کد خبر 654914
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

پایگاه آمریکایی The Free Thought Project اعلام کرد عامل پشت پرده و حامی اصلی تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا، میلیاردر مشهور، جرج سوروس، است.

به گزارش مشرق، این پایگاه آمریکایی نوشت برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح می شود به نظر می رسد تظاهرات اخیر، نه یک اقدام خودجوش از سوی مردم آمریکا بلکه اقدامی سازمان یافته باشد. همانگونه که ترامپ در یک پیام در تویتر اشاره کرده است، پلاکاردهای یکسان در سراسر آمریکا نشان دهنده آن است همه پلاکاردها در یک مکان مشخص چاپ و به صورت منظم توزیع شده اند، و این امر به هیچ عنوان تصادفی نیست.

پایگاه MoveOn.org، وابسته به جورج سوروس، بیانیه‌ای را چند روز پیش در خصوص اعتراضات آمریکا علیه ترامپ منتشر کرد که در آن نوشته بود: «صدها آمریکایی و ده ها سازمان به صورت آرام مقابل کاخ سفید و در شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور تجمع کنند تا از این طریق علیه زن ستیزی، نژادپرستی، اسلام هراسی و بیگانه‌هراسی موضع بگیرند». در این بیانیه همچنین آمده است: «تجمعات اعتراض آمیز بر مخالفت دائمی با دونالد ترامپ تأکید می کند».

 The Free Thought  Project، همچنین، تصریح کرد دو ساعت پس از انتشار این بیانیه بر روی پایگاه متعلق به سوروس بیش از 200 تجمع برپا شد و تا ظهر روز چهارشنبه (یک روز پس از انتخابات) بر تعداد و حجم تجمعات افزوده شد.

این پایگاه خاطرنشان کرد: «نام مؤسسه سوروس با انقلاب ها در سراسر جهان، از جمله انقلاب های بهار عربی، پیوند خورده است».

جورج سوروس 25 میلیون دلار به ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون کمک کرده است، به طوری که پایگاه The Free Thought  Project کلینتون را عروسک خیمه شب بازی در دستان جورج سوروس دانسته و در این زمینه به ایمیل های رد و بدل شده میان آن دو که توسط ویکیلیکس منتشر شده، استناد کرده است.
 
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهماندار هواپیما ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 0
    کفتار ها بجان هم افتادن
  • ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    ناشناس سوئدی از کجا میدونست
  • مهدی ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر رسانه‌ها و هالیوودی‌ها و جورج سوروس و تظاهرات آرام و کودتای مخملی! ترامپ فقط قرار بود ترامپتی باشه که انتخابات آمریکا رو گرم کنه و با کاراش روان ملت آمریکا رو شاد کنه! اما خدا زد پس کله شیطان بزرگ و به اصطلاح سران دنیا, و ترامپ جدی جدی شد رئیس جمهور! خالا آقای سوروس و بنیاد خیریه‌اش!!!!!!! در صدد اینن که با یه کودتای نرم مخملی ترامپ رو بکشن پایین طبق معمول پای پیشگویی‌های آقای نوستراداموس هم توسط حضرات خرافاتی به پیش کشیده شده! معلوم هم نیست تو مراسم تحلیف و رای‌گیری کالج الکترال, باز هم رای بیاره و رسما رئیس جمهور آمریکا بشه! البته از اول هم قرار بود عفریته رئیس جمهور بشه که البته خواهد شد! بدبخت مردم آمریکا
  • سروش ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    توی ایران هم همین مردک یه غلطهایی داشت میکرد توی 9 دی ملت زدند توی دهانش ترامپ هم برای تو دهنی به این مردک یه 9 دی به سبک ایرانی نیاز داره!!! آخه دیماه تو راهه.
  • محمود ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    تاببینیم چاقو دسته خودش رو میبره یانه
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    این دعوای گرگهاست 9 دی حماسه شیعیان حیدر بود
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    از خود رسانه های آمریکایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس