بدری

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه افت ارزش پول ملی بیشترین فشار را بر دهک‌های ضعیف جامعه وارد می‌کند،‌گفت: روند صادرات کشور با اختلالات جدی مواجه شده و کارگاه‌های بزرگ در آستانه ورشکستگی هستند.

به گزارش مشرق، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در سخنانی به عنوان موافق استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم وزیر اقتصاد تنظیم سیاست‌های اقتصادی و مالی کشور و ایجاد هماهنگی در اجرای آنها است اما آقای وزیر! با توجه به سیاست‌های ضد و نقیض و عملکرد بد دولت و شرایط نابسامان اقتصادی امروز کشور، شما چه نمره‌ای به خود می‌دهید؟ 

بیشتر بخوانید:

موافق استیضاح: اقتصاد در دولت روحانی بیمار است

وی افزود: سیاست‌های بد دولت نه تنها کمکی به حل مشکلات اقتصادی کشور نکرد بلکه باعث تشدید موضوع خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی جامعه شد، عملکرد نامناسب وزیر اقتصاد در وزراتخانه بر ادامه تهدیدات کشور افزود و باید گفت بخش مهمی از مشکلات فعلی کشور ناشی از عملکرد بد وزیر اقتصاد بوده است. 

بدری همچنین گفت: ایجاد شفافیت همه‌جانبه اقتصادی در اتاق شیشه‌ای از برنامه‌های وزیر  اقتصاد در زمان تصدی وزارت اقتصاد بود که ما هم به همان برنامه‌ها رای دادیم اما این اتفاق نیفتاد؛ در شرایطی که افق پیش رو وضعیت سخت‌تری به لحاظ تامین ارز را نشان می دهد اما تیم اقتصادی دولت ارز را برای تامین کالاهای غیرضروری مانند گوشی ایفون اختصاص داده است. 

نماینده اردبیل در مجلس، تصریح کرد: آقای وزیر اقتصاد، شما کجای این معاملات تاسف‌برانگیز قرار داشتید؟ حال که توان مدیریت فضای اقتصاد کشور را ندارید مجلس به نمایندگی از ملت ایران شما را استیضاح می‌کند تا افقی امیدوار کننده‌تر برای ملت ترسیم شود، شما به عنوان یک مسئول حوزه اقتصاد چه برآوردی از ارزش پول ملی دارید در حالی که پول ملی در ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی ارزش خود را از دست داده است. 

وی تصریح کرد: افت ارزش پول ملی بیشترین فشار را بر دهک‌های ضعیف جامعه وارد می‌کند،‌سوء مدیریت شما بخش تولید را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و کارگاه‌های بزرگ در آستانه ورشکستگی هستند. 

بدری در پایان خاطرنشان کرد: روند صادرات کشور با اختلالات جدی مواجه شده است، سوء مدیریت و کاهش شدید ارزش پول ملی موضوعی است که موجب می‌شود ما به استیضاح آقای کرباسیان رای مثبت دهیم تا از ادامه روند این نابسامان جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    ارز 4200 تومانی جهت واردات خودرو برای بچه سوسولهای تهران و مرفهان بی درد و لی عامه مردم د رسختی باشند اشکالی ندارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس