مجمع روحانیون مبارز

یکی از اعضای مجمع روحانیون با تهدید حاکمیت، شرط و شروط‌هایی را برای حضور در انتخابات سال آینده مطرح کرده است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

"انتخابات نامشروع و قهر مردم"!

پیغام تند مجمع روحانیون مبارز به حاکمیت درباره انتخابات

محمد مقدم، ‌ از اعضای تشکل اصلاح‌طلب مجمع روحانیون مبارز به تازگی در بخشی از یک مصاحبه که اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرد، پیرامون "انتخابات ۱۴۰۰" گفته است: «مجمع هیچگاه دعوا ندارد و هیچ ‌وقت هم اهل تحریم نیست. اگر شرایط مساعد بود و انتخاباتی بر اساس شاخص‌های منطقی و معقول برگزار شد، انتخاباتی که در آن رقابتی آزاد جریان داشته باشد، طبیعتا مجمع حضور عینی و فعال‌تری خواهد داشت. اما اگر انتخاباتی با شاخص‌های مدنظر شکل نگرفت، مجمع وظیفه خود می‌داند که مساله را برای جامعه روشن کند و بگوید که چه انتخاباتی را مشروع می‌داند و شاخص‌های این انتخابات آزاد چیست.»

او در ادامه صحبت‌های خود همچنین اظهار می‌کند: باید تلاش کنیم که حاکمیت بپذیرد اگر می‌خواهد مردم با آنها آشتی کنند، باید مردم را ببیند! [1]

*بدیهیست که حتی اگر سازمان مجاهدین خلق نیز اجازه فعالیت سیاسی در ایران داشت شاید هرگز چنین ادبیات و مفاهیمی را بیان نمی‌کرد!

اینکه فردی به نمایندگی از یک تشکل سیاسی به عرصه رسانه بیاید و حاکمیت را تهدید کند به اینکه "درباره انتخابات نامشروع با مردم حرف خواهیم زد" و یا به بهانه کاهش مشارکت در یک انتخابات از "قهر مردم با نظام" حرف بزند؛ مصداق آشکار تهدید حاکمیت و امنیت کشور است.

امری که اگر به آن توجه نشود؛ یقینا بسترساز بروز فتنه‌های خونبار خواهد بود.

جالب است که آقای مقدم و دوستان معمّر ایشان در مجمع روحانیون مبارز، همان کسانی بوده‌اند که رئیس‌جمهور روحانی و گرانی‌های فعلی را در دامن رأی مردم گذاشته‌اند اما اکنون به جای عذرخواهی از بابت وضع موجود؛ ‌ از تهدید سخنرانی پیرامون نامشروع بودن انتخابات ۱۴۰۰ و قهر مردم با نظام سخن می‌گویند!

افکار عمومی باید بدانند که بر اساس مختصات زمین بازی تا این لحظه؛ اصلاح‌طلبان قصد دارند رفتار شریرانه تحریم انتخابات مجلس یازدهم که منجر به کاهش مشارکت کسانی از مردم شد را در انتخابات ۱۴۰۰ نیز تکرار کنند.

به این معنی که یک کاندیدای بی‌صلاحیت را تحت عنوان "کاندیدای اصلاح‌طلبان" به شورای نگهبان معرفی کنند و پس از آنکه صلاحیت این داوطلب از سوی شورای نگهبان تأیید نشد؛ بلافاصله عنوان کنند که حاکمیت حضور ما را در انتخابات برنمی‌تابد، شاهد انتخابات تک حزبی هستیم و... و در نهایت نیز با راهبرد "شرکت می‌کنیم اما نامزد نداریم"! دست به تحریم انتخابات بزنند. رفتاری که البته منجر به کاهش مشارکت کسانی از مردم در انتخابات نیز خواهد شد.

جالب است که چپ‌های ستادی در این زمینه سکوت کرده‌اند که چرا حاضر به معرفی یک چهره خوش‌سابقه و یا جوان نیستند که تأیید صلاحیت او قابل پیش‌بینی باشد!؟ و چرا بر معرفی افراد بی‌صلاحیت و کسانی که ناکارآمدی خود را در میادین سابق اثبات کرده‌اند؛ اصرار دارند!؟

در بحث تحریم انتخابات ۱۴۰۰ از سوی اصلاح‌طلبان و تحرّکات مشکوک مجمع روحانیون مبارز در این رابطه، خوانش بیانیه چندی قبل موسوی‌خوئینی‌ها از رجال ستادی مجمع روحانیون هم ضروریست.

بیانیه‌ای که در ظاهر بر ضرورت انتخابات و لزوم مشارکت اصلاح‌طلبان در آن تأکید دارد اما در فحوای کلام، تئوری تحریم خاموش انتخابات یا همان "شرکت می‌کنیم اما نامزد نداریم"! را مشق می‌کند.

***

انتقاد استاد حوزه علمیه از سگ‌گردانی در تهران و قم

خانم معصومه ظهیری ، استاد برجسته حوزه علمیه و معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری رسا با اشاره به شدت گرفتن فعالیت دشمن علیه حجاب گفته است: سنسور خطر حمله به ارزش‌ها به صدا درآمده ولی برخی از بزرگان ما در گوششان پنبه کرده‌اند؛ مراجع، بزرگان، متولیان امور فرهنگی و کسانی که اعتبار در دستشان است باید دست بجنبانند.

او همچنین با اشاره به توطئه دشمنان و تمرکز بیشتر آنها روی برخی شهرها در تهاجم فرهنگی تصریح می‌کند:

"شهرها کرامت دارند و نسبت به گسترۀ اثرگذاری آنها مورد هجوم و توجه دشمن قرار می‌گیرند؛ به عنوان مثال سگ‌گردانی از تهران شروع شد زیرا پیشانی کشور ایران اسلامی است و در این میان، قم نیز به عنوان ام القری جهان اسلام از این حملات مصون نمانده است."[2]

*مسئله سگ‌گردانی تبدیل به بلیّه‌ای پر آسیب شده است که متأسفانه متولی برخورد با آن نیز مشخص نیست و یا اگر هست اقدام خاصی انجام نمی‌دهد!

در بحث شیوع سگ‌گردانی در شهر قم نیز پیش از این گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه تنها در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته، بیش از ۳۰۰ مورد حمله سگ‌های صاحب‌دار به مردم قم صورت گرفته است. [3]

گزارش‌های ناتمام روزمره‌ای هم مبنی بر حمله سگ‌های صاحبدار به کودکان تهرانی نیز وجود دارد.

جالب است که برخی ناهیان از منکر نیز که به این رفتار غیر متمدنانه واکنش نشان داده‌اند؛ از سوی صاحبان سگ‌ها مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده‌اند اما از برخورد قضایی عبرت‌آموز با این افراد نیز هیچ خبری در دست نیست.

***

1_ https://etemadonline.com/content/447226

2_ rasanews.ir/002o2N

3_ mshrgh.ir/1001454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 42
  • شهرام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    87 19
    جناب مقدم مورچه چی هست که اینقدربرای مردم عرض اندام میکنیدبروآنورآب وبه... ادامه بدین که مردم ایران ازشما ودارودستتان حالشان بهم میخورد وددیگر جایگاهی بین مردم نه دارید ونه خواهیدداشت
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      48 9
      بیچاره مورچه
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      40 2
      مجمع اینا اصلا چی هست؟ پوشیدنیه؟ دور ریختنیه؟ تا حالا کجا بوده؟ اصلا هر کی هر حرفی زد باید همه جا منتشر بشه؟
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      49 9
      آقایان و خانم ها باید بدانند داشتن سگ و گرداندن آن در پارک ها و معابر با فرهنگ ما همخوانی ندارد. نباید ادای خارجی ها را درآورد.سگ ها را می آورند در پارک که تخلیه شوند و فضولات شان را همینطور رها می کنند.بعلاوه سگ ها به مردم حمله می کنند آن هم سگ خارجی بسیار خطرناک مانند پیت بول ،دابرمن ، مرجع قضایی باید سریعا فکری برای این معضل کند مردم در آپارتمانها از دست این سگ ها آرامش ندارند.
    • SE ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      44 2
      مجمع روحانیون مبارز چطور نمیدانند که مشروعیت این مجمع روحانیون خود از پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی میتواند وجود داشته باشد نه اینکه مجمع خطوط مشروعیت قانون اساسی را تعیین کند چرا که اگر جمهوری اسلمی و قانون اساسی اش نیاشد مجمع روحانیون مبارز سه سوته دود میشود
    • SE ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      16 0
      مجمع روحانیون مبارز چطور نمیدانند که مشروعیت این مجمع روحانیون خود از پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی میتواند وجود داشته باشد نه اینکه مجمع خطوط مشروعیت قانون اساسی را تعیین کند چرا که اگر جمهوری اسلمی و قانون اساسی اش نیاشد مجمع روحانیون مبارز سه سوته دود میشود
    • عبا دالله IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 46
      عزیزبی ادب مورچه خودتی مرگ بر امریکا
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      14 1
      کاش این مجمع را منحل کند اینها کارشان تنها فتنه گری است
    • US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      17 0
      #سرطان_اصلاحات
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      17 1
      کافیه جونها بدونن این حضرات سال 69- 70 تقاضای اکید داشتند ایران کنار صدام تکریتی که کویت را اشغال کرده بود بایستد وبا ائتلاف به سرکردگی امریکا بجنگد که حضرت اقا عالمانه نپذیرفت چهارتا مقاله هنرمندانه و قابل استفاده و کوتاه و مختصر از سوابقشون بدهید باز مثل ریسشون میشن رقیب ارای باطله
    • عامل IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      4 10
      خطاب به شهرام تو یک نفر از طرف خودت! حرف بزن مردم ایران اسلامی نیازی به وکیل وصی مثل شما ندارند.
  • Mjp IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    60 10
    وای بر اون که لباس ائمه تنش باشه ادای روشنفکرهاوغربیهارادربیاره.. اخه دیگه چراشما؟؟ اصلاح طلبان اخرونهایت هدفشون زدودن دین ازانقلابه..شماساده لوحان اشعری صفت دستورغرب راتوکشوراجرامیکنید؟
  • Mjp IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    33 8
    چقدرکمبودداره والبته عقده ک یه آدم تواین دوره بااین همه پیشرفت وسواد.. دنبال تشکیل خانواده وبچه نره سگ راهم بجای بچه واعضای خانواده جایگزین کنه... فکرکردن اگه سگ بگیرن دست میگن چقدرخارجکی هست این آدم خخخ. نمیدونن ک هزارتا بدوبیراه بهش میگن.. من بشخصه خودم سی سالمه واهل نمازواینچیزام نیستم خونه یکی ازاشناهامون سگ خریدن دیگه عمرا اونجانمیرم وخانوادمم میگن نجسه اونجانرو
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    57 7
    ۱۰۰۰ نفر از اصلاح طلب ( افسادطلب ) را محاکمه کنید ، مشکلات کشور ۶۰ درصد حل میشود .
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      40 2
      به نظرم ؛ بدبینانه بیش از90 درصد مشکلات کشور حل میشه.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      33 1
      عزیز اینها جمعا 200 نفر هم نمی شوند ولی صاحب همه چیز شده اند!! در هز کشوری حکم اینها مشخص است ولی اگر هم نمی خواهید کاری کنید بفرستید کارگری معدن بلکه ادم بشوند!!
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      11 0
      ترکیه 5 روز قبل یک زن جوان معلول را بخاطر استفاده تبلیغی از نرافزاری که در کودتای 4 سال قبل استفاده شده بود به 6 سال حبس محکوم کرد اینطوری اون سلطان رجب ترکیه را پیش برده نفس کش برا خودش بجا نمیذاره حالا اینجا چی؟ از همه بیشتر میخورن و میگردن و استفاده میکنند اخرش تهدید هم میفرمایند
    • فرهاد IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 6
      حتما از ۸۴ تا ۹۲ هم اجرا با اصلاحطلبان بود!!!
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      6 2
      از 84 تا 92 بهترین زندگی رو داشتیم تا پول اجیل شب عید رو برامون ریختن توی کارت الان خیلی ها نون بربری خالی میخورن از زندگی مردم خبر نداری اینجا زر نزن
  • رضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    46 9
    وقیح تر و دیو..‌ تر از سران اصلاحات وجود ندارد، وضع امروز مردم ثمره تکرارهای مصیبت بارشان برای مردم است، شما اول مسئولیت دو دولت مصیبت را بپذیرید که نشاءت گرفته از مدیریت شما بر این وراج بی عمل است. آن تکرار می کنم کجا چنبره زده، شماها میخواستید طوری عمل کنید که مردم نیاز به یارانه نداشته باشند و صندوق های صدقات را جمع کنید، چه کار کردید که نیازمندان را رکورد زدید و در این وضعیت مردم را رها کرده و خود مردم باکمک های همدلانه جامعه را با هماهنگی سپاه و بسیج کمک می کنند. شما از تراپ بدترید، علی رغم هارت و پورت ترامپ، به خاطر امنیت کشورش کوتاه آمده، اما شما با رمز تقلب کشور را به کجا بردید، اگر اعتقادی به آخرت دارید، توبه کرده و برید بمیرید.
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 19
    باید کار فرهنگی کرد باید برای مردم الگوی جانشین معرفی کرد با دعواچیزی درست نمی شه
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      27 11
      الگو برای آدمهاست. باید با چوب تر. ادب کرد. این جماعت باید با قانون آدم شوند.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    32 20
    خدمت این بانوی مجتهده ،این حجم از سگ گردانی و بی حجابی و بد پوششی از زمان آن سخنرانی روحانی که گفت نمی خواهیم مردم را با شلاق به بهشت ببریم به شدت زیاد شد ، گویا برنامه داشتند و دارند مردم را با اعتدال!!! و ولنگاری راهی جهنم کنند
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      32 1
      میگفتن مردم رو نباید با زور به بهشت ببریم ! اما حالا با بی تدبیری و سوء مدیریت شون دنیای مردم را به جهنم تبدیل کردند.
    • رضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      8 1
      سلام دوست گلم سخنرانی تاثیر دارد ولی نه در این حد متاسفانه قسمتی از جامعه ما از ارزشهای اصیل اسلامی و ایرانی فاصله گرفته و اینو میشه در تفاوت نسل جدید با نسل حتی 10 سال قبل به وضوح دید و اینکه چرا اینگونه شده باید متخصصین نظر بدهند
  • IE ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    21 6
    همه می دانند مردم با کدام گروه قهر هستند.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      25 6
      همه هم میدانند بقای افسادطلب جماعت در فریب افکار عمومی و زدن حرفهای دوپهلوی روان پریشانه و ساختن دوگانه های دروغین است نه در محبوبت آنها بین مردم
    • سروش IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      28 11
      من هم حرفت رو قبول دارم خدا لعنت کنه اصلاح طلبهایی که جز غربیها و غرب پرستی چیز دیگه ای را نمی بینند.
  • محرض IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 10
    معمر = معمم؟
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      19 5
      معمر دیگه. پر سن و سال!
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      5 0
      = با پیر و پاتال
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    15 3
    واقعا مسئولین ذیربط در این باره چطوری سر راحت به بالین می ذارن؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    22 9
    یک مورد حمله سگ کافی است که این حیوان را از شهرها و بخصوص پارکها منع کنند. چند دقیقه نگاه به تردد این حیوان در پاک کافی است که آلوده شدن وحشتناک محیط پارک را ببینید در حالی که عین خیال صاحبش هم نیست و صاحبش با دیدن این آلودگیها تمدد اعصاب هم پیدا می‌کند. رواج نگهداری این حیوان در خانه در کنار صاحبخانه نفوذ شیطانی فرهنگ بیگانه در کشور است.
  • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    14 4
    مجمع معممین جامع المقدماتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    22 9
    در دیکتاتوری این جریان همین بس که به رای مردم در سال 88 هیچ احترامی نگذاشتند و نظام را متهم به تقلب کرده و شورش واشوب در کشور براه انداختند و خسارت سنگین مادی و معنوی در عرصه داخلی و بین المللی به نظام وارد کردند ولی دریغ از یک عذر خواهی رسمی . این تکبر و روحیه دیکتاتوری در لباس دین تاکی و کجا ؟ تکبری که شیطان را جهنمی کرد دامن هر متکبر دیگری را نیز خواهد گرفت برایش فرق نمی کند روحانی باشد یا غیر روحانی . خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    15 0
    نفوذی های مزدورمسببین وضعیت کنونی مردم شما را برای همیشه به زباله دانی تاریخ خواهند انداخت چی فکر کردید
  • مردگان IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 1
    اقتصاد ول کردین به امان خدا وسونامی های اقتصادی جامعه رانابود می کند وهرروز حلقه اقتصادی رو تنگ تر می کنید حق الناس رادرجامعه نابود کردیدعلی برکت اله
  • سید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    21 6
    افساد طلبان خیلی غلط کردند
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    14 0
    مجمع روحانیون در واقع همان مسجد ضرار است که اگر زمان رسول خدا ص بود حتما ساختمان را بر سرشان خراب می کردند خداوند این گروه ستمکار و باغی را نیامرزد که امروز هر کس علیه خط امام و رهبری باشد از منافقین زمان رسول خدا ص هم بدتر هستند .
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    24 2
    وجه مشترک اصلاحطلبان البته مدعیان اصلاحطلبی این هست که دائما از جانب مردم صحبت میکنند گویا نماینده مردم یا مدعی العموم هستند. به هر حال این مساله یک اصل است که اصلاحطلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستند
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 4
    سگ گردانها در اکثریت موارد رفتاری پرخاشگرانه و به قول عوام رفتار سگی دارند البته مانعی جهت تردد سگ در معابر و پیاده رو وجود ندارد اما خواهش میکنم در بحث ورود سگ به بوستان ها و اماکن عمومی و همچنین مزاحمت برای همسایگان که منع مصرح قانونی دارد با شدت عمل شود تا این پدیده رو به گسترش کنترل شود
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      5 4
      مسئولین پارک نمیان شاید که این چیزهای آشکار رو نمی فهمن
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 8
    راست میگه سگ گردانی در قم وحشتناکه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    17 11
    درشهر اهواز سگ به خودم و نوه ام حمله کرد. سگ های خطرناک در دست اوباش و دختر و پسرهای ولنگاراست هر چی به نیروی انتظامی می گوییم اعتنایی نمی کند.جالب این جا ست که تعدادی زیادی از تولید سگ ها پولهای کلان دستشان می آید و منازل شده محل تولید مثل سگهای وحشی و منبع درآمد خوبی برایشان شده است. لطفا در مورد برخورد با سگ گردانها مطالبی بزنید تا مسئولین به خودشان بیایند
  • DE ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    8 2
    همه منتقدند . ملت کجای این معادله هستند. اصلا کسی به حضرت آقا گوش میده.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 3
    اسلاحتلب! نمی دونی چه بلایی قراره سرتون بیاد.
    • کریم IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      4 7
      خالی نبند چیزی بگویید که از فکر کردن به آن نترسید.شما مواظب خودت باش.طبلت خالیتر و صدایت بیشتر.
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      7 1
      واقعا اتفاق وحشتناکی در انتظارشونه ان المنافقین فی الدرک الاسفل من النار خدا کنه این اخر عمری که بیشترشون 70 را رد کردند به خود بیان و توبه کنند و مصداق آبرو بهتر از اتشه نشوند
    • فرهاد IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      0 2
      منتظر اعلام اتفاق وحشتناک از سوی شما بودیمههههههههههه.
  • AT ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    18 2
    سگ گردانی و انجمن های حقوق حیوانات(که به تقلید از کشورهای غربی ایجاد شده) و مدافع سگ چرانی است، باید بدون قید و شرط غیرقانونی اعلام شده»و جریمه های سنگینی برایش در نظر گرفته شود»سگ بازی و سگ گردانی یکی از مهم ترین راههای تهاجم فرهنگی غرب به کشور ماست،»که شوربختانه دولت ایران خیلی در این زمینه کوتاهی کرده.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 15
    این بانوی مجتهد نظری در مورد گرانی مرغ ندارن؟ با پول یارانه در بهترین حالت می شه کوچک ترین مرغ بازار رو خرید. ارزش ها رو فقط سگ گردانی تهدید می کنه؟
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      13 2
      هر چیزی به جای خود. بفهم
  • منصور IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 8
    تشکر از سر دبیر محترم
  • از شهرستان سراب IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 3
    باز سگ گردانی خوبه برخیها در خونه سگ نگهداری میکنند اونم در شهر و سگها شبها پارس کرده مانع خواب و آسایش میشوند و تماس با 110 هم در این زمینه بی فایده هست میگویند شکایت کنید وقتی هم شکایت کردیم طرف تا روز احضاریه سگ رو مخفی کرده و شکایت رد میشود و دوباره روز از نو
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 3
    از سگ گردانی و سگ بغل کنها متنفر هستم و معتقد هستم افراط و تفریط در مورد رابطه با حیوانات شامل حیوان آزاری و سگ گردانی همگی اشتباه است
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 7
    آیه شریفه قرآن کریم در مورد نجاست سگ و... بزرگ در بیلبوردهای شهرها بخصوص پارکها بنویسند و نصب کنند - نص صریح قرآن است که نجس است مقبول 2 میلیارد مسلمان است
    • شهروند ایران IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      3 1
      سلام علیکم در سوره مائده قرآن کریم به صراحت آمده است که چهار چیز نجس است : ۱ - خون ۲ - خوک ۳ - مردار ۴ - حیوانی که برای بت ها و یا هوا و هوس کشته شود .
  • avdt IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 0
    طرف رو تو ده راه نمیدادند سراغ کدخدا رو میگرفت!.کسی این ها رو به حساب نمی آره!،میخوان بگن ما هم هستیم!.
  • کریمی DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 0
    دکانی برای دیده شدن بجای عذرخواهی!
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 0
    "یکی از اعضای مجمع روحانیون با تهدید حاکمیت، شرط و شروط‌هایی را برای حضور در انتخابات سال آینده مطرح کرده است"!!!!؟؟؟؟.
    • اصولگرا IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 1
      آن عضو اگر مطالبه قانونی داشته است که بسیار عالی ولی اگر شروط غیرقانونی داشته بسیار بیجا کرده است.
  • همیشه در صحنه DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 1
    واقعا اصلاح طلبها نامردن...
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 0
    مشتی منگل که فکر می‌کنند سیاسی کاری یا کار سیاسی می‌کنند و به خیال خود مردم را وجهه المصالحه برای رسیدن به قدرت فرض کرده اند به جفنگ گویی مبتلا گشته و گذشته نکبت بارشان را فراموش کرده اند .
  • سید فروزان CH ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 2
    اصلاح طلبان دقیقا در حال شروع یک سناریو برای تکرار فتنه ۸۸ هستند ، شروع آن با نامه موسوی خویینی به مقام معظم رهبری و در این چند هفته گذشته دعوت مردم به تظاهرات و اغتشاشات . حتما یک چهره درب و داغون و ضد نظام مثل حجاریان را کاندید میکنند چون مطمئن هستند هم رد صلاحیت میشود ضمن اینکه چهار نفر هم باید زیر بغلش را بگیرند تا راه برود
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 2
    اگر مردم در انتخابات ۹۶ به رییسی و قالیباف می‌دادند آنها قطعا برای مردم بهتر میکردند
    • فاطمه IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      4 1
      موافقم
    • سعید IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      7 4
      احمدی نژادسرکابودچکاری برای مردم کرد مملکت روبنابودی کشونداگردولتش خوب بود معاون اولش و چندتاازوزراش روتوزندان نمکردن
  • فریبرز IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 5
    باز همه تقصیرات را به گردن اصلاحطلبان انداختند بس است دیگر بازی مثلا اصولگرایان خیلی خوبند؟؟؟؟؟؟؟؟
    • الشیطان الرجیم (لعنه الله علیه) IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      0 5
      خدا پدرتو بیامرزه حرف دل ما رو زدی.
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 1
    این اصلاح طلبان چقدر پر رو هستند از مجمع روحانیون گرفته تا کراواتی های فراری در خارج کشور همه سر و ته یک کرباسند و هر کدام ماموریت خاص خود را انجام میدهند خارج رفته ها ماموریت ارتباط با دشمن را دارند داخلی ها هم شایعه سازی و توطئه در همه مسائل کشور واقعا که
  • حسن IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 1
    اقای مقدم با سلام خدا /قبر . قیامت. حساب وکتاب.عمل انسان. شرف. وجدان. وازه های هستند که به فراموشی سپرده شدند
  • رحمانی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 1
    باسلام اینها دقیقا همان اشعث های ، زمان امیرالمومنین علیه السلام هستند شک نکنید
  • رحمانی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 9
    آن موجود با وفا شرافت دارد به اشعث های منافق
  • US ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    4 2
    اكر چشم بينايى وجود داشت وصحنه را كامل مى ديدند متوجه ميشدند مردم هم هستند جبهه مقاومت هم هست همسايگان هم هستند روسيه وچين همينطور درصحنه هستند همه اين هايى را كه نام بردند درانتخابات منطقه وجهان اثر گذارند فرض كنيم نظام به دستورات شما تمكين كرد ويا حتى كنار شما ايستاد ميتواند مشكل نفرت وروى برتافتن مردم از شماها را كاهش دهد
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    از نظر آقای مقدم مردم چه کسانی هستند چند نفر پاچه لیس اطرافشان یا مردم کوچه بازار که به خاطر بی تدبیری روسای مورد حمایت ایشان زیر بار این گرانی ها کمر شان شکسته ! ایشان ودوستانشان فرارروبه جلو میکنند واز جایگاه پاسخگویی به جایگاه طلبکاری امده اند
  • عماد IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    چرا همه رئیس جمهورهای اصلاحطلب روحانی هستن؟ خصوصا با اون عملکردهاشون؟! تعمدی برای خراب کردن ذهنیت مردم نسبت به روحانیت نیست؟ من ترجیح میدم مجمع روحانیون قهر باشن ما هم باهاشون قهریم. :)
  • ناشناس US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سگ گردانها وقتی سگشون به کسی حمله میکنه کسی جرات نداره اعتراض کنه یا اورا کتک میزنند یا می کشند،درصورتی که اگر کیس به بچه شون یا پدرو مادشون تعرض کنه عکس العملی انجام نمی دهند یعنی سگشون از پدر و مادرشون عزیز تره انشاءالله در قیامت با همون سگشون محشور شوند
  • سعید IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    ای کاش مضحکه ی انتخابات جمع بشه و برگردیم به دوران صدر اسلام،مگه میشه رای یه عامی با یه فقیه یه اندازه تاثیرگذار باشه
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    رحمت به شیری که خوردی آیت الله بوشهری -حرف دل مردم رو زدی
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    منظورتون اینه که اگر معیارهای انتخابات منطقی ومعقول نبودن هم باز باید در انتخابات شرکت کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس