به گزارش مشرق، فواد ایزدی، با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتر خود نوشت:

مرگ بر آمریکا، شعاری که در دنیا دیگه نیاز به ترجمه نداره.

آفرین به مردم.

مرگ بر آمریکا، شعاری در دنیا که دیگه نیاز به ترجمه نداره+ فیلم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    13 0
    مرگ بر آمريكا
  • کدخدا IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    7 0
    خاک تمام بیابان‌های عالم بر سر دولت‌های اروپایی و آمریکا که حتی یکی از این کشورها آنطور که در شان ایران اسلامی و رئیس جمهور ایران می‌بود با جمهوری اسلامی همراهی نکردند به جایش حرام لقمه های اروپایی‌ها چندین نهاد و شخص جمهوری اسلامی را حتی در این شرایط تحریم کردندشرم و ننگ بر این وحوش جنایتکار
  • US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    17 0
    من در آمريكا زندگى ميكنم و تحصيلاتم هو در حد بالا در اين مملكت ميباشد و متجاوز از پنجاه سال است كه در آمريكا هستم. ادعا ميكنم كه هيچكس آمريكا را باندازه من نميشناسد و يا كمتر كسى باندازه من آمريكا را ميشناسد. واقعيت اين است كه نفرين مردم مظلوم ايران و نفرين بچه ها و مادرهاى داغديده فلسطين و عراق و أفغانستان و ديگر نقاط دنيا بوقوع پيوسته و بدبختى و بيچرگى و گدائى و خيابان خوابى گرانى عصبانيت مردم از سيستم رو بزوال آمريكا غوغا ميكند و گويا مرگ بر آمريكا سريع در حال وقوع ميباشد. آرى مرگ برآمريكا. با مرگ آمريكا اطمينان داشته باشيد كه غرب نوكر صفت و صهيونيست كودك كش و تمام غرب گداهاى داخلى خودمان اگر بحال طبيعى نميرند خود كشى خواهند كرد .انشاالله .
  • US ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    14 0
    واقعيت اين است كه نفرين مردم مظلوم ايران و نفرين بچه ها و مادرهاى داغديده فلسطين و عراق و أفغانستان و ديگر نقاط دنيا بوقوع پيوسته و بدبختى و بيچرگى و گدائى و خيابان خوابى گرانى عصبانيت مردم از سيستم رو بزوال آمريكا غوغا ميكند و گويا مرگ بر آمريكا سريع در حال وقوع ميباشد. آرى مرگ برآمريكا. با مرگ آمريكا اطمينان داشته باشيد كه غرب نوكر صفت و صهيونيست كودك كش و تمام غرب گداهاى داخلى خودمان اگر بحال طبيعى نميرند خود كشى خواهند كرد .انشاالله .
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 9
    در حال تشییع پیکر و شعار "مرگ بر" یک کشور دادن؟ همانطور که بارها گفته ام این شعار کاملا غلط است و کارمای آن به خود برمیگردد
    • CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      11 0
      مرگ بر یک کشور نیست مرگ بر یک رژیم جنگ‌طلب سلطه‌گره . چند وقت پیش به آمار جالبی برخوردم، آمریکا در 93٪ موارد از سال 1776 در حال جنگ بوده ، یعنی ایالات متحده تنها کمتر از 20 سال از زمان تولدش در صلح بوده است. آمریکا از بعد از جنگ جهانی دوم تا کنون در جنگهای مختلف و ترور و کودتا در ۳۷ کشور مختلف دنیا بین ۲۰تا ۳۰میلیون انسان رو کشته.رژیم آمریکا خواهان دنیای یک قطبی زیر اسارت و بردگی آمریکا/صهیونیستهاست. آمریکا هرگز نه با ایران دوست خواهد شد و نه دست از شیطنت برمیدارد. برو جنایات آمریکا/اسرائیل رو در غزه ببین. اگه آمریکا دستش به ایران برسه بدتر از غزه به سر ایران میاره.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 11
    خوب که چی
  • CA ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    3 0
    خبرنگارهای غربی وقتی هم میان ایران برای گزارش واقعیتها نیست بلکه برای وارونه جلوه دادن واقعیتهاست.مردک داره دروغ میگه. میگه دولت مردم رو تشویق کرد بیان و در مراسم شرکت کنن! کدوم دولت؟ اخبار که فقط از محل برگزاری مراسم اطلاع رسانی کرد و هرگز هیچ مقام رسمی کشور به مردم نگفت در این مراسم شرکت کنن یا نکنن. در مصاحبه هایی که تو خیابونها با مردم انجام میشد بارها مردم با چشمان پر اشک میگفتن آمدنشون تو این مراسم از صمیم قلب بوده نه هیچ چیز دیگه . اما خب غربیها از روز اول انقلاب از سیاستمدارهاشون گرفته تا خبرنگار و رسانه عادت دارن در مورد ایران دروغ بگن چون برای صهیونیستها کار میکنن و دستور کارشون برای ایران بر این مبنی قرار گرفته. یعنی برای این خبرنگار غربی که داره همه چیز رو از نزدیک میبینه دروغ گفتن خیلی راحته که بگه شرکت کردن مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور خدمتگذار و همراهانش و اشک ریختن برای آنها هم کار دولته. این بی‌انصافی‌ها از حماقت و عدم آگاهی نیست بلکه از خباثت ذاتی آنهاست و دلیلش اینه که برای کودک کشان صهیونیست کار میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس