کد خبر 633184
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

با گذشت دو روز از حمله بمب افکن های آمریکا به مواضع نیروهای دولتی سوریه در جبل الثرده واقع در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور داعش تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو روز از حمله بمب افکن های آمریکا به مواضع نیروهای دولتی سوریه در جبل الثرده واقع در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور داعش تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده است.

داعش در مناطق بمباران شده آمریکا در دیرالزور+عکس

بنابر این گزارش، خبرگزاری اعماق وابسته به شاخه رسانه ای گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از استقرار نیروهای این گروه در ارتفاعات جبل الثرده مشرف بر فرودگاه نظامی دیرالزور خبر داده است. این منطقه استراتژیک دو روز پیش در حین نبرد نیروهای دولتی سوریه با داعش از سوی آمریکا بشدت بمباران شده که طی آن 180 نظامی سوری شهید و زخمی شده و کنترل آن نیز بدست داعش افتاده بود. آمریکا مدعی شد که این حمله اشتباها صورت گرفته است. این در حالی است که کارشناسان نظامی با اشاره به اینکه جغرافیای منطقه مذکور طی 4 سال گذشته شاهد هیچگونه تغییری نبوده و مواضع استقرار ارتش سوریه برای آمریکا کاملا شناخته شده بود این دعا را کذب دانسته اند. این کارشناسان معتقدند بمباران شدید آمریکا علیه ارتش سوریه در ارتفاعات مشرف به فرودگاه دیرالزور با هدف کمک به این گروه برای سیطره بر آخرین منطقه تحت سیطره دولت سوریه در این استان پهناور و بیابانی مجاور با الانبار عراق (بخش اعظم آن تحت اشغال داعش) صورت گرفته است. امری که علی رغم حملات 3 ساله داعش با مقاومت جانانه نیروهای مدافع منطقه با شکست مواجه گردیده بود.

داعش در مناطق بمباران شده آمریکا در دیرالزور+عکس

داعش در مناطق بمباران شده آمریکا در دیرالزور+عکس

داعش در مناطق بمباران شده آمریکا در دیرالزور+عکس

داعش در مناطق بمباران شده آمریکا در دیرالزور+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد باقری ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    چه دنیای کثیفیه! سیاست همه روو تبدیل به کفتار کرده که جون انسانها براشون پشیزی ارزش نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس