جنگنده بمب افکن های ارتش سوریه دقایقی پیش یک کاروان بزرگ نیرو و تسلیحات گروه تروریستی تکفیری القاعده را در اطراف روستای اوروم الکبری واقع در حاشیه غربی استان حلب بطور کامل منهدم کردند.

گروه جهان مشرق- جنگنده بمب افکن های ارتش سوریه دقایقی پیش یک کاروان بزرگ نیرو و تسلیحات گروه تروریستی تکفیری القاعده را در اطراف روستای اوروم الکبری واقع در حاشیه غربی استان حلب بطور کامل منهدم کردند.

انهدام کاروان بزرگ نیرو و تسلیات القاعده در حلب+عکس و فیلم

بنابر این گزارش، منابع میدانی از انهدام کامل 20 دستگاه تریلی مملو از سلاح، مهمات و مواد منفجره ارسال شده از سوی ترکیه خبر می دهند. این منابع تاکید کرده اند که گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد طی روزهای اخیر با استفاده از آتش بس یکطرفه اعلام شده توسط دولت سوریه قصد اجرای حملات وسیع در جبهه های غربی و جنوبی شهر حلب را دارند. گفته می شود در این حمله چند تن از افسران سازمان اطلاعات ترکیه نیز که برای طرح ریزی عملیات جدید علیه مواضع ارتش سوریه و مدافعان حرم در منطقه حاضر بودند به هلاکت رسیده اند. آمارهای اولیه از هلاکت 45 تروریست تکفیری حکایت دارد. یکی از فعالان رسانه ای وابسته به شبکه القاعده مستقر در منطقه ویدئوی کوتاهی از لجظه انهدام کاروان تسلیحاتی منتشر کرده است. وی در این ویدئو مدعی شد که این کاروان کمک های انسانی بوده است. این در حالی است که منطقه اوروم الکبری تحت محاصره قرار نداشته و کاروان های امدادی سازمان ملل نیز همچنان در شمال شهر حلب و نه در بخش غربی آن در انتظار صدور مجوز دولت سوریه برای ورود به محلات بخش شرقی داخل حلب هستند.

انهدام کاروان بزرگ نیرو و تسلیات القاعده در حلب+عکس و فیلم

انهدام کاروان بزرگ نیرو و تسلیات القاعده در حلب+عکس و فیلم

{$sepehr_media_1768889_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    سازمان ملل که دیروز گفته اینها کمکهای غیر نظامی برای مردم حلب بوده.
  • محمود ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    ای جاااااااااان. خداقوت
  • وحید ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    مشرق جان اگه کاروان نظامی بود با انهدامش باید جهنم و محشر کبری میشد.ولی اگه حتی کاروان آماد که شامل مواد غذایی هم میشه را هم ارتش سوریه زده باشه هم خوبه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس