کد خبر 1129701
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
درگیری قره باغ نمایه

فرماندار خداآفرین گفت: هیچ راکتی از سوی طرف‌های درگیر در جنگ قره‌باغ در ۲ روز گذشته به شهرستان خداآفرین اصابت نکرده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری خداآفرین، علی امیری راد افزود: پس از اعلام آتش بس در روزهای گذشته که در واقع تنها روی کاغذ بود، هیچ اتفاق خاصی در این خصوص روی نداد و هر ۲ کشور به حملات راکتی و موشکی خود همچنان ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدار مرزی جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان نظامی آذربایجان

وی با بیان اینکه هم اکنون درگیری‌های قره باغ شدت بیشتری نسبت به روزهای گذشته گرفته است، اظهار داشت: در حالی که طی هفته گذشته این درگیری‌ها در خطوط مرزی و نزدیک به مرز جمهوری اسلامی ایران در جریان بود، اما در حال حاضر درگیری‌ها به سمت عمق خاک دو طرف سوق پیدا کرده است و مشاهده این شرایط با چشم معمولی در خطوط مرزی امکان پذیر نیست.

امیری راد ادامه داد: اما با این حال صدای انفجار و شلیک راکت و موشک‌های توپخانه دوطرف در شهرستان خداآفرین و روستاهای اطراف شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وضعیت مرز بیله‌سوار عادی است

امیری راد حضور مردم در مرز بین ایران و جمهوری آذربایجان برای تماشای جنگ قره باغ را از جمله چالش‌های فرمانداری خداآفرین دانست و از آحاد مردم و به خصوص جوانان منطقه درخواست کرد با توجه به مخاطرات احتمالی این جنگ از حضور در نوار مرزی به شدت خودداری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به کشیده شدن جنگ به اعماق خاک دوطرف، امکان دید در جاده‌های شهرستان خداآفرین برای مردم وجود ندارد و بر همین اساس تقاضا می‌کنیم مردم از حضور در این شهرستان خودداری کنند؛ در این راستا رسانه‌های گروهی می‌توانند با انتشار اخبار و گزارش‌های مختلف فرمانداری را در ممانعت از حضور مردم یاری رسانند.

بیشتر بخوانید:

اصابت ۱۵ راکت به خداآفرین در تحولات قره‌باغ

امیری راد هماهنگی با هنگ مرزبانی و پلیس راه برای ممانعت از حضور مردم در نوار مرزی را از جمله اقدامات فرمانداری خداآفرین برشمرد و گفت: البته در این راستا بیشتر با رویکرد ارشادی وارد عمل شده‌ایم و دهیاری و شوراهای اسلامی مناطق نیز در این زمینه کمک حال فرمانداری هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه آتش بس در جنگ قره باغ عملی نشده است، یادآوری کرد: بر همین اساس درگیری‌ها نه تنها متوقف و یا کاهش نیافته است، بلکه بر شدت حملات راکتی و توپخانه‌های طرفین نیز افزوده شده است که این مساله حضور تماشاگران در نوار مرزی را با مخاطرات عدیده احتمالی مواجه می‌کند.

فرماندار خداآفرین اعلام کرد: طی ۲ روز اخیر هیچ راکتی از سوی طرف‌های درگیر در جنگ قره باغ به شهرستان خداآفرین اصابت نکرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    5 1
    حمله راکتی از سوی تروریستهای اجیر شده توسط علی اف به سمت خاک ایران و عمدا شلیک می شوند. در صورت اصابت این راکت ها و صدمه دیدن هموطنان ما باید کل مرز تا شعاع 45کیلومتری مرز منطقه ممنوعه توسط ایران اعلام شود. جان هموطنان ما و همچنین خاک پاک ایران خط قرمز هر ایرانی با شرف و وطن پرست است.
  • ایلار IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    3 3
    اذربایجان 80 درصد منطقه مرزی با ایران تصرف کرده به خاطر اون هستش وپیشروی زیادی داشته
  • Roya IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    5 3
    به نظر من ایران باید از استقلال قره باغ حمایت کنه
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      4 2
      بزرگترین و آخرین اشتباه ایران میشه گرچه هزار سال دیگر هم ایران چنین کاری نمیتونه بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس