کد خبر 654579
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

رئیس‌جمهور ترکیه ضمن انتقاد از ادامه تظاهرات معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته است که مواضع دونالد ترامپ در زمینه عراق و سوریه به آنکارا نزدیکتر است.

به گزارش مشرق، در حالی که شهرهای مختلف آمریکا همچنان صحنه تظاهرات معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است، رئیس‌جمهور ترکیه از این اعتراضات انتقاد کرده است.
 
برخی منابع خبری محلی در آنکارا پایتخت ترکیه از اظهارات حمایتی رجب طیب اردوغان در خصوص دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب آمریکا گزارش دادند.
 
به گفته این منابع، رئیس‌جمهور ترکیه ضمن انتقاد از اعتراضات در آمریکا علیه نتیجه انتخابات که برای چهارمین شب متوالی ادامه پیدا کرده، تاکید کرده که این تظاهرات‌ها توسط افرادی طرح ریزی و هدایت شده است.
 
رجب طیب اردوغان البته توضیح بیشتری درباره اینکه این افراد چه کسانی هستند، ارائه نداده است.
 
رئیس‌جمهور ترکیه همچنین با ابراز امیدواری درباره دیدار با ترامپ، تاکید کرده که سیاست‌ها او به ویژه در زمینه عراق و سوریه به مواضع ترکیه نزدیکتر است.
 
اظهارات اردوغان در حالی این اظهارات را مطرح کرده که جانشین باراک اوباما در اولین مصاحبه پس از پیروزی در انتخابات تاکید کرده که تمرکز آمریکا باید به جای ساقط کردن بشار اسد، مقابله با داعش باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • علی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    عمراً... مگر خواب ببینی!. تو و فَک و فامیلای صهیونیست و وهابی‌تون!، چندین سال هست که دنبال سرنگونی بشار اسد هستید. اما ترامپ (خوب یا بد، هرچی که هست) مثل شما فکر نمی‌کنه!.
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    اگه ترامپ عاقل باشه اصلا به این شیاد (اردوغان) محل نمیزاره اردوغان با دشمنان اسلام مجادله میکنه و بعد از محکم کردن پایه های حکومتش گردن و یا اول تعریف میکنه بعد که نزدیک شد گردن طرف رو میشکنه و یا مظلوم نمایی میکنه و بعد گردن طرف رو میشکنه و یا ............... بسیار زیادی هست مهم اینجاس که نباید به اردوغان رو داد و همیشه باید مواظبش بود اون برا قدرت به کشور خودش رحم نکرد به ما هم رحم نمیکنه
  • محمد غ ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    مردک دیوانه.
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    اين مردك فاحشه سياسي هستش و براي پيشبرد اهدافش هر كاري ميكنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس