هیأت صنعا متشکل از نمایندگان انصارالله و کنگره مردمی یمن سکوت سازمان ملل در برابر جنایت‌های عربستان در یمن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، هیأت صنعا متشکل از نمایندگان انصار الله و کنگره مردمی یمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد که تشدید تنش از سوی ائتلاف عربی-سعودی علیه مردم و غیرنظامیان یمنی نشان می‌دهد این ائتلاف به دنبال صلح نیست.

شبکه خبری «المیادین»، گزارش داد که هیأت صنعا ضمن اینکه سکوت سازمان ملل را در این خصوص محکوم کرده اعلام کرد: جامعه جهانی و پیش از همه سازمان ملل در برابر تشدید حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه مردم یمن سکوت کرده‌اند و این مسأله پیچیدگی روند گفت‌وگوها را بیشتر می‌کند.

در این بیانیه آمده: دشمن سعودی-آمریکایی طی مدت اخیر با تشدید حملات نظامی علیه غیرنظامیان و انتقال بانک مرکزی از صنعا به عدن عرصه را بیش از پیش بر مردم یمن تنگ تر می‌کند.

هیأت صنعا تأکید کرد از این به بعد هر نشستی در خصوص حل بحران یمن باید با پیش‌نویسی همراه باشد که زمینه گفت‌وگو را مشخص کند و پیش از هرچیزی حملات عربستان و تحریم یمن متوقف شود و بر تشکیل نهاد ریاستی جدیدی که زمینه ساز تشکیل دولت توافقی وحدت ملی شود تأکید شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    خاک بر سرِ اون سازمان ضد مللِ در پیتِ بی‌غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس