رضا کیانیان

رضا کیانیان در مراسم مرحوم دری:چهل سال از انقلاب می‌گذرد اما ما یک‌روز خوش دیدیم؟چرا نباید یک روز خوش ببینیم؟ ما چهل سال است که در بحران زندگی می‌کنیم،دری ۶۵ سالش بود چرا باید بمیرید؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پرویز پرستویی و رضا کیانیان از بازیگرانی هستند که چه در فضای مجازی و چه محافل جمعی کارشان فضاسازی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی است تا با این ترفند مورد توجه اهالی سینما قرار گیرند. بازار سینماگرانی که حاکمیت را به تمسخر می‌گیرند و تصویر جعلی از شرایط درون ایران به بیرون از مرزهای ایران مخابره می‌کنند بسیار داغ است. پرستویی و کیانیان آتش بیار چنین جریاناتی هستند و در مراسم‌های سینمایی علی الخصوص مراسم ترحیم هنرمندان از هر فرصتی برای سیاه‌نمایی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اهانت ارژنگ امیرفضلی به تمامیت ارضی ایران +فیلم

یعنی اگر کسی با هنرمند متوفی آشنا نباشد تصور می‌کند که مرحوم مغفور در زندان‌های جمهوری اسلامی ایران چندین سال شکنجه شده و به قتل رسیده است. این شوء کلیشه‌ای تقریبا میان چند نفر در مراسم‌های مختلف دست به دست می‌شود و البته پرستویی و کیانیان استاد اجرای چنین شوء هایی علیه نظام هستند. کیانیان در مراسم تشییع پیکر سید ضیاء الدین دری، همین شوء را در ابعاد ساده‌انگارانه‌تری برگزار کرد و از دم دستی‌ترین کلمات استفاده کرد. کیانیان در این مراسم اعتراف کرد که مدت‌هاست سراغی از سید‍‌ضیاالدین دری نگرفته است. حتی در مراسم تشییع چند تن از هنرمندان تمایلی نداشت که با کارگردان کیف انگلیسی سلام و علیک کند و چندین گواه برای این مسئله وجود دارند اما امروز ناگهان کیانیان از مرزهای تعیین شده سیاه نمایی عدول کرد و گفت: 

چهل سال از انقلاب می‌گذرد اما ما یک‌روز خوش دیدیم؟ هر روز یک بحرانی است . هر روز یک مکافاتی است. هر روزی یک جوری است که ما حالمان بد می‌شود. ما مردم بدی نبودیم چرا نباید یک روز خوش ببینیم؟ ما چهل سال است که در بحران زندگی می‌کنیم و در این اوضاع طبیعی است که یادمان برود از دوستی هایمان. دری ۶۵ سالش بود چرا باید بمیرد؟

نکته‌ای که باید بدان توجه کرد این است که رضا کیانیان را عمدتا با عنوان شاگردی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌های اصلاح طلب معرفی کرده‌اند و کیانیان با همین عنوان و نزدیکی با شهید بهشتی تنور نان‌داری برای خودش فراهم کرده است. در صورتیکه این شاگردی قبل و بعدی هم دارد. کیانیان پس از طی یک دوره طلبگی در مشهد و شاگردی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نزدیکی کوتاه مدت به شهید بهشتی، مارکسیست می‌شود و به همکاری با سازمان «پیکار» با گرایشا ت شدیدا ضد اسلامی ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از دریافت پول کثیف برای ساخت سریال هم عذرخواهی کنید+فیلم

رسول شوکتی یکی از زندانیان سیاسی  ۶۰ در مورد سوابق رضا کیانیان و برادران به رادیو زمانه می‌گوید:‌

 «من با رضا کیانیان (همین هنرپیشه معروف) که بعد از دو یا سه سال مخفی بودن خود را در تهران معرفی کرده و سپس به مشهد منتقل گردیده بود چند بار واسطه فرستاد برای صحبت کردن با من – قبلا گفته‌ام رضا کیانیان مسئول پیکار خراسان بود و دو یا سه باری که گروه‌های سیاسی در سطح استانی جلسه گذاشته بودند همدیگر را دیده بودیم – من نفرتم را از وی با پیامی “ مغولی در بیابان به اعرابی در رسید گفت بنهی یا بکشم اعرابی بنهید و پس از آن سی سال به نیکنامی بزیست” بیان کردم وی که مسئول کلاس عالی ما بود در پاسخ هر هفته یک کاریکاتور از من می‌کشید و یا بهتر بگویم من هم جای و یا نقش اصلی داشتم والحق که هنر کاریکاتورش شاید بیشتر از هنر هنرپیشگی‌اش باشد .

خانواده رضا کیانیان خانواده هنرمندی بودند. برادر بزرگترش داود کیانیان از جمله نمایشنامه نویسان و کارگردان‌های با ذوق و نیز سیاسی بود که من در سال‌های ۵۳ یک نمایشنامه در اردوی دانشجویی در مشهد دیدم که در آن زمان فاصله بین دو زندان و اوج چریک بودن و چریکی فکر کردن !! نمایش را پسندیدم .

بیشتر بخوانید:

استفاده ابزاری اصلاحات از سلبریتی‌ها

داود در زندان تواب شد. و چه توابی مسئول پخش و مالیدن کاه گل بر سر دسته سینه زنان در روزهای محرم در زندان اما یک نمایش نامه نوشت و با توابین زندان اجرا کرده بود به اسم “صد بار اگر توبه شکستی باز آ “ این نمایش که همچون فیلم آهنگ برنادت به تزریق به آحاد ملت بخصوص زندانیان سیاسی رسید شاید بیش از سه یا چهار سال چه جشنواره تئاتر زندانیان سیاسی و چه جشنواره تئاتر ده فجر و چه جشنواره تئاتر شهرستانها برنده می‌شد به هر روی هرسه برادر تواب بودند و تنها یک خواهرشان با سرفرازی زندان کشید.»

با توجه به اظهارات صریح رسول شوکتی، کیانیان در صورت عدم بازگشت از مسیری که در آن افتاده بود ، با طناب اعدام زندگی‌اش در دهه شصت  قطع می‌شد و فرصت بازی کردن در کیف انگلیسی سیدضیاالدین دری را پیدا نمی‌کرد. اما با تاکید بر شاگردی حضرت آیت الله خامنه‌ای از زندان و اعدام نجات پیدا کرد. نکته مهمتر این است که رضا کیانیان  چهل سال است با طرح عنوان شاگردی کوتاه مدت حضرت آیت الله خامنه‌ای در فاخرترین آثار حکومتی حضور پیدا کرده است و همواره بیشترین دستمزدها را از پروژه های دولتی دریافت کرده است، یعنی دستمزد رضا کیانیان مستقیم از ریاکاری شاگردی کوتاه مدت حضرت آقا و پول فروش نفت پرداخت شده است.

چون در سینمای ایران بخش خصوصی  وجود ندارد، کیانیان و پرویز پرستویی رکوردار دریافت دستمزدهای دولتی هستند. خوانندگان این سطور تصور نکنند که صرفا افراد فعال در سیما، مثل مجریان و بازیگران سیما از منافع مالی خاص دولتی و خصوصی منتفع می‌شوند. سینما پس از انقلاب کاملا دولتی شده و غیر از یک کمپانی باقی آثار سینمایی از منابع دولتی و با پول نفت مردم ساخته شود و همین مردم از همین محصولات بی‌کیفیت استقبال نمی‌کنند و امثال پرستویی و کیانیان پول حضور در آثار بی کیفیت را می‌گیرند و جالب‌تر این است که (غیر از درخشش در فیلم حاتمی‌کیا ) هنر خاصی از خود بروز نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:

سلبریتی‌هایی که مردم را فریب دادند +عکس

این آگاهی سازی باید در بین مردم رواج پیدا کند که  پیروزی انقلاب و روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی برای امثال پرستویی و کیانیان که وابستگی پر و پیمانی به پول نفت دارند بد نشده و این گروه چهل سال است که با پول هنگفتی که در سینما بدست آورده‌اند لذت وافری از زندگی‌اشان برده‌اند. با این وجود مردم باور می‌کنند که آقا رضا کیانیان حالش بد شده باشد.

در حاشیه فوت نابهنگام سید ضیاالدین دری باید به این مسئله هم اشاره کرد که  رضا کیانیان و پرویز پرستویی از اعضای اصلی و تاثیر گذار جریان اصلی خانه سینما هستند.  این دو تحت اراده‌ای خاص فعالیت می‌کنند که چهل سال است که افسار سینما را در دست گرفته است. آخرین فیلمی که دری در سینما ساخت، زمان ریاست عزت‌الله ضرغامی در سمت معاونت سینمایی ارشاد بود و به همین دلیل با پیروزی جنبش دوم خرداد ضیاالدین دری عملا از جریان اصلی سینما توسط باندی که کیانیان و پرستویی سرسپرده آنان هستند حذف شد. چرا ؟  جریان مدنظر،  نمی‌خواهد فیلمسازانی در این عرصه حضور داشته باشند که سینمای ایران را ارتقا دهند و نکته دوم مرحوم دری با نظام فکری جمهوری اسلامی منافع مشترکی داشت که ساخت کیف انگلیسی و کلاه پهلوی این نظر را تصدیق و تایید می‌کند.

بنابراین جریان نامحسوس سینما هیچگاه برای همکاری و حضور سید ضیاالدین دری را به خانه سینما دعوت نمی‌کرد. خانه سینما در چند سال اخیر عموما تحت تکلف افرادی بوده که وابستگی فکری و حتی محدوده مشترک اندیشه‌ای با نظام جمهوری اسلامی ندارند. در نتیجه حضور امثال کیانیان مسیر مراسم را بسوی انحراف رهنمون ساخت در صورتیکه مرحوم دری سال‌هاست منتقد نحوه اداره خانه سینما و بنیانگذارانش ،فخرالدین انوار و سید محمد بهشتی بود.(ثبت شده در برنامه کات سایت آپارات) . رفتار رضا کیانیان در مراسم امروز نشان داد او توبه نامه‌اش را پاره کرده است و پیکارش با جمهوری اسلامی را به عنوان یک عضو گروه پیکار آغاز کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 142
  • در انتظار بررسی: 35
  • غیر قابل انتشار: 34
  • حامدک IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    مردم حرف شما رواور ندارند .مرد اونه همیشه حرف حقو بگه نه اینکه پلچه خواری شما رو بکنه دم پرویز و رضا گرم
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      نون به نرخ روز خوردن در ادبیات شما همون حرف حق گفتنه
    • موساد US ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      احسنت جناب کیانیان ، ما دست شما را به گرمی میفشاریم وحمایت همه جانبه مان را از شما دریغ نمیکنیم ، آفرین بر شما ، به مبارزه ادامه دهید ، ما دوست شما هستیم .
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      47 43
      مردم تو نیستی مسلما دم کامی و سامی گرم
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      بجای عذرخواهی تکرار روحانی دارند میزنند زیر میز کشور!! کی بود کی بود ما نبودیم!؟
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      84 13
      تشریف میبردی میدیدی علتش مشغولیت های یه گروه در سینماست ، که دیگران رو نمیبینن ، شایدم تحت تاثیر اهنگ چهل ساله اون دو تا هستی آقای بازیگر
    • حامد حق گو IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      همیشه انسانهای نان به نرخ روز خور بوده و هستند. حال چه سال ۵۲ در گروه پیکار، چه در لباس توابین و چه پس از ان بعنوان شاگرد آقای خامنه ای بودن و چه امروز بعنوان منتقد الکی و ادعاهای پوپولویستی بر سر جنازه سیدی فهیم و متعهد………!!!
    • BE ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      7 2
      حامدکی دیگه
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      47 22
      مرگ مرحوم مریم میرزا خانی و هزاران جوان دیگر ایرانی مثل اونی که پلیس امریکا کشت یا گروه موسیقی سگهای زرد جواب وحجتی برای این جماعت میباشد خدا داد انقلاب مظلوم اسلامی را از شما بگیرد انشاءالله
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      77 56
      بخدا یک تارموی انتظامی با ان عکس زیبای رهبر انقلاب در منزلش و فرزند انقلابیش به تمام هیکل اینها میارزد
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      64 16
      بهتره در رد حرفهای بقیه دلیل بیاریم نه اینکه هرکسی مخالفمون حرف بزنه سریع محکومش کنیم
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      77 39
      لعنت خدا به دشمنان نظام اسلامی ایران...
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      66 46
      لعنت خدا به دشمنان نظام اسلامی ایران...
    • باران IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      38 32
      باسمه تعالی آقای کیانیان روز خوش رو باید ساخت نه منتظر بود تا بیان و برامون بسازند شاه می گفت این مردم گوسفند هستند این ها رو چه به جمهوریت شما همان منش گوسفندانه رو دارید
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      44 8
      خفه شو بابا با اون حق شناسیتون چون تو تقدیر یارو بوده که ۶۰سالگی بمیره نتیجه گرفتید انقلاب بده خاک تو سرتون که فقط دوروز دنیا رو میبینید
    • DE ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      ر. کین یه نفوذی از گروهک منافقینه
  • RO ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    71 20
    مرگ دست خداست پیمانه که پرشود عزرائیل ازراه می رسد...خودمون رو خالص کنیم...همه راهی سفر هستند...دنیا دار مکافاته وانسان پیوسته در سختی....با تحمل سختی ها به نتیجه می رسیم
  • RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    77 61
    بحران و سختی ربطی به این حکومت نداره چون پیوسته درراحتی بوده تحمل ذره ای سختی و بحران رو نداره
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    چرا هر کی بیشتر از این نظام میدوشه طلبکارتره؟
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      29 2
      ای ول اینو خوب گفتی
    • مختار ثقفي مشهدي IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      30 10
      از قديم گفتند: از نخورده بگير بده به خورده... كيانيان و امثال او 40 ساله سر سفره انقلاب دارند ميخورند آن وقت از ملت و نظام و ... طلبكارند. حقاً كه در ظاهر و باطن مثل پسر زبير هستي رضا كيانيان!!!
  • RO ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    20 8
    مهم اینه که چه نوع انرژی از خودت ساطع می کنی مثبت یا منفی؟؟؟همه چیز بازگشت داره
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      7 4
      آآآآآههههه ژوپیترررر!!!
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    نقش پسر زبیر خیلی بهت میومد
  • سیل US ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    8 25
    فیلمه همش. فیلمش کو .اگر راستن میگی فیلمش رو بزن
    • مجید IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      38 12
      من در اون مراسم بودم، کل صحبت کیانیان همین بود. خطبه نماز جمعه که نبوده، مراسم عزا بوده هر کی دو سه دقیقه حرف زده
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    یعنی حال آدمو بهم می زنید هرکی تفکرش با شما فرق داره لجن مال می‌کنید هر از خدا بی خبری هم شما رو تایید کنه میشه بهترین آدم واقعا تحملتون سخته
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      50 35
      اگه بازگویی حقایق زندگی یه آدمی یعنی لجن مال کردن اون آدم، مشکل از خود اون آدم و مدل زندگیشه
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      70 44
      اتفاقا ما حرفمون اینه کسایی که تا ۱۴۰۰ زیر علم دولت منتخب سینه زدند غلط می کنند دیگران را که عریان دزدی ها و دروغهاشون را برملا می کردند و مسخره می شدند را متهم کنند . اتفاقا آقا کیانیان حال بد امروز ایران رنگ حماقت دیروزتان در جمع کردن آرا و سوت و کف زدن دارد تو خود حجاب خودی لطفا زودتر از میان برخیز . یاد انتظامی ها شاد که عمری اسیر دست ظاهر سازی کیانیان ها و پرستویی ها بودند
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      48 45
      فکر نمیکنید حرفای اقای کیانیان کمی از تفاوت تفکر بیشتره؟ این دیگه کلا خنجر و.از رو کشیده! پس منتظر پاسخ قاطع از انقلابیون واقعی باشه! آقای کیانیان منتظر جواب محکم باش
  • سوم US ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    30 17
    باید فیلم کامل پخش شود تا بتوان اظهارنظر کرد
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    چهل ساله ایران گل و بلبله امریکا داره ورشکست میشه تمام دشمنان به غلط کردن افتادن . ایران هر روز بهتر بهشت تر میشه. اینطوری خوبه مشرق؟
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      32 39
      کافیه این همه هوچی بازی واقعا فکر میکنی تا کجا جواب میده
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      31 34
      آقا زاده کی هستی؟
    • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      معلومه دیگه. مگه نمی بینی. یه سر به سفارت ایران تو کشورهای اروپایی بزن همه صف کشیدن میخوان بیان ایران پناهنده بشن. تمام نخبه های جهان از کارخونه ها و دانشگاه های ایران سر در میارن. میگن عدالت و ازادی و رفاه فقط تو ایرانه...
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      46 77
      نه لابد چهل ساله که دویست سیصد نفر دارن از نظام حمایت می کنند و بقیه مردم مخالف نظامند و کل جهان هم با این نظام مخالفند! کل مردم جهان به اظافه همه مردم ایران نمیتونند از پس دویست سیصد نفر بر بیاند. قربون خدا برم آخه آدم چقدر میتونه بی عقل باشه!
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    46 57
    حكايت ديرينه ابن الوقتى و نان به نرخ روز خوردن ، رانت خوارى ، و در نهايت فرار به جلو و مثلا زرنگى از نوع طوران جاهليت
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    41 36
    این دوستان نمی توانند جایگاه خود را بشناسند. ایشان در بخش بازیگری توانایی هایی دارند و به عنوان یک هنرمند تراز بالا در امر بازیگری و هنر سینما میتونند نظر کارشناسی بدهند. فقط همین! نباید این افراد خود رو در تمام زمینه ها صاحب فتوی و صاحب نظر ببینند.
  • DE ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    33 29
    امسال هم بی خیال مشکلات مردم ، با کرنش و تعظیم برو ضیافت افطاری روحانی ، مشکلات حل میشه !
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    22 21
    نفوذ !!!!
    • علیرضا AE ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      18 14
      کی مسخره می کنی ؟ جانم فدای جمهوری اسلامی .
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    55 39
    زمانی که انقلاب نهالی بود غلطی نتوانستند بکنند امروز که درخت انقلاب میوه در اقصی نقاط دنیا میدهد درست کار کنیم و با صلابت ادامه دهیم که صبح نزدیک است
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    38 52
    درود به شرفت راست گفتی
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      15 14
      شرفتو
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    65 68
    اقای کیانیان حق دراه با جمهوری اسلامی مخالفت کنه چون باید برای ویزای امریکا که پسرش درانجا زندگی و درس می خواند کدخدا را راضی به دادن ویزا کند والا سفر به امریکا برای خود و پسرش به مشکل می خوره
    • سامان SG ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      10 21
      بی حیا هیکلته مرتیکه مفت خور شما برو به چریدن ادامه بده ...حقیقت تلخه سرتو از خشتکت بیار بیرون ببینی داریم میشیم کوبا و ونزوئلا
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    49 20
    فرق انتظامی جمشید مشایخی علی نصیری محمد علی کشاورزها و دیگر بزرگان سینما با کیانیانها و پرستویی ها در اینه که اونها برای مردمی زندگی کردند که در این دنیا خدایی بزرگ دارند اما این دو نفر و امثالشون برای بزرگ شدن در دنیا همه کار می کنند حتی نابود کردن مردم وطنشان نتیجه زندگی اون بزرگان میشه مجید انتظامی ها و نتیجه زندگی افراد کوچک و حقیر مثل رضا و پرویز میشه فتنه و خون
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      34 2
      کیانیان وخیلی ها مردم مردم میکنند اما اگرپسرش آمریکاست منظورازمردم شاید مردم آمریکاست . راستش هرکس برای مردم کارمیکند نفعش به مردم میرسد . من تواب زیاددیدم اینقدرشیشه خورده دارن که خودشون هم نمیدونن دقیقا کی هستن امااگر صدتادویستا اراذل واشراردیده فکرنکنه تواب نمیشه این انقلاب تانهضت مهدی عج ادامه دارد . من فدای یوسف زهرا ..س..که آمریکاهم زیرپرچمش جمع میشه ...من به اینهاخندم میاد اینهاآهوخیال وبزمشربند .
  • ح IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    56 15
    آقای کیانیان مثل یهود از مرگ می ترسد و آن را واقعه ای بد می داند. می پرسد چرا باید دری بمیرد. مثل اینکه مرگ واقعه ناخوشایندی است که تنها در ایران امروز اتفاق می افتد. جناب کیانیان مرگ سنت همیشگی خدا در جهان بوده شما بفرمایید چرا هنرمندان غربی خودکشی می کنند؟
    • BE ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      25 5
      خوشی زده زیر دلش جفتک میندازه / فکر کرده عمر جاودانه داره
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    44 14
    حتما قبل این چهل سال ملت از خوشی خرکیف بودن!!! به قول اون خواننده های مفنگی لس آنجلسی فقط منقل و رقص بوده
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    40 14
    مردک سر مراسم یه استکبارستیز، نعل وارونه میزنه، خدا از امثالت نمیگذره کیانیان مزدور جیره خور
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    45 22
    دو تا چاپلوس که یکی از برادر شهيدش نون میخوره (پرستویی) یکی از دوران طلبگيش
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    22 4
    اون زمان که هر کسی میرفت دانشگاه یا یه کتاب ميخوند مارکسیست می شد
  • محمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    37 38
    به خاطر تحریم دارو کلی بیمار دارن زجر می کشند ..بابا به خدا مردم دیگه خسته شدند ...کیانیان حرف دل مردم رو زده ...به دلیل غذاهای تراریخته ..کشاورزی شیمیایی شده ..مرغ های هورمونی ...نبود دارو ...خودروهای بی کیفیت ..والله بالله این اسمش اسلامی نیست
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      19 7
      میخواستید به روحانی و امثالهم رای ندید
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      18 5
      موقع رأی دادن چشمتو باز میکردی به کسی که حرف و عملش اسلامی تر بود رأی می دادی
  • مهتاب US ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    31 36
    از این همه پرونده سازی ولجن پراکنی خسته نشدید؟! یعنی تو این مملکت همه بایدهمفکرو هم رای شما باشن تا بدون ترس از لجن مال شدن، اجازه اظهار نظر داشته باشن؟! خوب به عنوان کسی که تو این مملکت زندگی میکنه ،نظرش رو مودبانه گفته، حالا باید پشیمونش کنین؟! بابا ناسلامتی ما مدعی شیعه علی بودن هستیم ! به خدا پناه می بریم از اینهمه کینه و نفرت نسبت به هموطن و همنوع!!
    • محمد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      29 22
      لجن اون رقاصه های بودن که شیخ بنفش رای دادن کشور نابود کردن
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    40 4
    تو که برای پییروزی روحانی خودت رو جر میدادی و فیلم تقطیع میکرد چی شود که اصلح طلبها هم اخی شدند؟!
  • طاهره IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    44 4
    این حرفها رو از تریبون اگر یه نفر عادی میزد بدبخت میشد مس چرا با این نان به نرخ روز خورهای دروغگو و ریاکار برخورد نمیشه؟؟؟ از دولت و وزارت ارشاد هیچ انتظاری نداریم چون گردنشون زیر ساتور اینهاست ولی بقیه نهادهای امنیتی چرا به موضوع مثلا سلبریتی های همیشه طلبکار مشکوک ورود نمیکنند؟؟؟ مگه مملکت صاحب نداره؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    19 2
    این سلبریتی ها تا پول میگیرن از صداسیما جمهوری خوب نگیرن میشه بد البته حقتونه تا هر ادمی نپرید میدونید اشخاصی را میگمکه بیش میذارن قدرت دارن با هرکسی می پرن اخرشم میشهاین
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    30 4
    سلبریتی ایران امروز در مورد همه مسایل اظهار فضل می کنند.شما اگر راست می گویید این همه فساد رادر سینما کنترل کنید .جناب کیانیان رانت خوار.شما هرگز جمشید مشایخی نخواهی شد.وهرگز بزرگ نخواهی بود
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    31 3
    از کوزه همان برون تراود که در اوست شما از یه بازیگر چه توقعی دارین اینا فقط یه بازیگرن همین اینم یه تکه از نقششون
  • علی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    22 5
    اصولا توابین در موقعیت ناچاری همین شکلی هستند. ابوسفیان نمونه قدیمی آن جامعه را به سمت خودشان میکشند و پس از دوشیدن و شکست اشعث وار طلبکار جریان انقلابی می شوند!؟
    • پسر میرزا قلی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      6 0
      خوب اگر از توابین نمیشد الان در خاوران روش ساختمان‌سازی می کردند که؟؟
  • محمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    38 7
    این همونی گه از روحانی حمایت میکرد بهتره جماعت طرفدارش که اینجا ازش حمایت میکنن تا ۱۴۰۰ خفه شن و از دوران روحانی لذت ببرن خودتون خواستید
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    17 5
    بعیده اینها تعمدی علیه انقلاب و نظام داشته باشن اما تحلیلشون از شرایط غلطه و البته فشارهای این روزها هم اوقاتشون رو مثل بیشتر مردم تلخ کرده به هر حال دادستانی باید با اینها هم مثل بقیه برخورد کنه نباید به خاطر شهرت و تریبونی که در اختیار دارن نظام رو لجن مال کنن...
  • رضا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    12 3
    سلام مشرق جان مدیریت ضعیف و اختلاسها افراد غیر سیاسی را هم به فکر میبرد و حتی کم کم موافقان تند رو هم به شک و تردید می افتند به نظر شما این گرانی و اینهمه اختلاس با وجود دولتهای متعدد در 30 سال گذشته طبیعی است؟
  • علیرضا IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    30 6
    یعنی در این چهل سال یک روز خوش تو ندیدی ؟ غلط کردی
  • BE ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    29 1
    چرا یک انسان ۶۵ ساله باید بمیرد ؟!! این سوال فقط از یک آدم احمق روشنفکر نما بر میاد
  • ایرانی واداده ی بیکار IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    16 25
    یعنی هرکسی که از وضعیت بد معیشتی و اقتصادی کشور گله مند باشد ، متهم به ضد انقلاب می باشد ؟ ای اف بر شرفتان که عادت کرده اید که مردم چاپلوسی و پاچه خواری شما را بکنند تا حاظر به شنیدن صحبت هایش یشوید .این بنده خدا حرف دل بیشتر مردم ایران را زده نباید . مغضوب و منفور واقع شود . اگر مردم ایران برای شما مهم هستند . در غیر این صورت .....!!!!!
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      10 3
      گله مندی با اراجیف فرق می کنه. توهین هم نکن با ادب. همه از یه مرامید.
  • BE ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    22 1
    خودش میگه نمیرفتم بهش سر بزنم حالا که از دنیا رفته اومدم ختمش ! عزیزم ایراد از خودته دولیبریتی جفنگ
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    17 1
    اینها حالشون بد بوده؟ ما هر وقت اینها رو دیدیم در یک جشنواره و دورهمی بودند.اصلا این آقا اگه انقلاب نمی شد کجای سینما بود؟ اون هم با دستمزدهای کلانی که اینها می گیرند! هر کس ضرر کرده باشه سینمایی ها نفع بردند.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    20 0
    این اظهارات را بگذارید کنار اطهارات مرحوم انتطامی ببینید فرق اصالت و مزدوری چیست
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    14 26
    مشرق پست و فرومایه. شما خوبید که همه رو حتی دوستاتون رو از این مملکت فراری دارید. یک هنرمند از دست شما و لجن مالی هاتون امنیت نداره. وقتی هم از درد مردم میگن میشن مخالف نظام. حتی اون تتلوی مخ مشنگ دست پرورده و طرفدار خودتون هم نتونست تحملتون بکنه.
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      14 1
      مثلا باید با کیانیان چه می کردند که جفتک نپراند و نمک را که خورد را نمکدان را نشکند؟
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    10 17
    ایشان نظرشون را گفتن و به نظر من ایرادی ندارد.آزادی بیان حق همه ی ایرانی ها است.نظر من هم این است.انقلاب برای پاهای برهنه بود اما پاهای برهنه اینقدر سیاه شدند که برخی قطع شدند.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    18 12
    لعنت خدا به دشمنان نظام اسلامی ایران...
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    19 2
    جدا کمونیست بوده !!!! الان تا حدودی مشخص می شود چرا کیانیان در سخنانی نامهای مبارک ائمه اطهار را که مسلمانان انتخاب می کنند به تندی مورد انتقاد قرار داد و آنان را عرب نامید .
  • نصیر IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    16 0
    90 درصد کارمندان صداوسیما و اکثر اهالی سینما هنر اصولا با جمهوری اسلامی اعلام مخالفت رسمی کردن این رو در جایزه های اصغر هم به خوبی می بینید!
  • شیطان BE ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    13 12
    دمت گرم کیانیان تو دیگه کی هستی ؟
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      10 0
      شاگرد تو
    • شیطان BE ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      8 0
      من یه همچین شاگردی نمیخوام ، همین جوریشم اوضام درامه
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    25 5
    والله ما که مثل آقای کیانیان وپرستویی حسابی از این انقلاب ارتزاق نکردیم وهیچ یک از خانواده وکس کارمون آمریکا نیست تا پای جون از این انقلاب دفاع میکنیم هممون هم پائین ترین نقطه شهر زندگی میکنیم.
  • رضایی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    20 5
    اگر دوران شاه بود امثال پرستویی و کیانیان را به گاری هم نمی بستند وقتی دولت بی تدبیر به یک نفر بی ظرفیت میدان می هد اخر کار میشود این و در مراسم یک سید بزرکوار چنین اراجیف می سرایند اینان بعد از چهل سال هرگز نمی فهمند به مراسم تشیع و ختم امده اند وباید شان مجلس در جهت شادی روح مرحوم رعایت شود با کمال تاسف مدعی هم هستند هرچند از یک مارکسیست بیش از این انتظار نیست
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    12 25
    یعنی هیچ نخبه وفرهیخته وهنرمندوورزشکاری نمیتونه حرف دل مردم را بزنه!!!!؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      17 2
      نخبه؟! کیانیان!!!
  • Majid US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    29 9
    مرتیکه اصلا انقلاب هیچی، تو برای کشورت ایران چیکار کردی ؟!! غیر این بوده که هر فیلمی بازی کردی چندصد میلیون پول گرفتی ! کجا بودید امثال شما تو جنگ ها و خطرها، یه عده جونیشون و جونشون رو دادن برای حفظ کشور، اونوقت تو حالت بده ؟!! حالت بده چون وجدان نداری
  • بهروز IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    11 29
    درود بر كيانيان
  • طاهری IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    15 30
    مشرق حقه باز حالا نوبت کیانیان وپرستوئی شد بکوبینشون من فکرمیکنم پرسنل این خبرگزاری کلا تو بهشت زندگی میکنن واز اوضاع خبرندارن اگه این حرفهاروقالیباف میزدکلی به به وچه چه میکردی ولی اگه کس دیگه ای انتقادکنه داره سیاه نمائی میکنه
  • US ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    13 28
    اره بابا همه بازیگرا همه بازاریا همه معلما همه کارگرا همه مردم که صب تا شب دارن نظامو میکوبن از سر بدبختی دارن دروغ و خلاف واقع میگن و نظام فوق العاااااده جمهوری اسلامی رو بد نشون میدن اونوقت فقط شما اقلیت جیره خوار کاسه لیس وابسته به نظام راست میگید پستی و وقاحتم حدی داره
    • مهدی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      26 3
      آمریکا خوش میگذره؟
    • BE ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      6 1
      تو که کلا قات زدی آرنولد
    • معلم IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      9 0
      تلاش برای رفع تبعیض و اصلاح با وطنفروشی و خودزنی فرق می کنه مسخره اش هم از طرف اینایی هست که از بس از سفره انقلاب خوردن دارن می ترکن کاش کمی از غیرت کارگردان فیلم کیف انگلیسی تو وجود اینا بود بعید نیست عمر کمش هم بخاطر مخالفت با همونا باشه
  • مهدی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    19 27
    چون حرف حق رو زده شده مخالف نظام
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      32 10
      حرف حق از دهان دلقک جماعت بیرون نخواهد آمد اینها بروند دنبال لودگی شان مردم همه چیز را بلدند و می فهمند مشکلات کشور را هن درک می کنند
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    9 8
    به جای طرح کسئله بفرمایید چرا نباید یک روز خو.ش ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    24 7
    این نتیجه بیش از حد بها دادن به کسانی است که خودشون رو تافته جدا بافته وفهمیده تر و با فرهنگ تر از مردم میونن ، البته آقایان مسئولین هم که برای رأی آوردن سعی میکنن خودشون رو به این افراد نزدیک نشون بدن بی تقصیر نیست.
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      8 0
      قطعا
  • CA ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    7 27
    راست گفته دیگه؛ شما بخورید بچاپید سختیش مال ما باشه؟
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      13 1
      از کانادا سختی میکشی ؟؟؟
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      11 0
      منظورتان کیانیان است؟ با دستمزدها صدها میلیونی؟
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    4 13
    هرچی که تا الان تو این دوسه سال که میام خبرای مشرقو میخونم ی تعداد انسانی که معلوم نیست مسلمونن یا به کجا وصلن فقط میان توهین میکنن به مردم اگه مسلمونید توهین نکنید یا اگه مدافع نظامید نظامو بی آبرو نکنید با این طرفداریتون
  • ب.نتانیاهو DE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    13 24
    آفرین کیانیان ، به امید همکاری بیشتر.
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      6 0
      پس تو هم همکارش بودی توی این قضیه از آلمان
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    26 6
    تو روزای خطر کدوم قبرستونی بودی؟! دهنتو ببند پس
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    26 6
    این یارو اساسی مشکل داره بابا یه مقدار عقل داشته باشید ببنید داره چی می گه ! مردک می گه دری ۶۵ سالش بود چرا باید بمیرید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلاً بگو وقتی می گی تو این چهل سال یه روز خوش نداشتیم این سید مرحوم با تو هم نظر بود ؟؟؟ ایشون که اکثر فیلم و سریال هاش علیه رژیم پهلوی و آمریکا و انگلیس بود ! اساسی خوت خراب کردی !
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      2 7
      مشرق نادان غلط املایی نظرم را اصلاح می کردی دیگه !
    • BE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      3 2
      تر زد رفت
  • رضا IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    7 29
    چرا ظرفیت شنیدن حرف حق رو ندارین چون از سر سفره انقلاب بی رحمانه ارتزاق می کنین گوش شما بسته است
    • حسن IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      13 2
      چرا حرف الکی می زنید این تهمته رزق همه این جوونا از خداست. این فکر شماست که مسمومه. البته به همین دلیله که شما دلار آمریکایی می گیرین.
  • عميد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    10 33
    يك نفر پيدا شد حرف حق و دل مردم را زد . درود بر تو كه زبان دل مردم هستي و چاپلوسي نمي كني !
    • آشنا IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      8 2
      کسی که به خاطر هدفش بجنگه و منافق نباشه خوشحالتره که رو جسدش ساختمون بسازن افرادضعیف و وابسته که اون موقع جذب کمونیستها و منافق ها شدند همه از خود استقلالی نداشتند و همانطور فکر می کردند که سرگروه بهشون دستور می داد
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      13 2
      حرف حق را باید از کسی شنید که حق را از ناحق تمیز میدهد نه کسی که خود ناحق است مانند کیانیان که جز منافع شخصی به هیچ چیز فکر نمی کند مانند اصلاح طلبان که به جز قدرت و مال اندوزی فکر نمی کنند همانطور اصولگراها همه این افراد که بر نفس خود حاکم نیستن دارن از سفره انقلاب قوراتو قورت میخورن و همه این کثافتکاری ها را می اندازن گردن انقلابی ها که به خاطر حفظ دینشان و حفظ انقلاب فعلا صبوری پیشه کردن
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      6 2
      فعلا که همه دنیا از بی بی سی و من و تو گرفته تا آمدنیوز دارند حرف دل مردم را می زنند!
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    18 10
    لعنت خدا به دشمنان نظام اسلامی ایران...
  • توکل IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    24 1
    آقای کیایان شما در این نظام بیشترین سهم خود را از انقلاب گرفتی و با پول بیت المال در سینمای ایران بهترین نقش ها را گرفتی و تلویزیون جمهوری اسلامی ترا بزرگ کرد حق انقلاب این نیست آقای مارکسیسیت
  • محمدعلی IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    24 11
    من نمی دونم چرا مدعی العموم هیچ کاری نمی کنه. چرا علیه این موجودات بی حیا اعلام جرم نمیشه. چه کسی در مقابل توهین به انقلاب اسلامی باید پاسخ اینها رو بده.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    5 2
    باید همون رو اعدام کنند که رئیس جمهور اینها است
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    9 1
    پس چرا مرحوم انتظامی و مابقی عمرشون بیشتر شده لابد بدلشون تو ایران بوده...
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    1 1
    واقعا مرد..ی بیش نیستند
  • حسن IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    17 1
    حیوونکی. راس میگه، فکر کنم تو این مملکت اینا فقط مجوز شکار انسان نداشتن وگرنه کل زندگیشون عشق و حال و خوشگذرونی یه. مردک بگو خجالت بکش، حداقل بذار یکی که درد داره داد بزنه. همون رفقای سلبریدیت که مردمو گول زدن فعلا تو گلوشون گیر کرده. یعنی 8 سال دفاع با چنگ و دندون جوونای این مملکت از خاک وطن هم تو ذهن مریض تو افتخار نداره. خدا خودش انتقام شهدا و این نظام مظلوم رو از شما.... ... بگیره. حیفه فیلم مختار
  • سوخته IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    9 3
    امسال شماها را بی بند و باری راضی تان می کند . انشاالله با همان افکاری که دارید محشور می شوید ( جهنم )
  • کم IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    15 3
    آقایان کیانیان و پرستویی ممنون. کمی از پولهاتون بگذرید لطفا اگر راست میگویید
  • سامان SG ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    4 14
    بی حیا تویی مرتیکه بی حیا که بهاستاد کیانیان زمانی که تو پسته بودی میگی بی حیا ....بی حیا تویی که سرتو از برف بیرون نمیاری که ببینی داریم ونزوئلا میشیم...احمق کور دل
  • حسن IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    9 3
    امثال کیانیان انتقاداشونم در ادامه روند بازیگریشونه...
  • حمید IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    5 3
    چی شدبخدادل مردم پراست اگه کسی با نظام مشکل داره تو ایران می مونه فقط مشکل نظام ما عدم برخوردبافاسدوتندروهست
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    11 3
    نون به نرخ روز خوردن ونمک به حرومی و ترویج بیحیایی و طلاق و سگ بازی و.....وجه اشتراک اکثر این بازیگراست به قول هم پالگی خودشون تو دور همی ادم گربشم دست اینا نمیده چه برسه به اختیارش ،از کوزه برون همان تراود که در اوست#سلبریتی بیحیا#
  • هادی IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    20 3
    برای این نظام خون هاشو شهدا میدند سختی هاشو اسرا و جانبازان میدهند برای امنیتش حججی ها فدا میشن از آخر کیانیان ها طلب کار میشن سلبریتی یعنی همین
  • حسین IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    17 2
    خدا شفا بده آقای کیانیان رو واقعا حالتون خوبه آقای بازیگر مرفه!
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    8 18
    حرف دل ما رو زدی آقا رضا.دمت گرم.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    11 4
    ب نظام مخالفن چون جلوی بی بند باریشون گرفته شدهخوببرینمریکا مثل بچه هاتون اونجا
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    11 1
    جناب کیانیان ، همه میدونند که روزهای خوش شما کم نبوده ، بهتره حساب خودت رو از ملت ایران جدا کنی ...
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    3 1
    یه ( رکس تیلرسون ) هم ما داریم فقط ایرانیه نه آمریکای....!!خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 2
    فعلا که بدبخت گرفتار آلزایمر شده .
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    5 12
    مشرق فاشیست! نویسنده این چرند نامه کیه؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 10
    البته دروغم نمیگه بنده خدا هر روز صبح از خواب بیدار میشی اجناسو گرونتر باید بخری
  • مرتضی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    کیانیان آنقدر از بیت المال خورده که الان دارم جفتک میندازه .
  • رضابابایی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    3 0
    کیانیان،پرستویی،فرخ نژاد وبقیه درب وداغون ها،یه مشت عقده ای ووطن فروش هستند,البته ماهم باید یه کم درکشون کنیم اخه یتیم شدند مامان جونشون الیزابت گور به گور شده
  • احسان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    همیشه گفتم کسانی مدعی هستند که قبل از انقلاب میخواستند افسار حکومت دستشان باشد که به لطف حق نشد و الان هم با ابزاری به نام حق مردم دنبال کسب قدرت هستند تف به شرف امثال پرستویی و کیانیان وووو سلبریتی که دمش به دم مارکسیست و مجاهد وصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس