن حیفا است تا تهران و از این منظر به مسئله نگاه می کند مثل ما که به حملله اسرائیل به ایران نگاه می کنیم!!!
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    12 5
    ایشان منافع‌شان ایجاب نمیکند که با ملت همراهی کنند
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 10
    واقعا خالی بندانه است
  • همسایه فیلون اینا IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 1
    در اسلام خدای هرمس نداریم اما هادی خداست و ضال انسان،یعنی هر انسانی که توجهش به چیزی جلب شود کار خداست و به مطلب مهمی ارجاع می فرماید،این انسان است که از موضع خیر را انتخاب کند یا شر. اینکه آقای عبدی به حمله به حیفا اشاره میکند کمتر از اشاره کلاغ به قابیل که جسد را چطور دفن کند نیست،یا اگر به لانه روباه نزدیک شوید خود را شل وچلاق نشان داده انسان را از لانه اش دور میکند.حالا هم باطن عبدی را میبینیم هم موضع حمله را.
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      7 4
      فکر کنم بد جوری قاطی کردی یا قرنطینه بهت فشار آورده
    • علی دلاور IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      4 3
      خداوکیلی فازت چیه بگو منم دلم خواست خخخخ
    • وحیدم IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 2
      عزیز فازش نرماله، شما سطحت پایین، یکم بکش بالا دچار فاز تو فازی نشی! داره میگه طرف گرا داده اونوریا. بارسم شکل توضیحش میدم: تاکید رو حیفا و سرزبون انداختنش رو تشبیه کرده به آموزش غیرمستقیم کلاغ برای هابیل، و به شلی زدن روباه که غیرمستقیم میفهمی به لونه ش نزدیک شدی. الان افتاد؟!
  • مسود IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 3
    عذر میخواهم جمهوری اسلامی نه ایران اسلامی
  • فریدون IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 0
    من متعجبم از این تئوریسین های سیاسی که چرا گرا به دشمن میدهند اصلا به شماه چه مربوط است که ایران چه نقطه ای از اسرائیل راموشک باران می کند وقتیکه سپاه قدرتمند ما عین الاسدرا زد مگر کسی خبرداشت لطفا سکوت اختیار کنید آبرومندانه تراست
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    خوب این بابا نظرش را گفته جرم که نیست از نظر سیاسی و امنیتی هم هیچ کاره هست اگر مسوولان و فرماندهان صلاح می دونند حیفا یا تل اویو یا هر جای دیگه را بزنند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    16 0
    بزرگترین پاسخ به صهیونیستها اینکه بساط این روزنامه های لندنی ولی چاپ داخل را برچینید
  • بنده خدا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    11 0
    از اصلاح طلبان که از عوامل اصلی وضعیت بحرانی کشور هستند چه انتظاری دارین
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    16 2
    یه تودهنی بایدبه عبدی زد
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 14
    درسته که حالمون ازاصلاح طلبها بهم میخوره ولی 100 برابربیشترازاصولگراها بدمون میادشما اصولگراهاداریدمیسوزیدکه چرارفع تحریمها وفروش نفت توزمان روحانی داره اتفاق میفته وازهیچ سنگ اندازی دریغ نمیکنین حتی اگه به قیمت بدبختی وگرسنگی کامل مردمتون باشه ناراحتی شماازعدم انتخاب ترامپ نشون دادشماچقدربی وجدان هستین
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      12 1
      اگر وجدان داشتی از از بقیه گشایش‌های دوران روحانی مثل سکه ۱۳ میلیونی و دلار ۲۵ هزاری و پراید ۱۲۰ میلیونی و تورم ۵۰۰ درصدی هم می گفتی
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 9
    چرا باید حیفا را بزنیم مگه اومدند اصفهان را بمباران کردند یک محقق نظامی و مسوول پروژه های نظامی ما را ناجوانمردانه به شهادت رسونده اند ما هم چنین فردی را بزنیم حالا چه تو اسرائیل و چه در جهان یا سردار سلیمانی را ترور کردند ما هم پتراًوس را یزنیم .
    • رضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      6 2
      مسئولین خودشان می‌دانند چی به صلاح.!
  • 123 IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 2
    بعضی حرفها وگفته ها ارزش جواب وحتی گوش کردن را ندارد تعجب اینجاست اینها چطور وارد دسته های سیاسی میشند یک رفیق دارم بخدا قسم تحلیل هایی که میکنه اقای عبدی به گردش نمیرسه اقای عبدی توروجون اونی که دوست داری ساکت وخ...شوبهتره
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      خوش به حالتون بااین رفیق مفسرتون
  • افشار IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 6
    اگر اسرائیل وامریکا و عربستان برای ایران نقشه داشت باشند حالا با تهدید ایران در حیفا خود زنی بکنند و ایران را مقصر وشر وغ کننده معرفی کنند چرا بعضی شعار غیر عملی می دهند که جز ضرر چیزی ندارد
  • سعید IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    14 2
    از اصلاح طلب ها که عوامل اصلی وضع موجود هستند چه انتظاری داری؟
    • مهدی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      7 1
      هیچ انتظاری
  • کاظم IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    12 2
    اگر اصلاح طلبان نبودند تا حالا ما با آمریکا کار را تمام کرده بودیم اما ترس و کرنش اینها آمریکائیها را جری کرده است
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 3
    وای حالم بهم میخوره از خواب زده هایی که نمیخوان بفهمن دیگه امریکا واروپای متمدنی وجود نداره منظورم ازقبل هم نداشت اما الان دیگه علانن دارن جنگ افروزی میکنن وهیچ واهمه ای هم ندارن تمام سازمان های بین المللی مال خودشون قبلا مجبور بودن بابت کارهای غیرانسانیشون خیلی هزینه کنن اما الان دیگه واهمه ای برای اینکارا ندارن ورو دارن بازی میکنن هرگز هم اجازه نمیدن کشورهای مسلمون راحت واسوده باشند فهمیدن که بجای هزینه کردن برا اینکاراشون خود این کشورها اگه مشکلات داخلی داشته باشن ودرگیری داخلی خیلی راحت تر میشه غارتشون کرد پس این غربگرا ها بیدارشن اونا هرگز اجازه نمیدن یک حکومت واحدی دراین کشورهای بزرگ اسلامی باشه وتنها کشوراسلامی که تونسته تالان یک دست باشه ایران که متاسفانه با حماقت های بعضی غربزده های داخلی واین به خواب زده ها داره گرا به اونا میدن که امیدوارم توی خواب ایرانی مثل عراق مصر ترکیه لیبی سوریه یمن سودان ...بشه اما اگه رهنمودهای رهبری رو انجام ندیم مطمئن باشید اونا این بلاها رو توکشورما میارن
  • محمد ملایی از قم IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 1
    اول باید از شر آمریکا دوستانی چون عباس ناعبدی خلاص شد بعد اسرائیل ...امام فرمود ما از دست رضاشاه و پسرش راحت شدیم ولی از دست غربزده ها به این زودی خلاص نمی شویم
  • عاشق ایران IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 5
    ادم وقتی این خانم فاصله هاشمی را را می بیند به عمق صحبتهای آن مرحوم که گفته بود نان حرام بچه های آدم چکار میکنه پی می بره
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 1
    خدایا جواب افساد طلبان را بده.
  • جوان IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 3
    انفجارها در تاسیسات هسته ای اسراییل از 7موردی است که انجام میشه
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 1
    خدا لعنت کنه اونی که داره نون این ملت و مملکت رو میخوره وبش خیانت می‌کنه
  • نیما IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    قطعا احمق ترازعبدی وحجاریان و اشنا.....وجودندارداگراحمق نباشندازکیسه ملت نمی خورندوآب به آسیاب دشمن بریزند
  • GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 1
    جریان نفوذ با بیان مخالفت و یا اعلام خویشتنداری در انتقام خود را رسوا میکند!
  • فاطمه IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    8 2
    قیام مختار نزدیکه ...... با توجه به ایات قران اسراییلی ها به خاطر زیاده روی و فسادشون توسط نیروهایی که بعثا شدیدا نیروی نظامی قوی نابود می شن به خاطر زیاده رویشون اندکی صبر فرج نزدیک هست
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    8 1
    اصلاح طلبان گفتن فردای امضای برجام همه تحریمها لغو می‌شود ودروغ گفتن دلار سه هزاری سی هزار شده این نتیجه حماقتودروغپردازی شماست میگن آدم دروغگو کم حافظه میشه برید به وعده‌ای دروغ گذشته خود نگاه کنید بعد سرهم بندی کنید شما بخشی از بی بی سی داخل کشور هستید اصلاح طلبان و رسانه های آنان مثل منوتو واینترنشنال حرف میزنند مثلbbc معنای لعنت خدا بر قوم دروغگویان را الان میفهمم کسانیکه گروهی ودسته جمعی در روز روشن برای رسیدن به هواهای نفسانی خود دروغ میگویند با اینکه یکبار تجربه کردن دشمن رو وبلکه صد بار
  • مرگ بر سامری پرستان و غربزدگان بی غیرت IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    11 2
    نابود حیفا و تل آوویو بسیار شیرین است. اما باید چند نکته توجه کرد دشمن با تروریست و خرابکاری و رخنه و نفوذ ورود کرده پس به انتقام تمام سهدای اتمی باید ترور مقامات ارشد و مهم این سفاکان فوری انجام شود اما باید دقیق باشد تا موفق شویم دوم نابودی حیفا را باید زمانی که به شهیدالله دادی حمله شد و فرودگاه تی ۴ انجام میدادیم هنوزهم دیرنیست اما باید تعداد موشک شلیکی بالا باشد یعنی به یک نقطه خاص موشکهای زیادی شلیک شود تا ارووا ۳ و فلاخن داوود را بی تاثیر و خنثی کرد باید دید در آن منطقه چند پدافند دارند. باید اسراییل را بابت جنایات متعددش رها نکرد و خونهای ریخته شده را از آنها ستاند. لعنت الله علی القوم الظالمین
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 2
    این سیگنال که آقی عبدی به اربابان خود در اسرائیل میدهد یعنی اینکه ایران فقط یک حمله میکند وهیچ یک از شما ها را نخواهد کشت ناراحت نباشید ولی ستون پنجم استکبار بدانندکه دیگر طاقت ما لبریز شده وباید انتقامی سخت تری بگیری تا ادب شوند
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 3
      مگه تو عین الاسد کسی کشته شد؟!
    • محمد صادق IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      7 1
      آمریکایی ها توعین الاسد چنان سیلی خوردند اونورش ناپیدا.!!!
    • علیرضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      5 0
      عین الاسد متلاشی شد.!
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    لعنت ی. افساد طلبان
  • گیتی قهرمان IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 1
    آقای عبدی دیگه کیه ؟ چرندیات چیه؟ خالی بندی و ایرانی؟ محاله .سپاه باقدرت خدا میتونه اسرائیل نطفه نجس و نامشروع آمریکا رو نیست کنه. مرگ براسراییل و نوکرای پستش
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 2
    حماقت تا چه حد
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    اگرقراره رژیم صهیونیستی رو نابود کنیم این کارو بکنیم تمام شه دیگه دیر شد ما۴۰ساله درپی نابودی اسراییلیم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاده
  • US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 2
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 3
    دست ایران برای انتقام در هر سطحی باز است !!!!!!!
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    عباس عبدی و حتی اقای خاتمی ادمهای هستند از جمهوری اسلامی ارتزاق می کنند شهدای ما جان عزیزشان را فدا کردند که این مملکت باقی بماند و امثال خاتمی و عبدی کلاهی برای خودشان بدوزند ولی این بی حیا ها به امام شهدا و رهبر شهدا بی وفایی می کنند
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    فکر کنم بعضی ها جسارت به ناموسشان را برای به دردسر نیافتادن بی خیال شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    عین حکام تن پرور عربی ! هرچه غرب تحقیرشان می کند برای از دست ندادن زندگی کثافتشان حرفی نزنند !گاو شیرده الاغ باربر و...عادی سازی با تروریست.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    7 0
    قیافه ها را ببین خبری از نورانیت ندارند !
  • عبداله IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    تنها پاسخ قاطعانه و خرد کننده،موشک باران حیفا واورشلیم است.اگه اقدام نشه منتظر ترور تک تک دانشمندان و مقامات باشید.
  • سعید IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 3
    اگر آمریکا این کار را هم بکنند هستند متحجرانی در ایران که با خرابکاری مانع آن شوند و کاری بکنند که عمرا آمریکا بتواند رفع تحریم کند بیشتر از آمریکا این افراد دشمن ما ملت هستند
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    به نظر من کسانی که می گویند انتقام نگیریم انسان‌هایی بی غیرتن و یه جورایی هم با دشمنان ما همدستن، به اسرائیل وآمریکا نباید مهلت داد چون هرچه ما صبور باشیم اونا به حساب ترس ما میزارن
  • مجید IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 1
    تقریبا ١ سال از شهادت شهید سلیمانی میگذره اون انتقامی که میگفتن انجام نشد.. دشمن دست کم گرفتید اونها هم الان وحشی تر شدن
  • هادی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    اونا که باید جواب بدن وحیفا رو بزنند نه مثل جناب عبدی ترسواند ونه اهل تحلیل های بزدلانه اونا کارشون بلدند شما فقط بشین و نگاه کن جناب عبدی
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    باید قبل از انتقام از هر کشوری اول باید انتقام رو از داخل از کشور شروع کرد و از همین اقایون که از صد تا اسرائیل هم برای ایران خطرناکترند
  • سالار ایجادی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    حقا که نوبرند اینها معلوم نیست ایرانی هستند یا شهروند رژیم صهیونیستی قط به یقین برای خوش رقصی مقابل اربابانشان هم که شده یه کاری کنند
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    جوجه همه چیز که ممکنه ممکنه تو هم ... مگر آمریکا بحرفهای شما تره خرد میکند شمارا برای سواری دادن میخره
  • حسن IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    سلام و خسته وقت گذر کردن و همدیگر کوبیدن نباشید اسرائیل ترور کرده معرض است از مقام معظم رهبری اجازه بگیرید و بزنید یا علی حق نگهدارتان
  • شریف زاده IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    احمد نقیب زاده :آمریکا ماسک نمی‌دهد ولی هواپیما می‌دهد! آقای نقیب‌زاده: خوش خیالی شما تا کی باید ادامه پیدا کند که بفهمید سگ زرد برادر که نه خود شغاله . بس کنید این دو دین بازی را و مردم را اینقدر هالو فرض نکنید. مردم ما بیدار تر و هوشیار تر از امثال شما خودباختگان هستند. چقدر شما شیفته ارباب خود هستید. لطفا بس کنید .
  • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    آقای عبدی خودش که جاهل است دیگران را مثل خود می پنداردواصلا صاحب نظر نیست.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    آقای عبدی حتما ایرانی نیست
  • مهرعلی زارعی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    با سلام باید در این موقعیت حساس با صبر و اندیشه بهتر و هماهنگی لازم با ولی فقیه عزیزمان اقدام نمود و به یاوه گویی اصلاح طلبان و دارو دسته آنان زیاد توجه نکرد چون طناب آنان پوسیده و قابل اعتماد نیست . ممنون
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    قطعا یکی از عوامل نفوذخود عبدی است بلا شک
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    مرگ بر امریکا
  • ایرانی GB ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    اینهاسیاستزدگان منزوی وشکست خورده هستندکه جواب سکوت است بددین های غربزده دوتابعیتی که خیلی راحت ازکمین مدافعین انقلاب اسلامی به بدنه دولت وسیاستورزی راه یافته ادامه کارشان یادرامریکاواروپاست یادرایران باادامه راه نفاق وفتنه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    تجربه نشان داده ممکن نیست تازه وقتی گفتید همه تحریم ها تمام شد نتیجه این شد حالا که میگید ممکن است
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    آقای عبدی تو باید الگو باشی برای ما..هر نظری هم ک داشته باشی بجای خود اما کلمه خالی نبند توهین بزرگی به کشور اسلامی ایران و شهدا و رهبری هست.ما اگر تحمل سختی ها و این همه تحریم داریم بخاطر آقامون هست بخاطر امنیت ما هست بخاطر ن بخاطر کسی مثل تو ک توهین به همه اول توهین به شخص خود بعد توهین به همه ایرانی ها میکنی.ایران یعنی کوه .یعنی به هر کاری که بخواهد انجام دهد عمل میکند...این از زبان ی نژاد آریایی لر تبار بشنو....زنده باد سپاه زنده باد رهبری.
  • رضا ن IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    این اصلاح طلبان هر کاری میکنند تا قبح وعمل ناجوانمردانه ترور شهید فخری زاده را کمرنگ کنند آنان نگرانند که مقامات نظامی درپاسخ این ترور انتقام بگیرند و برنامه ادامه خیانت بار برجام بخاطر بیفتد آقای عبدی مطمین باشید در هر حال چه انتقام بگیریم چه نگیریم دیگر ملت ومجلس ورهبری بصیر وشجاع ایران نخواهد گذاشت شما بازم خیانت کنید و بازهم عوامفریبی کنید همان یک بار که اجازه داده شد برای هفت نسل ایران کافی است
  • حمیدرضا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    هنوز منتظر نظر کدخدا هستند؟
  • دیپلمات مقاومت اسلامی پیروز IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    البته اظهارات ایشان بشرطی احتمال انجام شدنش را دارد که سردمداران صهیونیسم امریکایی واقعا سر عقل بیایند و اظهار پشیمانی از اعمال سخیف گذشته خود در رسانه ها بکنند و بخاطر اینکه در درگیری با ایران اسلامی احتمال جنگ جهانی و نابودی اسراییل و پایگاه هایش می رود هم خسارات چهل سال تحریم را بپردازد و هم عذر خواهی کند و هم کلیه تحریم ها را بردارد و مثل بچه ادم در همان امریکا به ملت فهیم امریکا برسد .
  • سید IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    از هرچه اصلاح طلبه حالم بهم میخوره
  • ناشناس IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    خانم فائزه هاشمی برو خونت ظرفتو بشور،
  • محمدرضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    به یزدان پاک که دشمن بر شما روی خوش نشان نخواهد داد.شمشیر حیدری میخواد تا دست کج نابکار دشمنیار را از روی سر این خاک پاک برداریم
  • یک جانباز IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 1
    اتفاقا اسرائیل برای روحیه گرفتن به احمقهای داخلی خیلی نیاز دارد از طرفی حضور آنها در کشور ارائه راههای غلطی به صهیونیستها میباشد که آنهم کار خداست
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    ما مدیون خون پاک شهدا و مقاومت دلیرانه مردم هستیم نه باغ گلابی برجام.دولتمردان درس بگیرند
  • آسمانی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    آقای عبدی ، درس ادبیات سیاسی نمرات شده صفر.
  • مقدس IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    یه مشت ملعون وطن فروش هرزه چه اراجیفی و خزعبلاتی برای خودشان سر هم می‌کنند ، چرا دستگاههای امنیتی و پلیس و دادگاه انقلاب با این اوباش فتنه گر خودفروش برخورد قاطع نمیکنند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    8 1
    شما اصلاح طلبان فقط بفکر جیب خودتان هستید اگر نبودید چرا صدایتان بابت گرانی و بیکاری در نمی ایددر پشت میز نشستید خودرو وام کلان گرفتیدو................
  • علی ایزدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 1
    اسراییل از تار عنکبوت سست تر است.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    لعنت برمزدوران ومنافقین داخلی که مدام دنبال بزک کردن آمریکا وکاسه لیسی هستندوتمام رفتاروگفتارشون بزرگ نشان دادن غرب وضعیف نشان دادن ایران است،یه بچه هم دیگه میدونه دلخوش کردن به غرب واقعا حماقت محضه ،جواب این یانکیها روفقط بااسلحه داد،تازمانی که منطق مذاکره باغرب وجودداشته باشه ویکسری بزدل بی وجودهم حامی اونها باشن وضعیت کشورهمینه که هست
  • علی حیدری IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    از این نوکر صفتان مزدور برای استکبار، فتنه گران ناجوانمر برای داخل مملکت، انتظاری جز این باید داشت ؟؟؟؟!!!!. اکثر جاسوسان دنیا به ضرر مملکت خود از همین نوع روزنامه نگاران بی مایه ونوکر گون هستند.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    تازمانی که جریان منافق صفت اصلاح طلبی وجودداشته باشه ویکسری ترسوی بزدل هم ازاونهاحمایت کنه وضعیتمون همین هست که هست،اول بایدتکلیف این خودفروخته هارو روشن کنیم
  • مجید IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    سلام من نمیدونم چه اصراری دارین که امریکاکی بشه کی نشه چرا نمبخواین باور کنبن اینا دوتا راهشون یکی هست همشون ازاسرائیل فرمان میگیرن مگه ندین چطور سردار سلیمانی قطعه قطعه کردن مگه ندیدن سردار هسته ای را چجوری به شهادتت رساندن همه اینها از چراغ سبز آمریکاست شما چجوری دلتون میاد پا روخون برادرانتون بزارین که برای چیزی که 3یا4سال دنبالش بودین اخربدستشم نیوردین واخرش به رهبر مون رسیدین که باامریکاباید مثل خودش رفتار کردحال ... خدایش تا حالا این همه جلسه گرفتن وغیره چی بدستمون آمد ؟؟؟؟
  • مصطفی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    سلام مراقب باشید، مثل شما ،مثل آن خواجه نشود که به غلامش ، امر کرد ؛امشب سر من را روی پشت بام همسایه ببر،بلکه دلم خوش شود!.یک روز زودتر تحریمها برداشته شود، برای کلیت شما بهتر است.چه دولت بعدی ایران از کدام طرف باشد
  • محمد حسین بدر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    سلام اگه خواست کسی حمله کنه همه نقاط حیاتی اسراییل، کلیه نقاط و پایگاههای آمریکا در منطقه، کلیه نیروگاهها و مراکز استراتژیک کشور های متخاصم عربی و ... را باید همزمان موشک باران کنه در ضمن کلیه ناوهای آمریکایی را هم باید بزنید که این کار راحتی برای کشور ایران هست اگر پاسخ کمتر از این باشد جواب متقابل آنها برای ایران بسیار کوبنده خواهد بود، درست نیست اژدها را زخمی کرد، باید اون را از پا در آورد و کار را یکسره کرد بعدش فقط آمریکا دست تنها می مونه، اروپا هم هیچ غلطی نمیکنه ، آمریکا هم از ترس را افتادن جنگ جهانی ساکت می مونه بهتر از این استراتژی کسی سراغ داره، درضمن من انسان جنگ طلبی نیستم و موافق کشتار و تولید حتی یک گلوله در هیچ جای زمین نیستم ولی بهترین استراتژی برای ایران در حال حاضر همینه وگرنه بقای ایران زیر چکمه استکبار به خطر خواهد افتاد.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    اگر کسی از نفوذ گله کرده منظورش دقیقا به خود شما و بقیه چپ های وطن فروشه. شکر خدا دارین میرین به زباله دانی تاریخ شر نفوذ هم از سر وطن کم میشه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    فقط انتقام مگراسراییل چه غلطی میکند لبیک یا خامنه ایی
    • پریسا IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      2 0
      لبیک یا امام خامنه ای.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    آن کالایی که تمام مردم نیاز دارن مهم است که میشه در داخل هم تولید کرد آیا اون کپرنشین چند بار در طول عمرش از هواپیما استفاده می کند هواپیما دادن آمریکا بخوره تو سرش و اون کسی که فقط مشکل ما رو هواپیما میدونه واقعا خیلی راحته
  • سجاد تند رو FR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    باید اسرائیل رو با خاک یکسان کنیم بعد بریم سراغ آمریکای جنایتکار!!
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 0
      براین گروه باصطلاح اصلاح طلب (افسادطلب)که با کلمات و اراجیف حدود۳۰سال سر مردم ایران کلاه گذاشتنداینان سیاهی لشگراستکبارجهانی و خودفروخته و وطن فروشانندوهیچ اعتقادی به اسلام و وطن ندارندوفقط اهدافشان پیشبرد اهداف حزب جنایتکارشان است
  • سیداسماعیل حسینی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    شده ملت از دستتان جان به لب شدند روزها جمله مانند شب ببین سفره ها خالی خالی است بزرگان جریان اصلاح طلب نشد وعده های شما روبه را رها کرده اید کارها بی سبب گشایش نشد بحر ملت چرا نگاه شما پر شده از غضب رطب خورده بر سفره اختلاس چگونه کنید جمله منع رطب چنان طبل تو خالی از وعده ها بدینگونه گردیده اید منتخب درختی ندارد ثمر سالهاست چگونه غرس کرده اند للعجب ✍️اثرسید اسماعیل حسینی
  • امین IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    آخه ملت روچی فرض کردی که میگی دوباره بریم پای مذاکره با آمریکا بیشرف اون از برجامتون بود که هسته ای رو ده سال عقب انداخت اینم از تحریما که ده برابر شدن.ن بایدن ن هیچ کس دیگه ای دلسوز ایران نیست.اینو کی میخواین بفهمین
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    تو را بخدا نگذارید خون این شهیدان پایمال شود خدا یار و نگهدار شما باشد
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    نه چپ نه راست به قول خانم فایره هاشمی هروو باید کنار بروندقدرت به دست نمایندهواقعی مردم باشد
  • نژاد آریا IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    این عباس عبدی تو کی هستی.
  • US ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    دولتمردان ما خیلی بی عرضه اند کره شمالی مثل ما تحریم است ولی در این مدت هم بمب اتمی وهم موشک قاره پیما ساخت ودست بالا را دارد ولی ما چه داریم
  • ح-ن DE ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    عباس عبدی همان و آمریکایی است که ازچشمه غرب آب میخورد. ببخشید که الفاظ رکیک بکاربردم چون عباس عبدی بی ادبانه لفاظی کرده و جوابش غیرازاین نمیتونه باشه.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    بهتره بگیم اصلاحچرایان
  • زهرا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    اصلاح طلبان فقط ادامه دهنده نقشه های شوم امریکا واسراییل هستند خدا رو شکر جوانان این مملکت اگاه هستند ولی تعجب اینجاست که این گروه چپ باچه رویی اظهار نظر میکنن کل کشور به خاطر تصمیمات وبرنامه های نا به خردانه اونها زجر میکشن باز میان نظر میدن واقعا که
  • سجاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    چطور وقتی ما اقدامی برای دفاع از خودمون هم میکنیم باید جور باشد که به کسی و جوامع بین المللی بر نخورد بخصوص غربزده های داخلی ولی وقتی ان ها اقدامی بر علیه ما انجام میدند کل دنیا و همین آقای عبدی میگن خویشتنداری کنید و کوتاه بیاید ... اخه تا کی....
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    ما همیشه تحریم بوده ایم حتی زما ن قبل از انقلاب هم که دربست در اختیار آمریکا بودیم به موشک ندادند جنگنده های اف16 ناقص داده بودن حالا که ما در برابر شون وایسادیم بعضي ها خیلی خوش خیالن که اونا دست از تحریم بر می‌دارن بله ممکن تحریم لوازم آرایشی و خودروهای میلیاردی...... که اقتصاد رو خرابتر میکنن بردارن
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    تا زمانی که کلید در دست روحانی است غصه هیچ چیز را نخورید فقط صبر کنید انداختش تو بشکه نفت چون زنگ زدن
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      3 0
      اصلاح طلبان ترسو هایی هستند که این کشور را همانند شاه سلطان حسین به باد خواهند داد
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 1
    مصدق با همین طناب پوسیده آمریکایی ها رفت تو چاه ای آقایون و خانمهای که مسائل رو اینجوری تحلیل میکنن برن یخورده تاریخ بخونن خیلی دور هم نمخواد بعداز انقلاب رو نگاه کنن ببینن آمریکایی ها چه کاری که نکردن
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    چرا ایران راه کره شمالی نمیره اصلا مذاکره برای چی توافق یعنی چی کره شمالی یک الگو به تمام معنی قدرتمند.اگر ایران راه خودش را برود و هیچ توافقی انجام ندهد تبدیل به یک ابرقدرت جهانی میشود که کسی جرات نزدیک شدن به ایران را نداشته باشد .شجاعت مردم و ملت ایران را هیچ کشوری نداره .قدرتمند ترین نیروهای مسلح در تمام دنیا برای ایران است ایران قدرتمند ترین کشور روی زمین الان تمام دنیا از قدرت شجاعت و علم و نیروهای مسلح ایران وحشت دارن این اقتدار حفظ کنید .
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    این جناحها بی کفایت مثل اصلاح طلب و اصولگرا و سازندگی و... موجبات بدبختی مردمند احزاب باید از صحنه ایران پاک شوند
  • US ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    الان که تمام کالجها و دانشگاهها در آمریکا و اروپا تعطیل است دانشجویان ایرانی آنجا چکار میکنند ؟ بهتر است بیایند کمی استراحت کنند. در مورد برداشت تحریمها و فروش نفت هم هیچ فرقی برای مردم نمیکنه. تجربه نشان داده چه نفت بفروشند و چه نه، تغییری در وضعیت معیشتی ما مردم نخواهد کرد.
  • DE ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    احمق شما ها هستید که کک تون هم نمیگزه یک داشنمند ایرانی شهید شده بلکه همنوای اسرائیل هم شدید. ایکاش یک سرویسی ایرانی با شرف پیدا میشد امثال تو شما ها رواز روی زمین برمیداشت تا اینقدر نون خاک ایران رو نخورید و به این خاک و مردم ایران اینقدر خیانت نکنید!
  • سید IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    _ آقای نقیب زاده و امثال ایشان با بیان این حرفهای در واقع به فهم و شعور مردم ایران توهین میکنند، نميدانند که مردم هشیار ایران عملکرد آمریکا و دیگر کشورهای غربی را چه در عمل به برجام و چه در موارد دیگر فراموش نکرده و نمیکنند. ملت عاشورایی، بصیر
  • امین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    شاید بشه گفت که انتقام نباید احساسی باشد باید کاملا حساب شده و دقیق وبه موقع باشد تا بار روانی آن بر اقتصاد وسیاست ما کمترین هزینه را داشته باشد
  • سید IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    _ آقای عبدي! شما نميدانيد که کشور برای تصمیم گیری در این قبیل موارد شورای امنيت ملي دارد، رهبر بصیر دارد؟!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    فعلا که اولین واکنش به تصویب نمایندگان مجلس را کشور روسیه به صراحت مخالفت خود را اعلام کرد علی برکت الله
  • علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    احمق تر از عبدی وجود ندار .
  • سهام زاده IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    ببین بزدلا اونی که عین الاسد روزد حیفارو هم میزنه شما برید توی سوراخ خودتون
  • BG ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    محسن حرف عاقلانه میزنه .از همه چیز خودتون میخواید تجربه کنید .
  • حسن پورعبد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    اصلاح طلبان کلا"سردر گمند نه میدانند که چه چیزی راباید اصلاح کنند ونه خط ومشی عقل وشرع پسندی ارائه داده اندونه تحلیلهای درست ومنطقی دارند، هوادارانشان هم عمدتا"ازقشر جاهل وضعیف الایمان وغربگرا هستندو خدا درزندگی اینها کمترین رنگ رادارد
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    عبدی همزمان با بالارفتن سنش ، درجات حماقتش هم افزایش یافته، که از این بابت باید به ایشان و همفکرانش تبریک گفت.!!!!!
  • مهدی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    من فکر می کنم نباید دل خوش کنیم به مذاکرات دشمن هیچ وقت با ما کنار نمی اید همان طور که اقامون فرمودن ما باید باتکیه به جوانانمان تحریمهارو بی اثر کنیم یک روزی بلاخره از شر تحریمها هم خلاص می شیم
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 0
    موشک های ایران اسلامی اگر به تل آویو و حیفا شلیک نشود دیگر به هیچ دردی نمی خورد. بزنید این قاتلان تاریخ بشری را نابود کنید
  • همتی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    سلام به تمام دوستان. این ترور با هدف خالی کردن دست ایران بود تا بنشیند پای میز مذاکره مجدد، اگر ایران جواب ندهد شخص دیگری را می زنند و بعد افسارشان که پاره شد بدون شک به مناطق حساس کشور حمله خواهند کرد. باید با اقتدار جلوی زورگویی و ظلم ایستاد تا خدایی ناکرده حوس نکنند به خاکمان تجاوز کنند. از دست دادن امثال شهید سلیمانی و شهیدفخری زاده ایجاد خلع می‌کند و ما نباید بگذاریم این خلع ها در جامعه بیشتر شود. در پناه خدا
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ترس!!!
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    نفوذی ها بهتر می دانند که پروژه نفوذ چقدر خطرناک تر از ترور است زیرا زمینه ساز ترور است
  • معین IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    تمام اصلاح طلبان افسادطلب باید محاکمه و به اشد مجازات برسند...
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اسراییل مارانابود میکنه مایبآر اورا نابود نکردیم هرروز درسوریه فرزندان ایران میکشه چون اسمان سوریه برای اسراییل باز هست برای مابسته
  • مصطفی انسیه IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    باسلام وخسته نباشید عزیزان یک آمریگایی خوب زمانی خوب است که مرده باشد..
  • کسری DE ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    اصلا زر های این جانور ها نیازی به تحلیل نداره
  • اب نیک IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 1
    معلوم آدم جاهل هست؟ و هم خیانتکار؟؟ از این روغن فکر ها هستش ؟؟؟ این خوب همه چی رو میفهمه؟؟ ولی خودشو زده به جهالت؟ این دشمن نظام و اکثریت مردم؟؟
  • رضا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    همانا خداوند متعال فرموده اند دشمنان شما از احمق ها است
  • حسین ازارومیه IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    آقای عبدی لازم نیست شمانظربدی شماها اول خودتون رااصلاح کنیدمسئولان ونظامیان بهترمیدانند چجوری وکجا وکی انتقام بگیرند تاوقتیکه وطن فروشهای داخلی مثل شما است به دشمن نیازی نیست
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    5 1
    بزنید، هر جای اسراییل را که دوست دارید، بنده که خوشحال میشم
  • اکبر IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    باعرض سلام به رهبرکبیرودورودفراوان به شهیدان راه اسلام به نظربنده به عنوان یک ایرانی میهن پرست میگویم تا کی باید زیربار حقارت وظلم ستم رفت چرا اسراعیل وآمریکاه جنایت کار هروفقط که اراده کنند به ما ومظلومان جهان ظلم مکنن ایا وقت آن نرسیده که باتوکل بخدا سیلی محکمی بهشون زدتا متوجه قدرت اسلام ومسلمین شوند آخرتاکی بزنیدبزنیدبزنید باهرچی وهرتوان ممنون
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 0
      خب در موشکباران عین الاسد که زدیم
  • سعید خلیلی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    باید به یمن و حزب الله لبنان موشک بیشتری بدهیم و طالبان را تقویت کنیم با اسلحه تا بایدن مجبور شود با ایران مخاصمه کند تا اصلاح طلبان قدرت نگیرند
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    تاسیسات هسته ای دیمونا ...
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 1
    چشم به آمریکا دوختن خیانت به ایران وملت هست
  • عبدالخ IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    آقای عبدی جز همان آدمهایی هست که بخاطر پول دانشمند کشور ومن وکت رو...
  • ناشناس IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    عباس عبدی وهم پیاله شان معمولاتحلیلهای عاجزانه وعجیب دارن، وازنظرات وپیشنهاد هایش مشخص می‌شودکه ازسوادوفکرکافی بهره مندنیستن
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    عباس عبدی شکر زیادی خورده ه
  • نیاز آذری IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 3
    حوادث کوچک‌وکم اهمیت مانع مذاکرات گسترده و تعامل ما با جهان و ایالات متحده نخواهد بود در نتیجه این مذاکرات گشایشها و موفقیتها و جهانی شدن ایران صورت میگیرد نه با شعار و حرف و تنش و حرکات پوپولیستی.
    • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      خوش خیال...!!!
  • You IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    قبل از انتقام از عسراعیل باید نفوذیها و مزدورانش در داخل انتقام گرفت... تا وقتی جماعت گرین کارتی اصلاح طلب هست، اوضاع همینه. #بر_وطن_فروش
  • عباس IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    واقعا یکسری ها چقدر احمق و خوش‌باور هستند که فکر می کنند که مذاکره با آمریکای زالو صفت دوای تمام دردهاست، آمریکا تا یک ملت را مثل لیبی که اول موشک هایش را به بهانه های وای از چنگش درآورد به خاک سیاه ننشاند دست بردار نیست، و چقدر برخی حافظه تاریخی شأن ضعیف است که دولت برداران ما در بیضه برجام آنچه امتیاز بود علنا و عملا به آمریکا دادن ولی در عوض تعداد آمریکا صرفا روی کاغذ بود که به راحتی جلوی دوربین پارش کرد، دولتی ها تا کجا، چرا ملت رو .... فرض می کنید، خدا وکیلی شما تا کی گل به خودی میزنید....نه کنه از اوناییت....
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    6 0
    شما ببخشید آقای عبدی یه غلطی کرد ،آقای عبدی تشریح پیکر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رو دیدی یا ندیدی ،اگه دیدی پس خفه شو و اگر ندیدی زن و بچه هاتو بردار ببر پیش داعشی های آدمخوار چون جای تو پیش این ملت نیست ،تمام خوانندها اینو بدونن ملت ایران دولت را ریالی قبول ندارن ،تحملشان فقط بخاطر رهبر عزیزشان است و دستور رهبرشان را قبول دارن
  • یزدی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    یهود طبق اخبار کتب اسمانی خود عمرخودشان را تمام شده می بینند حکومت امریکاهم زیرنظر انهاست باتمام وجود سعی درنیستی ما رادارند اگرحالا حیفارانزنیدان ها دست از مابرنمیدارند مذاکره که مسخره است ولی هروقت باشد مارا مجبور به زدن حیفا...خواهندکرد این اخرین پدیده است یعنی مذاکره نفعی ندارد جز مدتی اقتصادماراروی یک پا نگاه دارند اخرش هم به ریش مان بخندند وجنگ صددرصد امااین جنگ بردباایران است وضرر باقدرتمندان رقیب
  • ک IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    واقعا تربیت نااهل ( نفهم ) را چون گردکان برگنبد است شرم آور است که بگوییم بایدن بیاید چه می شود
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    نه به مذاکره به امریکا
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      احسنت.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    4 0
    این دارودسته دیگه خرفت شدن وخود فروخته اسراییل و آمریکا
  • رضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    از این زاده های نه اصلاح طلب بلکه اسلام و ایران و نظام ستیز چه انتظاری دارید .شک نداشته باشید که نفوذی امریکا همین زاده ها هستند
  • جابر IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    3 0
    آه از دست این خوش خیالا، آه از دست کبک ها ،آه از دست بهانه گیر ها ، آه از دست منافقان ، آه از دست خودی های که ظاهراً دوست هستند و نگران ولی حرف و دلشان با دشمنان بخدا که از اینها در تاریخ ایران زیاد بوده و هست فقط نمیدانم تا کی این مملکت و این ملت باید از دست این ژنهای کثیف ضربه بخورند
  • کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهرستان اندیمشک IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    سلام اگر بایدن بیاد سرکار وفروش نفت آغازبشه تغییری درسفره قشرکم درآمدمیکند فکرنکنم چون هیچکس به فکر قشر کم درآمد جامعه کارگران وبازنشستگان تأمین اجتماعی نیست سفره آنها روزبه روز کوچکتر وکوچکترمیشه
  • منصف IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    از عبد الشیطان چه انتظاری جز این میتوان داشت ، اینها آخور فکریشان با صهیونیستها یکی است.
  • GB ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    مردم هم چشم دارند هم گوش و هم اکثرا سواد و سیاست دارند مار هر چقدر پیچ خم برود وقتی به لانه خود می رود باید راست برود نظام یکی هست دو تا نیست تاکنون به سیاستهای خود عمل کرده درست بوده یا اشتباه بوده نمی دانم نظر من مهم‌نیست ولی مشکلات کشور وخسارت بی حد حساب مالی جانی ما ملت مال دشمنی با آمریکاه است و به رسمیت نشناختن اسرائیل و مرگ بر آمریکاه و مرگ بر اسرائیل گفتن است ربطی به روحانی ندارد و رئیس جمهور بودن احمدی نژاد مایه سرافکندگی ایران ایرانی بود و روحانی نیز برای این کار ساخته نشده بود وگنهکار است مخصوصاً در قضیه بنزین ودر توان دولت نیست لذا شما دو آتشه ما را از این بیشتر نسوزانید
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    بزارید ملت زندگی کنند دنیا رو به آشوب نکشید خیلیها از تحریم نفع میبرن کاسبان تحریم و جنگ در کشور ما زیادن ایران را ونزوئلا نکنید خدا ازتون نگذره
  • حسین نصیری IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    اونایی که میگن مذاکره ایرانی نیستن وطن فروش هستند خون دانشمندانمونو خون سردار سلیمانی را با چی باکی معامله میکنید اگه یه ذره شرف داشته باشید حرف از مذاکره نمیزنید من خودم کارگرم برجی سه میلیون درآمدمه اما شماها بخاطر قدرت به هر کاری دست میزنید
  • سعید IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    نظرات آقای عبدی جالب بود ایشان نمی دانند که گاهی ، که نه، بیشتر اوقات سکوت نشانهٔ خوبی از دانایی است، که امیرالمؤ منین (ع) می فرمایند: «آنچه را نمی دانی مگو، بلکه همهٔ آنچه را که می دانی هم، مگو»
  • امانی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    خوب است تحلیل های بیشتری داشته باشید بهتر است البته آقای عبدی احتمالا خیلی ترسیده که اینجوری طرف اسراییل رو گرفته کجا آمده خویشتن دارن واقعا آقای عبدی شما خوابید یا خودتان به خواب زدید این همه جنابت اسراییل رو ندید واقعا
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    چقدر احمقند کسانی که بایدن را فرشته نجات میدانند
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    عبدی کاملا درست فرموده اگه شما کانون ما را نشر بدین
  • علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    از کوزه برون همان تراود که در اوست. انتظار حرف مودبانه وعاقلانه از اینچنین آدمایی نباید داشت.
  • حیدری IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    چرا ما اینقدر نفوذ در اسرائیل نداشته باشیم و نتونیم کاری بکنیم در فکر به در ودیوار زدن به شهرهای اونها باشیم چرا ما نمی تونیم در تل آویو وحیفا یک نفر از افراد برتر سیاسی ویا هسته ای اونها رو بکشیم
  • عبدالله IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    از کوزه برون همان ارادت که در اوست ایشون و همفکرانش فقط بلدهستندمقابل اجنبی دُم تکان بدهند.
  • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اگر خائنین داخلی نباشند اسرائیل ک هیچ خود آمریکا هم جرات نداشت اسم ایران رو به زبون بیاره.ای کاش همه نهاد ها و مسئولین مثل سپاه خدمتگزار و روراست و در کنار مردم بودند
  • reza ahmadim IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام. واقعا خجالت نمیکشید. توی چهل دو سال گذشته چه گلی به سر مردم زدید ما یادمان نمیرود چه بر سرمان میاورید.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    عبدی عددی نییت
  • FR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    بالا خره ملت با ادم نادان یدکش دشمن چه خاکی بر سر اصلاحات کند
  • GB ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    چرا خدمت گزاران به کشور ،اخر سر قربانی اهداف سیاسی ،سیاستگذران داخلی میشوند واز کشته شدن آنها بهره برداری بین المللی میشه. مردم می‌دانند که چه چیزی پشت این ماجرا خوابیده ، به اسراییل چه میکنند
  • مهدی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    الموت لاصلاحات طلبان ومنافقون
  • Seyedreza IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اصلاحطلب /نافی خدا ،کدخداباور/یاری زخدا نداشته باور/ دارد گمان کدخداست یاور !!!!!
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اینکه شما میگویید طرفداران ایران هرلحظه میتوانند اسراییلرانابودکنند اسرائیل هیچ غلطی نمیتواند بکند زودتر انجام دهید ومردم فلسطین وایران وکلا جهان اسلام را خلاص کنید زودتر تا دل ماخنک شود
  • رضا IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 1
    افساد طلبان کی هستند وچه کاره اندعبدی کیه؟؟؟!!! مسئولین بصیر نظام چیزی به صلاح باشد انجام می‌دهند وبه گفته اونها توجه ندارند.!!!!!
  • عباس IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام درپاسخ به خرده فرمایشات اقای عبدی ترسو ومزدورکه نمی دانم اینها توی این مملکت چکاره اند.که امنیت توسط بقیه وباخون جوانان برقراراست اسایش واستراحت مال ایناست.جنگ است اینها میرن توی لاک خودشون چی شده این جوانان پرشوراتش به اختیاررو که اینهارو سرجای خودشو نمی نشونند.تاروزی که امام زنده بودکدام قبرستان بودید.که بایک تشرخود تونو خیس می کردید.حالا ازمدارای رهبرفرزانه سوءاستفاده می کنی و اظهارنظرمیکنی.باشد.انشاء الله به موقه اش.کاری باشما بکنیم که ارباب شما بامعترضین وال استریت کرد.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    مرگ بر منافقین ومزدوران داخلی
  • ایرانی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    کسی که خودرا به‌ردليل بخواب بزند نمی‌توان بیدار ش کرد بایدن بدتر از ترامپ ترامپ بدتر از بایدن است بایدن هیچ امتیازی نخواهد داد فقط تلاش میکند وارد برجام شود تا مکانیسم ماشه رابراه بیندازد وآنگاه با دوست بزنیم بسرمان کی میخواهید واقعا ايرانی باشید خادم باشید باين ملت خیانت نکنید
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    عباس عبدی یک خالی بند احمق طرفدار صهیونیستها است
  • یوسف IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    احمق همه رو به کیش خود پندارد
  • علی خدایی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اون دسته از کسایی که در فکر و خیال پوچ هستند تا دلشون را خوش میکنند که بایدن بیاد گل میشه گلستان خواهد شد همش دروغ و خیال بافی است همه اون ها یکی هستند که در صدد خلع سلاح ایران زمین و بعد پروزه لیبی سازی و دیگر کشور ها را که به غارت و یغما که بردند و بعد به ویرانی تبدیل کردند در ذهنیت شان است در زات غربی ها این است که اول خودشان با انواع ترفند ها کلک بزنند با گول های پوچ و خیالی و بعد گردن شان را بفشارند تا از مرگ هم بد ترشان کنند اما کور خواندند درس عبرتی بگیریم و با مقاومت و تلاش های مجاهدانه به مسیر پیشرفت خودمان روی پای خودمان باستیم.
  • سعید IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    ما برای موشک باران حیفا و تل اویو لحطه شماری میکنیم
  • زرین کلاه IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اسراییل قطعه ای از امریکا و اروپا در دل خاک مسلمانان برای نابودی هویت و ثروت آنان است.اسراییل باید به زادگاه خود برگردد.این امکان ندارد مگر با کندن قهر آمیز این غده وحشی ضد بشری .اصلاح طلبان هم بهتر است به اصلاح وضعیت وخیم خود بپردازند تا دلسوزی برای حیفا و تل آویو.
  • ملک الموت IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    افساد طلبان. خدا وآخرت وپل صراطی که از متن جهنم می‌گذرد...!!!
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ما تا خودمان نخواهیم هیچگاه تغییر و پیشرفت نمیکنیم نمیدونم چرا همه مشکلاتمون رو گردن این و آن میندازیم کاسبان تحریم بیشتر در داخل هستن تا خارج باشن
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    حماقت شجاعت نیست نفوذی ها باظاهر ضد امریکایی واسراعیلی غوغا سالاری میکنند یاحق
  • US ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 0
    عبدی! عبد کی هستی؟
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • حسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 2
    بنده باصحبتهای جناب اقای عبدی کاملا موافقم،
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    متاسفم..میگه به دولت بعد ی نمیکشه....اصلا وضعیت مردم براش مهم نیست فقط میخوان قبل دولت بعدی که معلوم نیست کیه برجام برگردونن بعد پز بدن ما دوباره برجام اوردیم..
  • US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    سلام دوستان باید این ها رو ادب کرد وگرنه فردا باز یک بمب گذاری دیگه میکنند باید پاسخ داد اونم با قدرت
  • جهاد IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    دولت صهیونیست وتروریست کودک کش وغاصب به همراه اربابش دولت تروریستی شیطان بزرگ امریکای جنایتکارمانندحباب های روی اب به حول قوه الهی دراینده نزدیک نابودمیشوند.انشااله
  • حامی US ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    حیفا سخت تر از الاسد نیست کافیه یکی از صدها پایگاه اراده کند تا جهان بفهمد ایران با کسی شوخی ندارد و منطقه بفهمد پلیس منطقه کیست و چگونه مجازات میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس