کد خبر 1605176
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
شهدای خدمت در اردوی تیم ملی والیبال نشسته

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه، از این شهید بزرگوار به عنوان شخصیتی مردمی و دلسوز یاد کرد.

به گزارش مشرق، هادی رضایی در خصوص شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه، اظهار کرد: ابتدا شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت عرض می‌کنم. آیت‌الله رئیسی چهره‌ای مردمی و دلسوز بود که همواره توجه ویژه‌ای به ورزش داشت. در چند مراسم تقدیر از ورزشکاران و قهرمانان نیز حضور یافت و از آنان تجلیل کرد.

رضایی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در دوره‌ای که تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت عنایت ویژه‌ای به ورزش به ویژه ورزش مشهد داشت و من از نزدیک شاهد تمام فعالیت‌های او بودم و از آن زمان نیز خاطرات بسیار خوبی دارم.

سرمربی والیبال نشسته همچنین با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته در اوایل اردیبهشت ماه امسال در تبریز، گفت: تیم ملی در مدت برگزاری اردو مورد توجه و لطف شهیدان آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه و همچنین مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت. شهید رحمتی یک روز به اردوی تیم ملی آمد و یک ساعت در سالن از نزدیک نظاره‌گر تمرینات بود. او عنایت ویژه‌ای به من و ملی‌پوشان والیبال نشسته داشت.

رضایی با بیان اینکه بعد از اردوی تبریز میهمان آیت‌الله آل‌هاشم بودیم، گفت: برخورد این شهید بزرگوار با ما بسیار دوستانه و عالی بود و لطف زیادی به والیبال نشسته داشت. او با اعضای تیم به گفت‌وگو نشست و عکس یادگاری انداخت. برخورد با شهیدان رحمتی و آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز برای من درس‌ها و خاطرات زیادی از این ۲ شهید عزیز داشت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پرافتخارترین و قدرتمندترین تیم جهان است. این تیم در ۹ دوره حضور در پارالمپیک ۷ مدال طلا و ۲ نقره کسب کرده است. هادی رضایی سرمربی این تیم در کسب این ۹ مدال نقش اساسی داشته است.

والیبال نشسته ایران همچنین هشت عنوان قهرمانی جهان و چهار مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی را در کارنامه دارد. این تیم خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌کند.

شهدای خدمت در اردوی تیم ملی والیبال نشسته +عکس

منبع: ایرنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس