کیانپور

نماینده مردم درود و ازنا در موافقت با استیضاح کرباسیان گفت: ایجاد اخلالگران اقتصادی حاصل سوءتدبیر و بی‌تدبیری مسئولانی بود که با رانت اطلاعاتی اجازه ثبت سفارش به برخی سودجویان دادند.

به گزارش مشرق، مجید کیانپور نماینده درود و ازنا در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد گفت: قسمت زیادی از قاچاق کالا از طریق گمرکات انجام می‌شود، چرا سکوت می‌کنید؟

وی ادامه داد: اخلالگران اقتصادی حاصل سوءتدبیر مسئولان بی‌تدبیر هستند که با رانت اطلاعاتی، زمینه ثبت سفارش رانت‌خواران را فراهم کرده و سودهای کلانی به جیب زده‌اند.

بیشتر بخوانید:

موافق استیضاح: ذخایر طلای کشور 60 تن کاهش یافت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: چرا اقتصاد ایران را درنمی‌یابید؛ همگی داریم اقتصاد کشور را به تهِ دره می‌فرستیم.

کیانپور اظهار داشت: آیا نرخ تورم تک‌رقمی است؟ نرخ تورم واقعی در کشور بیش از ۵۰ درصد است و نرخ کالاهایی که به ارز وابسته هستند، تا ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همه مردم گمان می‌کنند که فردا قیمت کالاها گرانتر از امروز خواهد بود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا ارز صادراتی پتروشیمی‌ها پیگیری نمی‌شود؛ نیمی از ارز پتروشیمی‌ها به سامانه ارزی تزریق نمی‌شود.

کیانپور خطاب به کرباسیان گفت: شما سکه یک میلیونی را به چهار میلیون تومان، دلار ۳۸۰۰ تومانی را به ۱۲ هزار تومان رساندید و قیمت مسکن را ۸۰ درصد افزایش دادید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس