کد خبر 655160
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

درگیری‌‌ها در داخل شهر موصل به شدت ادامه دارد و فرماندار موصل گفته است که 10 منطقه از کل 50 منطقه شهر موصل به دست نیروهای عراقی افتاده است.

 به گزارش مشرق، نیروهای عراقی امروز نیز در منطقه شرقی شهر موصل پیشروی خوبی داشتند و درگیری‌ها در مناطق «عدن» و «البکر» در جریان است.

به نوشته روداوونت، روز گذشته نیروهای عراقی منطقه « کرکوکلی» را به طور کامل آزاد کردند و در حال حاضر درگیری‌ها به شدت در منطقه «الآربجیه» نیز ادامه دارد.

«نوفل العاکوب» استاندار نینوی نیز گفته است که از 50 منطقه شهر موصل 10 منطقه آزاد شده است که 25 درصد بخش شرقی موصل را در بر می‌گیرد.

از سوی دیگر پلیس فدرال عراق اعلام کرده است که تمامی مناطق محور جنوبی عملیات آزاد شده و نیروها آماده ورود به شهر از بخش جنوبی آن هستند.

سرلشگر «رائر شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق گفته است که بالغ بر 1846 کیلومتر مربع در محرو جنوبی از اشغال داعش آزاد شده و نیروهای پلیس توانسته‌اند 94 روستا را آزاد کرده و 935 تروریست را از پای در آورند.

در محور جنوب شرقی نیز نیروهای لشگر نهم زرهی ارتش عراق و تیپ سوم لشگر اول پیاده نظام توانسته‌اند مناطق «الانتصار»، «المفتی»، «الشیماء»، «السلام» و «یونس السبعاوی» را در بخش شرقی موصل آزاد کنند.

روز گذشته نیز شهر باستانی «نمرود» در 30 کیلومتری جنوب موصل آزاد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس