کد خبر 640271
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

فرماندهی‌کل ارتش سوریه خطاب به همه عناصر مسلح در محلات شرقی حلب تأکید کرد که منتظر کمک کسی نباشند، زیرا همه خطوط امدادرسانی به آنها قطع شده است.

به گزارش مشرق، فرماندهی‌کل ارتش سوریه دستور کاهش تعداد حملات هوایی و توپخانه‌ای به مواضع تروریستها در محلات شرقی حلب را با هدف کمک به کسانی که خواهان خروج از مناطق تحت اشغال تروریستها هستند، صادر کرد.

فرماندهی‌کل ارتش سوریه خطاب به همه عناصر مسلح در محلات شرقی حلب تأکید کرد که منتظر کمک کسی نباشند، زیرا همه خطوط امدادرسانی به آنها قطع شده است و هیچ راهی ندارند به‌جز اینکه سلاحهای خود را رها کنند.

در بیانیه فرماندهی‌کل ارتش سوریه آمده است: در پی موفقیتهای نیروهای ارتش سوریه در حلب و قطع همه راههای امدادرسانی به گروههای تروریستی در محلات شرقی این شهر و انهدام مراکز حیاتی تروریستها و مقرهای آنها، فرماندهی کل ارتش سوریه با هدف بهبود اوضاع انسانی غیرنظامیان در حلب که گروههای تروریستی آنها را گروگان گرفته و به سپرهای انسانی برای خود تبدیل کرده‌اند، دستور کاهش حملات هوایی و توپخانه‌ای به مواضع تروریستها را صادر کرد.

این تصمیم بعد از پیشروی‌های نیروهای ارتش سوریه در حلب و قطع تمام راههای امدادرسانی به گروههای تروریستی در محلات شرقی شهر و انهدام مراکز حیاتی تروریستها و مقرهای آنها، صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس