کاسپین

جمعی از سپرده گذاران کاسپین در نامه ای به رئیس جمهوری اعلام کرده اند: آقای روحانی ۲ میلیون رأی خود را از الان از دست رفته بدانید.

به گزارش مشرق، سپرده گذاران کاسپین که چند ماهیست امکان دریافت سپرده هایشان از این موسسه را ندارند یک بار دیگر در نامه به رئیس جمهور اعتراض خود را از وضعیت بوجود آمده برایشان که حاصل بی تدبیری بانک مرکزی دولت یازدهم است، را نشان دادند.

سپرده گذاران با استناد به جمله معروف حسن روحانی مبنی براینکه" سرهنگ نیستم حقوق دان هستم" اعلام کرده اند که اینک پرسش ما مردم از رییس جمهور حقوق دان این است : چرا دولتی که خود را مدعی رعایت قانون می داند ابتدا مجوز کاسپین را صادر می کند بعد تبلیغات تلویزیونی و میدانی در سطح شهرها می کند و سپس اموال تعاونی های اعتبار ۸ گانه تشکیل دهنده آن را را ارزیابی و انتقال می دهد!!! در حالیکه باید عکس این رویه نادرست حقوقی اتفاق می افتاد یعنی ارزیابی ، انتقال و ادغام بعد صدور مجوز!! اما همین گاف بزرگ مدیران بانک مرکزی زندگی ما مردم را فلج کرده است!!!

این نامه البته بعد از اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی درباره کاسپین و تجمع های متعدد سپرده گذاران این موسسه طی روزهای اخیر توسط جمعی از کاسپینی ها نوشته شده است.

در ادامه مشروح نامه سپرده گذاران کاسپین به حسن روحانی را می خوانید؛

بسمه تعالی

جناب اقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری  اسلامی ایران

 سلام علیکم

به استحضار می رسانیم ما ۲ میلیون ایرانی سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری مجاز کاسپین که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی به تاریخ ۲۷اسفند۱۳۹۴ می باشد ، قریب به ۷ ماه است که از دریافت سپرده های خود که توسط بانک مرکزی مسدود گردیده است محرومیم ؛ علی رغم توصیه رهبر بزرگوارمان در ضرورت تامین امنیت سرمایه گذاری و نیز نگاری های متعدد بسیاری از مقامات و دلسوزان کشور از جمله حضرت آیت الله جنتی ریاست مجلس خبرگان و تاکید ریاست محترم مجلس و عده زیادی از نمایدگان مجلس شورای اسلامی همچنان رییس بانک مرکزی دولت تدبیر و امید با زیرکی !! ما مردم بی گناه در این سوء تدبیر خود و زیردستانش را حواله به زمان های  نامشخص می دهد ...ولی آیا ۷ ماه صبر و تحمل طاقت فرسا زمان کمی است و آیا این چنین توجیهاتی مدبرانه ، منصفانه ، عاقلانه و دلسوزانه است و اینکه چه دست هایی از این مدیران پشت پرده نشین نجومی بگیری در دولت شما هستند که نمی خواهند اموال مردم را پس دهند ؟!

جناب آقای روحانی

ما مردم به خوبی به خاطر داریم که جنابعالی در تبلیغات انتخاباتی دوره قبل خود فرمودید که " سرهنگ نیستم حقوق دان هستم " ؛ اینک پرسش ما مردم از رییس جمهور حقوق دان این است : چرا دولتی که خود را مدعی رعایت قانون می داند ابتدا مجوز کاسپین را صادر می کند بعد تبلیغات تلویزیونی و میدانی در سطح شهرها می کند و سپس اموال تعاونی های اعتبار ۸ گانه تشکیل دهنده آن را را ارزیابی و انتقال می دهد!!! در حالیکه باید عکس این رویه نادرست حقوقی اتفاق می افتاد یعنی ارزیابی ، انتقال و ادغام بعد صدور مجوز!! اما همین گاف بزرگ مدیران بانک مرکزی زندگی ما مردم را فلج کرده است!!!

این جنایت مالی بر مردمی است که تنها جرم شان اعتماد به مجوز بانک مرکزی و سخنرانی های مکرر رییس آن مبنی بر لزوم سرمایه گذاری در موسسات و باانک های دارای مجوز و درج شده در سایت بانک مرکزی است را به هیچ وجه نمی توان توجیه نمود مگر با فرافکنی و مغلطه !!!

جناب رییس جمهور

شما فرمودید که دولت شما دولت ۱۰۰ درصدی و متعلق به همه مردم است!!!

ما بیش از ۲ میلیون نفر هم از شهروندان همین کشوری هستیم که شما رییس جمهور آن می باشید ولی اکنون سرنوشت زندگی شان توسط زیردستان شما در دولت تدبیر وامید و در اغلب استانها و شهرها بحرانی گشته است . ما مردم ناتوان شده ایم از تامین مخارج زندگی مان ، در تهیه داروی بیماران مان ، در پرداخت اجاره خانه های مان ، در امرار معاش روزانه مان .... و متضرر زیانهای مالی و روحی عدیده ای شده ایم و در یک کلام بانک مرکزی تحت امر دولت شما با وجود آنکه به این موسسه مجوز داده بود اما ماه ها است با فرافکنی و مغلطه و زرنگی ناجوانمردانه کمر ما مردم را در زیر باز تعهدات مالی و مخارج زندگی شکسته است و ما را آواره خیابانها کرده و نشاط و زندگی مان را به عزا تبدیل کرده است. با این وضع آقای روحانی ۲ میلیون رأی خود را از الان از دست رفته بدانید.

آقای روحانی

امنیت سرمایه گذاری در دولت شما به چه معنایی است و چرا سرمایه های ما ۲ میلیون از مردم ایران به دلیل سوء مدیریت مدیران بانک مرکزی دولت تدبیر و امید مورد تجاوز قرار گرفته است ؟! سکوت شما و عدم توبیخ مدیران مسبب این واقعه تلخ به چه دلیل است و چه دست هایی پشت این پرده ضخیم و مشک.ک قرار دارند؟!

بارها از پیر و جوان و کودک و زنان این کشور جنابعالی را  در شهرهای مختلف فریاد زده ایم اما دریغ از جواب و دریغ از گره گشایی از مشکلا ت مان.... خواستیم شما را  ملاقات کرده و درد دل کنیم اما محافظان شما ما مردم را با باتوم مصدوم کردند....آقای روحانی شما رییس جمهور ما ۲ میلیون نفر هم هستید پس چرا مدیران بانک مرکزی منصوب شده در دولت خود را مکلف نمی نمایید که شجاعانه قبول اشتباه کرده و مردانه تاوان این جنایت مالی بر مردم را به دور از بازی با کلمات و توجیهات کودکانه پرداخت نمایند؟!

آقای رییس جمهور شما فرمودید که رعایت حقوق شهروندی انشاء نیست بلکه باید عمل شود!!!

حال ما سپرده گذاران کاسپین مجاز از رییس جمهور محترم خود  انتظار داریم ضمن رعایت عملی حقوق شهروندی پایمال شده ما مردم دستور عملی بر آزاد سازی سپرده هایمان بدهند و نگذارند بیش از این استخوان های مان زیر بار مخارج زندگی روزانه شکسته شود و آبروی و حیثیت زنان و مردان به دلیل سوء مدیریت عده ای از مدیران دولتی مورد هتک قرار گیرد .

رییس جمهور محترم

بر اساس فرمایشات مقام عظمای ولایت در اول فروردین ١٣٩٦ در حرم رضوی و تاکید ایشان بر لزوم امنیت سر مایه گذاری و نیز شکواییه و نگرانی معظم له از عدم امنیت سر مایه گذاری در وضعیت مو جود ، ما سپرده گذاران کاسپین  خواستار اجرای منویات مقام معظم  رهبری می باشیم . همانطور که ایشان فر مودند :" گاهی درگوشه‌ای از کشورصدایی بلند میشود و صدا و سیما هم تبلیغ می کند و مردم طلا و خانه میفروشند که سرمایه‌گذاری کنند بعد مشخص میشود تخلف بوده، این خلاف امنیت سرمایه‌گذاریست " ؛ یقینا با بیانات امام خامنه ای حل مشکل ما سپرده گذاران کاسپین فریب خورده مجوز بانک مرکزی و سوء عملکرد مدیران بانک مرکزی می بایستی اولویتی ویژه در دولت شما داشته باشد و دستخوش سیاستهای بی ثبات و سوء نظارت بانک مرکزی و قرائت های خاص آنها و نیز سکوت معنادار مراجع دولتی قرار نگیرد.

جناب آقای روحانی

این جمعیت بیش از ۲ میلیونی سپرده گذاران کاسپین، همواره با پیروی از مولا و رهبر خود امام خامنه ای در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله انتخابات ریاست جمهوری حضور فعالانه و مستمر داشته و خواهند داشت ؛ ولی آقای رییس جمهور ما مردم ضمن گلایه فروان از ظلم زیردستان تان به دلیل بی اعتنایی طولانی مدت به مشکلات حاد ما مردم از جنابعالی بعنوان رییس جمهور قسم خورده ایران اسلامی خواستار آن هستیم که با حرکتی انقلابی و جهادی به این ظلم آشکار و تضییع حقوق شهروندی و بحران اجتماعی و مالی بر ما مردم پایان داده و ضمن تامین امنیت سرمایه گذاری ، سرمایه های مسدود شده ما را آزاد و نشاط و زندگی را به خانواده های ما برگردانید هر چند که روح مان از این ظلم تاریخی دولتمردان تدبیر و امید همچنان زخم خورده باقی خواهی ماند!!!

جمعی از سپرده گذاران موسسه مجاز مالی کاسپین

و من الله توفیق و هو المستعان   ۲۱اردیبهشت۱۳۹۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شیرازی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    41 4
    اضافه کنید متقاضیان مسکن مهر
    • حسام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      14 1
      اضافه کنید کارگرایی که این 4 ساله بیکار شدن
    • حسام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      12 1
      اضافه کنید متاهل هایی که بخاطر رکود و تورم بیش از حد مجرد شدند
    • حسام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
      12 1
      اضافه کنید جوان هایی که این 4 سال نتونستند ازدواج کنند..
  • حسین IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    11 1
    گافها و بی تدبیریهای مسئولان مربوطه در این دولت بحدی است که روحانی باید خودش را بازنده این انتخابات ببیند فقط کافی است در مناظره امروز رقبا این را لیست کنند تا روحانی و جهانگیری پاسخ دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس