کد خبر 962738
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
ویلموتس

ابراهیم قاسمپور، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، مسئولان فدراسیون فوتبال به سرمربی جدید تیم ملی مانند کارلوس کی‌روش اختیار بیش از حد ندهند.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور با اشاره به انتخاب و معارفه مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: من معتقدم که می‌توانستیم در بحث انتخاب سرمربی قوی‌تر عمل کنیم. ویلموتس از لحاظ سابقه و اسم و رسم با کارلوس کی‌روش قابل قیاس نیست، ولی به‌هرحال همه‌ی ما آرزو داریم که تیم ملی کشورمان در تمام مسابقات موفق باشد تا مردم هم خوشحال شوند.

 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: ما برای آوردن ویلموتس هزینه کرده‌ایم و امیدوارم از این مربی بهترین استفاده را ببریم. قضاوت در مورد عملکرد این مربی درست نیست، ولی مسئله مهم این است که فدراسیون باید از کار کردن با کی‌روش تجربه کسب کند.

بیشتر بخوانید:

مبلغ قرارداد ویلموتس که منتشر شده صحت ندارد

 

وی همچنین تأکید کرد: امیدوارم فدراسیون فوتبال به سرمربی جدید تیم ملی مثل کارلوس کی‌روش اختیار بیش از حد ندهد و از طرفی امیدوارم که قرارداد با ویلموتس مثل قرارداد ترکمنچای نباشد. شما دیدید که کی‌روش چه مشکلاتی را در تیم ملی ایجاد کرد. او خیلی از مربیان را از تیم ملی کنار گذاشت و هنگامی که از تیم ملی رفت، یک نفر از دستیاران او هم در حد تیم ملی نبود که در این چند ماه کار را در دست بگیرد.

قاسمپور با اشاره به انتخاب وحید هاشمیان به عنوان یکی از دستیاران ویلموتس تصریح کرد: این یکی از معدود تصمیمات درست فدراسیون در چند سال اخیر بود. هاشمیان شاگرد من بود و فدراسیون فردی را انتخاب کرد که از لحاظ فکری و اخلاقی بسیار سالم است. هاشمیان نه اهل زد و بند است، نه اهل رشوه گرفتن و مطمئناً می‌تواند به تیم ملی کمک کند. وحید سال‌ها در آلمان بازی کرده و مسلط به زبان آلمانی است. او می‌تواند ارتباط خوبی با ویلموتس داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    0 0
    مربی‌ خوب و حرفه‌ای دنیا اختیار تام داره وگرنه میشه مثل شما موتور گازی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس