جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور با رونمایی از تمبر یادبود شهید حججی گفت: شهادت این شهید ما را به یاد روزهای سخت ایام عاشورای حسینی انداخت.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری در آیین تکریم و معارفه وزاری پیشین و جدید ارتباطات از زحمات دکتر واعظی قدردانی کرد و افزود: در هفته دولت قرار داریم که این روز را به روح پاک دو شهید عزیز شهید رجایی و شهید باهنر درود می فرستم و از خداوند متعال مسئلت دارم که توفیق عنایت کند تا بتوانیم قدردان راهی باشیم که شهیدان با نثار خون خود ترسیم کردند و این راه را ادامه بدهیم.

وی افزود: جلسه امروز با یاد شهید حججی آغاز شد که در دوران ویژه ای به شهادت رسید و نحوه شهادتش با صلابتی که از خودش نشان داد همه ما را به یاد روزهای سخت و ایام  عاشورای حسینی انداخت وقتی که در چنگال تروریست ها گرفتار شده بود و نشان داد که چگونه یک انسان به راهی که می رود و به دنیای دیگری که باور دارد مستحکم قدم بر می دارد .

جهانگیری گفت: شهید حججی می دانست که می خواهند با او چه کار کنند اما یک ذره در چهره اش ترس و نگرانی دیده نمی شد.

وی افزود: شهید حججی نجف آبادی بود که مردم بزرگ نجف آباد جلوه های از ایثار و ایثارگری را در دوران دفاع مقدس از خود نشان داد و این شهر به اندازه یک استان شهید داد.

در این مراسم که معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر جدید ارتباطات حضور داشتند ضمن تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی، از تمبر یادبود این شهید رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    23 3
    عجبا!مگر اصلاح طلبها این چیزها را قبول دارند؟ دوستان شما می گفتند امام حسین (ع) تاوان جنگ بدر و حنین جدش را در کربلا پرداخته و بر این باور ند که خشونت با خشونت جواب داده شده؟
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      3 11
      برادر عزیز درسته که ما از لحاظ تفکر سیاسی و شیوه اداره کشور با ایشان اختلاف نظر جدی داریم لکن این به معنای زیر سوال بردن اشتراکات و اعتقاداتی که همگی به آن معتقدیم نیست. یادمان باشد که ایشان از خانواده شهدا و برادر شهید و سردار دلها حاج قاسم بارها به منزل مادر ایشان رفته اند.
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
      0 0
      منم از جهانگیری خوشم نمیاد ولی این حرف شما بی انصافیه چون خود جهانگیری برادر شهیده و کلی تو جبهه تلاش کرده مثل قالیباف و بقیه
  • SE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    0 0
    .... جهانگیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس