‌

«عبدالعزیز الواصل» سفیر و نماینده دائم عربستان در سازمان ملل متحد چهارشنبه شب با حضور در دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک شهادت خادمان ملت را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از نیویورک، الواصل در ادامه شهادت رئیس جمهور ایران و هیات همراه را به رهبران، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

نماینده دائم عربستان در ابتدای حضور در دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دفتر یابود شهدای سانحه بالگرد را امضا کرد.

وی گفت: اعلام همبستگی که در محافل سیاسی در نیویورک در خصوص این ضایعه شنیده می‌شود، بیانگر جایگاه رفیع و بالای رئیس جمهوری ایران است.

الواصل تأکید کرد: تلاش هایی را که ایشان برای ثبات در منطقه انجام دادند فراموش نمی‌کنیم، برای اثبات این گفته همین کافی است که در زمان ایشان، آشتی مبارک میان دو کشور ایران و عربستان انجام گرفت.

وی برای رئیس جمهوری شهید، امیر عبداللهیان و همه همراهشان طلب مغفرت و آمرزش و بهشت برین کرد.

الواصل در ادامه به شهید امیرعبداللهیان پرداخت و گفت که ایشان به شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امورخارجه عربستان بسیار نزدیک بودند و این دو همیشگی با یکدیگر در تماس بودند.

وی تأکید کرد که امیر عبداللهیان یک نقطه عطف در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بود و خداوند ایشان و دیگر همراهان این سانحه را غریق رحمت خود قرار دهد.

الواصل تأکید کرد: دل‌های ما با شماست و برای این بزرگواران دعا می‌کنیم و ان شاء الله ایران همیشه عزت و سربلند خواهد ماند.

امیرسعید ایروانی نماینده و سفیر دائم ایران در سازمان ملل‌متحد نیز از همبستگی و تسلیت همتای عربستانی خود قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    کاملا از هیئت هایی که برا تسلیت اومدن مشخص است موفق بودند چون با همه کشورها صادق بودند فریب نداشتند این دو عزیز از خودشون انرژی مثبتی به سران جهان تزریق کردند
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 0
    ازآثارخون شهید آیت الله دکتر رئیسی یکیش همین دلشکستگی خارجیهاست،یادمون هستدحسن روحانی ورفقاش به مرحوم ودولتش حمله می کردند که شما زبان دنیا را نمی دانید.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس