کد خبر 655705
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

با گسترش عملیات آزادسازی شهر موصل به غرب این شهر، نیروهای «بسیج مردمی» چهار روستای دیگر را آزاد و تعداد زیادی از تروریست‌های داعش را از پای درآوردند.

به گزارش مشرق، نیروهای الحشد الشعبی امروز(سه شنبه) موفق شدند روستاهای «ام حجاره السفلی»، «مریشه»، «مبضالی» و « تل الصوان» را در غرب موصل، آزاد و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌های داعش وارد کنند.
 
گروه رسانه‌ای «الحشد الشعبی» اعلام کرد: نیروهای عراقی توانستند در جریان آزادسازی روستای ام حجاره در غرب موصل، شماری از عناصر داعش از جمله سه تک تیرانداز را از پای درآورند.
 
همچنین روستای «مریشه» به طور کامل از کنترل داعش خارج و پرچم عراق در آن برافراشته شد.
 
در خلال درگیری‌های آزادسازی این روستا، تعداد زیادی از عناصر داعش کشته شدند و تسلیحات و تجهیزات آنها توسط نیروهای الحشد الشعبی ضبط شد.
 
همچنین نیروهای بسیج مردمی عراق امروز (سه شنبه) موفق شدند 5 ماشین بمب‌گذاری شده را در سومین مرحله از عملیات آزادسازی موصل در غرب این شهر، کشف و منهم کنند.
 
 دو روستای «مبضالی» و «تل الصوان» نیز پس ازدرگیری‌های شدید، و تلفات سنگین تروریست‌ها، توسط بسیج مردمی عراق از چنگ داعش آزاد شدند.
 
«احمد الاسدی» سخنگوی نیروهای بسیج مردمی عراق دیروز (دوشنبه) آغاز سومین مرحله از عملیات آزادسازی غرب موصل را اعلام کرد.
 
او گفت: تروریست‌های داعش پس از کشته شدن شمار زیادی از سرکردگان این گروهک، ‌دچار بحران شده و توانایی مقابله با رزمندگان بسیج مردمی عراق را در غرب موصل ندارند.
 
در آخرین تحولاتِ غرب موصل، بسیج مردمی عراق حمله گسترده‌ای را به روستای «ام خیه» آغاز کرده و تلاش برای آزادسازی این روستا هچنان ادامه دارد.
 
 رزمندگان بسیج همچنین مردمی موفق شدند در روستای ام خیه، یک انبار بزرگ اسلحه را که شامل اسلحه‌های سبک، نیمه سنگین و خمپاره بود، کشف کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس