کد خبر 659906
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۷

گروه تروریستی داعش در پی شکست های اخیر و بیم حملات نیروهای عراق، به عناصرخود در مناطقی از شهر الشرقاط در استان صلاح الدین دستور عقب نشینی داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، مسئول تبلیغات تیپ 51 نیروهای مردمی استان صلاح الدین روز یکشنبه گفت: والی داعش درشهرستان الحویجه (55 کیلومتری جنوب کرکوک) دستوراتی را خطاب به «مشتاق طلب» مسئول امنیتی داعش درالشرقاط و «رشید مطلق» قاضی شرعی داعش برای خروج عناصر خود از ساحل الایسر(مناطق چپ دجله)، صادر کرده است.
 
وی گفت: گزارش ها حاکی از کاهش شدید عناصر داعش در مناطق واقع در ساحل الایسر،«الکنعوص»، «قراج» و «السدره» است.
 
مقام عراقی افزود: این نشان می دهد که داعش بخاطر نزدیک شدن نیروهای عملیات مشترک برای آزاد سازی مناطق ساحل الایسر از لوث گروه تروریستی داعش، در حالت رعب و وحشت بسر می برد.
 
عملیات آزادسازی مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش اخیرا با حضور نیروهای امنیتی شامل ارتش، نیروهای مردمی(الحشد الشعبی)، پیشمرگه ها، پلیس، نیروهای عشایری و محلی و یگان هایی مانند نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم آغاز شده است.
 
در این عملیات که کل استان نینوا و بخش هایی از استان های کرکوک و صلاح الدین را در بر می گیرد، نیروهای عراقی برای آزادی شهر موصل مرکز استان نینوا، شهرهای الحویجه در جنوب غرب کرکوک و بخش شرقی الشرقاط در ساحل چپ رود دجله در استان صلاح الدین و نیز بخش هایی از شمال غرب استان دیاله حملات خود را شکل می دهند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس