کد خبر 886296
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
رضا کیانیان

جناب کیانیان! همان به فیلم بازی کنی و جامعه را فیلم خودت نکنی! آخرش هم شما و حاج‌کاظم و عباس، صحیح و سالم ماندید اما هنوز هم جانباز شیمیایی دارد درد می‌کشد!

به گزارش مشرق، حسین قدیانی فعال رسانه ای طی یاداشتی در کانال تلگرام خود نوشت:

جناب آقای کیانیان! ما حتی روز شهادت پدرمان هم، نه تنها آب خوش از گلوی‌مان پایین رفت، بل‌که جز زیبایی هیچ ندیدیم!

اولا لطف کنید و کم‌کاری این دولت و آن دولت را پای نظام ۴۰ ساله ننویسید!

ثانیا لطف کنید و کمی هم گوش هم‌کاران‌تان را بگیرید تا دیگر با سوءاستفاده از محبوبیت خود، رأی و شکم مردم را یک‌جا ندزدند!

ثالثا لطف کنید و خستگی خود را پای همه‌ی مردم ننویسید! رابعا لطف کنید و شعار بی‌خود ندهید!

خیلی از اوضاع شاکی هستید، بیایید از یک‌جا شروع کنیم ناظر بر اصلاح امور و تحقق بیشتر عدل!

در آخرین انتخابات ریاست جمهوری، آقای قالیباف، آقای روحانی را معطوف به خانه‌ی رئیس قوه‌ی مجریه، متهم به رانت و ویژه‌خواری کرد! بیایید با بهره از نفوذی که دارید، از قوه‌ی قضائیه بخواهید ضمن رسیدگی به کم و کیف این موضوع، یا قالیباف را به علت اهانت به روحانی، محکوم کنند یا خانه‌ی شیخ‌حسن را از وی بگیرند!

یادداشت دیگری از حسین قدیانی را اینجا بخوانید:

ائتلاف قاسم و باقر

فساد سخن

مردش هستید یا این‌جا هم دارید فیلم بازی می‌کنید؟! نه! ما پرویز پرستویی نیستیم و اساسا بازیگر مقابل شما در هیچ فیلمی نیستیم! والله بخشی از گرفتاری‌های جامعه، سر همین است که امثال حضرت‌عالی، با ما مردم هم بازی می‌کنید! من حالا بنا ندارم در این مختصر، اشاره به مصداق کنم که چگونه هم از توبره می‌خورید و هم از آخور اما گیرم لازم باشد علیه همه‌ی این ۴۰ سال، رسما انقلاب کرد!

قبول کنید شما، نه مردش هستید و نه اهلش! من اما بی‌هیچ هراسی و خیلی هم منطقی، از قاضی‌القضات مملکت خواهانم یا قالیباف را بیندازد زندان به علت توهین وقیحانه به رئیس‌جمهور و یا رئیس‌جمهور را به علت ویژه‌خواری در تهیه‌ی مسکن! و شما جناب کیانیان! همان به فیلم بازی کنی و جامعه را فیلم خودت نکنی! آخرش هم شما و حاج‌کاظم و عباس، صحیح و سالم ماندید اما هنوز هم جانباز شیمیایی دارد درد می‌کشد! حضرت شاسی‌بلند! جوری از این ۴۰ سال ننال که کأنه ۳۰ سالش را با گاز خردل در سینه سپری کرده‌ای!

ادای قهرمان را درآوردی و پولت را گرفته‌ای و پزت را داده‌ای و کلی هم خاطره تعریف کرده‌ای از رفاقتت با رهبر مشهدی ۳۰ سال از همین ۴۰ سال! و مادر من در همه‌ی این مدت، همسر شهید بود و برنج هم می‌خریدیم، بودند همسایگانی که زخم‌زبان سهمیه بزنند به ما! شگفتا!

گریه‌ی ما را هم تو می‌کنی! و داد ما را هم تو می‌زنی! سخنانت فیلم خوبی بود! پفک خوردیم و کلی خندیدیم! حالا این‌ها را ول کن! خیلی اگر ذله شدی از این ۴۰ سال، بیا و عوض حرف کیلویی، متین و مستند، خواهان محاکمه‌ی یکی از این ۲ گردن‌کلفت شو! روحانی یا قالیباف! مردش هستی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    آقای نویسنده خیلی عصبانی شدی یه لیوان آب بخور درضمن منت شهید رو سر مردم نزار اگه جنگی بوده برو حقتو از کسایی که بهت اذن کردن بگیر اگه کیانیان بازی کرده پولشو گرفته شما هم پدرت فوت کرده سهمیه گرفتی درضمن قالیبافو و روحانی کجای این 40 سال هستن؟
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      19 22
      گردن بازرگان و بنی صدر و موسوی و هاشمی و خاتمی که همه افتخارات شما هستند!
    • مجید IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      31 2
      سطح تفکر شما همین است، نوک دماغ رو میبینی!!!! یک پیشنهاد ، شما بیا برو برای مملکتت جونتو بده تا هفت نسل از بازماندهات رو دولت حقوق ماهیانه میده!!!!! حاضری بری ......
    • محمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      22 3
      تو که بیشتر قاطی کردی داداچ کیانیان از چهارتا مثل تو سواری میگیره دیگه
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      22 3
      عقل شما در حد فوت! است. شهادت را نمی فهمی . پرچمت هم که مال رژیم کدخداست!
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      24 6
      کیانیان که بیلبوردهای شهر تهران را با تبلیغاتش قبضه کرده و یک عالمه پول مفت از نقش هایش پارو کرده و از این سفره انقلاب خوب خورده و خوب برده و خوب ریخت و پاش کرده غلط میکند از چهل سال حرف میزند .... طبل هر چه تو خالی تر فریادش بلند تر ....
    • رامین ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      19 3
      خطاب به 15:39، متن بالا مشکلات حال حاضر جامعه را که انکار نکرده است، حتی گفته که کم کاری این دولت و آن دولت، در ضمن مسئله روحانی و قالیباف را به عنوان مثال و برای شروع بحث مطرح کرده است ( یعنی واقعاً نفهمیدی یا خودتو به نفهمی زدی؟!!!!) ، انتقاد از سوء مدیریت مسئولان با اینکه کل چهل سال انقلاب را زیر سوال ببری خیلی فرق داره پرفسور و خودتم خوب می دونی ( پس خودتو به اون راه نزن) ، کسی منت شهید را سر مردم نگذاشت دانشمندجان، بلکه پررویی امثال کیانیان را یادآور شد که از حامیان سرسخت دولت فعلی بود و کلی هم برایش تبلیغ کرد، حالا دارد ژست طلبکاری می گیرد، جناب کیانیان اگر واقعاً معترض است، چرا یقه کسانی را که ازشون طرفداری کرده است نمی گیرد؟!!!!! چرا حقش را از آنها مطالبه نمی کند؟!!!!! دولت فعلی حتی حاضر نیست کابینه ناکارآمد خود را اصلاح کند، چرا جناب کیانیان به این کار دولت محبوبش معترض نیست؟!!!!! البته مغلطه و سفسطه امثال شما تعجب ندارد، هر وقت دولت محبوب اصلاح طلبان خرابکاری کرد، طبق معمول ، اصلاح طلبان کل انقلاب را متهم کردند که این هم از وقاحت و نمک نشناسی این جماعت است.در ضمن در وقاحت شما جماعت همین بس که فکر می کنید خانواده شهدا هم مثل شماها دنبال گرفتن حق و حقوق هستند، شهدا برای ادای تکلیفشون رفتند و دینشون را به این کشور ادا کردند و هیچ توقعی هم از وقیحانی مثل جنابعالی نخواهند داشت، که اگر نرفته بودند، امثال شما باید با چکمه دشمنان این کشور از خواب بیدار می شدید، قطعاً در آن زمان دیگر شاهد بلبل زبانی وقیحانه وبی شرمانه امثال شما نبودیم.
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      9 4
      پر واضحه که نویسنده درست زده به هدف. باید هم بسوزند کسانی که ساده لوحانه فریب تمثال چند رنگ این بازیگرهای چند رنگ فعال در زندگی واقعی مردم را خوردند و حالا برای خود فریبی و راضی کردن دل از دست داده خودشان حاضر نیستند با واقعیت مواجه شوند. انهایی که در خفا بخودشان لعنت میفرستند و در اشکار قیافه حق به حانب میگیرند. گیرم که چیزی هم پراندی اما با وجدانت که به تاراج این بازیگرها رفته چه میکنی ؟ خود کرذه را هیچ تدبیر نیست هر چند از زور عقده بخاطر فریب خوردن حاضر به شنیدن حرف حق نباشی.
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      21 2
      بی ادب توچه میدانی دوساله باشی پدرت بدون اینکه محبورباشد بخاطر اسلام وطن ومردمش بشهادت برسد هرچه بزرگترمیشوی چه میکشی ؟ نمک نشناسی امثال توباعث نمیشود صدام استخوانش زیرخاک نپوسیده باشد ودههاهزاروصدهاهزارداعشی کمربسته به ویرانی ایران ناکام شدند وایران بازهم به حساب توای نمک نشناس مال شهیدان ویتیمان این شهیدان شد . شمااهل حرفید ودرتاریکی گستاخ میشوید مانمیدانیم شماغربی هستیدیاکمونیست یاحاضریخور که چنین تیربه قلب ناجیان وطن میزنید . خیلی راحت شماهرهری مذهبید ونامرد که بقیه شیهدویتیم شوندوشما به دنیای دون وبی دم بچسبید . چراجواب نمیدهید یاقالیباف دروغ گفته ویاراست وشق سومی ندارد . خیلی زوداست ازخواب خامی بیدارشوید . البته شهدا برای سهمیه نرفتند همه دزدان ازجنس شماهستند آنهاکه فرهنگ شهادت رانمیفهمند اگریکی ازاهل شهدادزد پیداکردی پس فهم میکنی . حیف ماباشماهمکلام شویم . غربی شده ای وزبانت راتیزکرده ای چون کیانیان تواب' کمونیست' بخور ' شاگردبزرگان بوده هم ! سرگیجه اونشان از نداشتن درک وجهان بینی است . شمارفتنی هستید بل هم اضل میروید . خاک برسرت که نمیدانی چه بلغورکردی . درجهل شمااقوام دزدان آدمی درمیماند . وطن برای شما شعاری است که خونش رادیگران میدهند .ودزدانش هرگزشهیدنمیشوند . بروبمیریا بیدارشو
    • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      11 3
      خیلی سوختی آره؟ از دست دادن جان رو با سهمیه یر به یر میکنی؟ ‌پس دعا کن پدرت بمیره از این سهمیه ها جا‌ش بهت بدن
    • قیم نیستی جناب مسئول IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      5 2
      مطمئنی کیانیان پول بازیگری شو گرفت وقتی که برای حمایت از کاندیداش توی انتخابات ریاست جمهوری اونطور یقه پاره میکرد
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      15 3
      دوست گرامی بسیار وقیح تشریف دارید شما. اگر شهید نبود مملکتی نبود که کیانیان از بحرانش بگه و اگر میگه باید بگه که در یک بازی دوگانه به چهل سالش اشاره میکنه ولی اشاره نمیکنه در چهل سال قبلش بحران که چه عرض کنم ویرانی بوده برای کشور اون هم وقتی دست در دست غرب بوده از اشغال ایران گرفته تا تجزیه اون و قحطی و جدا شدن سرزمینی و تحقیر مستشاران کاپیتولاسیون و ... در ضمن کیست که ندونه از روز اول این انقلاب و با شروع دشمنی با ایران هر روز یک بحران برای این کشور ساختند نه اینکه طوری که کیانیان با زیرکی متهوعانه! داره نشون میده خودمون خواسته باشیم. ما خواستیم صدام بهمون حمله کنه؟ ما خواستیم آمریکا بعد از قرارداد مودت الجزایر تحریممون کنه؟ ما خواستیم منافقین شروع به هوچی گری روی برنامه هسته ای کنند تا بر خلاف توافق آژانس که حق داشتیم تا زمان مشخصی نطنز را اطلاع ندیم ناگهان بشیم استثنا؟ ما خواستیم یک برنامه زیرکانه توسط غرب سانتریفیوژهای آلوده به ایران بفرستند و بشه بهانه آژانس که در نهایت خود آژانس اعلام کرد منشاش نه غنی سازی ایران که کشور مبدا یعنی پاکستان بوده و در نهایت بعد از پذیرفتن مذاکرات با غرب ما برجام را پاره کردیم و خارج شدیم یا هنوز حتی با وجود خروج طرف امریکایی ما با تحمل تحریم داریم اجراش میکنیم؟ اصولا وقتی انصاف نباشه/وقتی دروغگویی و رذالت حکمرانی کنه بر شخصیت افراد و وقتی نیت درونی افراد با ظاهرسازیشون یکی نباشه میشه این کثافت بازی برخی افراد که نه به شهید رحم می کنند/نه به خانواده شهدا و تنها مرحمتشون به دشمن هست.
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      14 1
      اولا پدر این اقا شهید شده و فوت نکرده . دوم اینکه هرکدام از دونفری که در مقاله ذکر شده به نوعی نماد جریانی هستند و بحث صرفا حضور فرد در طی سی چهل سال مطرح نیست . و سوم اینکه همواره بصورت دقیق پیش بینی می کردم که عده ای که به اشتباه به فلان اقا برای دودوره اخیر رای دادند برجهل مرکب خود پافشاری خواهند کرد بجای اقرار صریح و صادقانه اصل قضیه را منکر خواهند شد .درد ما و انتقاد گلایه ما از جریان انقلابی نیست بلکه از همانهایی است که امثال رضا کیانیان حمایت کردند و الان نیز با رفتار و قضاوت اشتباه بر همان تخریب منتهی با شکل عریان تر پافشاری می کنند.
  • DE ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    73 28
    بازیگری که تا دیروز مستانه « تکرار» میکرد...
  • US ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    63 93
    حق با کیانیان است انقدر خودتانرا پشت این حرفا ها مخفی نکنید یقینا جانباز شیمیایی هم از این اوضاع راضی نیست...
    • IQ ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      13 3
      راست میگی حق با کیانیان است. حالا که حرفش را گوش کردی و رای دادی ، غلط میکنی از اوضاع می نالی.
    • IQ ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      10 3
      راست میگی حق با کیانیان است. حالا که حرفش را گوش کردی و رای دادی ، غلط میکنی از اوضاع می نالی.
    • امین ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      10 2
      خطاب به 15:40، کجا حق با کیانیان است؟!!!! انگار فراموش کرده ای که همین جناب کیانیان تبلیغ همین دولتی را می کرد که هم اکنون سرکار است و کلی مشکلات برای مردم درست کرده است و حتی حاضر به ترمیم کابینه اش هم نیست، حالا این آقا با ژست طلبکاری ، دارد کل چهل سال انقلاب را زیر سوال می برد!!!!! امثال شما با خودتون چند چند هستید؟!!!! محض اطلاع شما اگر جانباز شیمیایی هم از این اوضاع راضی نباشد که مثل خیلی از مردم نیست، هیچ گاه کل چهل سال انقلاب را زیر سوال نبرده و نمی برد، کجای متن بالا گفته که شرایط خیلی خوب است و مشکلی وجود ندارد ( شاید هم منظور اصلی متن بالا را فهمیده ای و داری خودتو به نفهمی می زنی!!!) که میگی یقیناً جانباز شیمیایی هم از این اوضاع راضی نیست؟!!!!! برو پای صحبت یکی از این جانبازان شیمیایی بشین تا بفهمی دقیقاً چه می گویند، این عزیزان سوء مدیریت این دولت یا آن دولت را به پای اصل انقلاب نمی نویسند، فهمیدی؟!!!
    • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      2 1
      دروغگو
  • CA ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    51 59
    ماشالله به این قلم
  • صادق IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    52 55
    درد همین هست که بی دردان ادعا در می آورند . مرد پدر نو بود و امثال آنها که با خونشان حرفشان را ثابت کردند . به قول معروف اگر حرف مفت مالیات داشت امثال کیانیان از ترس مالیات حرف نمی زدند.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      1 1
      شما ها بازارگرایان یک مرض بی بدردی دارید
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    62 34
    احسنت بر قدیانی. امثال اقای کیانیان شاید با دغل کاری دنیا را داشته باشند ولی مطمئنا به قیمت فروختن اخرتشون. که این بد معامله ای است.
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
      6 2
      امثال کیانیان خسرالدنیا والاخره هستند نه دنیا دارند نه آخرت
  • GR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 5
    کیانیان در مورد جناح چپ و راست که صحبت نکرد کپرنیک .کل دستاورد را گفت
  • ساسان IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    3 15
    حق با آقای کیانیان هست.
  • احمدی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    9 0
    خداوند پدر هنرمندت را در اعلی علیین با شهدای کربلا محشور فرماید و چون تو فرزند شیرپاک خورده ایی را در تداوم راه شهیدان موفق و منافقان و مزوران نون به نرخ روز خور را رسوا گرداند امیدوارم کسانی که در جهت تضعیف نظام برآمده از خون شهدا هستند را همیشه غمگین و خون به دل بگرداند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    10 2
    احسنت به حسین قدیانی
  • DE ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    8 0
    رضا کیانیان : کسانی را که بارای دادن مخالفند به سه گروه تقسیم میکنم : 1= آنهائی که به جای زبان و دهان و مغز با پائین تنه شان حرف می زنند ! آقا شما که درانتخابات شرکت کردی چرا ازاوضاع گله مندی ؟؟؟ مگر همان نشد که تومیخواستی ؟؟ تو با کجایت حرف زدی و مردم را تشویق کردی به روحانی رای بدهند ؟؟؟ پائین تنه ات ؟؟؟
  • US ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 6
    چون افکار مخالف قدیانی دارد دهه اش گذشته ! عمو جون چشمتودباز کن. ایران 80 میلیون نفره !
  • هادی IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    3 10
    درود بر کیانیان ،حقیقت را گفت
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 1
    اینجور آدما رو میگن نخود هر آش...
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    9 2
    یک چیزی را در این چهل سال خیلی دیدیم و آن اینکه دست جمهوری اسلامی نمک ندارد. کسانی که بیشترین بهره ها را از جمهوری اسلامی برند و بیش از همه خوان سفره نفت خوردند جلوتر از همه با این حاکمیت دشمنی دارند. از تریلیاردهای بالاشهری بگیر تا امثال شجریان و فرهادی و پرستویی و کیانیان. در واقع اگر انقلاب نمی شد این افراد اصلا در درخشش و سر و صدای هنرمندان طاغوتی سابق دیده نمی شدند. صدها نفر اخراج و بیکار شدند در عوض به این حضرات مرتب پر و بال داده شد. اما شاهدیم که چگونه نمک خوردند و نمک دان شکستند. کاری که یک سگ با آن کسی که به نان داده نکرده و نخواهد کرد.
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    6 2
    آقای قدیانی این دلقک در اندازه این حرفها نیست - صدا وسیماشده لانه اینها کی عطسه کردند کی نهار خوردند کی ... کی ... پرستوئی همان کودک ولگرد دروازه غار زیبنده اش است این دلقک هم تصور نمی کنم مقداری باشد.
  • ایرانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    7 2
    بیچاره این مملکت از بازیگر جماعت خیر ندید. هالیوود رو ببینید که جامعه تکه پاره شده آمریکا رو آتوپیا جا زده و حالا ما با این دلقک ها داریم به کجا میریم.
  • SG ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    6 1
    متن قشنگی بود .. امثال بعضی سیاه بازان مثلا بازیگر مثل کیانیان ! وجدان نداشته ش به درد می آید !! چون به سال های پایان عمر رسیده و برای کشورش کاری نکرده .. فقط برای پول نقش بازی کرده و حالا هم از درون حالش بده ..
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    5 6
    یک جمله جواب حرف رو ندادی و نداری که بدی به جایش فقط حمله تخریبی.جواب حرف حساب رو با اگه مردی فلان نمی‌دن.شهادت پدر تورو گنده نمیکنه.
  • مهماندار هواپیما SC ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    22 1
    اقای کیانیان شما فقط برای ویزای امریکا که پسرت در انجا در حال درس خواندن موسیقی هست این حرفهای صد تا یه غاز را میگین تا دل کدخدا با شما باشه تا راحتتر از امثال شما ها برای یک ویزا دادن سواری بگیره والا در وطن فروشی شما سلبریتی ها دست جماعت منافق را از پشت بستین
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    4 2
    آقای کامنت اول آمریکایی ، اولا شهید در دفاع از وطن و مردم شهید شده و منتش بر مردم حق است ، ثانیا تو هم عرضه و لیاقت داری برو در راه وطن بمیر و سهمیه اش هم اگر هست بگیر نه اینکه از سفره انقلاب چهل سال کسی نشخوار کنه و آخرش هم باز گله مند باشه !
  • منا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    7 2
    چرا به کیانیان بد گذشته باشه؟بیشترین قرارداد رو میبنده،...مگه کم از اون دمنوش مسخره پول گرفت...در ثانی این مملکت رو امثال کیانیان و همکار های بی هنرش به این روز در اوردن....کی بود میگفت تکرار میکنم ،حالا تکرار کردین طلبکار هم هستین....؟جماعت بی مسیولیت
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    5 0
    امثال کیانیان در هردوره بیشترین امکانات را داشتند و دولتها این جماعت را فربه کردند امروز هم وقتی مردم گرفتارمسایلاقتصادی هستند امثال کیانیان و بازیگران عکسهای خوشگذرانی و سفرهای خارجی خود را به رخ می کشند و با تیپ و پوششهای ناجور برمردم فخر می فروشند نمی دانم از چه وضعیتی درناراحتی هستند ؟!!! خدایان رو
  • RO ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    3 2
    چه خبره .دکتر قالیباف چه کرده .همش اسمشو میاری و میگی بندازش زندان .عصبانی هستی که باش.ولی هنگام عصبانیت فکر کن چی می نویسی
  • سوخته IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    6 0
    بی درد های جامعه
  • سوخته IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    6 0
    بی درد های جامعه
  • کوروش IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    10 0
    «سلبریتی» یعنی «انگلی» که از «فاجعه» ارتزاق می‌کند. نادر فتوره‌چی
  • کوروش IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    8 0
    «سلبریتی» یعنی «انگلی» که از «فاجعه» ارتزاق می‌کند. نادر فتوره‌چی
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    0 0
    آفرین متن عالی بود در واقع این بازیگر ها بودن که نقش اصلی در به قدرت رسیده اسلاحتلبا داشتن حالا دست پیش گرفتن که پس نیفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس