فینال لیبرال‌ها

ممنونم شورای شهر تهران! ممنونم آقای قوچانی! ممنونم روزنامه سازندگی که حرفی را که ما باید با صدها ساعت سخنرانی و مناظره و... برای مردم اثبات می کردیم، بهتر از ما دارید ثابت میکنید.

به گزارش مشرق، «امیرحسین ثابتی» طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود درخصوص احتمال انتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران نوشت:

صادقانه بگویم که نمی توانم خوشحالی ام را از احتمال انتخاب  عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران پنهان کنم، زیرا:

1. وقتی شورای شهری که بدون نظارت استصوابی شورای نگهبان توسط رای اکثریت مردم تهران انتخاب شده و حالا بعد از این همه گزینه ی محتمل برای انتخاب شهردار، به یکی از ناکارآمدترین و منفور ترین وزرای تاریخ بعد از انقلاب می رسد، یعنی استدلال کسانی که می گویند مشکلات کشور به خاطر نبود آزادی در انتخاب مردم! و یا نظارت استصوابی شورای نگهبان است یک «حرف مفت» است. برای انتخاب شهردار که دیگر نظارت استصوابی وجود نداشت، خود این شورای شهر هم که بدون رد صلاحیت های شورای نگهبان و با انتخاب آزادانه مردم تهران آن هم با حمایت پر رنگ اصلاح طلبان و شخص خاتمی تشکیل شده، پس نهایت گزینه تان برای اداره پایتخت ایران عباس آخوندی است؟! این یعنی حد و توان وعقل و تدبیرتان برای اداره تهران همینقدر است و دیگر بهانه تراشی نکنید!

2. خوشحال کننده تر تیتر روزنامه سازندگی بود. وقتی چهره آخوندی و معاون آخوندی در وزارت راه (حناچی) را منتشر کرد و تیتر زد: "فینال لیبرال ها!"


چه خوب است که این جماعت خود به دست خود دارند معنا، مفهوم، حد، اندازه و همه چیز لیبرالیسم را برای مردم معنا می کنند. چقدر خوب است که رسما خودشان می گویند عباس آخوندی که در 5 سال دوره وزراتش قیمت مسکن را به دو برابر رساند و مسکن مهر که هیچ، حتی دیوار یک اتاق را هم برای مردم نساخت و همزمان ده ها شرکت خانوادگی در حوزه راه و شهرسازی داشت و رفتارش با خبرنگاران و مردم مملو از تفرعن و تکبر بود، یک لیبرال است. ایضا معاون وی "پیروز حناچی" که شاگرد آخوندی است، او هم یک لیبرال است!

3. ممنونم شورای شهر تهران! ممنونم آقای قوچانی! ممنونم روزنامه سازندگی که حرفی را که ما باید با صدها ساعت سخنرانی و مناظره و... برای مردم اثبات می کردیم، بهتر از ما دارید ثابت میکنید و کاری می کنید که چند وقت دیگر عموم مردم هم بفهمند لیبرال و لیبرالیسم معنایی جز یک «دشنام» ندارد!

4 در هر صورت شهردار تهران آخوندی بشود یا معاون او (حناچی) تفاوتی نمی کند، اگر آخوندی بشود چه بهتر و اگر هم حناچی بشود باز هم چه بهتر! فقط چندماه فرصت بیشتری نیاز است تا مردم بیشتری ماهیت لیبرالهای وطنی را از عمق جان و دل درک کنند. ولله این جماعت آنقدر بی عرضه و پوچ هستند که برای اثبات ماهیت شان نیاز به نقد و رصد ندارند، کافی است کار را دستشان بدهی و فقط تماشایشان کنی! سانسور یا حذف لیبرالها بزرگترین خدمت به آنهاست! باید فقط به آنها میدان داد و تماشایشان کرد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • FR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    عالی بود ....در واقع یکی وقتی ترامپ رئیس جمهور شد ویکی وقتی این مدعیان دروغین اصلاح طلب قدرت را گرفتند شری بود که خیر ملت در آنست....
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    واقعا خجالت آوره آقایان شورای شهر که البته شماهم از همان قماشید و ریاست محترم جمهور که دست پرورده تان چه دسته گلهایی که به آب نمی دهند. آنقدر به هم چسبیده اید که توان جدایی از همدیگر را ندارید انشاالله که باهم محشور بشوید.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    واقعا خجالت آوره آقایان شورای شهر که البته شماهم از همان قماشید و ریاست محترم جمهور که دست پرورده تان چه دسته گلهایی که به آب نمی دهند. آنقدر به هم چسبیده اید که توان جدایی از همدیگر را ندارید انشاالله که باهم محشور بشوید.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    دولت پیر وپولدار کاخ نشین شمال شهر سر سفره انقلاب نون را از سفره ملت بریده پدر شکم فرزندان آمریکا نشین ریختن .اصلاحات ناصلاح مملکت را رانت و هزار فامیل کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس