خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*آیت الله هاشمی شاهرودی در صدد تاسیس دانشگاهی به نام "عدالت" است. هدف از تاسیس این دانشگاه تربیت حقوقدان و اقتصاددان اسلامی عنوان شده است.


*یکی از سرکردگان اقتصادی گروه انحرافی که از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور و مالک ده ها کارخانه بوده دستگیر شده است.(الف-آ) دارای پرونده های سنگین فساد اقتصادی است.


*یکی از سران فتنه اقدام به خرید خانه ای 3 میلیارد تومانی در منطقه جماران کرده و خواستار نقل مکان از منطقه دیباجی به این خانه شده است.

*برخی کارکنان نهاد ریاست جمهوری از کم رنگ شدن نقش و حضور رحیمی در کارها و رسانه ها سخن می گویند. رحیمی سخنگوی ساکت دولت است که شایعاتی درباره احتمال جایگزینی عزیزی به جای وی وجود دارد.

*یکی از طرح های جریان انحرافی، پیشنهاد تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت فرهنگ و هنر است. در جلسات این گروه مطرح شده ولو آنکه این پیشنهاد عملی نشود اما مخالفت ها به نفع ما خواهد بود. لیدر این جریان معتقد است این پیشنهاد گرایش فرهنگی ما را نشان می دهد.در زمان اصلاحات هم پیشنهاد مزبور توسط عطاالله مهاجرانی مطرح شده بود.


*یکی از کاندیداهای مجلس در استان تهران، اقدام به ملاقات با برخی سران گروه دراویش کمیلیه کرده تا در انتخابات مجلس بتواند از چند رای آنها هم برخوردار باشد. این فرد پیش از استعفا، کارمند وزارت خارجه بوده است.

*در مراسم افطاری وزارت ارشاد به مدیران مسوول رسانه ها، تعدادی از مدیران روزنامه های اصلاح طلب از ویژه نامه خاتون دفاع کردند. برخی مدیران رسانه های اصولگرا که شاهد تملق این طیف در برابر مسوولان اعطای یارانه ها بودند با صدای بلند می گفتند:"پیوند انحرافیون و فتنه ای ها مبارک باشد."


*علیرغم نهی صریح حضرت آیت الله خامنه ای، مجری یکی از برنامه های سحری تلویزیون بار دیگر اقدام به تطبیق سید خراسانی بر رهبر معظم انقلاب نمود.

*علیرغم اعلام کمک 1000 میلیاردی دولت به حوزه های علمیه و مصلاها، مقامات حوزوی می گویند حتی یک دهم این مبلغ هم از سوی دولت تخصیص نیافته است.

*لیدر جریان انحرافی در هفته گذشته پادوهای خود را برای افطار به برج میلاد برده است. ورودی این رستوران نفری 160 هزار تومان است.وی در این رستوران گفته ما نباید اجازه دهیم برج میلاد نماد شهر تهران و شهرداری شود.

*بیش از 300 موسسه فرهنگی و پژوهشی در قالب ان. جی. او. موفق به دریافت مجوز و کمک در شهر قم شده اند اما هیچ نظارتی بر کار آنها وجود ندارد.

*لیدر جریان انحرافی در جلسه ای گفته "ما برنده داستان خاتون بودیم. ما پیام خود را به قشر خاکستری منتقل کردیم".

*بر اساس تحقیقی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با لحاظ روز کاری پنجشنبه، کشورمان جزو کم تعطیل ترین کشورها است.

*از مجموع 3500 مسجد استان کرمان، تنها 700 مسجد آن از امام جماعت برخوردارند.

*جریان انحرافی در نظر دارد در شهریور ماه و در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک، بحث مذاکره و رابطه با آمریکا را در رسانه های خود کلید بزند.

*گروهی از طیف های قومگرای تبریز و خوی با سعید حجاریان دیدار کرده اند. این افراد گفته اند با سه شرط حاضرند در انتخابات مجلس از کاندیداهای اصلاح طلبان حمایت کنند.

*در جلسه اخیر زنان وابسته به گروهک نهضت آزادی، از اعضا خواسته شده گزارش ها و آمارهای مربوط به فحشا، طلاق ،سقط جنین،نوزادان نامشروع، ضرب و شتم زنان و دختران فراری را جمع آوری کنند تا به سازمان ملل ارسال نمایند.

*برخی مقامات پاکستانی از پروژه جدید آمریکایی ها در حمله به مراکز هسته ای آنها سخن می گویند. ارتش پاکستان در اطراف مراکز هسته ای خود وضعیت قرمز و آماده باش اعلام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    به شما چه مربوطه بی تربیت ها و بی اخلاقیون
  • از كارمندان مالي مگا موتور ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    مدير عامل مگا موتور باجناق اقاي بقايي است طبق اسناد مالي تلفيقي شركت سايپا كه در سايت بورس قابل مشاهده مي باشد سود شركت را 77 ميلياردتومان در حالت تلفيق و 30 ميليارد در حالت شركت مگاموتور اعلام كرده اين درحالي است كه طبق اسناد سود شركت در سال هاي گذشته 320 ميليارد تومان بوده .(صفحه 66 اسناد مالي شركت سايپا كه به بورس ارائه شده )
  • حسینی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    0 0
    جان؟
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام یاعلی ماراهم شفاعت منی ها!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس